Keresés

Részletes keresés

DGKUm Creative Commons License 2004.11.08 0 0 143447
Szerintem nem a DGKU-ra, hanem az AGMU járműre gondolt. Hatvanban volt a pft-nek olyan, de nem fényképeztem le, és nem tudom megvan-e még.
Előzmény: Deaf (143446)
Deaf Creative Commons License 2004.11.08 0 0 143446

Erre gondoltál?

Előzmény: BAKTER (143424)
v_peti Creative Commons License 2004.11.08 0 0 143445
Peronzár:
Voltam Szabadkán a '90-es évek közepe táján. Tényleg így van. Igaz, amikor ki akartam menni a vonathoz, senmmilyen papírt sem kértek. De elég vasutas és határőr tartózkodott ott ahhoz, hogy kiszúrják azt, hogyha mégsem szállnék fel az éppen beérkező vonathoz.

Franciaországban és Angliában is van perornzár. De hogy ez mennyire általános, azt nem tudom.

Egyszer, talán Pécsen, a helyijáratos busznál próbálkoztak ilyennel. Volt is morgás, de a jegybevétel jelentősen nőtt.
Az történt, hogy az ellenőrök a megállókban váróktól is kérték a jegyet. Akinek meg nem volt, azt megkérték, hogy vegyen az újságosnál. Jó kis jegybevétele lett az újságosnak.

Előzmény: kBagyula (143423)
Deaf Creative Commons License 2004.11.08 0 0 143444
Nekem igazából az volt a fura, h felvették az adataimat. Ez van, ha az mber fáradt, Nótapadban írja a hszt, és 2 verzió is van belőle :)))
Előzmény: FOMA (143399)
Dash 9 Creative Commons License 2004.11.08 0 0 143443

Hali!

 

"ritkán használt iparvágányon. "

 

A honvédségi gépjármű anyagraktárhoz és a NABI-hoz vezet.

 

Elég gyakori a szállítás rajta, főleg ha a cégem folyamatosan és rendesen termel. Akkor hozzánk 2 naponta jönnek.

Előzmény: 1014 (143267)
BAKTER Creative Commons License 2004.11.08 0 0 143442

"ha nem megy a Windows, call Gates!"

 

Nem nyert! 

Megpróbáltam.

Háromszor.

Leöblítettem körtepálinkával.

 

Úgysem nyert.

 

 

 

 

Előzmény: M44-419 (143439)
Törölt nick Creative Commons License 2004.11.08 0 0 143440
OFF:Mmail ment, elkészült. ON
Előzmény: BAKTER (143437)
M44-419 Creative Commons License 2004.11.08 0 0 143439

OFF

 

az XP-n egy agyfrissítést csináltam.

 

Kérem, azért ne túlozzunk! Ha lenne agya az XP-nek, akkor nem kellene SP-ket kiadni hozzá!

 

1ébként a Microsoft már a szájápolásba is betette a lábát: ha nem megy a Windows, call Gates!

Előzmény: BAKTER (143431)
czzf50 Creative Commons License 2004.11.08 0 0 143438
Kéred a felét email-ben? :-)
Előzmény: DGKUm (143435)
BAKTER Creative Commons License 2004.11.08 0 0 143437

"az itókához nem lehet közöm, csak a munkához?"

 

Maga nem hallott még a munkamegosztásról?  :-)))

 

Aláírás: "Nyugalom szigete"

:-)))

Előzmény: DGKUm (143435)
DGKUm Creative Commons License 2004.11.08 0 0 143436
Szerintem inkább az a kérdés, hogy miért számolták fel a háromfázisú hálózatot...

AZ nem kérdés. Kissé nehézkes volt az energiaellátás, és elavultak a járművek. 1976-ban szűnt meg teljesen.
Előzmény: seTTebello (143417)
DGKUm Creative Commons License 2004.11.08 0 0 143435
a tegnapi programért kapott skót whiskey-t kóstolgatom!

