Keresés

Részletes keresés

John Howard Creative Commons License 1999.11.23 0 0 1193
Úgy bizony! A padlómagassága 30(!)cm, gyakorlatilag a hajlított hossztartró saját szerkezeti magassága. Igaz, hogy kényszerhelyzet volt, hiszen az alagút belmagassága mindössze 260cm, és ott az álló utasnak is el kell férni, a járműnek is, meg az áramszedőnek, felsővezetéknek is - biztonságos távolságra a kocsiszekrénytől!
Előzmény: illesf (1187)
Zolcsi67 Creative Commons License 1999.11.23 0 0 1192
A ganzból veszik el a területet, ha jól láttam, a betonkerítés mögött már bontanak is. Hacsak nem oda tervezik a vigalmi negyedet :-))))))))))))
Előzmény: totyus (1191)
totyus Creative Commons License 1999.11.23 0 0 1191
Visszatérve az 1-esre: Tudja valaki, hogy a Kőbányai út és a Vajda Péter utca között merre fognak szélesíteni: a Ganzból hasítanak ki egy darabot, vagy a Népligetből? Ahogy az ARAL kútnál abbahagyták, abból úgy tűnik, hogy a GANZ területéből vesznek el, mondjuk ahogy elnézem, nem csinálnak már mögötte semmi értelmes dolgot.

Totyus

illesf Creative Commons License 1999.11.23 0 0 1190
Hat a miskolciak tenyleg erzik a jarmuveket. Egyszer pl. egy Pedal becenevu soforrel (beszelo nev ugyebar :)) 14 perc alatt ertunk fel Diosgyorbol Garadnara, ami azert nem rossz arany...

Villamos: Hja, es egyedul Miskolcon vannak 20 km/h-s valtok nalunk (a Vorosvari uti 30-ast leszamitva, na meg Szegedet, ahol nem igazan zavarja a vezetoket a sebessegkorlatozas:)))

FI

Előzmény: Törölt nick (1167)
kriszz Creative Commons License 1999.11.23 0 0 1189
Érdemes volt a topicot végigolvasni!
Pár száz hozzászólással ezelőtt volt szó a buszok új rendszámtábláíról.
Tudja valamelyik bennfentes azt, hogy kb. 3-4 évvel ezelőtt miért kezdték lecserélni egyes buszok rendszámait?
Pl. Belvárosi (Récsei): 6275-ból: 6119, 0829-ből: 5218, 0828-ból 0869? S volt ilyen Cinkotán, Fürstben stb...
Vagy ez is csak a rendszámlopások miatt volt?
illesf Creative Commons License 1999.11.23 0 0 1188
S meg egy ellenvetes: tudod, hogy mi a vegzete a legtobb expresszjaratnak? Az, hogy egy onkormanyzati kepviselo kitalalja, hogy megalljon meg itt meg
ott, elkezdi verni az asztalt, a kozlekedesi tarsasag persze ellenall, de mivel az onkormanyzat finanszirozza, elobb-utobb ugyis az lesz, amit o akar, es
lottek a jo kis elgondolasnak, az optimalis kapacitaskihasznalasnak, mert megint es sokadszor beleugat a buta politikus a kozlekedesszervezo dolgaba.

Lasd InterCityk a MAVnal. Mi a francert allnak meg mondjuk Szolnokon, Szentlorincen, Tataba`nya`n??? Mindegy, ez nem ide tartozik. Ezert kell gyorsvillamost csinalni: annak dragabb a megalloja, es nem biztos, hogy olyan egyszeruen tobb megallot fognak neki csinalni:))

Illes

Előzmény: Carpy (1161)
illesf Creative Commons License 1999.11.23 0 0 1187
Alacsonypadlos jarmuvek: rajottem, hogy Budapesten az elso alacsonypadlos jarmuvet -ban szereztek be a MILLFAVra:)))))

Illes

Előzmény: division by zero (1157)
Dr. Stig Helmer Creative Commons License 1999.11.23 0 0 1186
Zolcsi67, NZA!
Köszi a térképet, sirály!

BKV menetrend: 76-os troli a Ferdinánd-híd előtti állapotot mutatja (utolsó frissítés: 1999. szept.)

Törölt nick Creative Commons License 1999.11.23 0 0 1185
Az gáz.

