Az is járható út, ha nem olvasható a motorszám. Mondjuk eloxidálódott. Erre vannak különböző praktikák, nem részletezem. Ilyen esetben az eredetvizsgán nincs gond, ("A" helyett "B"-t kap) és elküldenek motrokód megállapításra (mondjuk engem a mozaik u-ba küldtek). Ott adnak egy papírt hogy egyezik a motorkód az edeteivel, azzal lehet menni az ocsmányirodába átiratni az autót. Az új forgalmiban már csak a motorkód lesz, szám nélkül. Szerintem ez a legjobb megoldás, bár hivatalosan "senkinek nem javaslom e szabálytalan megoldást" :-)
Köszi a választ nemvettem motoröblitöt ,tezsek bele uj olajat olajszürövel shell SAE 10W-40 aztán megint lecserélem 2000 km után az is átmossal elégg nem? hogy honan látom hogy olajsáros? a pálca amikor kihuzom az is nemsima olaj hanem olyan mindha poros lene meg olajbeöntö is tiszta szutyok.
az én mocim újonan a márkakereskedőnél lett elbacva, a brfk állományában fut a tesója (ez is onnan van, 143 km-t! bírtak vele menni) amelyiknek a száma az én forgalmimmal stimmel, és gondolom ez a szám pedig a másik forgalmijában van:) nem, nem volt motorcserebere, a COC papírját is megkaptam a forgalmazótól, ezzel szerelték össze Noaléban ami most is benne van.
az nem OK viszont nem is gond, megkapja az eredet igazolást így is. az én motoromét elírták a forgalmiban nem kicsit, mégis átírták mert már évek óta nem járműazonosító a mot.szám rossz hír viszont hogy az ocsmányiroda nem írja be az új számot a forgalmiba csak ha az szerepel a Műszaki adatlapon. szóval ha a régi számmal írják át megkapja a törzskönyvet, forgalmit az új tulaj, majd ha utána megy a vizsgapapírral hogy átkönyveljék akkor az törzskönyv csere + pénzért
Hogy működik most a típusazonos motorcsere lepapírozása? Ha épp eladás előtt áll az autó, kell valamit variálni vagy az eredetvizsgán úgyis kiderül hogy típusazonos és az új forgalmiba beírják simán?
Szerencsére nem az én verdámnak van baja, de ha valaki tudja írjon!
Hali! én már nem tudom hogy mi baja lehet de csak ez a két dolog lett cserélve és idáig jó volt!érdekelne ha jó bele csak valahogy ki kéne próbálni!Én mogyoródon lakok ha valahogy össze tudnánk hozni az jó lenne!amúgy a jelenség az hogy tiptronicos az autó és ha álló helyzetből lepadlózom szépen lassan indul meg és utána ha eléri a fordulatot onnan megy mint a golyó és ez idáig nem ilyen volt!!meg alacsony fordulatról nem húz rendesen!
Van egy A3-om 1,9-es, 2003-as, hidegen elég érdekes, csörömpölős, hangja van a motornak/váltónak, (vagy ki tudja minek), ha egy kicsit megnyomom a kuplungot, nem teljes kiemelésig akkor elhallgat, melegen nem csinálja. Másrészt meg alacsony fordulatszámon, kanyar előtt vissza kettő, fordulatszám alapjárat közelében, és akkor is valami fura hangot ad. A harmadik amit észrevettem, hogy motorféknél van egy mély morgó hangja, mintha valami lemez rezonálna, de nem rezonál semmi, nincs elszabadulva semmi a motortérben.
Lehet ez a kettős tömegű lendkerék? vagy keresgéljek más irányban?
Kb. 2 éve hogy ajánlottad ezt a jóságot, akkor raktam bele elöször amit azóta 4x ismételtem meg. A múlt hónapban kicsit meg lett bontva és akkor láttam milyen jó munkát végez. Nem olcsó és nem is kapható minden sarkon, de sajnos ami jó az jó...
1 doboz zöld pro-tech motor beltér öblítő ... 10 percet járat majd leereszt ... tecsós olaj bele átöblít, leereszt+szűrő csere és mehet bele az éles olaj.
Szia! kíváncsiskodok 1 kicsit:-) miből látod ,h olajsáros? Az őblítő se tud csodát tenni 1 határon túl de ha nem vészes akkor ad 1 esélyt. és ha van rá keret én 1 olcsó olajjal utána 1 öblítés alapon pár percig , és azután a spéci olaj
Lehet kell alvazszam majd.Erre vacak autora minden masfajta kell.A1,9pd triptonic valtoval 2001 evjarat.
A valto elhelyezese miatt kell az enyemre masmilyen.Tudom,hogy van utangyartott alja es az 10e korul van de a sima valtosra.Az lehet az automatara nem jo.
egy kérdés olajat cserélnék a kocsin eléggé olajsáros nemtom mikor volt cserélve szerintetek tegyek hozzá motoröblitöt?mi a véleményetek rola? köszi a választ
Most éppen szerencsére nem kell, de én már álltam félre autópályán, mert beadta a kulcsot. Lehúztam a csatit róla, de boldog nem voltam azt gondolhatod.
Közben rájöttem, hogy az AFB forrófilmes. Az AKE nem az. Az tényleg beszarik, de ha törpre is megy, olyat nem csinál, hogy 2000ford/perc-ig rossz, majd teljesen jó. szo...van ilyenem zsír új Bosch...30e ft.
Ma voltam Pesten es ilyen el....ott ge...os utalkat nem csesztem meg.A motortarto also boritas felig leaszakadt a meg kijeleztt felul egy olajkanna jelzest es mellette SENSOR.Ha nem tudom visszaeszkabaltatni akkor 30000huf.Utangyartott autoamtara nincs.
Remelem a szenzorcsati nem szakadt le csak kijott az helyerol.Ebbe az orszagba Traktor kell nem Audi.:)
Most meg sem nezem,hogy mennyit er a piacon az enyem de amikor vettem 2,7korul mosgott.
A nemet neten neztem es amibe ugy minden benne van meg 150e km korul azert siman elkernek meg 8000eurot.
Jobb is,hogy nem hitelre vetted.Eleg fizetni a szar utaktol a karokat nemhogy meg a banknak is a reszletet.
A légtömegmérőt kevesen tudják helyesen kimérni. Mérhet más okból is keveset. Az AFB nem forrófilmes, gyakorlatilag soha nem megy tönkre. Sztem nem az a baja.....
Vagy tenyleg olyan autot venni amirol az ember tud mindent uj kora ota.Nagyvarosokban az ritka de egy kozsegben ki lehet fogni.Az ismerosom vett egy Borat 5 evesen adta el hatalmas bukassal.25000km volt benne.:)
hello! szerelőnél volt és ott rendeltek ehhez a motorhoz valót de nem működik vele jól mert alapról nem húz az autó csak 2000 fordulatnál kezdi!és mondták hogy attól lehet hogy nem jó ehhez ez a fajta...csak külön nem tudok szerezni kipróbálásra volt 2 amivel kipróbáltuk de azok sem voltak jók és csak a légtömegmérő lett cserélve meg porlasztó úgyhogy elvileg az kell legyen a baja. amúgy a motorkód-->AFB035514
milyen kocsiba kelen neked légtömegmérö? az enyimébe Boss eredeti dobozában számlával 2 és garival került 60 euroba ami nempénz az othoni árakhoz képest itt van kedvezményem:)
Ki kell menni, és megvenni ott az autót. A lehetőség mindenki előtt ott áll....ennek max. a lustaság szabhat határt, annak az árát meg meg kell fizetni a kupecok csalásával.
