Keresés

Részletes keresés

division by zero Creative Commons License 1999.10.24 0 0 20
egyébként pont az a kép izgatott fel ennyire, egyszer azért előben is jó lenne látni egy ilyet...
division by zero Creative Commons License 1999.10.24 0 0 19
a vezérlő feszültségről van szó, vagy a "tápfeszültségről"? mi a pontos neve és funkciója annak a sok "kábelnek" ami át megy két kocsi között?
Jó lenne egy hogyan működik a villamos oldal is...
Előzmény: SzigDani (17)
SzigDani Creative Commons License 1999.10.24 0 0 18
Bocs, kifelejtettem az M+P egységet. Volt ilyen, csak kissé kellemetlen, amikor az UV-n a menet-fék henger nem áll át és egy harminctonnás dög fékezhetetlenül száguld az utcán. Ezért is járhatnak forgalomban csak párban. Éltem már meg egy-két egymás ellen dolgozást, amikor az első kocsi már féken volt, a hátsó meg motoron... A MUV másképp van, ott egy néhány érintkezőt leszedtek a menetfékről, így biztosabban áll át. Ennek ellenére volt olyan, hogy a 42-es kihagyott egy megállót.
Előzmény: division by zero (15)
SzigDani Creative Commons License 1999.10.24 0 0 17
A vezérlés szabott határt az UV-k csatolásának. A 3. kocsi még biztosan elegendő feszültséget kapott. A kétpótos UV-ről van kép asszem a Gyuri oldalán, meg a Mercurio-n is. Mellesleg a Windows hátterem negyedét is ez adja. Nem vált be, mert nagyon nehéz volt. Az UV elvesztette az erejét a sok póttól. Kíváncsi lennék, lehetne-e csinálni M+P+M+P+M vonatot, mint a távos középbejáratúakból? Na, ha ezt NZA meglátja!
Előzmény: division by zero (15)
division by zero Creative Commons License 1999.10.24 0 0 16
naná hogy ismerjük! az a bizonyos Benda Gyuri oldal amit emlegettünk...
Előzmény: Törölt nick (13)
division by zero Creative Commons License 1999.10.24 0 0 15
mennyi volt eredetileg a határ csatlásra UV-ből, meg UV+p keverékből?

UV+p+p+UV-t még össze lehetne rakni, legalább egy különmenet kedvéért? pl egy 3200+5806+5807+3201 összeállítást megnéznék...

Előzmény: SzigDani (12)
SzigDani Creative Commons License 1999.10.24 0 0 14
Kösz az oldalt. Én is szerkesztem, de az érdeklődésed mindenképpen díjazandó. A saját oldalamon csak az UV villamososk jönnek be, a többi linket még nem tudtam megcsinálni. Ez a kisbetű-nagybetű dolog az agyamra megy!
Előzmény: Törölt nick (13)
Törölt nick Creative Commons License 1999.10.24 0 0 13
Hali! Ezt ismeritek?
Egyébként SzigDani 1 csomó kép hiányzik az oldaladról.. szépen meg van fabrikálva a szöveg és rossz a kép linkje. Trolik, ilyesmik. Sürgősen javítsd!
Egy rajongó
SzigDani Creative Commons License 1999.10.24 0 0 12
De igen:))))
Amugy eredetileg lehetett volna 3UV!!!
Előzmény: division by zero (11)
division by zero Creative Commons License 1999.10.24 0 0 11
3UV??? nem 2UV+p?
Előzmény: SzigDani (10)
SzigDani Creative Commons License 1999.10.23 0 0 10
Hmm... Gyuri éppen azon panaszkodott, hogy a 19 és a 41 viszi a prímet, a többiről meg alig van kép. Speciel már beosztottam, hogy mit honnan és mikor fotózok le, csak bírjam filmmel. Van videóanyag is, csak éppen be kéne digizni. Jó lenne, mert most láttam, hogy a Lost Highway letöltött jelenete milyen jók néz ki. Ugyan vasutas dolog is van benne, de milyen szépen mutatna az a jelenet, amikor egy Piroska csattog át a lajosmizsei sorompón, utána pedig a két 3UV egymás mellett csattog! Van egy-két gyönyörűen eltalált dolog a 30-asról a Szabi hídról, stb.
Előzmény: division by zero (9)
division by zero Creative Commons License 1999.10.23 0 0 9
a viszonylatos oldalon nekem is van vagy 11 képem, főleg 19-esről...
Előzmény: SzigDani (6)
SzigDani Creative Commons License 1999.10.23 0 0 8
A villamos a jelenlegi buszvégállomásig fog kijönni, tehát a végállomás a felszínen, fedett helyen lesz. A 49-es végállomását legegyszerűbb lenne úgy megcsinálni, hogy az aluljáróból lépcsőzés nélkül megközelíthető legyen (föld alatti vá.). Kb. úgy, mint a Szentendrei HÉV.
Előzmény: division by zero (7)
division by zero Creative Commons License 1999.10.23 0 0 7
végülis már a Nyugati is nagy haladás lenne...

akkor legyen a híd elött a 14-es végállomása...