Az említett BKV menetrend jó, legfeljebb hiányos. Szóval, nem annyira tragikus a helyzet. Ott a mail-cím, lehet nekik írni. Nem tudom, mennyi visszajelzést kaptak eddig, de meg kell mondjam, nehéz úgy jót alkotni, hogy nem ellenőrzik működés közben a rendszert.

Előzmény: lazar (1184)
lazar Creative Commons License 1999.11.23 0 0 1184
Kicsit off, de felretajekoztatasrul szol: Nezzetek meg a MAV
homepagen az IC-menetrendet: oktober 10-en volt teli nyari
menetrendvaltas, de meg a regi van fonn. Igaz, hogy ez csak a 30-as vonalat erinti foleg, de azt aztan rendesen.
Előzmény: Ali Ttaik-al-Rep (1177)
Törölt nick Creative Commons License 1999.11.23 0 0 1183
Benne van a 138 a Camponától, csak rosszul van linkelve. Ott van a jókais link alatt.
Előzmény: Ali Ttaik-al-Rep (1177)
NZA Creative Commons License 1999.11.23 0 0 1182
Ez szerintem a total hivatalos honlap. Ha olyan e-mail cimek vannak rajta, hogy utaspanaszok, akkor ez biztos hogy hivatalos. Raadasul a valamelyik olalon a vezerigazgatosag is ott mosolyog.
Tenyleg, azzal tisztaban vagytok, hogy az Akacfa utcaban van egy olyan reszleg (Kommunikacios osztaly), ami tobbek kozott azzal is foglalkozik, hogy az osszes ujsagot atbongeszik BKV-rol szolo cikkek utan kutatva. A nagy testver mindenkit figyel - lehet, hogy ezt is? (haho, szia! ;-) )
Előzmény: Törölt nick (1178)
John Howard Creative Commons License 1999.11.23 0 0 1181
Hello Mindenkinek!

Stuka modellem természetesen H0 méretarányú (1:87) lesz, ha kész lesz valamikor.

Üdv:
John Howard

Előzmény: szega (1171)
Zolcsi67 Creative Commons License 1999.11.23 0 0 1180
NZA:
Jól tudom, hogy ezekre a több mint 50 évvel ezelőtti térképekre megszűnt már a jogdíjkötelezettség? Ha igen, felhasználhatod, ha pl. egy már megszűnt vágánykapcsolatot akarsz illusztrálni.
NZA Creative Commons License 1999.11.23 0 0 1179
Na oke, hogy a valtozasok hianyoznak - fogjuk ra, hogy nem lettek frissitve a lapok. A 67V viszont sulyosabb - szeptember korul jart ez a viszonylat, ezzel egyutt nincs benne a menetrendben.
Előzmény: Ali Ttaik-al-Rep (1177)
Törölt nick Creative Commons License 1999.11.23 0 0 1178
Ez érdekes. Bár írják, hogy tájékoztató jellegűek az adatok. De utolsó frissítés 1999. október 27.?!
Ellenben hány honlapja van a BKV-nak? Ez is hivatalos? Vagy csak úgy csinál?
Előzmény: Ali Ttaik-al-Rep (1177)
szega Creative Commons License 1999.11.23 0 0 1176
Ezt szerintem nem gondolták komolyan. Buszsáv az út közepén, baromság! Zebrával meg lámpával, amikor Pest amúgy is agyon van lámpázva, zöld hullám meg alig. Azokon az utakon, ahol tényleg rendszeresek és bosszantóak a rakodás miatti dugók (pl. Kossuth L. u.), egyszerűen be kéne vezetni a nappali (vagy inkább bizonyos csúcsidőket figyelembe vevő) rakodási tilalmat. Nekem ne magyarázza senki, hogy amelyik kereskedőnek ott van boltja, az csóró ahhoz, hogy állja a többletköltséget. Ahol meg lenne némi parkolóhely, ott a rakodás előre meghatározott időtartamára a civilek parkolását kellene korlátozni.
Előzmény: NZA (1175)
NZA Creative Commons License 1999.11.23 0 0 1175
Erdemes megtekinteni a kovetkezo cikket is - az aruszallitasrol van szo benne.
http://www.mhirlap.hu/m0/kronika4.html#cikk
Elegge aggaszto dolgokat lehet benne olvasni.
NZA Creative Commons License 1999.11.23 0 0 1174
Ja, CSABI hivta fel a figyelmemet arra, hogy a
http://www.port.hu/bkv/bkv10.htm
cimen talalhato menetrendek kozott rejtelyes okoknal fogva nincs meg a 67V menetrendje. Vajh miert...
Előzmény: division by zero (1165)
Alfred Creative Commons License 1999.11.23 0 0 1173
bagojj:
"...többségben vannak a jó sofőrök a BKV-nál..."
Én sen értem azokat, akik állandóan panaszkodnak a buszosokra, hogy leszorítja, beszorítja, elévág, stb. Amikor itt a Villányin a felújítás miatt a 61-es villamos helyett Volán sárga buszok jártak, remekül látszott a különbség a volános és a BKV-s sofőrök szakmai tudását illetően. A sárga buszosok erőszakosak voltak, ugyanakkor teszetoszák, nem bírtak a sávjukban maradni, viszont trehányul, vagy sehogysem álltak be a megállóba, és abszolút nem érezték a forgalom ritmusát. Szóval szerintem, mint gépkocsivezetők a BKV sofőrök remek szakemberek.
Előzmény: Törölt nick (1167)
Zolcsi67 Creative Commons License 1999.11.23 0 0 1172
NZA, Stig Helmer:
Átküldtem a térképeket!
szega Creative Commons License 1999.11.23 0 0 1171
Mekkora ez a modell?
Előzmény: John Howard (1169)
NZA Creative Commons License 1999.11.23 0 0 1170
Ez egy Stuka lesz?
Előzmény: John Howard (1169)
John Howard Creative Commons License 1999.11.23 0 0 1169
Hello Mindenkinek!