7 évesen vettem én is tavaly márciusban, akkor még 2.65M olcsónak számított, most 2.2 ért rengeteg van, felszereltebbek is a válság tönkretette az autó piacot. Főleg amikor az eladó megtudta hogy KP-ben akarok fizetni majd kitépte a haját, elesett a hitel jutaléktól:) Ezért nem engedett az árból csak egy 50 est.
A Bord az ülésfűtés és a tempomat nagyon jó lett volna, de sajna akkor még ami ennyire extrás volt sokkal drágább is volt.
Sok Audit megnéztem mielőtt megvettem ezt, de állapotra magasan jobb volt mint a többi. Se kopás a belső részeken, se más hiba. Azt könnyű volt megállapítani hogy nő járt vele, a szőnyegen a gázpedálnál kikopott, kilyukadt a szőnyeg a tűsaroktól. Egyébként német forgalmi szerint céges autó volt, aki behozta Németből (szegről, végről ismerős) 8 hónapig árulta itthon, de az ára miatt nem tudta eladni. Együtt vizsgáztattuk, rend-számoztuk fel az autót.
Árult egy srác Mosonmagyaróvár mellett egy 1.8T avant ot, hibátlan sérülésmentesnek. Mikor megálltunk az autó mellett 100 méterről látszott hogy a sárvégő egy árnyalattal eltér, és az illesztés is pocsék, az órában 120E volt, de szerinte, a duplája is kevés. Miskolcól leszambáztunk érte, nem kis bukás. 7-8 hónap múlva is láttam a használtautón hogy hirdeti :)
Kalocsara jarok sportolni es a terembe jott mindig egy nepper gyerek egy A4-el Langstreckefahzeug volt 143e km benne 2004-es evjarat.
Eladni nem tudta vagy fel evig es az egyik de addig hajtotta.Utana jott az egyik ismerosom,hogy vett egy szep Audit ezust gyonyoru allapotu nezzem meg.Beleultem es latom az oraba 112e km van.
Gondoltam magamban mekkora mocsok dolog ez.Azt tudnotok kell,hogy ha Nemetorszagban bebizonyithato,hogy az ora vissza van csavarva az buncselekmenynek szamit.
Privat vasarlaskor az autot 10 napig a vevo visszaviheti ha eszlel rejtett hibat az auton.
Az enyém hibátlan, kívül, belül és szerkezetileg is. 150 paci így is elég. Németből hozták az enyémet is, látszott is rajta. Szervizelve volt végig, igaz a szervízkönyve nincs meg de az Audi-ban utána néztek. Bár a KM állást a német kicsit visszacsavarta, de ennyi belefért. Olajkályha meg nem igazán a szívem csücske...
Én próbáltam finomabban megfogalmazni azt, hogy aki nagyívben szarik rá és azt sem tudja mi az, hogy olaj meg szűrőcsere, meg turbóhűtés, meg motormelegítés meg stb....:-))
Ha csak fogyasztáscsökkenés miatt tennél rá más progit, akkor nem ajánlom. Viszont ha az erő kell, akkor wow.
ABTvel is felvettem a kapcsolatot, ők különböző programot ajánlanak a kézi illetve Multitronic váltóhoz, az automata gyengesége miatt. 2000elötti Tiptronichoz és kézihez viszont ugyanaz a program használható szerintük.
Szerintem hagyd mert ugyis mindenhol fotoznak meg draga a buntetes.:)Az tudja valaki,hogy a 132le pdtdi es a 101 le kozott van motorbeli kulombseg is?Pl erosebb hengerfej,fotengely......
Pl nalam a turbonal a szivo kutyu-mutyu fembol van a kissebb teljesitmenyunel meg kemeny muanyag.
Nekem is mondtak mar adjak neki chip tuningot de jo,hogy nem tettem.Az automatavalto szerelo pl azt mondta,hogy az nem tenne jot a valtonak mivel igy is eleg dinamikus a motor.
Ha lenne benne tobb loero akkor az 1-2-3 sebesseget jobban igenybe venne es a valto nem birna az erosebb teljesitmenyt.A kezivaltonal nem igy van.
Nalam gyerek nincs de megszerettem a bort mert igenyes.A minap ultem az ismerosom A3-ba es abban normal van.Valahogy nem is ereztem benne jol magam.
Azert szemet dolognak tartom.6,5 milliot fizetett erte es van benne ulesfutes,tolatoradar,motor a legkissebb 105le diesel.Kopasz teljesen.Persze klima,esp,legzsak az normal.
Viszont az Audiba van ez az Alcantara.Az gusztustalanur vacak mert egy ido utan nagyon csunyan megkopik.
Viszont az S-line-be rakjak a sportulest, kozepen franko eros anyagu textil, a tobbi meg jo kemeny bor.
gyuszi75, ismerjük a felszerelést nekem a Reccaroban is van. de van a bőrben hűtés is neked? nyáron mikor süti a nap ezerrel, azonnal be tudsz ülni rá short-polo kombóban, anélkül hogy harmadfokú égési sérüléseid lennének? istenítsd nyugodtan.........
Nekem elotte egy kopasz 1,6D Golf 2 volt 8 evig.:)hehe.Egyszer gyuruzni kellett meg hengerfejfelujitas.Jah,zold uveg volt benne ezxtra meg kodlampa elol.:)
Apam hajtja 490e km van benne de ugy jar mint a doxa.:)Konnyen hozzaszoktam a johoz.
A volt kolegamnak egy Mazda 6-os volt teljesen uj.Ulesfutes ennyi volt High es Low.
Ha felraktam akkor meleg volt ha levettem akkor meg szinte semmi.Az Audiba nagyon jo mert 1-6-ig kenyelem szerint alithato.
remelem ez nem fog bepurcanni es birjak az ulesfutesek.
A baratom 2006-ba nincs komputer a muszerfalban tehat semmit nem jelez csak ha nyitva az ajto vagy ha szervizbe kell vinni.
Tehat nem doglik be a kijelzo.:):)Az enyemben van, 5 evvel idosebb de megadta magat viszont nagyon jo,hogy latom a homersekletet,pillanatnyi,fogyasztas,mennyi km-t mehetek meg el meg mit tom en miket mutat.:)
Ennek a kormánya már jó, de a korábbi B8-asok kormánya nem volt jó (nagyon kemény volt = nehezen járt), most már felárért (!!!!) lehet bele rendelni olyat, ami "puha"...
Bistos jo lehet vezetni egy olyat.Kiprobalnam de igazabol annyira nem vagyok extrem auto fan.
Az ismerosomnek egy 2006 105 le A3 van ami eleg kopasz.Annak jobb egy kicsit a futomuve meg belulrol modernebb de azert eleg kopasz az enyemhez kepest.
Nem tetszik azon a kerek legbefuvo vacak.Meg mar normal karpitos kocsit sem vennek.
Szerintem ha neha csinalja akkor hagyd.Ha meg akarod tartani a vasat akkor rakj ra felre penzt ha esetlge egyszer total bedoglik.Nalam rendszeresen csinaltam ma a csuszast minden erosebb gazadasnal 4-5 sebessegnel.