Megállj, ha ilyen önző vagy, rád küldöm az elhárítást! Nekem az itókához nem lehet közöm, csak a munkához? :-)
Előzmény: czzf50 (143416)
Andó Gergely Creative Commons License 2004.11.08 0 0 143434
Tibso!

A régmúltról kevés anyagom van... Csak a Siemens hőstettein kívül nem jut eszembe semmi, ami német kuriózum volna az 1800-as évekből... Az a cég meg büszke a múltjáról, a honlapján biztos van több nyelvel cégtörténet, főleg ha a eleve a Siemens TS-re (transportation system) keresel rá...

Ha a jelenkor is érdekel, arról már több az anyag. Persze csak akkor, ha túl akarsz lépni az ICE-k hosszú, felszínes, semmitmondó méltatásán.
Előzmény: Tibso (143401)
BAKTER Creative Commons License 2004.11.08 0 0 143433

OFF!

Szolgálati:

 

Jenö!

 

A gyorslábú Emil indult feléd!

mvjeno Creative Commons License 2004.11.08 0 0 143432

 

 Megnéztem nem én szerepeltem aznap.

Előzmény: oldmumus (143430)
BAKTER Creative Commons License 2004.11.08 0 0 143431

OFF:

 

"Nincs véletlenül a google, vagy más egzotikus eszköztár bekapcsolva az IE-ben?"

 

 Nincs, de ez a gond csak azóta van, mióta az XP-n egy agyfrissítést csináltam.

Előzmény: scsabi (143429)
oldmumus Creative Commons License 2004.11.08 0 0 143430
Aznap nem Te voltal esetleg?
Előzmény: mvjeno (143428)
scsabi Creative Commons License 2004.11.08 0 0 143429
OFF
Nincs véletlenül a google, vagy más egzotikus eszköztár bekapcsolva az IE-ben?
ON
Előzmény: BAKTER (143426)
mvjeno Creative Commons License 2004.11.08 0 0 143428

 

 Hali. Köszönöm a linket.

Előzmény: oldmumus (143421)
Bárdos Imre Creative Commons License 2004.11.08 0 0 143427
Köszönöm!!
Előzmény: DGKUm (143363)
BAKTER Creative Commons License 2004.11.08 0 0 143426

OFF:

 

"Nem lehet, hogy Te is kóstolgatsz valamit?"

 

Lehetne, de akkor így írnám, hogy QQQQQQQQQQQQQQ  (ez a hosszü "ö"), meg qqqqqqqqqq (ez meg a hosszú "ü")

 

 

 

:-)

 

ON

Előzmény: czzf50 (143425)
czzf50 Creative Commons License 2004.11.08 0 0 143425
"Mi a francért nem tudok hosszú "ö" meg "ü" betüt írni? (IE6 és XP)"

Nem lehet, hogy Te is kóstolgatsz valamit? :-))))))))
Előzmény: BAKTER (143419)
BAKTER Creative Commons License 2004.11.08 0 0 143424

KÖSZI!

 

Igazából a magyar testvére érdekelne, de erröl még a rokonának (DGKUm-nek) sincs képe.

 

Előzmény: Arthur Dent (143340)
kBagyula Creative Commons License 2004.11.08 0 0 143423

A MÁV-nak évente 2,5-2,7 milliárd forint kára származik a bliccelések miatt...

...A bliccelők számának növekedése miatt a vasúttársaság egy éve bevezette a peronzáras ellenőrzéseket. Az akciók során lezárják a peronokat, s oda csak az mehet be, akinek jegye van. Amikor befut a szerelvény, a leszálló utasok csak akkor hagyhatják el a peront, ha bemutatják jegyüket. Az efféle ellenőrzés sikeres: volt példa arra, hogy egy előre beharangozott peronzár idején egyetlen vonalon egymillió forinttal növekedett a napi bevétel.

 

Szia!

