Aham, rémlik...de most nincs, legalábbis a Szépilonás és Szávás kocsikon, amikkel szinte nap mint nap járok. Más: Miért szedték le az összes Szávás UV ablakainál a kapaszkodókat? Tudja valaki?
speciel a kissebb gondnak a havat látom, a nagyobb baj az, hogy rossz időben pláne mindenki autóba ül, aztán ott pöfög a sok bádog doboz 1-2 utassal, 2-3 autó már elfoglal egy busznyi helyet, vagyis 3 ember utazik annyi útfelületen ahol vagy 70 (mennyi az IK260 férőhely?) ember utazhatna...
A Vágány utcai dugó simán befért volna egy buszba, és akkor már is nincs dugó...
Kikéne tiltani az autókat...
Amikor nyáron az Élessaroknál eldurrant a vízcső, akkor a 32-es vezetője kinyitotta az ajtókat. Igaz, hogy meglincseltük volna, ha nem! Volt vagy 35 fok árnyékban. Tatra cetlik???? Hol keressem őket, ha vannak egyáltalán?????
Már délelőtt azt mondta a rádió, hogy elsőként a tömegközlekedési útvonalakat ápolják le. Nos, itt, a 81-es troli vonalán még mindig csak a gumikerekek tömörítik a havat, eke még nem talált ide, pedig főútvonal is, tömegközlekedési útvonal is...
30-as busz, Róbert Károly körút-Dózsa Gyögy út 30 perc! és a köcsög vezető többszöri kérésre se volt hajlandó kinyitni az ajtót, hogy gyalog mehessünk tovább!
Fejlesztik a vásárközpontot A Hugexpo Rt. a következő öt évben 10 milliárd forintot fordít a Budapesti Vásárközpont fejlesztésére...
...A vásárközpont megközelíthetőségét javíthatja, hogy a városrész rendezési tervében szerepel az Albertirsai úr szélesítése; és szó van arról, hogy a Ferihegyi repülőteret és a Nyugati pályaudvart összekötő, tervezett gyorsvasút esetleg megálljon a vásárterület III-as kapujánál is.
Na, ezt még nem hallottam. Ámbár az a III-as kapu inkább talán II-es, hacsak nem a Királyvágányon (is) fog járni az új gyorsvasút. Ott meg is lehetne csinálni a peront, ahol a vásárkor közlekedő nosztalgiavonatok (Árpád, ABmot, vagy a szentesi motorvonat) szoktak megállni.
Valamikor a napokban tuti, hogy megvárom a Batyin, még ha odafagyok is :-)))) Nem nagyon láttam Tatrán ilyen cetlit, pedig 61-essel és 28-assal elég sokat járok.
Hali Division!
Ma utaztam a 49-esen a 3231+6016+3232-vel. Tudtad, hogy a 6016-nak olyan gumipadlója van, ami hasonlít a régi sárléces elrendezéséhez? Nem kerek gumók vannak rajta, hanem csíkok. A cetli szerint 1997. decemberében volt fővizsgán.
NZA! Egy kis betapkabelcsattogasert nem kell olyan messzire menned. Multkor a Fonyod utcanal nezegettem a villamosbejelentkezest, es kozben a korter feloli agon furcsa zorejeket hallottam. Olyat mint amikor a regi vasuti kezzel allitott valtoknak a huzaljai mozognak. Akkor nem foglalkoztam vele, azt gondoltam, hogy valahol a tavolban egy villamos felengedte a szedot, es annak a csapodasat kozvetiti a felsovezetek. Csak azert az furcsa lett volna ilyen surun. Ha egy kicsit gondolkozom, rajohettem volna magam is. De most Te megvilagositottad a problemat, jo egy fizikus a haznal! Es gratulalok az 1000. hozzaszolonak!
Buszok: Nekem altalanos iskolas koromban a GC-49-45 volt a kedvencem (meg a 49-40, es 49-46). Ennek vilagoskekre volt festve a hutoracsa, es a muszerfalon (elolrol lathatoan) volt egy kacsa-matrica (hehe). Aztan amikor ez a busz eltunt, akkoriban megjelent a BU-72-42, es ennek is volt egy vilagoskek keret a hutoracsan. Lehet, hogy a ugyanaze a vezetoe volt? Sok buszon lathato valami egyeni tunning, en azt gondoltam, hogy ezek azert vannak, mert minden vezeto szeretne egy kicsit megjelolni a maga jarganyat, talan azert is, hogy a garazsban a sok kek kozott messzirol is megismerje. Tenyleg, jol tudom a hogy a buszoknak allando vezetoik vannak, vagy ossze-vissza kapjak a kocsikat a soforok?
En is ugy gondolom, hogy az 1-es villamost lassitana a kanyar, de szerintem megerne, mert olyan utvonalra kerulne villamos, ahol eddig nem volt, jol jarnanak a kelenfoldi lakotelepiek, es megmaradna a Bartokon egy masik vonal. Es a villamosvezetok is jol jarnanak, mert nem lenne olyan unalmas, mindig csak egyenesen Obudatol kezdve! (jo, persze a Hungaria is kanyarodik nagyon lassan, de az mas).
Amikor itt arrol gondolkozunk, hogy hogyan is kene, akkor mindig eszembe jut, hogy lehet hogy jol gondoljuk, lehet, hogy nem, ugyis mindegy, mert egyikunk sincs olyan kozel a donteshozashoz, de meg ha igy is lenne, akkor is mindegy lenne, mert nincs penz.
Ha egyszer a kormany szerint az inflacio 10 szazelek koruli (egyszamjegyu? az utca embere szerint persze ennel nagyobb), akkor miert csak 6 szazalekot enged a BKV-nak emelni, miert nem legalabb a hiavtalos inflacival aranyosan? A kormany es a fovaros szivozasa elsosorban a kozlekedesben kap teret, es mire vege lesz ennek a ciklusnak, szepen lerohad az egesz. Mi meg csinalhatjuk a megszuntetett vonalak honlapjait...
A, el is megy a kedvem az egesztol...
Totyus:
Pár darab hóseprő azt hiszem, van még, ezeket a "Mukikból" alakították át, a hivatalos megnevezésük "Motoros fedett teherkocsi hóseprővel". A Mercurion nincs metrós kép? Én nem tudom, rég jártam arra.
"kopasokat fel szoktak hegeszteni (idonkent lehet latni, hogy a sin tetejen ket femcsik van rahegesztve) "
most még egy kérdést megválaszoltál, pedig még fel se tettem...
A Kálvin téren a megállóban lehett ilyen sínt látni.