Keresés

Részletes keresés

DGKUm Creative Commons License 2004.11.10 0 0 143708
És még nem szerepelt senki a felsorolásban, aki izzót mondana. :-)
Előzmény: rm40 (143664)
Btx 002 Creative Commons License 2004.11.10 0 0 143707
Lehet, hogy egy időre búcsúznunk kell a Btx 002 vezérlőkocsitól. Úgy tűnik, hogy a fűtőmotor hajtórúdcsapágya vagy a főtengelycsapágya tönkrement. Szentesről M41 2152 vitt Usgyit Békéscsabára, vissza a vezérlőkocsit vontatta Szentesre. A kieső vezérlőkocsit a Békéscsabán heverő Btx 019-cel pótolták. Így most az öt MD-motorkocsira öt Btx jut.
Deaf Creative Commons License 2004.11.10 0 0 143706

"Virágnyelv? Ezért -is- jött létre."

 

De könyörgöm, engem érdekel a botanika része is :))

 

OFF

 

1047 005, hol vannak az újabb képek? Ezek már az előző alakalommal is fent voltak, ha jól eméxem.

 

ON

Előzmény: Törölt nick (143693)
exmv Creative Commons License 2004.11.10 0 0 143705
Létezik egy Trainz nevű progi (2 CD), amivel nem csak mozdonyvezetni lehet, hanem kipróbálhatod irányítói képességeidet is (pl. hogy viszel el három vonatot két mozdonyvezetővel úgy, hogy minden ipartelep ki legyen szolgálva időben).
Előzmény: lacki (143697)
mattil Creative Commons License 2004.11.10 0 0 143704

A hétvégén nagy felzúdulást keltett a zárt fórum. Az igazság az, hogy éppen fel akartam vetni ennek az ötletét, de Matiz megelőzött és már létre is hozta... :-)

Egy vasutas belső fórum tényleg jó arra, hogy mi vasutasok olyan eseteket tárgyaljunk meg ott, ami itt nem lenne ildomos.

Az utóbbi egy évben ha jól számolom legalább 3-4 alkalommal írattak alá velem különféle "titoktartási nyilatkozatot. (Lehet hogy többször, nem tudom már követni). A lényege mindegyiknek az, hogy sem a nyomtatott, sem az elektronikus sajtónak nem pofázok arról, ami éppen folyik. Újabban ezekben nagybetűvel az Internet is fel van tüntetve mint tiltott médium. Nem véletlen hogy néha hetekig csendben maradtam bizonyos témáknál.

Másrészt egy belső anyag, pl jónéhány távírati, parancskönyvi rendelkezésen is volna mit megtárgyalni, de ez viszont szerintem tényleg nem ide való!

Szóval én helyeslem, hogy létrejött egy ilyen, még akkor is, ha egyenlőre "nem számítok vasutasnak", mert nem léphetek be oda. :-S

mattil Creative Commons License 2004.11.10 0 0 143703
"Rákattintasz a nevemre.Kiad egy adatsort. A hozzászólások:/xxx/ darabra kattintva kilistázza."

Nekem az a bajom hogy csak utolso x db hozzászólást listázza ki. Ha pl rámegyek a saját nevemre mert egy korábbi hozzászólásomat akarom felidézni, akkor csak visszafelé ez év junius elejéig szerepelnek a lapon , és sajnos nem tudok többet megnézni, pedig előtte is irtam ezt-azt. Nem találom a megoldást pedig keresem Ennyire szőke lennék?
Előzmény: koller andor (143699)
BXRJ Creative Commons License 2004.11.10 0 0 143702

radio100jozsi

 

Neked is ment egy emilke.

hmsoft Creative Commons License 2004.11.10 0 0 143701
Mingyá' jön a Hakham Baar, azt' úgy kimoderál meg letilt, hogy csak na...

Pedig, mint a nap hőse megjegyezte nemrég, sok szép érdekes sínleerősítést lehet látni ezeken a képeken.
Pl. D0 féligszétválasztott sínszeges sínleerősítést, amely ebben a formájában leginkább a birodalmi vasutakon tenyészik (2000 alj/km kiosztással, R65 vagy R75 sínrendszerrel és rugós sínvándorlásgátlókkal vegyítve igen komoly terheléseket is kibír, de max. 100 km/h, és nem lehet hézagnélküli.)

hm
Előzmény: 1047 001-1 (143694)
BXRJ Creative Commons License 2004.11.10 0 0 143700

Üdv!