 

Teljesen igaza van a MÁV-nak. Példaként említem a szomszéd országot ahol rendszeresen teszek utakat egyéb okokból kifolyólag. Szeged - Szabadka - Újvidék viszonylaton. Namost a kérdéses állomásokon az utas ki sem mehet a peronra érvényes menetjegy nélkül. Nincs bóklászás az állomásokon, nincs kimászkálás a peronra. Az 1.-es vágány előtti féltető alatt lehet tartózkodni, vagy a fűtött váróban. A peronok korláttal levannak zárva, kizárólag akkor nyílnak meg amikor vonat érkezik vagy indul. Nincs bliccelés, rend van.

 

Azok akik valaki elé jönnek ki az állomásra csak a kijárat előtti épületrészben, vagy a jegypénztárak előtt mászkálhatnak.

 

Megjegyzem, hogy ugyanez a helyzet a buszpályaudvarokon is, annyi különbséggel, hogy ott lehet peronjegyet kapni. (már aki ragaszkodik hozzá) Lehet itt is ezt kellene tenni. Már elgondolkodtam nem egyszer rajta.

 

Üdv,

kBagyula

Előzmény: pzg (143402)
seTTebello Creative Commons License 2004.11.08 0 0 143422
oldmumus Creative Commons License 2004.11.08 0 0 143421
mvjenonek gratisz:

http://www.railfaneurope.net/pix/hu/electric/V43/1140-1149/V43_1141_2004jul26_Rakoshegy_01.jpg
radio100jozsi Creative Commons License 2004.11.08 0 0 143420

hogy udvariasan megkér, hogy távozz, és elkísér az utasforgalom számára megnyitott helyig.

 

Ugyan ez volt Bátaszéken k_n topiktárssal, amikor az M62 235-öt fotóztuk, bár, hogy mi peron, vagy mi az ami peronnak látszik...

De semmi gond nem volt, mi eljöttünk a kiséretében és kész, már úgy is megvolt amit akartunk. De ez ma már nem így lenne, hanem úgy ahogy Deaf leírta:-))) A szabály az szabály.

Előzmény: FOMA (143399)
BAKTER Creative Commons License 2004.11.08 0 0 143419

OFF:

 

"a tegnapi programért kapott skót whiskey-t kóstolgatom"

 

"pzg: "Palacsintasütés közben ment, így látni nem sokat láttam belőle, de nagyjából ez volt a lényeg"
Ugy érted, saját kezeddel? Szeretjük ám a palacsintát!"

 

No pont ilyenekre lesz jó az új... Nem kell ennyit offolni és nem kell annyi PgDn-t nyomni. 

 

Amúgy meg jöjjön ki belöled! (csak ne ott ahol bement!

 

ON

 

Mi a francért nem tudok hosszú "ö" meg "ü" betüt írni? (IE6 és XP)

Előzmény: czzf50 (143416)
oldmumus Creative Commons License 2004.11.08 0 0 143418
Hoho, mit talaltam en?!

http://www2.chem.elte.hu/gigant_club/pic/hu/electric/v63/v63009-szatymaz.JPG

Sokat emlegetett Gigantos RoLa az alfoldon!
seTTebello Creative Commons License 2004.11.08 0 0 143417
>>a regi olasz ketreszes gyonyorusegek kapcsan: Mitol ketreszes, hogy nez ki egy ilyen?

Így néz ki.

>>Hogy juthatott anno olaszoknak eszebe DC-vel villamositani, amikor az nagyon

Lehet, hogy hülyeséget mondok, de nincs hajtórúd a 3kV - nál. Szerintem inkább az a kérdés, hogy miért számolták fel a háromfázisú hálózatot, hiszen az '50 és a '70 - es évek között szűnt meg. Egyébként villamosítottak 10kV/50Hz - val is, Róma - Sulmona között, de ez a vonal a háborúban tönkrement.

Előzmény: SuedBahn (143393)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!