Használok - többek között - egy 2009 novemberi A4-est 170 lovas CR motorral, 6-os kéziváltóval, külső S-line csomaggal, 16-os aluval, xenonnal, fedélzetivel, MMI-vel de nem kétoldali klímával... 11+ (asszem 11,5) volt az ára....
Az enyém 1.8T 98' Tiptronic váltóval. 2havonta 1x előfordul az a jelenség, amit leírsz, bár nekem 1->2 váltásnál. Ezt már 1éve csinálja, amióta nálam van a vas, de nincs változás azóta.
Nem tudom, hogy elvigyem e szervízbe. Egy megbontás is min. 50e., hogy átnézzék.
Kicsit az araik eldurvultak.Dragabb mint BMW.Ha bemennek a az Audiba itthon es kernek egy ilyen felszerelt uj A3-at amit most hajtok hasonlo KW motorral akkor kb 8-9 millioba allna meg.Sok!
én odaadom a enyémet kiprobálni ha akarod.légtömegmérőt csak házzal adnak (a csővel amibe van).én soproni vagyok.szerintem nem itt laksz a közelben.de kiprobálhatjuk
hello! volna egy kis gondom nem találunk megfelelő légtömegmérőt a kocsiba és próbáltunk bosch-t is szerezni de azt csak házzal együtt adják és ha jo ha nem nem lehet vissza vinni és a kérdésem az lenne h nem tudnál nekem abban segíteni h valahonnan kipróbálás szinten lehet e szerezni bosch-t vagy esetleg valami boltot szerelőt....? köszi a választ előre is!
Most vásároltam nem régen egy Audi A6 2,5 V6 triptronic dízel autót! 2002/12 havi!
Abban szeretném kérni a segítségeteket,hogy navigációs CD-t hol tudok beszerezni??? Mivel az én autóm németországban lett először forgalomba helyezve (2003/4 ),így nincs benne Kelet-Európa térkép!!! Majdnem elfelejtettem,hogy szügségem lenne magyar nyelvű leírásra is az autóhoz!!!
Röviden: a benzines hidegindításkor több benzint juttat az égéstérbe,ami lecsapódik a hengerfalra és szépen lemossa az olajat. A dízel is dúsít, viszont kevesebb hulladékhőt termel így lassabban melegszik,mint a benzines. Szal indítás után lassan ,kis gázzal gyorsítva,nem pörgetve el kell indulni,így gyorsabban melegszik,tehát kevesebb ideig kopik. Illetve alapjáraton kisebb az olajnyomás,tehát ez megint csak a helybenjárás ellen szól.
Igazabol szepen valtott ha normalisan mentem vele de ha kicsit odaleptem neki akkor mar baj volt 4-5 sebessegben.Mgecsuszott,felugrott a fordulatszammero es nem ment a vas.
Persze szamit az automatanal a loero is mivel az enyem 96KW es ha mondjuk 100-al kovetek valakit es elozni akarok akkor a motor adja az ivet a valtonak,van nyomatek rendesen.:)
Egy ismerosomnek 98-as benzines quattro van nagy motorral de az sima huzgaols automata.
Abba 330e km van es mint a doxa ugy valt.Mondta is a szerelo,hogy az mas technika,azok birjak.
Hát megoszlanak a vélemények a hidegindításról. Nekem dizelem van és a szaki azt mondta, hogy nem árt ha indulás előtt kicsit járatom alapjáraton a gépet. Mondjuk lehet benne igazság, hiszen -10 fokban kell idő arra, hogy a fém alkatrészek fokozatosan vegyék fel a hőt, illetve az olaj is kicsit "lágyabbá" váljon. Nem hiszem, hogy egészséges egy 11 éves gépnek, ha -10 fokban az indítás után azonnal indulnak, ha még lassan is mennek vele.
Üveg leereszt ... pici csavihúzóra rongy+WD40 ... vezető sin (gumikéder) kitakarít ... üveg fel-le, fel-le ... ismét spray a toldócsővel körbefúj a gumi vájúban és kész.
Örül mert nem fullad meg a saját maga okozott füstben ... :O)))
Volt nemrég szó róla, de most már nem találom : bedöglött a 2009-es RNS-E navi egyik lemeze (nem gyári volt), vennék másikat , illetve frissitném 2010-esre.
Segitségre lenne szükségem. Tudom, hogy volt már itt a fórumban szó erről de nem lelem. Dual digites 1998 A6 os (AFB) autom van. Szeretném a digi klimáról kiolvasni az adatokat. Egyszer valaki feltette az összes kódot lépésről lépésre amit a klima kiir a kijelzőre. Na meg az is kellene hogy hogyan lehet belejutni.
A bajom az, hogy nem fűt úgy az autóm ahogyan kellene. Hátra egyátalán nem megy a levegő csak néha néha. (tehát eldugulva nincs) Az összes állítómotor ki lett cserélve és alapbeállítás is lett neki adva. A vélemény az, hogy rossz hőmérsékletet kap vagyis az érzékelő rossz.
Sajnos amiben sok az extra meg kutyu-mutyu az hibasodhat.Nem volt szuper kezben az autom es meg cigiztek is benne mert erzodott.
Azert dontottem,hogy megveszem mert jo volt az ara meg a triptonic jo, van benne bor,elektromos derektamasz,konyoktamasz,tempomat,xenon,komputer,ulesfutes,panoramas toloteto.
Egyedul tolatoradar nincs benne ami abban az idoben meg extra volt.Neked milyen van?
"Nincs" tuti kilométer használtautónál!!!!! Ott is ütik, csak mondjuk nem minden másodikat, csak minden harmadikat...:-(
Hány évesen vetted, mennyi kilométerrel?? (elvileg a tiptronic-nak nem szabadott volna behalnia..) Nem volt chippes a kocsi?? (pontosabban tudsz-e róla??)
Normális használat, odafigyelés, előírásszerű szervizelés stb. stb. esetén 1 milliót is el kell mennie, de úgy gondolom, hogy odafigyelve 500000-et megcélozhatsz vele....
Én a benzinest is járatom 4-5 percig, dieseleknél sem árt.... A volt főnököm amikor LT-vel jártam mindig lecseszett ha 5 percet nem járattam a motort indulás előtt, télen nyáron mind-1.
Azt nem tudom megszokni soha hogy turbós a motorom és leállítás előtt ildomos kicsit alapjáraton járatni.....10 hónapja van nálam a kocsi de 4-5 ször jutott eszembe max.....:)
wd40-ent kipróbálom az van valahol, jégoldó spray-al kipróbáltam de az nem ért semmit. Idegesítő ha beülök nem tudom lehúzni csak a motor nyöszörög.... Bagó miatt meg nem árt lehúzni mert megfulladok :)
Érdekes mert más autómnál nem fagyott be állandóan az üveg, ez valami konstrukciós hiba...szerintem, olyan mint a belső üvegre ragasztott antenna, az is levált a télen az ablakról...:)
Tudja valaki,hogy az 1,9 pdtdi motorokat az ilyen hidegebb napokon reggelente erdemes egy kicsit alapjaraton jaratni,melegiteni mielott elindul vele az ember?
Koszonom szepen!Termeszetesen felhivom es megbeszelem vele.Ha van ra garancia az is egy pozitiv dolog.
