Keresés

Részletes keresés

division by zero Creative Commons License 1999.10.25 0 0 138
mondjuk amit a www.metro4.hu-n írnak, ott a Keleti az utolsó...
Előzmény: Törölt nick (137)
Törölt nick Creative Commons License 1999.10.25 0 0 137
Hát de ezt tudtuk, hiszen a 4-est (remélem) nem a Keletiig akarják kiépíteni, hanem Újpalotáig. Az 5-ösnél meg szerintem a Csepel-Szentendre HÉVek közötti átvezetést fedezhetjük fel.

Nem akarok sokkolni, de ki emlékszik a 80-as évek eleji Földalatti Múzeum metróterv térképére? Világított, villogott meg minden. Én mintha 6 metróvonal szerepelt volna rajta...

Előzmény: division by zero (135)
division by zero Creative Commons License 1999.10.25 0 0 136
szuper!
Előzmény: Lajoska (134)
division by zero Creative Commons License 1999.10.25 0 0 135
ez alapján nagyon úgy tünik, hogy a nagy 4-es metró vita csak a 4-es 5-ös korcs töredékéről szól...
Előzmény: Törölt nick (129)
Lajoska Creative Commons License 1999.10.25 0 0 134
fehérek, ha a színükre gondoltál.
Előzmény: division by zero (132)
Törölt nick Creative Commons License 1999.10.25 0 0 133
Hehe, teccik mi? :-))
Dr Várszegi Gyula: A világ metrói anno domini 198X...
Amsterdamtól
Yokohamáig
division by zero Creative Commons License 1999.10.25 0 0 132
köszi!

a kapaszkodók milyenek benne?

Előzmény: Lajoska (130)
division by zero Creative Commons License 1999.10.25 0 0 131
nahát, honnan szedted ezt a képet?
Előzmény: Törölt nick (129)
Lajoska Creative Commons License 1999.10.25 0 0 130
06-71et már rég nem láttam, de (elvileg) megvan.
a 22-02 az Örsről induló járatokon szokott lenni.
ha utazni akarsz rajta, holnap mindentudó Gyulától megkérdezhetem.
Előzmény: division by zero (128)
Törölt nick Creative Commons License 1999.10.25 0 0 129
Kedves Bölény,
márpedig akár tetszik akár nem, a Kossuth Lajos utca buszsávjait egyszer bizony vissza fogják adni a gyalogosoknak. Bár ezzel kapcsolatban más több terv is született (buszok középre, elválasztott pályán) de még sajna várni kell a megvalósításra. Hát én a járdának drukkolok. Villamos szerintem sem kell, feltéve, ha belátható időn belül megépül a 4-es metró. (most azért le ne lőjetek)

Akit érdekel egy 80-as évekbeli elképzelés Budapest gyorsvasúti hálózatáról, al klattyintson IDE

division by zero Creative Commons License 1999.10.25 0 0 128
melyik járaton szoktak előfordulni?
Előzmény: Lajoska (127)
Lajoska Creative Commons License 1999.10.25 0 0 127
elkerültük egymást.
pont ez a kettő van ami ilyen.
leszámítva a 7-173 "gírosz"-okat, amiket ezzel a fehér dobozos húzással sikerült belülről elrontani.

Előzmény: division by zero (125)
Lajoska Creative Commons License 1999.10.25 0 0 126
Cinkotán van mind a kettő.
a 06-71 78-79 körüli lehet, a 22-02 81-es.
A 06-71en egyébként van egy kis átalakítás (mint a 283-as trolin)
ennél egy kis kémény van a bal hátső főtartón (kályha :-)) )

Lajoska

Előzmény: division by zero (122)
division by zero Creative Commons License 1999.10.25 0 0 125
olyan "mohikán" van-e még, amiben mind a 3 ajtó feletti doboz fehér, és külön van a gomb meg a lámpa?
division by zero Creative Commons License 1999.10.25 0 0 124
nem vagyok egy nagy buszszakértő, nem tudom melyikben milyen motor van, de ezeknek a "mohikánoknak" sokkal szebb a hangja mint az újabbaknak, majd meglessem melyik újaknak tünik olyan "asztmásnak" a hangja...
division by zero Creative Commons License 1999.10.25 0 0 123
"Egyébként szerintem decemberig van még lehetőség látni az utolsó mohikánokat. "
a 90-26 és 90-33 már le lett fotózva...
Előzmény: Lajoska (121)
division by zero Creative Commons License 1999.10.25 0 0 122
miért? és hol vannak? és hány évesek?
Előzmény: Lajoska (121)
Lajoska Creative Commons License 1999.10.25 0 0 121
Utoljára láttad őket. :-))
Egyébként szerintem decemberig van még lehetőség látni az utolsó mohikánokat.
Viszont két olyan amit kora alapján már rég selejtezni kellett volna, de még megvannak 06-71 és 22-02. Tudjátok miért vannak még meg?
Előzmény: division by zero (120)
division by zero Creative Commons License 1999.10.25 0 0 120
az a esős sztori júniús 4.-én történt akkor láttam utoljára a 90-21-t

