A macskacseréről sajnos nincs, csak a troliról. Azon látszik a vezetéken a futómacska, a levezető drót, meg a műszerfalba dugott szára - emlékeim szerint. Elő kellene keresni.
Bocs, de most csak DBZ-nek válaszolok. 3376. Valahol van képünk róla (Szeintem a Vepi fotózta le). A scan ez egyetemi dolgaimon na meg a scaner foglaltsagan is mulik.
Én csak a 9-esre emlékszem, akkoriban még arra mentem, amerre vittek, lévén igen fiatal. Nagyszülőknél lakott az egész család 1971-ig, a Fehérvári út-Albertfalva utca kereszteződésnél. A középső peronos 41-es pót meg a 9-es Stuka maradt meg ifjúkori emlékeimben, igen-igen halványan.
Stuka-vonalak:
5: Flórián tér - Veder utca (egy ideig aluminium UZ, a kedvencem)
9,9A: Margit-híd - Albertfalva, kitérő (Körtér)
11: Margit-híd - Óbuda, forgalmi telep
15,15A: Jászai Mari tér - Újpest, vasúti híd (Váci út)
17: Margi-híd - Margit kórház
33: Marx tér - Óbuda, forgalmi telep
57: (más időben) Császár fürdő - Csörsz utca
Howard:
A 9-esen meg Stuka járt, a Kitérőig.
Division: Mesélheted az unokádnak, hogy te még utaztál UV-n, a Szabadság hídon át. Ma ahogy ültem a 6016-on, arról álmodoztam, hogy nem UV van előtte, hanem 1500-as :-)))
Én csak a használaton kjvüli sínekre emlékszem, azt csak olvastam, hogy a 38-as járt arra. Viszont a nagypapámmal még villamossal mentünk Albertfalváról Budaörsre repülőt nézni!
Budapest panoráma térkép, by 1967, jól látható a kettős fasor az út két szélén. Eredeti kiadásban megvan!!! Én még arra is emlékszem, hogy a Kerepesi út torkolatában a piacon ment keresztül az akkor már használaton kívüli hurokvágány! (ott, ahol most a nagy luk van)
Off
Akkor hagylak beszélgetni. Családi találkozót majd vasárnap tartunk nálatok. Bár itt a neten sem rossz. Persze ICQ-d még nincs, mi?
On
Jó a topic, megint lehet valami érdekeset tanulni!
A 38-as villamos a Hungárián...egészen az útszélesítésig megvoltak a vágányok az út két szélén! Halvány gyermekkori emlékek, inkább már csak a maradványokra.
Rezgések és rázkódások? Ez nem volt gond 1963 és 1972 között. Emlékeim szerint "felfutós" keresztezések voltak, ahol nem a keréktalp, hanem a nyomkarima vitte a terhelést, zökkenés nélkül.