Mondjuk nekem 7 eves kora utan kezdett vacakolni de utana eleg drasztikusan romlott a kijelzo allapota.Inkabb ha felul ha visszajelez a tankolas az eleg rossz meg a csik neha elojon meg eltunik.
Mondjuk mar lattam sokkal rosszabbat A6 audiban.Gondolom sokaknal elofordult ezt a hiba Audiban.
Attilának hívják a srácot. Tel.száma:20/204-1828. A műhely Bp. XVII. ker. Gőzös u. 30. szám alatt van. Érdemes előtte felhívni és tájékozódni. Nekem tökéletesen kicserélte és garanciát is vállalt rá.
Nekem A3 2001 van, automata es a full kijelzos.Szerinted azt is meg tudjak csinalni?Meg vagy elegedve?Amiota keszen lett problemamentesen mukodik es nem vacakol.Engem neha mar idegesit,hogy egyszer normalis utana meg neha eltunik a csik vagy a szam egy resze.:(
Tudnal nekem egy elerhetoseget adni?Koszonom szepen!
köszike a linket megvannak de nekem nem ilyen kelene hanem az elöbb csatoltam egy linket vagyis képet és aban van a 2 also ami kiirja a hömérsékletet meg hibacodot,de olyat nemtalálok itt nemtudom azt lehet e külön kapni csak azt a 2 sros kijelzöt mert itt a komplett müszerfalat adják enyiért ami tényleg sok
az a hejzet hogty semit nem ir ki igy nemtudom pontosan mi baja lehet és ezért gondoltam ujat venni de nemtudom hogy keresek mi a német neve olvasgattam viszafelé de nemtalálom ezért kérdezek
Az en Audomon is hasonlo van es a szegmensek nem mennek normalisan.Persze latok mindent rajta de neha a csik megjelenik neha nem meg felul ha elojon a tankolas jelzo az sem teljes.
Gyarilag csak komplett muszerekkel lehet venni.Az arat nem mondom inkabb mert hanyatt vagjatok magatokat.
Az enyem is pixelhibas.Ilyen kellene nekem is valahonnan.
Board kijelzöre mit értezs a nagy kijelzöt vagy a kicsit? az enyimábe allul van 2 csik amiben irnia kelene ebböl is az alsoban ,de nemteszi iletve a felsöben kelene irnia a hibacodot,de ezt sem teszi menyibe kerül amugy egy ilyen kijelzö othon?
hali ma megirom a rendelést és 3-7 nap mire viszairnak hogy mi menyibe kerül és akor azt elküldöm neked azaz ha holnap megkapják akorha szerencséd van még a jvö héten viszairnak,de ehez kelene nekem egy alvázszám meg egy motorszám iletve a kocsinak az egyéb adatai milyen auto mekkora motorral mikori kiadás enyire lene szügségem üdv:Jani
Hát igen... azért mennyivel egyszerűbb lenne ha csak belülről csavarozza meg... Szeretik bonyolítani, h te otthon ne tudjad szerelgetni csak úgy, ha nincs célszerszámod
Kormány feletti fordított U-alaku műanyagot lepattintod, mögötte lesz 2csavar, ezeket kicsavarod.
Bíztosítéktábla fedőt leszeded, majd felette benyúlsz kézzel és kilököd az óracsoportot előre. Ezekután már csak a kábeleket kell lehúznod és kint is van.
Azt viszont nem tudom, hogy mért nem mutatja a hőmérsékletet, gondolom board-os a kocsi. Board kijelzőt már cseréltem, de szenzorokat nem kellett illesztenem hozzá.
azt a műanyagot ha kicsavarom akkor kicsit meg tom mozdítani a lámpatestet. Ezután tükörrel mert másképp nem láthatod benéztem mögé s 1 csavar menetes vége kandikált befelé,az anya meg a kasznira van pontheggesztve. Tehát nem belülről van felfogatva. Elég érdekes!Nem akarom letörni......
Húú basszus a királyság. Elsősorban RS6 felni 18coll az 5x3 küllős változat,s leginkább szürkés vmi sötétített árnylat de ez mellékes lenne! Vmint S6 első lökös,ráccsal,leddel(lámpamosós,parkradaros) Jah,s motor-és váltóvédő műanyag,valamint amelyik az autó alatt teljes hosszban végignyúlik.ez vmiféle védő burkolat,egész nagy tábla.ebböl a bal oldali. Nem csak érdekelnek ezek a dolgok hanem tényleg kellenek! Persze egy ár eggyeztetés után:)
ha mi kelene neked kintröl németböl?én is kintvagyok most veszek dogokat kl lambdaszonda 1.13 euro audiba 1.8 asba akor ATE féktárcsa mag 50 euro meg 45 a betét egy pár memmingenben szalonon keresztül ha meglesz nekem akor irok még addig nem akarok hitegetni senkit
hali látom müszerfalal küzdesz hogy lehet kiszedni az oracsoportot? nekem meg a külsö hömérö nemjo vagyis most vettem egy uj szenzort de bent a möszerfalon nem mutatja menyi a hömérséklet nemtudod mi lehet a baj? tudnál nekem segiteni? Audi A4 99. 1.8 125 LE APT
Basszus,ez durva. 1 műanyag csavar foglya amit az oldalborítás leszedésével ki is lehet csavarni de 1 másik az a lámpatestből van becsavarva a kaszniba!!! Hogy a .icsába kell azt leszedni??????? Elöbb le lehetne venni a külső,búrát???
csodás ez az idő ;) ezért vettem allroadot, hogy ilyenkor se kelljen itthon maradni. ma is mindenhol elvitt. mintha zsinóron húzták volna. beülök, felemelem felső állásba, 20 centis hó meg sem kottyan. egy sáros mezőgazdasági út emelkedőjén még autó nem járt, szűz hó rajta, az autó pedig csak megy és megy, minden gond nélkül ez igen, nagyon klassz! mindenkinek ajánlom :) andrás
Hali Mit tudtok 1.8 as 125LE-s Audi A4 -es alapjárati motor menyire megbizhato iletve volt e valakinek mér hibája vele?kelet e cserélni vagy meglehet javitani?ha a diagnosztika nemhozza ki hibának csak a légtömegméröt meg a lambdaszondát akor lehet hogy csak az a baja az alapjárat ingadozásnak? ha tud valaki segitsen köszi
Ma este tapasztaltam, hogy bal térd felől egy kattogó hang jön, szerintem relé ki/behúz gyújtás ráadása után. Indítózásnál nem mindig indul el rögtön, néha kell egy kicsit várni. Ha elindul nincsen ez a hang.
