Keresés

Részletes keresés

division by zero Creative Commons License 1999.11.20 0 0 1107
tegnap még a swi-n voltak, csak onnan letakaritottak minket :(
Előzmény: division by zero (1105)
John Howard Creative Commons License 1999.11.20 0 0 1106
Folyamatban...
Előzmény: division by zero (1104)
division by zero Creative Commons License 1999.11.20 0 0 1105
A képek az enyémek, és a vasútmániások lapján vannak:
http://www.tar.hu/vasut/
Előzmény: Zolcsi67 (1103)
division by zero Creative Commons License 1999.11.20 0 0 1104
ha lesz egy kis időd, előkeresnéd?
Előzmény: John Howard (1100)
Zolcsi67 Creative Commons License 1999.11.20 0 0 1103
Nem tudjátok, kinek a website-ján láthattam friss fotókat a Fehér úti főműhelyről? Megnézném, de elfelejtettem felírni :-(
Zolcsi67 Creative Commons License 1999.11.20 0 0 1102
Rendben, az talán bele is fér egyben a szkennerbe. Ugyanez 1925-ösben érdekel? A Belvárosban tekergő ún. versenyvonalak tokkal-vonóval.
Előzmény: John Howard (1101)
John Howard Creative Commons License 1999.11.20 0 0 1101
OK. Egy Belváros részt is légyszi! (Tabán, Vár, Víziváros, Nagykörúton belüli pesti oldal)
Előzmény: Zolcsi67 (1099)
John Howard Creative Commons License 1999.11.20 0 0 1100
A macskacseréről sajnos nincs, csak a troliról. Azon látszik a vezetéken a futómacska, a levezető drót, meg a műszerfalba dugott szára - emlékeim szerint. Elő kellene keresni.
Előzmény: division by zero (1098)
Zolcsi67 Creative Commons License 1999.11.20 0 0 1099
John Howard:
Ma elfelejtettem, de holnap behozom az 1943-as térképet, az ominózus részt beszkennelem, és elküldöm mailben!
division by zero Creative Commons License 1999.11.20 0 0 1098
John!
"Ez sem veszélyesebb, mint a tátrai trolibuszon 1906-ban a feszültség alatti macskacsere! "

Ez tetszik, nincs képed róla?

SzigDani Creative Commons License 1999.11.20 0 0 1097
John: jó a csuklós UV-d!

Ven egy sajat keszitesu UV vonalrajzom. Nagyjabol a 3257. Kinek kell?

SzigDani

SzigDani Creative Commons License 1999.11.20 0 0 1096
Hú de sokat írtatok!

Bocs, de most csak DBZ-nek válaszolok. 3376. Valahol van képünk róla (Szeintem a Vepi fotózta le). A scan ez egyetemi dolgaimon na meg a scaner foglaltsagan is mulik.

Hóseprők kik vannak még? (7141, 7130, ?)

SzigDani

Előzmény: division by zero (988)
Zolcsi67 Creative Commons License 1999.11.20 0 0 1095
Jól elOFFolunk itt, hiába, kicsi a világ... Holnap este leszek én is, kb 9 körül, akkor jövök be gályázni. Jó éjszakát "szomszéd" ! :-)
Előzmény: John Howard (1094)
John Howard Creative Commons License 1999.11.20 0 0 1094
"Nem ártana" találkoznunk. Folyt. mail holnap OK?
Álmos vagyok... Mail-t küldök!