 

V43 2376

 

Kettö darab emilke rohan hozzád.

 

koller andor Creative Commons License 2004.11.10 0 0 143699
Rákattintasz a nevemre.Kiad egy adatsort. A hozzászólások:/xxx/ darabra kattintva kilistázza.
Előzmény: SuedBahn (143672)
oldmumus Creative Commons License 2004.11.10 0 0 143698
MSTS, azaz Microsoft Train Simulator. Van egy team, akik epitgetnek atfestenek magyar jarganyokat es egy paran fantazia palyat, ketten valosaghut epitunk.
Egyik team: Deli-Szfv-Tapolca
En jomagam: 30-as vonat Siofok-Balatonszentgyorgy.

Itt a forumunk:

http://marci.triak.hu/forum/

Előzmény: lacki (143697)
lacki Creative Commons License 2004.11.10 0 0 143697
Sziasztok! Vasútszimulátor-programot keresek. A 'májkroszoft' zseniális (?) termékét már ismerem... :)) pallagil@freemail.hu Köszi!
Tibi kölyök Creative Commons License 2004.11.10 0 0 143696

 Hali Tibi. Email ment részedre!

Köszi, megvan, rövidesen megy privibe a válasz!

Előzmény: mvjeno (143690)
Nydqist Creative Commons License 2004.11.10 0 0 143695
Hát igen, ezzel a nővel szívesen vágányolnék. -:)
Előzmény: 1047 001-1 (143694)
1047 001-1 Creative Commons License 2004.11.10 0 0 143694
                                                    Esetleg a vágányok között                  
Előzmény: etwg (143688)
Törölt nick Creative Commons License 2004.11.10 0 0 143693
Ténylegesen suba alatt nyílt meg, de még most sem 100%-on működik. Az ötlet jött és kb seperc alatt megvalósult, hála az index támogatásának. Én (is!) igyekszem minden érintettet értesíteni.
Virágnyelv? Ezért -is- jött létre.
Előzmény: lazar (143625)
Törölt nick Creative Commons License 2004.11.10 0 0 143692
OFF: Azért írhatnál neki, legalább egy ejnye-bejnyét, hogy gondolkozzon el legközelebb, mielőtt más képeivel villant. ON
Előzmény: Nydqist (143689)
Szütyi Creative Commons License 2004.11.10 0 0 143691

Egyébként ott kellene szerepelnie a szerző nevének meg címének.

Nekem meg Rwman oldalán van egy képem amiről nem is tudtam, hogy odakerült és ott is fel van tüntetve a nevem...

Előzmény: roosevelt (143685)
mvjeno Creative Commons License 2004.11.10 0 0 143690

 

 Hali Tibi. Email ment részedre!

Előzmény: Tibi kölyök (143652)
Nydqist Creative Commons License 2004.11.10 0 0 143689

Szia!

 

Nem tudom, ki küldte be, de egy másik linken az összes balesetről készült képemet megtaláltam október 15-ei feltöltéssel. Akinek az e-mail címe ott szerepel, azt nem ismeri senki, akivel én kapcsolatban vagyok.

Nem írok nekik, mert nem baj hogy fent vannak a képek. Örülök is neki, és a nevem mindegyik mellett fel van tüntetve. Nézegesse mindenki kedve szerint.

Jó szórakozást!

 

Üdv.: Nydqist

 

Ja, a link: http://www.railfaneurope.net/pix/new/10_oct13-hu%2Bpl/pix.html

Előzmény: roosevelt (143685)
etwg Creative Commons License 2004.11.10 0 0 143688

Má te is eljutottá a vasutmániás kór akkut stádiumába (innen már nem szokott visszaut lenni....).

 

Eddig ugy tudtam, hogy élvezni csak ágyban vagy Maresivel lehet.......

 

 

:-)

Előzmény: 1047 001-1 (143687)
1047 001-1 Creative Commons License 2004.11.10 0 0 143687

"egy picit /nagyon/ össze is töpörítem)."

 

Igy a képek élvezhetetlenek.

 

Előzmény: HáBé (143676)
Törölt nick Creative Commons License 2004.11.10 0 0 143686

 SuedBahn..:.........Szeged(HUN) - Kikinda (SER&MON) - Timisoara (ROM) vonal igen is jo otlet, ujja kell eleszteni a regiot!

 

traficc : a társadalomnak igen sok, JÓ ÖTLET-e van. Ki fizesse ? Gondolom, vagy csak remélem, olvasod topictársaid , naprakész hozzászólásait, a 100-as, a 120-as, és a 140-es vonal, vontatott rekonstrukciójáról.