Valaki tudna nekem segiteni?mlg mindig küszködök az apjárattal mert ingadozik és fekete a füstje alapjáraton ha megyek vele akor elhadja és akor szép szürkés mind amilyenek kell lennie de inkább csak pára ilyen hidegben audi a4 1.8 motorrol lene szo 99 évjárat a diagnosztika kihozta a lambdaszondát elektromos hibának,iletve a légtömegméröt hibának nemlehet hogy az egyik befojásolja a másikat?én a légtömegméröre tippelet az a rosz és ezért mér a szonda is mást tud valaki nekem segiteni melyiket cseréljem elöbb ki? iletve a pilangoszelepet is kitakaritottam mert nagyon koszos volt az mitöl lehet? levegöszüröt most cseréltem vadi uj van bene elöre is köszi a válaszokat
Sziasztok úgy néz ki vásárolok 2002 -s a/4 3000 benzines sedan- quattrot mivel nem találtam 1,8-t..,ha segítenétek meg köszönném mi a gyengéjük ezeknek a kocsiknak? motorikusan tutik e??..a futóművet tudom..előre is köszönöm
Köszönöm, de sikerült gyárit szerezni 45e-be. Már csak a fékkel brékelek de szerintem ATE-lesz a tárcsa és a betét is, bár azt hallottam, hogy hiába ATE nem gyári minőség amit lehet venni pl. Unix-ba
Jövő hét szerdáig még mindig cserélhető/eladó a következő:
-17es gyöngyházezüst audi felni jó gumikkal! ( 40ezer+cserekerék..pl ami a tiéden van) -fekete elektromos bőr belső hibátlan állapot (50ezer+cserebelső..mindegy az milyen) -Multikormány(bages)-30ezer + a tied.
Ez a gyári ledes lámpa ami ráadásul sérülésmentes(látszólag)! A baj csak az,hogy lehetetlen kivenni:) Egyszerűen nem férek hozzá a csavarhoz.Pont az anya mellett van a kaszninak vmi peremezése...... Melyik náci tervezte ezt így meg??:)
De így csak fűteni tud. Tulképpen az automata klíma ECON módban egy automata fűtő, semmi több, a hűtőfunkció nélkül. Hidegebbé nem teszi az utasteret, mint a kompis klíma mód, de melegebbé igen, amennyire állítja az ember (vagy tartja).
Nem-econ módban a kompresszorral páramentesít, mivel a szárítószűrőben lecsapódik minden pára.
Viszont ECON módban csak addig párásodsz, míg pára van a rendszerben. Egyszer kihajtod belőle, úgy 5-10 percig nagy fokozaton fűtve, és utána nincs ilyen baj. Ja és mellesleg nem megy a kompid éjjel nappal, hogy ahhoz meleg motorlevegőt keverve kijöjjön a beállított elegy, hanem külső levegőhöz keveri a motormeleget, amennyit éppen kell.
Ez persze minden automata klímára érvényes, nem Audi-specifikus ufó-technika. Eco mód, stb. kinél hogy hívják. Ugyanaz az elv.
Ez egy összetett dolog. ECON módban nem kapcsolhat be a klíma az tény, nem is fog. De viszont akkor ha belső levegő keringtetéssel fűtesz szerintem max 5 perc és nem látsz ki a párától az ablakokon. Ha nem kapcsolod be az ECON-t és belső levegőt keringtetsz, akkor a klíma a comp által szabályozva üzemel, azért h ne párásodjon az ablak. Szenzor figyeli a páratartalmat, hőmérsékletet....
Én nem venném olyan biztosra, h nem jelez be a műszerfal.... Le kell húzni a vákumcsövet bele egy kis csavart, h ne szívja be a port és ki kell próbálni. Ha 15-20km után sem jelez be akkor jó. Szerintem fog...
A4 vásárlásán töröm a fejem és nem tudom érdemes-e Drive Selectben gondolkodni? Vagyis egy mezei júzer aki szeret kényelmesen menni de néha "finoman" vadulni érez-e karakterisztikus különbséget a Comfort, Dynamic és Auto állás között? Vélemények, tapasztalatok?
Valaki tudna nekem segiteni?mlg mindig küszködök az apjárattal mert ingadozik és fekete a füstje alapjáraton ha megyek vele akor elhadja és akor szép szürkés mind amilyenek kell lennie de inkább csak pára ilyen hidegben audi a4 1.8 motorrol lene szo 99 évjárat a diagnosztika kihozta a lambdaszondát elektromos hibának,iletve a légtömegméröt hibának nemlehet hogy az egyik befojásolja a másikat?én a légtömegméröre tippelet az a rosz és ezért mér a szonda is mást tud valaki nekem segiteni melyiket cseréljem elöbb ki? iletve a pilangoszelepet is kitakaritottam mert nagyon koszos volt az mitöl lehet? levegöszüröt most cseréltem vadi uj van bene elöre is köszi a válaszokat
ilyen kúler van bent,mert ez simán befér a lökös mögé komolyabb átalakítás nélkül,és az egész felületét éri a menetszél.S4 lökös van rajta,csak a műanyag merevítőt kellett kicsit "könnyíteni"
Az feltűnik néha hogy amikor állítom le az autót megy az elektromos venti ami a klímánál szokott. Valószínű páramentesítésen lehet akkor...... Bár mostanába rájöttem hogy ha fűtés nélkül megyek 2-3Km-ert induláskor, reggel akkor pikk-pakk bemelegszik a víz, fűtéssel sokkal több kell neki.
Lenne egy kérdésem EGR-szelep levakolásával kapcsolatban. Elég a vákumcsövet levakolni vagy egy fém lemezt kell tenni az EGR és a szívóoldali cső közzé? Ezt is, azt is tanácsolták. Melyik a "jó" megoldás?
az alany A4 (b5) avant a csomagtartó jobb oldali lenyitható rekeszében van valami szivacsba csomagolva, rögzítve az autó oldalához, két cső (lehet vastagabb kábel??? ) megy bele. mi a lóf@sz ez ? :D
Ki tudtam szedni a magnot:)) Csak mivel másfél évig akku nélkul volt az auto kér kódot a fejegység...természetesen a kod megvan hozzá de nem tudom előhivni azt a menut ahova beírhatnám:S a cdtárat meg pláne nemtom hogy kell kiszerelni:S
Kösz a felnire a választ:D
Jah ..gyere fel valamikor Pestre és nézzuk meg egyutt az autot ha gondolod.
Gyári vagy tuning lámpa? Mert inkább a tuning lámpa hajlamos párásodni... A lámpa búra és a lámpatest találkozása nem megfelelően tömített. Próbálj meg színtelen sziloplaszt-tal vékonyan rátömíteni....
telepitettem az usb-t audiA4 hez kelene 99 évjárat OBD-s csatlakozot vettem VAG-COM ot kelene tölteni az interfac-t már felismerte de maga a többire nemet ir ki a program
igen vettem egy kábalt de a cd elvan törve igy ezért keresek progit amugy hol tudom megnézni a kábelt hogy milyen fajta ?vagy az nemlényeges? mert nekem van egy programom de az nem indul el vele nem ismeri fel a kábelt pedig telepitve van
passatnál és a6-nál találkoztam ilyennel a kerék agy volt elvetemedve a sok és nagy hőtől,lehet esztergálni mint a féktárcsát de jobb ujjat venni .ilyentől már rázott auto rendesen
"a tekercs és az immo boxot összekötő kábel" Nekem is ez volt a baja..hibatárolóba is rögtön beírta egyből a kis jelszintet,viszont nekem az összes kulcsal csinálta.(A4 95-ös 1.6 ADP) Más: egy ideje már csinálja az autó hogy motorfék után ha a gázra lépek ránt egyet de nem koppan viszont a motort kézzel megtudom benne lóbálni.kuplungból semmi hang nem jön jól fog nem csúszik szerintetek cseréljek benne hidrocsapágyakat?
Hello Hanes666! Multkor irtad h ugyan az a hibád volt mint nekem mikor légtömegmérőt cseréltél és még az lenne a kérdésem h neked is berázott kicsit az autó mikor vissza esett a fordulatszám kb 1200-1400 fordulatnál?
