a napokban a tv-be valami reklám vagy nem tudom mi volt, de nem is ez a lényeg
a motorblok furatán csinált valami gép valamit -na ez a kérdés- amitől a hengerfejsíktól 3-4cm-re 3 v. 4 sorban olyan 5x3mm matt felület keletkezett pepita kockásan.
Aszongya, hogy hőkapcsoló. És a szívósorba megy be. A kép kicsit pontatlan, de ezen a fotón látni is a kis szükre bigyót a 3. szívócső alatt, a motorburkolatnál.
Lehúztam a csatiját annak is, nem változott semmi.
Egyszerre jelentkezett a tünet együtes, ezért gyanakszom közös hiba forrásra.
Az enyémben valószínűleg más rendszerű az ablakmosás, két mosótartályom van, egy első és egy hátsó. Hiába nyomom a kapcsolót, motor hang egyik esetben sem hallható.
probáld kicsit megmelegiteni a motort és utána állitsd le,majd huzd le a vizhöfok jeladorol a csatlakozot utána inditsd be mi történik,lesz hibakod de az ne zavarjon, az ecu saját programra áll,de szerintem rossz jeladonál is megteszi,máshol lesz a gond
Lehet, hogy nálam is az ülés altt keresendők a problémák. Azt hittem a kárpit bontást megúszom.
Nem tudom melyik mosó motor az enyém, az első - hátsó mosás problémák és a hátsó törlés egyszerre jelentkeztek, így úgy gondolom egy stekker lehet a hibás.
Mindkettő van. Sajnos. Szoktak elromlani IDE motoron, de egyelőre a pici bajokkal próbálkozok...nem olcsó az sem. Ha nem segít pár ilyen 1-2ezres szirszar kicserélése...
OBD2-n miért nem írja ki akkor, hogy lám, befecs kaputt?