Miért szerinted egy szinte új bassatban dsg váltóval való szervizbejárás és oil fogyi kisebb cumizás? A Bravo teljesen ok szerviytapasztalatok szintjén,főleg annak fényében amennyiért vettük.
Első mondatod azért erősen szubjektiv megitélés,a lényeg,hogy neked tetszen a szine.Ami a második mondatod illeti,nálunk Alfásoknál pl.-a 12ik van nekem most-azt szoktuk mondani,hogy olasz autó szin a piros,a fekete és a fehér.
3ik mondatoddal 1etértek,a Bravonak a legtöbb szin jól áll,van azérta kivétel nemcsak szerintem.
Természetesen a kisebbik, 105 lovas MJet felára a 410e amiről beszéltem. Az kb. 50e Km alatt térül meg ha 2l különbséggel számolok, ami szvsz reális (Spritmonitor szerint 2.14). Egyébként elvileg nem kell, hogy teljesen megtérüljön a különbség, mert eladáskor is többet fog érni. Hogy mennyivel drágább fenntartani nem tudom, szerintem az első 100e Km-en semennyivel, de még 200-on sem biztos.
De tisztában vagyok vele, hogy a 120-as T-Jet szebben szól, jobban megy, kultúráltabban jár, stb. Nekem csakis az kéne. :-)
Melyiknek 400 a felára? A 120 vagy 105 lovasnak? Mert azért nem mindegy.
Mikor én vettem is valami ilyesmi volt, akkori üzemanyag áron ez kb 100 ezer km alatt spórolta volna meg (és akkor nem számoltam a felár hitel kamatával stb). Most járok 4,5 évesen 90 ezer km-nél. Nekem nem érte volna meg, ráadásul vezetési élményben is kevesebbet kaptam volna.
Sajnos a külföldről hozott kocsik gyakrabban tekert órájúak mint a hazaiak. Tele a hahu 2-3 éves 50-80 ezret futott dízelekkel külföldről. Ráadásul az új ár 40%-ért.
Mostanában mondeókat és smaxokat néztem sokat. A hazai benzinesekben 4 évesen 120-200 ezer km van átlag. Ugyan ez dízelben 200 és 300 ezer között. Ennyivel nyugodtan lehet számolni a külföldieknél is.
Tényleg van, mert Apukám megnézte most ezt a fehéret amit lentebb linkeltem és az is Francia. :) Nem tudom mennyivel jobbak ők mint az olaszok, szerintem semmivel, legalábbis ahogy parkolnak, meg az autójukra vigyáznak az kriminális. Párizsban láttam párszor, hogy csinálnak maguknak helyet, az egész sort ide-oda tologatják, míg egy eredetileg fél autónyi helyre befér egy egész autó. Mo-n ezért helyben meglincselnének (szvsz jogosan).
Visszatérve erre a fehérkére: Elmondás alapján a belseje egész szép, a fényezés mérése alapján nagy törése nem volt, bár a lőkösök voltak már levéve, fényezve (elvileg), ami a franciákat ismerve minimum várható volt.
Aztán persze a leírtakkal ellentétben a szervízkönyv üres és az 50e km is inkább feltehetően 2x annyi. A motor járása Apám szerint "érdekes" illetve gyanús volt, a kereskedő meg unszimpatikus, úgyhogy őt nem győzte meg.
Én meg csak szkeptikus vagyok, mert 1.6 MJet szvsz nagyrészt ilyesmi lesz csak. Itthon nem hiszem, hogy sokat adtak el 800e Ft-os felárral a T-Jet-hez képest.
Nekem is eszembe jutott h kint kéne nézni, de még ő se tudja kint marad -e, meg a másik hogy egyedül rá nem bíznám ezt a dolgot..
Én annak örülnék a legjobban, ha ebből a pénzből inkább beülne egy Punto Evo-ba, 4 év garival. Egyedülálló nőnek szvsz tökéletes lenne.
Tegnap este vettem észre, hogy a kszenont persze nem vették ki belőle... ááá!
Párom csodálatosnak tartja mind kívülről, mind belülről, el van varázsolva. Kisfiam hatalmasat kiáltott, mikor kijött és meglátta (de szép.... vagy valami ilyesmi)
Hat, olaszbol behozottat inkabb ne! :-) Van Bravo Franciorszagban is, hidd el! Ha a tesod ugyis ott dolgozik, akkor nem volna logikusabb ott korulnezni? Mar csak azert is, mert gondolom a kocsit elobb-utobb ugyis "franciasitani" kene.
Tegnap este "munka" helyett másfél órát vártam a rendőrökre a Fradi parkolójában.Parkolni próbáltam, de átmentem egy törött betondarabon, amit a kocsi súlya kifordított a helyéről és rádobott az alvázra. Szépen szétverte a küszöböt, a sárvédőt meg a dobbetétet.Most annyi látszik, hogy lóg a spoiler. Bejelentettem a kárt, uszkve 2 hónap átfutási időre számítok.