Pontosan már nem emlékszem hol voltam, de Pesten van jópár helyen keress rá. A kulcs plusz az immo chip másolása olyan 8ropi volt. A lényeg amit mondani akarok, hogy nem biztos hogy a kulcs a hibás, nálam se az volt, hanem lehet pl az immo tekercs (gyújtáskapcsoló végén), vagy ami nálam is a hibás volt, a tekercs és az immo boxot összekötő kábel.
Az lenne az udavarias kérdésem, hogy a B5-ös A4-es Audi-ról le lehet venni az akkusarut töltéshez? Immo-s a lelkem, a kulcsból olvassa ki a kódot, létezhet ennek ellenére, hogy utána tiltani fog? A rádió nem gond, mert az már nem gyári :). Ha nem lehet, akkor majd a szivargyújtóról próbálom meg tölteni.
Ja, hol lehet immo-s kulcsot másolni, nem tudjátok? A régi már szeret buziskodni (néha többször is meg kell neki mutatni, mire kilaszik a sárga lámpa) :(.
igen. az ET szám azt jelöli hogy a felni középvonalától (mindig az aktuális szélesség közepe!) hány mm-re esik a tényleges felfekvő felület. (a nulla ET lenne a szimmetrikus felni)
nem az átmérő függvénye az ET. ha szélesebbet felnit raksz fel, mondjuk 7 coll helyett 8 collost akkor 12-vel nagyobb ET számú kell hogy ugyanúgy terhelje a csapágyat, de ha azt akarod hogy ne fusson kijjebb, akkor 24-25-el legyen nagyobb az ET szám
Azok a régi szép idők... Anno legalább 15-20 ilyen átalakítást csináltam. Van már vagy 15 éve, akkor kezdtem el komolyabban az Audikkal foglalkozni. Sorozatban készültek a süllykilincsesre átalakított 100/200-asok. Mekkora buli volt!
No,úgy tünik a fordulatszámmérő és az olajnyomáson kívül mindent sikerült bekötni az új óracsoporton.Ha valaki rajtam kívül arra vetemedik hogy átépítse a szivarját gömbölyü műszerfalasra,szóljon és szívesen segítek.
Maximális tiszteletem a márka rajongóinak Egy 1987-es turbo diesel nem kombi 100ason, a motorházban a gumikéder alatt van karosszáriaszám, nem messze az ablakmosó tartálytól.
Engedjetek meg egy gyors kérdést: azon kívül találni-e még valahol kasztniszámot? Pl. anyósülés környékén vagy ablak alatt vagy ilyesmi? eddig nem sikerült találnom. Választ előre is köszönöm.
10 lyuku gyári felni nincs, ez fix. amit linkeltél azon mintha MAM felirat lenne olvashato. a legegyszerübb kérd meg olvassa le agyári számát a felnik, 8E....., 4B....., 4F vagy valami ilyesmi. a vateras kérdéseidhez kapcsolodva, a kerekek hidd el talán nem is baján vannak, de lehet mégis. a srác egy ismerőse burgau-ban biro821 néven is árulja ezeket a kerekeket agybajon, legalább is 1-2 héttel ezelőtt igy volt.
Erre gondolok én is! De 120.000ft 4 felniért nem kevés, főleg még utaznom is kellene 400Km ert érte. Persze hogy kérdezek, nem szeretnék ráfázni..... ---
Amit linkeltem azon ha jól látom 2 féle osztókör van.... Nekem ez a furcsa, ettől még gyári? Az ár az korrekt! Fel is hívom ma!
Az jó :) Kár hogy messze van! Én a vaterán szerettem volna venni de megkukult a csávó! Egyszerűen nem válaszol a leveleimre!(pedig belépett az oldalra) Veszek máshonnan, nehogy már szívességet tegyen vele azzal hogy válaszol, vagy hogy eladja nekem a felniket :) Ráadásul 1 fényévre lakik tőlem! Tavaszig van már egy kis idő :)
A motor hátulja és a kasztni között van egy vízcsőcsatlakozás.Nekem ott ment ki a gumigyűrű.A viz rácsöppent a váltóra és elvezette hátrébb a kipufogóra.Kicseréltem a gumigyűrűt,azóta jó.
Nem tudsz esetleg vkit aki ilyenekkel foglakozik,hoz-visz,ad-vesz? Érdekelne még más dolog is. Motor és váltóvédő műanyag,a felnik,vmint S6 lökös a ledekkel,hűtőráccsal.
Neckarsulmban az Audi gyárban lehet venni ilyen felniket/kerekeket és egyéb alkatrészeket is... (bár gondolom Ingolstadt-ban is van ilyen lehetőség)
Teljesen hivatalos, maga a gyárban lévő "üzletben" árulják....
Ezek a - beszéljünk csak kerekekről - vagy a belső használatú kocsikon voltak, vagy a sorról kerültek le valamilyen apró hiba miatt (ezek olyan hibák, amit észre sem lehet venni: pl. egy nagyon nagyon pici karc). Az mindig kérdés, hogy éppen milyen van nekik....
Viszont ehhez "kell tudnod" németül...
Amúgy az eredeti felnit az ebay-en úgy keresd, hogy: original
Nekem is 18 as kerekek vannak és szintén csak min 110-120 as tempo és úgy mond közepes erösségű fékezésnél jelentkezik. De itt 1 ujabb bibi,h ez egyik naprol a másikra jött(szó szerint) Ha meglesz a hiba esküszöm közlöm veletek.Kíváncsi vok ki tippelt jól!:)
Néztem,de csak az a baj.h néztem mert nem tok németül semmit :) Na meg az sem derült ki számomra,h eredeti e vagy sem! Tehát tudnál segíteni? Németbe kellene menni?Helyileg hová?(csak mert én kint vok franciába) A számla meg ilyenek nem érdekelne csak végre találjak már!
Mindkét motor jelenleg kipróbálható, ahogy kijön a kocsikból úgy eladóak. Mindkettő papírjaival eladó, futásteljesítményük 200 ekm feletti, de működőképesek. Ár megállapodás kérdése, darabjaiban is megvásárolható.
Sajnos nem tudom, mert nem vagyok szerelő, de puszta elektromérnökként nem tartom kizártnak. Esetleg mint szokásos annyi szólhat ellene, hogy ne kelljen annyiféle alkatrészt gyárttatni/készletezni. Bocsánat, a szivarokat se ismerem igazán, mikori évjáratokról beszélünk. Ha van közte 6-8 év, akkor azért már el tudom képzelni, hiszen az már egy másik generáció.
Az a baj,hogy normális kapcsolási rajzom nem volt a nagyműszerfalos óracsoporthoz a régihez volt lehet abban volt valami ellenálás féle ami az újban nincs?Azt nem is emlitem,hogy az olajnyomásra is csipog az a ratyi kijelző:)A hőfokmérőt egyszerűen nem bírom bekötni,illetve mutat már valamit de elég keveset,más kötésnél meg tul sokat:)Igazábol márcsak ez a 3 bekötés kellene nem tudom én már kötöttem mindent mindenhova:)
Szeretem a kihívásokat,de az kicsit már sok nekem!!!:D:D:D:D Nem tudsz valakinek ilyen kapcsolási rajzot,amit említettél? Vagy,ha küldök róla 1 képet,akkor tudsz közelebbit mondani????
