Ramon amikor beinditod ha még sikerül menj hátra és szaglászd a kipufogot, amikor elkezd rosszul járni akkor probáld kiszaglászni hogy mennyire kezd egyre inkább vizgöz szagu lenni a kipufgáz, minél vizgözösebb annál szegényebb a keverék, ezzel kiszürheted hogy benzin hiány van e, vagy más gyujtási szikraellenes akcio történik
Ma volt alkalmam meg időm megint bütykölni a kupét. Rendeltem bele egy új FHP jeladót, amivel szépen elindult, aztán mikor bemelegedett, megint az eddigi hibát csinálta: elkezdett az alapjárat ingadozni, aztán már egyenetlen lett a járás, aztán hirtelen traktorhang, és leáll.
Gyertyát fogok még cserélni, utána gyertyakábel. Trafóm van egy pót, nem az a baja. Fogalmam nincs, mi a fene lehet még. Végigmegyek mindenféle jeladón meg ilyeneken, benzinszűrő. Aztán fogalmam nincs :o
a következö viszont már a hátso ablaktol kell visszafelé menni egészen eddig a csatlakozo dobozig,a hátso ajtonak van még csatlakozása valahol hátul itt megkeresheted
nézd meg hogy balra alul a biztositék táblában nem koszosak e a csatlakozások, ki kell venni az egész utastéri kapcsolodobozt, de az ablakmoso és a hátso ablaktörlö egy biztositékon van
Két éve nyáron kértem tőletek segítséget egy Scenic I.-el kapcsolatban, nem ment a fűtő venti fokozat kapcsolója. A kapott segítséggel meg tudtam csinálni, de előállt egy másik, szintén elektromos, hiba. A hátsó ablaktörlő + első, hátsó ablakmosó nem megy. Ismét le kellett robbantanom a műszarfalat, szintén a fokozat kapcsoló miatt.
Most abban kérnék segítséget mi okozhatja az ablaktörlés - mosás hibáját. A kormányoszlopon levő kapcsoló rendben működik, arra gondolok az előző szerelésnél csúszott szét valami amit most meg kellene találnom, de nem találom.
Persze, ahogy a képen is látszik, ügyintézés/beiratkozásnál keresem. Valami még nincs beállítva rendesen szerintem. Pár napja még okleveles gépészként szerepeltem, pedik mint olyan, már 2 éve nincs is.
tavaly hengerfejeztünk egy sierrát, 4 helyen kellett hegeszteni 35 ezerért csinálták a felköszörüléssel együtt, tökéletes lett, igaz a motort mi szedtük ki és szét majd összeraktuk és betettünk a helyére,az elsö kulcsforditásra pöccre beindult,azota is nagyon jo a motorja
viszont abbol ömlött a göz a kupufogon is és a vizet is nyomta a tartálybol
Hát tanácskozás után úgy döntöttünk inkább holnap felkeresünk 1-2ismerős szerelőt itt 60ban, és megmutatjuk nekik!
Nekem nincs túl nagy gyarkolatom a szerelésben, egy hengerfej buheráláshoz meg végképp nem állnék neki, szerszám hiány miatt is.
A fék pedig akármilyen erősen nyomom nem fog szinte semmit 5-6*i pumpálás után, 4-esbe tenni, vagy közben ráindítani lehet pillanatnyi megoldás lenne, csak hát ha pont olyan helyzet alakulna ki amikor erre nincs lehetőség és fékezni kell állóra az autót hirtelen...
Egy szó mint száz, nem variálunk, nem kell még nagyobb kár mint ami egyenlőre van.
Köszönöm mindnkinek az ötleteket, és a segítséget!!
Honlap leírom a történet végét ha szeretnétek, úgy is általában az ember a másik hibájából tanul:)
az gond ezzel az inditással hogy az immobi 10 percenként bekapcsol tehát ha épp ugy jön ki a lépés akkor meg kell állnia hogy kivegye a kulcsot és ráirányitsa a vevöre,menet közben ki nem venném a kulcsot, lezár a kormányzár
az igaz hogy a fék felkeményedik de ha erösen nyomod akkor fékez, olyan lesz a féked majdnem mint a rásegitö nélküli daciánál,kicsit jobban kell nyomni, megszokás kérdése, a kormányt menet közben tudod tekerni,állohelyzetben nem vagy nagyon nehezen
ha van ott helyben garázs ahol tudod javitani akkor belekezdhetsz és ha van minden szerszám,de az utszélén ne állj neki
ovatosan leveszed a hengerfejet és utána ovatosan a tömitést hogy ne szakadjon,akkor talán megtalálod rajta az átégést, a hengerfejet nem ártana nyomás alatt ellenörizni és csak utána visszatenni
Kipróbáltuk a vontatást, hát 5-6*-i fékezés után bekeményedett a fék, de olyan szinten h. kézifékkel álltam meg!
Van erre megoldás? Persze ha jár a motor, megint normálisan működik a fék, de akkor nincs értelme a vontatásnak, 5-10perc múlva úgy is fel forr a víz ismét!
Elég gáz a helyzet, lehet itt helyben kellene megjavítatnom holnap, nem marad más!