Nem korszerűsítéséről ( mert arra sincs pénz) hanem fel rekonstrukciójáról.

A MÁV szeretné rekonstruálni azt a szintet e vonalakon, amit már 1975-ben tudott.

Erre NINCS pénz, hanem hitel+unios pénz van benne.

Egy Szeged-Temesvár vasútvonal, a magyar vasúti hákózat, kb. 110 vonalat felölelő listájában nem lenne benne fontosságát tekintve az első 50-ben.

Tényleg költsék ilyenre az igen szűkös pénzt, csak azért mert :...Jó lenne ha jó lenne ?

 

 

 

 

 

S.B.....:..(Persze ugyanigy orulnek neki, ha pl. Szeged - Mako - Nagylak(HUN) - Nadlac(ROM) - Arad - Timisoara) valosulna meg, vagy barhogy maskepp, csak egy hatarral. De a regi vonal is kell, azaz Kikinda fele, a Szeged-i hid visszaepitese ugyszinten kellene, regionalis kozpont lehetne Szeged ismet, mint anno volt is!

 

traficc :

Igy van.

Te örülné neki.

Egy másik állampolgár társad meg a Budapest-Jászberény-Debrecen, nyílegyenes autópályának örülne.

A harmadik pedig annak, hogy jól működjenek a kórházak.

A negyedik meg annak, hogy már - legalább - nagyközségi szinten is legyen egy jó angol tanárnő az iskolában.

 



S.B. ..:.- Szeged - Subotica - Bacsalmas osszekottetes: Ezen nem is ertem mit kell gondolkodni, tudtommal a Bacsalmas - Csikeria vonal meg megvan, egeszen a hatarpontig, es ugyanugy a Subotica - hatarpont is meg megvan, forgalom nelkul. A hatar atmetszeserol nem tudok, de az visszaepitheto.

 

traficc :

Az viszont elszomorító, ha nem tudod : mit kell ezen gondolkodni ?

Az álmok és a valóság, kető, egymástól eléggé távol eső fogalom.

 

Visszaépítésekről::

 

A MÁV ezt nem is olyan régen már kipróbálta.

Politikai akaratból, mert akkor is volt pár ember aki nem is tudta mit kell ezen gondolkodni, visszaépített 19 km-t, 31,5 milliárd forintért. Kilóméterenként 1,5 milliárd forintért.

azóta eltelt 5 év, 5x8=40% inflációval is kb. 2 milliárd Ft.- kilóméterenként.

Egy síma 30 km-s szakasz 60 milliárd forint, de mivel sík területen vezeted, legyen csak 40 milliárd forint.

A MÁV-nak több évre van ennyi pénze, mind a 110 vonalára amit Te elköltenél olyan vonalakra, melyeken a MÁV teljesítményének 0,1%-a zajlana később.

 

Átgondoltad ezeket mielőtt leírtad a jó lenne............-t ?

 

 

 

 

S.B. = .. Minden csak megegyezes kerdese, csak kerdes hogy MAV es JZ akarja-e ezt valoban...

 

traficc :

Be szép is lenne ha ez igaz lenne.

És ki fizeti ?

Tudod ez olyan, hogy Carpy meg én megegyezünk a Zala Volán 320 autóbuszának cseréjében a MÁV pénzéből, de erről a MÁV nem tud.

Van enek népiesch neve is :......Más...........val verni a csalánt.

Mi történik ha a két vasút megegyezik ?

Miben egyezzenek meg ?

Napi két kóválygó Bz-ben meg napi egy-kető tehervonatban ?

 

 



S.B. ..:- Debrecen - Oradea: Na ennek is nagyon orulnek, es itt sem kene nagyon sokat epitkezni mar! Van realitasa a dolognak?

 

traficc :

Van.

csak pénz kérdése.

Bármit lehet.

Arra felé jobb a mellékvonalak hozadéka, mert össz költségüknek nem 90, hanem csak 70-80%-a állami pénz ma. Ha meghosszabítod Nagykerekitől Nagyváradig, könnyen lehet, hogy a bekerülési költségeinek a felét is megtermeli.

 



-

roosevelt Creative Commons License 2004.11.10 0 0 143685

hello,

 

a railfaneurope.net szerkesztői NEM szednek le maguktól képeket máshonnan, ami ott látható, azt mind VALAKI töltötte fel oda. Azt hogy ki tette ezt, nem vizsgálják, de a névtelen feltöltések (és képlopások) ellen hozott rendszabály szerint az alkotó nevét és email címét mellékelni kell.