Üdv:
John Howard

Előzmény: Zolcsi67 (1093)
Zolcsi67 Creative Commons License 1999.11.20 0 0 1093
Off
Akkor átlóg hozzátok a cseresznyefánk :-)))) A 10-es a Berczeli, a 12-es meg Petró.
On
Előzmény: John Howard (1092)
John Howard Creative Commons License 1999.11.20 0 0 1092
Off
Szintén páros oldal, a számot nem tudom, 8 vagy 10! Berczeli.
On
Előzmény: Zolcsi67 (1091)
Zolcsi67 Creative Commons License 1999.11.20 0 0 1091
Off
Hm, a nagymamám is :-))) Csak az előbb nem akartam azt írni, ott nem jár villamos :-))) Nyírbátor 12, amúgy.
On
Előzmény: John Howard (1090)
John Howard Creative Commons License 1999.11.20 0 0 1090
Off
Anyám nagybátyja a Nyírbátor utcában lakott/lakik. Sokszor megfordultunk arrafelé...
On
Előzmény: Zolcsi67 (1089)
Zolcsi67 Creative Commons License 1999.11.20 0 0 1089
Én csak a 9-esre emlékszem, akkoriban még arra mentem, amerre vittek, lévén igen fiatal. Nagyszülőknél lakott az egész család 1971-ig, a Fehérvári út-Albertfalva utca kereszteződésnél. A középső peronos 41-es pót meg a 9-es Stuka maradt meg ifjúkori emlékeimben, igen-igen halványan.
Előzmény: John Howard (1088)
John Howard Creative Commons License 1999.11.20 0 0 1088
Stuka-vonalak:
5: Flórián tér - Veder utca (egy ideig aluminium UZ, a kedvencem)
9,9A: Margit-híd - Albertfalva, kitérő (Körtér)
11: Margit-híd - Óbuda, forgalmi telep
15,15A: Jászai Mari tér - Újpest, vasúti híd (Váci út)
17: Margi-híd - Margit kórház
33: Marx tér - Óbuda, forgalmi telep
57: (más időben) Császár fürdő - Csörsz utca
Előzmény: Zolcsi67 (1087)
Zolcsi67 Creative Commons License 1999.11.20 0 0 1087
Howard:
A 9-esen meg Stuka járt, a Kitérőig.
Division: Mesélheted az unokádnak, hogy te még utaztál UV-n, a Szabadság hídon át. Ma ahogy ültem a 6016-on, arról álmodoztam, hogy nem UV van előtte, hanem 1500-as :-)))
division by zero Creative Commons License 1999.11.20 0 0 1086
miért születtem ilyen későn? minden jóról lemaradtam...
Előzmény: John Howard (1085)
John Howard Creative Commons License 1999.11.20 0 0 1085
Jóöreg 41-es, középbejáratú pótkocsival! Nagy emlékek...
Előzmény: Zolcsi67 (1084)
Zolcsi67 Creative Commons License 1999.11.20 0 0 1084
Én csak a használaton kjvüli sínekre emlékszem, azt csak olvastam, hogy a 38-as járt arra. Viszont a nagypapámmal még villamossal mentünk Albertfalváról Budaörsre repülőt nézni!
Előzmény: John Howard (1083)
John Howard Creative Commons License 1999.11.20 0 0 1083
Budapest panoráma térkép, by 1967, jól látható a kettős fasor az út két szélén. Eredeti kiadásban megvan!!! Én még arra is emlékszem, hogy a Kerepesi út torkolatában a piacon ment keresztül az akkor már használaton kívüli hurokvágány! (ott, ahol most a nagy luk van)

Előzmény: Zolcsi67 (1081)
Konyak Creative Commons License 1999.11.19 0 0 1082
Off
Akkor hagylak beszélgetni. Családi találkozót majd vasárnap tartunk nálatok. Bár itt a neten sem rossz. Persze ICQ-d még nincs, mi?
On
Jó a topic, megint lehet valami érdekeset tanulni!
Zolcsi67 Creative Commons License 1999.11.19 0 0 1081
A 38-as villamos a Hungárián...egészen az útszélesítésig megvoltak a vágányok az út két szélén! Halvány gyermekkori emlékek, inkább már csak a maradványokra.
Előzmény: John Howard (1076)
John Howard Creative Commons License 1999.11.19 0 0 1080
Off
Ez egy nagyon jó kérdés...
On
Előzmény: Konyak (1079)
Konyak Creative Commons License 1999.11.19 0 0 1079
Off
JH hogy lehetsz te bent, amikor én is bent vagyok????
On
John Howard Creative Commons License 1999.11.19 0 0 1078
Rezgések és rázkódások? Ez nem volt gond 1963 és 1972 között. Emlékeim szerint "felfutós" keresztezések voltak, ahol nem a keréktalp, hanem a nyomkarima vitte a terhelést, zökkenés nélkül.
Előzmény: division by zero (1077)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!