Előzmény: SzigDani (5)
SzigDani Creative Commons License 1999.10.23 0 0 6
Ahová nem írom ki, hogy kié,az az enyém. Mint látod, legalább a fele az. A saját honlapomon az UV-k működnek, azok a képek is a klub címén vannak. Amelyek ott is fognak maradni, azokat otthagyom, a többit meg majd tényleg átviszem magamhoz.
Képeimből csak a legjobbakat, vagy inkábba legfontosabbakat teszem fel. Amugy a Benda Gyurinál is egy rakat képem van. A viszonylatok szerinti rész legalább egyharmada az én képem, a 6-os UV majdnem fele.
Előzmény: division by zero (4)
SzigDani Creative Commons License 1999.10.23 0 0 5
A 14-es helye megvan a Centeren belül. Képeim vannak róla, majd scanelem is, csak lenne rá időm!!! Amint lehet felteszem. Hogy a villamos mikor lesz ott? Nemtom. Végülis csak pénzkérdés.
Nagy macera lenne viszont összekötni a 47-49-cel, ugyanis nagyon át kellene rendezni a teret. A Szabi híd már nem sokáig bírja, így valószínűleg pár évtized múlva le kell bontani. Egy idő után legfeljebb gyaloghídként maradhat, vagy még úgy sem. Ugyanolyat állítólag nem lehet építeni, mert már másak a technológiák.
Vedd figyelembe, hogy a hosszú villamosviszonylaton gyakorlatilag lehetetlen forgalmat szervezni. Lassabb, mint a metró, és sokkal zavarérzékenyebb. Már akkor is az volt, amikor a BSzKRt. átvette! A sok viszonylattal is ez a baj, iszonyú számítógépes forgalomirányítás kell hozzá, és így sem 100%, hogy muxik!
Előzmény: division by zero (3)
division by zero Creative Commons License 1999.10.23 0 0 4
de úgye legalább a MKKK honlapján megosztod majd velünk a közlekedési képeidet?
Előzmény: SzigDani (2)
division by zero Creative Commons License 1999.10.23 0 0 3
az engem jelenleg legjobban izgató kérdés: mi lesz a 14-es villamossal, fog-e, és ha igen kb mikor, a Nyugatihoz, esetleg tovább menni?
Mi az esélye a 47,49-el való összekötésnek? TV-ben, újságban említették, hogy a híd bírná tovább is némi felújítás utan a villamost. Ebből mi igaz?
Összekötés esetén hogyan alakulhatnának a járatok?
Én angyalföldi vagyok, és ennek a környéknek a metró kiesik, azt csak a villamossal tudjuk elérni, de akkor már arra a kis szakaszra felesleges az átszállás, tehát az lenne jó ha a 14-es menne legalább a Deákig, vagy a Kálvin tér még jobb lenne, de itt nehéz lenne visszafogást csinálni, így a Móricz lenne a lehetséges egyik megoldás. De a Tatra tudtommal nem mehet át a hídon, így ez kiesik. Esetleg lehetne mondjuk a jelenlegi 49 a 49A és mondjuk csak a Nyugatiig járna, odáig járna a 14-es is, de lenne mondjuk félóránként egy 49-es ami Angyalföld forgalmi telepig járna, így lehetne átszállás nélkül is megtenni a Belváros-Angyalföld utat.

Nem tudom mennyire reálisak ezek a gondolatok, én csak álmodozom, várom a szakértők hozzászólását a témához.

SzigDani Creative Commons License 1999.10.23 0 0 2
Még a vasútban maradtakhoz: a saját honlapomat tazért nem reklámozom, mert rengeteg link nem működik. A klubét csináltam, így nem volt időm rá, hogy az is össze legyen rendezve. Majd megcsinálom. Amúgy nem lesz rajta túl sok közlekedés, inkább maszek jellegű. Most találtam egy jó Lost Highway és David Lynch oldalt a Twin Peaks témában. Rögtön el is kezdtem letölteni egy 3M-s videót...
Előzmény: division by zero (1)
division by zero Creative Commons License 1999.10.23 0 0 1
még egy topicot kell betenni a kedvencekbe, de ha ezt kívánja a köz, legyen...
mondjuk a Volán topic tényleg durva lett egy kicsit
Osztap Bender Creative Commons License 1999.10.23 0 0 0
Köszi, erre gondoltam.
Osztap
Előzmény: SzigDani (-)
SzigDani Creative Commons License 1999.10.23 0 0 topiknyitó
Kedves Közlekedésrajongók!

Többen jeleztétek, hogy jó lenne egy ilyen témájú topicot nyitni, és nem elárasztani az üzeneteinkkel a vasutasokat és a volánosokat, de mentesnek maradni a BKV-topicok anyázásaitól. Íme, itt a lehetőség, hogy gondolatainkat interpretáljuk! Kérek mindenkit, hogy ne essünk egymás torkának, és kultúrált viselkedésben járjunk a topicok élén.

Örömmel veszem, ha a legfrissebb közlekedési témák mellett a közlekedéstörténet is előkerül, hiszen nem illik arról sem megfeledkezni.

Kellemes beszélgetést!

SzigDani

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!