Amennyiben úgy gondolod, hogy képeid jogtalanul szerepelnek, írj nekik nyugodtan és eltávolítják azokat.

Előzmény: Nydqist (143679)
Nydqist Creative Commons License 2004.11.10 0 0 143684

Működik, és jók is!

 

Köszi, hogy megosztottad velünk!

 

Üdv.: Nydqist

Előzmény: JCSABA (143680)
Btx 002 Creative Commons License 2004.11.10 0 0 143683
63-41 014-et 63-41 018-cal láttam, több, mint egy hete. Valószínűleg a 018 lesz az ajtóhibás (pontosabban a hangos utastájékoztatás ellenére Szeged-Rókuson a bal oldalon szándékozó utas(ok) műve).
Előzmény: M40 120 (143624)
sosiforda Creative Commons License 2004.11.10 0 0 143682

"Egyébként egyre több magyar vasútállomáson lehet kártyával fizetni, én már meg is tettem. "

 

Sajnos nem egyre több, hanem - egy, évekkel ezelőtti kétségtelen fejlődés után - egyre kevesebb helyen:(

Az új - holland típusú - pénztárak miatt megszűnt pl. a kártyás fizetés korábban létezett lehetősége Szolnok állomáson és én még úgy tudom, hogy továbbra sem lehet a Keleti új IC pénztárainál kártyával fizetni és legutóbb már Kaposváron sem láttam a kártyaelfogadást jelző matricákat.

Azt szokták mondani, hogy a holland típusú pénztárablak miatt nem lehet technikailag megoldani, de az Andrássy úti jegyirodában a belföldi pénztárnál lehet. Az nem holland típusú pénztárablak?

 

A budapesti pályaudvarokat kivéve általában csak egy POS terminál van állomásonként, így teljesen esetleges, hogy az a pénztár nyitva van-e (pl. Szeged), vagy azon az oldalon van-e nyitvatartó pénztár (pl. Békéscsaba, ahol az állomásépület bal és jobb oldalán is vannak pénztárak, de csak a bal oldalon van POS terminál.

Előzmény: zjakabfi (143659)
etwg Creative Commons License 2004.11.10 0 0 143681

V peti

 

ugy van ahogy irod, a kulcs meg egyébb szimbolumok megjelenése jelzi a secure transfert.

 

A Lastschrift az majdnem ugyanazt jelenti mint az utánvét, csak annak banki viszonylata van - nem tudom mi a magyar megfelelöje azaz kapsz egy papirt, amit elöször be kell fizetni, hogy hozzájuthass a könyvhöz.

 

Probáljátok meg az www.amazon.de ill. az www.amazon.com -ot (AG) ott könnyebb zöldágra vergödni mint sok mezei kiadoval (Mert sajnos a vasutas kiadok többsége ilyen).

 

 

A külföldi bankszámlákkal sem könnyü a helyzet, egyedül abban segithet, hogy az Einzug-ot meg lehetne csinálni, de a számlán állandoan pénzt kell tartanod - banktol függ mennyit (1000 Euro alatt nem is igen tárgyalnak külföldiekkel).

Előzmény: v_peti (143677)
JCSABA Creative Commons License 2004.11.10 0 0 143680

Egy kis videot tettem fel az oldalamra: leellenőrizné valaki, hogy működik-e?

http://sajtomagnes.uw.hu/ism/video/torokfai.avi

http://sajtomagnes.uw.hu/ism/video/sztendre.avi

Nydqist Creative Commons License 2004.11.10 0 0 143679

Szia HáBé!

 

Köszönöm gyors válaszodat. Én nem fogom logózni a képeket, mert úgy szerintem élvezhetetlen, különben sincs semmi rossz abban, ha valaki letölti őket, nézegessék csak.

Akkor ezek szerint teljesen egészében szabadon vadászhatnak a neten az railfaneurope-osok, és ami tetszik nekik, azt berakják az oldalra?

 

Ám legyen, így szélesebb körben látható tevékenységünk gyümölcse.

 

Ja, és itt a link: 

 

http://www.railfaneurope.net/pix/hu/private/GySEV/accident_Komarom_2004-10-09/pix.html

 

Még egyszer köszi!

 

Üdv.: Nydqist

Előzmény: HáBé (143676)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!