Kösz az oldalt. Én is szerkesztem, de az érdeklődésed mindenképpen díjazandó. A saját oldalamon csak az UV villamososk jönnek be, a többi linket még nem tudtam megcsinálni. Ez a kisbetű-nagybetű dolog az agyamra megy!
Hali! Ezt ismeritek?
Egyébként SzigDani 1 csomó kép hiányzik az oldaladról.. szépen meg van fabrikálva a szöveg és rossz a kép linkje. Trolik, ilyesmik. Sürgősen javítsd!
Egy rajongó
Hmm... Gyuri éppen azon panaszkodott, hogy a 19 és a 41 viszi a prímet, a többiről meg alig van kép. Speciel már beosztottam, hogy mit honnan és mikor fotózok le, csak bírjam filmmel. Van videóanyag is, csak éppen be kéne digizni. Jó lenne, mert most láttam, hogy a Lost Highway letöltött jelenete milyen jók néz ki. Ugyan vasutas dolog is van benne, de milyen szépen mutatna az a jelenet, amikor egy Piroska csattog át a lajosmizsei sorompón, utána pedig a két 3UV egymás mellett csattog! Van egy-két gyönyörűen eltalált dolog a 30-asról a Szabi hídról, stb.
A villamos a jelenlegi buszvégállomásig fog kijönni, tehát a végállomás a felszínen, fedett helyen lesz. A 49-es végállomását legegyszerűbb lenne úgy megcsinálni, hogy az aluljáróból lépcsőzés nélkül megközelíthető legyen (föld alatti vá.). Kb. úgy, mint a Szentendrei HÉV.
Ahová nem írom ki, hogy kié,az az enyém. Mint látod, legalább a fele az. A saját honlapomon az UV-k működnek, azok a képek is a klub címén vannak. Amelyek ott is fognak maradni, azokat otthagyom, a többit meg majd tényleg átviszem magamhoz.
Képeimből csak a legjobbakat, vagy inkábba legfontosabbakat teszem fel. Amugy a Benda Gyurinál is egy rakat képem van. A viszonylatok szerinti rész legalább egyharmada az én képem, a 6-os UV majdnem fele.
A 14-es helye megvan a Centeren belül. Képeim vannak róla, majd scanelem is, csak lenne rá időm!!! Amint lehet felteszem. Hogy a villamos mikor lesz ott? Nemtom. Végülis csak pénzkérdés.
Nagy macera lenne viszont összekötni a 47-49-cel, ugyanis nagyon át kellene rendezni a teret. A Szabi híd már nem sokáig bírja, így valószínűleg pár évtized múlva le kell bontani. Egy idő után legfeljebb gyaloghídként maradhat, vagy még úgy sem. Ugyanolyat állítólag nem lehet építeni, mert már másak a technológiák.
Vedd figyelembe, hogy a hosszú villamosviszonylaton gyakorlatilag lehetetlen forgalmat szervezni. Lassabb, mint a metró, és sokkal zavarérzékenyebb. Már akkor is az volt, amikor a BSzKRt. átvette! A sok viszonylattal is ez a baj, iszonyú számítógépes forgalomirányítás kell hozzá, és így sem 100%, hogy muxik!
az engem jelenleg legjobban izgató kérdés: mi lesz a 14-es villamossal, fog-e, és ha igen kb mikor, a Nyugatihoz, esetleg tovább menni?
Mi az esélye a 47,49-el való összekötésnek? TV-ben, újságban említették, hogy a híd bírná tovább is némi felújítás utan a villamost. Ebből mi igaz?
Összekötés esetén hogyan alakulhatnának a járatok?
Én angyalföldi vagyok, és ennek a környéknek a metró kiesik, azt csak a villamossal tudjuk elérni, de akkor már arra a kis szakaszra felesleges az átszállás, tehát az lenne jó ha a 14-es menne legalább a Deákig, vagy a Kálvin tér még jobb lenne, de itt nehéz lenne visszafogást csinálni, így a Móricz lenne a lehetséges egyik megoldás. De a Tatra tudtommal nem mehet át a hídon, így ez kiesik. Esetleg lehetne mondjuk a jelenlegi 49 a 49A és mondjuk csak a Nyugatiig járna, odáig járna a 14-es is, de lenne mondjuk félóránként egy 49-es ami Angyalföld forgalmi telepig járna, így lehetne átszállás nélkül is megtenni a Belváros-Angyalföld utat.
Nem tudom mennyire reálisak ezek a gondolatok, én csak álmodozom, várom a szakértők hozzászólását a témához.
Még a vasútban maradtakhoz: a saját honlapomat tazért nem reklámozom, mert rengeteg link nem működik. A klubét csináltam, így nem volt időm rá, hogy az is össze legyen rendezve. Majd megcsinálom. Amúgy nem lesz rajta túl sok közlekedés, inkább maszek jellegű. Most találtam egy jó Lost Highway és David Lynch oldalt a Twin Peaks témában. Rögtön el is kezdtem letölteni egy 3M-s videót...
Többen jeleztétek, hogy jó lenne egy ilyen témájú topicot nyitni, és nem elárasztani az üzeneteinkkel a vasutasokat és a volánosokat, de mentesnek maradni a BKV-topicok anyázásaitól. Íme, itt a lehetőség, hogy gondolatainkat interpretáljuk! Kérek mindenkit, hogy ne essünk egymás torkának, és kultúrált viselkedésben járjunk a topicok élén.
Örömmel veszem, ha a legfrissebb közlekedési témák mellett a közlekedéstörténet is előkerül, hiszen nem illik arról sem megfeledkezni.