Készülő villamos-modellem bal oldala, beszkennelve

Üdv:
John Howard

Zolcsi67 Creative Commons License 1999.11.23 0 0 1168
Köszi Division, ez elkerülte a figyelmemet... A 7661-es UV oktatókocsit megnézted? Kívülről nyitható viszonylatszámtartó meg ilyesmik.
Előzmény: division by zero (1166)
Törölt nick Creative Commons License 1999.11.23 0 0 1167
Több körön át követett volna egy autó, én is mentem volna, mint a kisangyal ;)))
Tréfán kívül: Nagyon tudják érezni a buszt a sofőrök. Sok kiváló szaki van köztük. Még a fiatalok is. Ez azt is feltételezi, hogy "saját" gépet hajt, amit aztán tényleg nagyon ismer, és úgy is állítják be, ahogy neki a leginkább megfelelő.
Még mielőtt nekem esnének páran, elmondanám, hogy igen, tudom, vannak olyan sofőrök is, akiknek rángat a buszuk, akik nem veszik észre (vagy nem akarják) a busz után futó utasokat, etc. De most nem ezekről írtam, továbbá fenntartom azon véleményemet, miszerint többségben vannak a jó sofőrök a BKV-nál. (Hát még az MVK-nál, ők szokták megnyerni a közlekedési vállalatok versenyét autóbusz és villamos kategóriákban. Troliban csak azért nem, mert az Miskolcon nincs.)
Előzmény: Alfred (1156)
division by zero Creative Commons License 1999.11.23 0 0 1166
megtaláltam a Tatrak "felújítás-matricáját", a vezetőfülke falán baloldalt, fent a szürkére festett sávban. a 4223 98.III. hóban kapott AFJ 5-t
division by zero Creative Commons License 1999.11.23 0 0 1165
gondolom minnél jobban el akarják sorvasztani.
eléggé sikeresen, egyszerübb az Erzsébet királynéról átgyalogolni a Thökölyre a 7-eshez, mint kivárni a minden szökő évben járó 67V-t, csak az idősek, kisgyerekesek nem tudnak sétálni ennyit, ők várják meg a 67V-t.
Előzmény: NZA (1164)
NZA Creative Commons License 1999.11.23 0 0 1164
Ez a 67V egy agyrem. A Thokoly uton lehetoleg jo messze a 7-es megallojatol all meg, az Erzsebet kiralyne utjan meg lehetoleg jo messze a villamosmegallotol. Meg veletlenul sem lehet az azonos iranyba meno jaratokat egy megallobol inditani, avagy az atszallast megkonnyiteni. (Hala Sz. T. urnak.)
Előzmény: division by zero (1162)
Carpy Creative Commons License 1999.11.23 0 0 1163
Tudsz ra valami magyarazatot? (A butasagon kivul)
Előzmény: division by zero (1162)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!