Ha biztos vagy benne, hogy nem mechanikai jellegű az ok, akkor lehet, hogy összeszed a kábel valamilyen nagyfrekvenciás zajt a környezeből, az elektronika meg nincs leszűrve (ez magyarázza, miért rossz két óracsoporttal is); amikor meg megfogod, te pont vagy elég kapacitás, hogy leszűrd a nagyfrekvenciát. Ellenpróba az lehetne, ha visszateszed a régit és az is csinálja.
nekem is az auto elejét rázta kormányra nem jött át.ez kb 140-nél. a 18 -as kerékkel már 110-től elkezdte.mindent cseréltem .a végére kiderült a lengőkarok belső szilentje mint a "fos" puha ,lágy ez volt a baj.meyle szett és megszünt
Illetve van még egy beszerzési forrás, de az elég macera...
Utazni kell érte kb. 800-1000 km-t (csak oda), de ott gumival együtt alig használtan (kb. 90-95%) 180 Euro körül vannak/db.... Meg épp lennie is kell olyannak, amilyet akarsz...
nincsen msn ha kipufogóba menne sok vizet nem lehet öszesüríteni igy kikönyökölne a motorod hajtókar vagy valami eltörne benne.lehet légtömegmérö baja van kompjuteresel kell megnézetni .
nincsen msn ed? nemjo az alapjáratom sem meg alapjraton ahogy ingadozik ugy fekete a füstje igy nemtudom emgnézni hogy ugyanugy párolog e a kipufogo de maxon volt a viz és igy mentem vele kb 2500 km ert ha az égéstérbe kerülne akor több ment volna el nem?
megnéztem nincsen az olajban viz a nivopálca a maximumon van de nem vizes hanem olajos most jol létszodna ha viz van benne mert régi az olaj igy szép fekete,most fogom lecserélni bene akor csak a hütö marad?lehet ezért megy fel a viz höfokom is? mivel töltsem utána?sima deszt vizzel vagy vegyek bele fagyálot?de nemtudom azt sem menyi a fagyállo keveréke bene most igy ha töltök bele deszt vizet biztos hogy higulni fog. de nemtudom milyen volt bene vagy az mindegy?
ha az égéstérbe kerül ugyanugy meg kell hengerfejezni ha vizkerül az égéstérbe vizet nem lehet összesüríteni ha sok viz megy bele kikonyokölhet a motor neked hálaistenek nem megy sok ha oda megy
kipufogón lehet megálapítani melegenis ugy párolog mint hidegen.
Tömítöt semmi féle képen ne vegyél mert a motorblokban a kicsi vizfuratokat is eltömitheti nem ajánlom de lehet olyan kicsi a szivárgás nem veszed észre . Menyél az autóval felmelegedjen utána nézétek körbe a hütöt járó motornál lehet fordulatot is adni. vagy az olajba van nivópálcát ha kihuzod lehet látni ha az olajba viz van.kisebb a fajsuja
de eddig hibátlan volt a régi óracsoportommal,csak most cseréltem komplett héjat mindent a gömbölyü 100as-ra,ezt sem bírom életre kelteni,mint ahogyan a hőfokmérőt se:)
Esetleg arra tud valaki megoldást,ha normálisan összekötöm a fordulatszámmérőt kiugrik alapjáraton 5000-re és elég hirtelen mozdulatokat tesz,de ha egyik kezemmel megfogom az egyik kábelt,másikkal a másikat akkor jó:)Ilyenkor mi lehet?
Azért a dologhoz annyi még hozzátartozik, hogy Replica és Replica között is van különbség és ez az árcédulán (és természetesen a minőségen) meg is látszik...
Nekem mezei Replica-m (S8 replica) volt, ennél kb. 50-60%-kal volt drágább egy hasonló kinézetű, de jó felni (MAM 8)...
Sajnáltam a pénzt a drágábbra, hiszen szinte tök ugyanúgy néztek ki... Végül rájöttem, hogy az én Replica-m volt a drága....
Nekem ATE tárcsa-betét van elől, 2hete cseréltettem, 100ropi helyett 60volt szereléssel együtt németből hozatva. Ismerős csinálta különben nem ennyit kért volna el.
Köszi a hasznos információkat, jövőhéten jön haza a kompjúteres ismerősöm, mert állítólag az adagolót is lelehet kérdezni,hogy mi a gond. Ha bebizonyosodik hogy az elektronika hibás/aminek nagy a valószínűsége/ akkor vevő lennék az elektronikára . Mi lenne az ára. Üdv.
de ha a motortérbe kerül a viz akor ha elintitom az látszik a vizeni s nem? mert akor mozog rendesen, nem? ugyhogy nemlehet a hütö a rosz?ha veszek bele hütö tömitöt akor az jo szerintetek?
Igen,én értem amit mondasz,de akkor miért nem jelentkezett a probléma rögtön? Miért csak 2 hét és 2000km után? Ezt nem értem,de biztos,h szabályzás les belölle,szerencsére még bele fog férni! Az a baj nem én szereltem,tudod az elektromos kézifék miatt.
tud nekem valaki segiteni?honan tudom emg ha esetleg hengerfejes a kocsim ,ezt azért irom mert fogy a hütövizem és nemtudom hova ,de nemforalja a vizet csak egyeszerüen fogy 2500km után lement minimum alá,eddöl 2x900km volt egyhuzamban a többi város meg egyék kis utak 1.8 benzinesröl lenne szo köszönöm a segitséget elöre is
ha szemben állsz a motorral akkor a jobb oldalán van a szám .ott megy a kipufogogáz visszavezetés nehezn látni csak tükörrel.a kecelieket ugy hivják .BENEDECZKI MŰHELY KECEL.de van elektronikám ha tuti az halt meg.cserélhető adagolo és szij levétele nélkül az elektronika
Nincs külön rögzítve a tárcsa az agyhoz ... amikor "csak" fék betétet cserélsz akkor lemozdul a tárcsa az agyrészről és szennyeződés kerülhet a két felület közé.
Az esetek nagy részében el is fordúl a tárcsa a szerelés közben ami nem lenne alapvetően probléma ha tiszta a felfekvő felület.
Más pozíció ill szennyeződés, rozsda és máris nem fut párhuzamosan a tárcsa ami pofozza a betéteket és ennek eredménye a "rázás".
Mivel folyamatosan változik a tárcsa hőmérséklete így deformálódik, stb.
Vidd el dreháshoz aki tudja mit kell csinálnia ... ha a méret engedi.
Esetleg valaki tudna-e segíteni... abban, hogy van egy A6 2,5 Tdi 96-os autóm, ami mostanában a hidegekben nehezen akar indulni. A jelenség olyan, mintha 2-3 henger indulna csak be és utána a többi. Minden izzítógyertya le lett ellenőrizve, ott izzít és addig, amíg kell. Ez a jelenség akkor nem mutatkozott, mikor még nem kellett, hogy izzítson. (5-6C fölött) Olvastam olyat valahol, hogy ezek az elektromos adagolók a feszültségre nagyon érzékenyek és 8 volt környékén meg tudják viccelni az autóst. Tavaly télen semmiféle gondom nem volt, munkahelyen kint állt egész nap a hidegben és teljesen szépen indult. Javasoltak előtöltést állítani rajta, a komputer rá lett csatlakoztatva számítógépre, ami mindent jónak talált, így nem lett hozzányúlva, csak egy alapbeállítás lett eszközölve. Segítséget kérnék: mi lehet a baj? Üdv mindenkinek! Anti
lenne egy t4 2.5tdi (102lovas valtozat) 2000-es evjaratu.
erdeklodnek hogy egy ilyennek mennyire "egyszeru" babralni a km orajat? Az elado szerint sokan csak az orahoz nyulnak es a kompjuter az meg marad, azaz ahol a kompjuter es az ora egyformat mutat, ott hiheto..
még nem szedtem szét ilyet de láttam külön az elektronikát és nem csak maga a dobozka van hanem még két dolognak lógni kell belőle. Az egyik jeladó szerintem a másik valami dugattyú féle. Nem néztem meg alaposan.