a 11,19,25,31,33 szokott a 30-ason gyakran előfordulni

a rendszámozást én is így tudtam, ezért aggódom értük...

Előzmény: Lajoska (119)
Lajoska Creative Commons License 1999.10.24 0 0 119
Helló!

A 90-21 selejtezve lett (hogy mikor nem tudom)
Az eredeti 90-esekből 13 db van meg:06,08,11,12,17,19,25,26,27,29,31,33,34.
A rendszámozás: azokat kell (elvileg) átrendszámozni, amelyek 2000 decemberéig nem kerülnek selejtezésre. A Fürstnél (ahol elég jól sorrendbe rakják az új számokat) a selejtezésre várókat ki is hagyják a sorrendből.

Lajoska

Előzmény: division by zero (117)
division by zero Creative Commons License 1999.10.24 0 0 118
Madár Béla vill06 képén látható 3278 most lett épp felújítva, állítólag nagyon szépen néz ki, egy barátom mesélte, hogy még a "civilek" is megbámulták a Móriczon, most a 19-esen jár, tulajdonképpen pénteken őt akartuk megkeresni, de közbe jött az a "ajtós" sztori a 3257+3279-el, amit a vasutas topicban írtam...
Előzmény: Madár Béla (107)
division by zero Creative Commons License 1999.10.24 0 0 117
ha beásod magad a vasutas topic mélyébe ott már előfordult bőven busz meg troli is...
de itt már egyáltalán nem off topic...

engem a 90-21 érdekelne, hogy hova lett, ennél szakadtabb buszt már rég láttam, nyáron az egyik felhőszakadásban szó szerint esőkabátban és esernyővel kellett a buszba állni, úgy ömlött be a csukott tetőablakona viz, és ezután az eset után többet nem láttam
ja és ez a 30-ason volt...

amúgy a vasutas topicban volt már arról szó, hogy mi lesz a ráncajtós IK260-asokkal, én úgy hallottam, hogy legalábbis a környékünkön kiirtják őket, egy se kapott még új rendszámot, de valaki mondta, hogy Csepelen látott már ilyet új rendszámmal is.

Előzmény: Lajoska (115)
division by zero Creative Commons License 1999.10.24 0 0 116
"vill03 = talán 1368 de ez inkább csak találgatás"
lehet, gyanús volt, a 1308-nak még két áramszedője lehetett abban az időben, ha jól tudom
Előzmény: Madár Béla (113)
Lajoska Creative Commons License 1999.10.24 0 0 115
Sziasztok!

Úgy látom, egy dolgoról mindenki elfelejtkezik mindenféle (vonat- és egyéb) buzulls témában: a BKV buszairól. Tehát jó lenne beszélgetni róluk is.
Pld.: tudja valaki, hogy a 10-06 él-e még? Legutóbb óbudán volt, de egy ideje eltűnt.
Van egy gyanúm, de ez nem biztos: a 60-95 lett belőle.
Tud valaki többet?