Annyit szeretnék még hogy az elektronikát le lehet e cserélni ugy hogy a vezérlést nem boncsuk meg csak lecsavarozom rosszat és az ujjat a hejére teszem vagy hogy szokták .
Az adagolóra rámenő csatlakozonak az egyik kimeneten 12.12 v mérek. Hol van a szám az adagolón ha jó az ennyémre akkor érdekel az elektronika.
Azzal a kérdésel fordulok hozzátok van nekem egy 99 es audi a6 2.5 tdi 150 le afb a motorkódja.Mentem az autoval egyszercsak leált azóta nem tudom beinditani Hibakódkiolvasóval 01318 as hibát olvastam ki valamint villog az izzót lámpa a müszerfalon szeretneém ha valaki tudna benne segíteni.kérdésetek van még kérdezzetek légyszives.
Futómű hibátlan,kormánymű is,tárcsáknak semmi válla(nem tom,h gyáriak-e még)de jók. A hátsó betétek lettek cserélve,azóta ment 2000km-t s ez a jelenség! Csak a betétre tudok gondolni! Rem.nem rogyott meg valamelyik tárcsa!
megtudná nekem valaki mondani hogy menyibe kerül egy lambdaszomda audi A4 be?apt motorkodos 1.8 as 125 LE-s 1999 évjáratu nem univerzális hanem ami biztosan jo pl Bosch
Természetesen a gyári betét a legjobb minden szempontból, csak itthon kevesen tudják kifizetni. Az "átlag" usernek viszont bőven elég a jobbik utángyártott. Aki szereti kihasználni az autója teljesítményét, az vegyen gyárit!
Hol találom az EGR-t az audiban és az miért felelös? mert nekem ingadozik az alapjáratom de nagyon gondoltam a lambdaszondára mert elektromos hibát ir ki a diagnosztika ,iletve nemtudom hogy a légtömegmérö okozhat e ilyen problémát ha tud valaki segitsen nekem
1 kérdésem lenne! DELPHI fékbetétetekről mi a véleményetek?Ha van tapasztalat meghallgatnám.
Most lett cserélve,ment eddig 2000km s olyan jelenség jelentkezett,hogy nagyobb sebességnél(min120km/H)ugymond közepes erösségű fékezésnél rezonál az autó! Minden át lett nézve,semmi gond nincs,már csak erre gondoltam,h xar a betét. Szerintetek?
Én már párral befaragtam erős fékezés után mindig rázni kezdte a kormányt volt ATE Brembo és utána németországban vettem gyárit az audinál és azóta érdekes módon megszünt a féktárcsa gondom. Jurid a gyári és textar a betét.Amiket itthon vettem az egy sem birta a 180-ról sokszor állóra fékezést a német pályákon.
Az auto egy D3mas 2004es A8 4.2 benzin. Van most nalam egy erdekes es aggaszto jelenseg. Illetve ezzel mar azota kuzdok amiota megvettem. Megpedig a fagyallo szintje a kiegyenlito tartalyban. Most is a minimum alatt van ugy kb. 1 centivel. (ha jeghideg az auto) Hiaba ontok utana - csakis azt a rozsaszin VW lottyot - mindig visszamegy ide. De innen viszont nem fogy tovabb. Melegen pont feluton van a minimum meg a maximum kozott. Talalkozott mar valaki ilyennel? Hetfon atnezzuk majd azert, hogy valami folyast nem e talalunk valahol.
Ezek a gyári elöforduló féktárcsa-fékbetét párosítások v ezek szerinted a minőségi szettek???
EGR szelepben szabad venni MEAT&DORIA tipust mást nem igen találtam és csak a Unix-ban találtam 82e ft ért... kb kedvezménnyel 52e be el tudom hozni. Az jó ár?
Nem találtam meg az eredeti kérdésedet, így nem tudom, milyen hangjelzésről van szó, meg mikor lép fel. Lehet, hogy egyszerűen csak a kormány közepén tenyerelsz? Mert akkor pl. garantált a hangjelzés. :P
Ha nem ősrégi (>16 év) a kocsid, akkor valószínűleg igen, van az óracsoportodban hangjelző; különösen valószínű, ha látszik egy kis rács a két óra között. Nekem régebbi és az enyémben nincs, de itteni írásokból úgy tűnik műszaki vészhelyzetekben (pl. olajnyomás elment) kezd hangjelezni.
Sziasztok! A hangjelzésre tudtok valami okosat mondani? Szét kellett volna "górnom" az óracsoportot és ott lett volna az a sípoló hülyeség,vagy esetleg máshol találom? Én csak kihúztam a műszerfalból és ránéztem a hátuljára,ott nem láttam semmit a 2 csatin kívül. Előre is köszi!!!!!!!!!!!
be vagyok írva jövő péntekre a "világítós" a4-emmel :) megtaláltam a hibát (tök véletlen) és megoldottam a feladatot. Felszabadíthatod a helyemet, köszi :D
Ha nyakig olajos, le kell venni, kipucolni, alapbeállítás.....ekkor talán megszűnik az olajosodás. A kipu szúros szaga lehet az EGR-től, de más oka is lehet bőven.
A4 2002/04 1.9 Pd-Tdi avant-om van. Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy ki lehet a gyári féktárcsák gyártója? Csere érettek lettek és nem szeretnél valami olcsó sz@rt bele. Én Textar-ra v Brembora szavaznék de a QH-t kihagynám az életemböl. A Febi fogalmam sincs milyen igy nem tudom mit gondoljak róla. Várom az építő véleményeket! Fékbetétbe is!
Még 1 dolog ha jár a motor nagyon "szúros szaga" van a kipufogónak nyilt térben is nagyon érezhető. A motortérben full olajos az EGR-szelep de hibát nem ir... talán kicsit gyengébb is a kocsi mint kéne. A szag vajon az EGR-hibájából van vagy az normális... és attól hogy az EGR olajos igy azt is cseréljem v amig nem ir ki hibát a computer addig hagymenjen....?
ugyanez volt nekem .sporolni akartam olcsobb légtömegmérő valami olasz de zsir uj ---..nem jo raktam bele herzogot az se pedig német...de a BOSCH avval megy alaprol huz .a többinél kevesebb légtömegértéket mutat a bosch többet nem tom miért mikor uj meg szabvánxos minden .de ez van
Tud valaki egy igazán jó lakatost?Korrekt munkára lenne szükségem.És olyan akinek vagy van huzató padja vagy tud dolgozni valahol ahol van pad.Eléggé összetört a kocsim és most arra a döntésre jutottam,hogy megcsinálni jobban megéri.