Lajoska

Madár Béla Creative Commons License 1999.10.24 0 0 114
Zord Hónap!
Másodközlés természetesen megengedett. Persze érdekelne, hogy hol és mire akarod felhasználni. Üdv: MB
Előzmény: Törölt nick (110)
Madár Béla Creative Commons License 1999.10.24 0 0 113
Őrület! Ezek tényleg ennyire érdekesek? Akkor sietek a válasszal:
vill01 = 1201
vill02 = 3629
vill03 = talán 1368 de ez inkább csak találgatás
vill05 = ez 2020-nak tűnik.
Üdv: MB
Előzmény: division by zero (109)
borbolya Creative Commons License 1999.10.24 0 0 112
Sziasztok!
"A villamost rovidebb szakaszra le lehetene vinni a felszin ala,
csomopontok kozleben, mint peldaul a 2 villamos a Fovam teren."
Ez az 5tlet nagyon tetszik nem kellene lampakra varni a forgalmasabb keresztezodesekben igy a villamos gyorsabb lehetne a metronal!!! (lefolmozgolepcsozessel egyutt).
nem is ertem metro helyett miert nem ezt az utat valasztottak?
Hallottam hogy a koruti villamos felujitasakor volt egy olyan terv hogy leviszik a keregbe,de ez
valami nagy csatorna miatt amit nem lehetett kivaltani ill. megszuntetni penzhiany miatt
nem valosult meg. Pedig mennyivel gyorsabb lehetne ,ha nem kellene egyes keresztezodesek elott perceket vesztegelnie...
Errol a keregbelevitelrol lehet tudni valamit vagy csak kacsa az egesz?
Bölény Creative Commons License 1999.10.24 0 0 111
"Ha muszaj akkor muszaj, de a Bajcsy-Zsilinszki utbol es az Ulloi utbol kar volt autopalyat csinalni. A Rakoczi ut milyen jol mukodik, talan a rettenetes 7-es buszos forgalom miatt is."

Ember, magadnal vagy?! :-))) A Rakoczi ut jol mukodik? Az meg hetvegen ebedidoben is csaknem zsufolt, de probalj meg rajta hetkoznap akarmikor vegigmenni! Azert az nem egy kultur modi, hogy a varos fo utoereit jol leszukitjuk, aztan szivjon az autos. Ha olcso es jo a tomegkozlekedes (vegyuk ide a taxit is!), akkor ugyis csak a baromforma ul kocsiba.

"Adjuk vissza a felszint az embereknek es a kozforgalmu kozlekedesnek, az autosok meg menjenek ahova akarnak, kifele a varosbol."

Osztan hogy a jo feszkesfenebe' jut ki szerencsetlen autos a belvarosbol, ha le van szukitve az osszes kivezeto utvonal?! Akinek valami okbol kifolyolag megis kocsival kell mennie, azzal ne csesszunk mar ki, az Isten szerelmere! Tudom, hogy az ures utak forgalmat generalnak, de ha leszukitjuk oket, az autoforgalom nem lesz sokkal kisebb, max. tobbet szennyez a hosszabb allas miatt. Az Ulloi meg a Bajcsy jol van, ahogy van, ha autopalya, hat autopalya. A lenyeg az, hogy menni lehet rajta.

Vmelyik masik topikban (talan a Volanosban?:-))) volt mar egy vitam errol John Howarddal, meg a DBR-esben is, asszem Carpyval. Ismetlem magam:

el_a_kezekkel_es_villamosokkal_a_Rakoczi_uttol!!!

Tovabba el a gyalogatkelohelyekkel is. Igaz, hogy legtobb helyen a jelzolampa fazisaba beleferne, de mindegyik helyen van kanyarodo forgalom is. A gyalogok pedig ezt rendesen fel tudjak tartani. Az en szemelyes ellensegem pl. a volt Uttoro-aruhaz elotti lampa. Csak a joisten a megmondhatoja, hanyszor jottem arra Buda felol, de egy kezemen meg birom szamolni, hanyszor sikerult ott zoldet elcsipnem. Szerintem keves olyan szarul behangolt lampa van, mint az. Milyen jo lenne pl. ezt kivaltani egy alul/feluljaroval. Termeszetesen ehhez hozzatartozna az is, hogy a nehezen mozgokat mzogolepcso vagy lift vigye le/fel. (hasonlo igaz elleniranyban a Huszar utcai lampara is.)

Azert hogy ne csak flamebol alljon ez a hozzaszolas, a 67-esrol irottakkal maximalisan egyetertek. Telleg szuper lenne keregvasutkent vegigvinni a Thokoly alatt, egesz ki a Polusig, annak volna ertelme! A Thokolyt mar ugyis boven ideje rendbeszedni, lenne tehat mod a kozmuveket meg ilyesmiket arrebb pakolni.

Előzmény: Járaszája (103)
Törölt nick Creative Commons License 1999.10.24 0 0 110
MB, megengedsz másodközlést a forrás feltüntetésével?
Előzmény: Madár Béla (107)
division by zero Creative Commons License 1999.10.24 0 0 109
még egy kérdés, hátha az eredetit megnézed nagyítóval, jobban látszik...
a vill01.jpg az 1201?
vill02 3625?
vill03 1308?
vill05 ???
Előzmény: Madár Béla (107)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!