Keresés

Részletes keresés

D F T Creative Commons License 2015.11.20 0 0 2986

 Arra azért kiváncsi leszek, hogy hányszor fog körbejárni a gép Fradiban 11 perc alatt, miközben két páros és két páratlan vonat van ott abban az időben. Kőbánya-felsőn pedig a 4-re kellene bejárnia, mert ugye a személyszállító vonatoknak a peron mellett a helye. Véletlenül elindul Fc-ből menetrend szerint a vonat akkor majd Kőfelső bejáratán fog ácsingózni, mert nem tudják a peronos vágányra fogadni a vonatot. ( De ezt a kérdést, majd megoldja Ferencváros második, harmadik  kijárata utáni helytelenül működő jelfeladás, ill. a Hízlaló felé vezető váltók lassújele. )

Előzmény: István Gyuri (2985)
István Gyuri Creative Commons License 2015.11.19 0 0 2985

Leírtam már, hogy a Metropol EN-nel akad össze Kőfelső váltókörzetében (csak egy olyan vágány van, amin keresztül a Keleti felől/felé a körvasút felé ki lehet járni, és csak a kezdőponton van erre vágánykapcsolat).

Előzmény: zjakabfi (2984)
zjakabfi Creative Commons License 2015.11.19 0 0 2984

A Varsovia 08:25-ös indulását nem beszéltük át...

Az miért bukó?

 

Előzmény: mcg (2968)
szén lapátos Creative Commons License 2015.11.15 0 0 2983

               M 61,001 Szobon, 2015.11.14.

lacosska Creative Commons License 2015.11.15 0 0 2982

Üdvözletem!!! :) 

a héten szinte csak tehervonatok akadtak :) 

1001: http://indafoto.hu/lacosska/image/23480534-422ee86f/user

RTI laminát gazdaságos teherrel: http://indafoto.hu/lacosska/image/23480536-0e131c5f/user

CER 610 100 Dunaújváros - Vác: http://indafoto.hu/lacosska/image/23480540-674927a2/user

lacosska Creative Commons License 2015.11.01 0 0 2981
lacosska Creative Commons License 2015.10.22 0 0 2980

Üdvözletem!! Rég posztoltam eme toppikba :) 

Rákospalotai tolatós vissza Fc-be: http://indafoto.hu/lacosska/image/23386428-45b63489/user

CER 600 100 tartályzuggal Szobon: http://indafoto.hu/lacosska/image/23386434-220b4026/user

Nem tudom ezek a képek mennyire férnek el itt Párkányból is van pár: 

LTE kocúrja 740 413: http://indafoto.hu/lacosska/image/23386406-6ec2ad1d/user

Psz dongója 1 répavonattal: http://indafoto.hu/lacosska/image/23386410-4d8e3e50/user

végül egy Rail Expressz-es ER 20-as: http://indafoto.hu/lacosska/image/23386436-61ce605c/user

zugkraft aargau Creative Commons License 2015.10.18 0 0 2979

A P+R illegálisan üzemel.

mcg Creative Commons License 2015.10.18 0 0 2978

? melyik vonatra vizionálunk 100 embert?

a varsóira???

vicc...:(

Előzmény: benbe (2977)
benbe Creative Commons License 2015.10.18 0 0 2977

Valószínűleg minden opciónak kiszámolták az árát, kivéve annak, hogy plusz 25 perc néhány tucat, esetleg akár száz ember idejéből mennyi. Legalább állna meg Rákospalotán, egy órával hamarabb érne Pozsonyba vele az ember!

Előzmény: mcg (2975)
keszekusza76 Creative Commons License 2015.10.18 0 0 2976

Üdv.

Vagy valakiknek szívük csücske az off Fradi,

mert ott az érkező Beogradról elérhető lesz Bécs fele a Dacia,ill  ellenkező irányba is kipipálva a csatlakozás Belgrád fele:)

Előzmény: mcg (2975)
mcg Creative Commons License 2015.10.18 0 0 2975

én írtam, hogy amit első blikkre felsoroltam, az tuti nem minden...:)

hogy ki és miért döntött úgy, hogy ez lett a vége arról meg aztán végképp gőzöm sincs.

 

az általad leírtak is biztos mehetnének, hogy mi az "áruk", azt meg gondolom az arra illetékesek megnézték, s döntöttek valami alapján.

Előzmény: benbe (2974)
benbe Creative Commons License 2015.10.18 0 0 2974

Metropol érkezik a Nyugatiba? Vagy a Varsovia indul onnan?

Előzmény: mcg (2968)
Csörögjünk Mizsére Creative Commons License 2015.10.18 -1 0 2973

Tehát ha 28 körül kerülnék egymást a végponti bejáraton, az nem lenne jó? Persze, papíron biztosan nem.

Előzmény: mcg (2972)
mcg Creative Commons License 2015.10.18 0 0 2972

ezzel a 2966 hsz.-ban írt probléma még nem oldódna meg...:(

hasonló csodás ötletek meg majd egyszer úgyis valóra válnak...

Előzmény: Csörögjünk Mizsére (2971)
Csörögjünk Mizsére Creative Commons License 2015.10.17 0 0 2971

3442-vel megcserélni? 8:20-kor menne a Varsovia, :25-kor a sülyi helyi. Nem elegáns, de nem is túl sok embert érintene,a +5 miatt le se késnék.

Előzmény: mcg (2968)
mcg Creative Commons License 2015.10.17 0 0 2970

hát egyszerűsége ellenére jelen pillanatban ez lenne a legdrágább megoldás....:)

Előzmény: keszekusza76 (2969)
keszekusza76 Creative Commons License 2015.10.17 0 0 2969

A legegyszerübbet nem írtad:

MEGCSINÁLHATNÁK VÉGRE Kő felsőn a biztosítóberendezés átalakítását és még pár vágányt, váltókapcsolatot visszaadnának a forgalomnak....

 

Előzmény: mcg (2968)
mcg Creative Commons License 2015.10.17 0 0 2968

de, biztos lett volnamás megoldás is...:)

 

pl. amik így első tippre működtek volna, persze mindegyiknél van "valami ára" a dolognak...:)

- EC kimegy 2 órával korábban, akkor elvben nincs szemben kőfelsőn semmi

- EC kimegy 7:55-kor, s a körvasúton áll fél órát

- EC kimegy 7:55-kor, Rákoson fordul s megy körbe

- Metropol áll fél órát a körvasúton, s érkezik 9:05

- Metropol megy Fc vagy Rákos felé, s érkezik 9:05

- Metropol jön 3/5/7 órával később

- elővárosok itf-ének teljes szétverése, esetleg reggel lemondva pár kurrens vonat, hogy biztos legyen hely..

mint tudjuk mindennek az "ár" szab határt csak...:)

 

...a lehetőségek tárháza szinte végtelen....:)

Előzmény: zjakabfi (2967)
zjakabfi Creative Commons License 2015.10.17 0 0 2967

Igen, nekem is ez volt az egyetlen racionális magyarázat...

És semmilyen más megoldás nem lett volna?

Előzmény: István Gyuri (2966)
István Gyuri Creative Commons License 2015.10.16 0 0 2966

Mert Kőfelsőn jön szembe az EN.

ennél érdekesebb kérdés, hogy a Belgráf érkezésétől kezdve hol fogja tárolni Keleti a reggeli csúvs közepén a közvetlen kocsikat?

Előzmény: zjakabfi (2965)
zjakabfi Creative Commons License 2015.10.16 0 0 2965

Azt írja a Regionlabahn, hogy a Varsoviát kiviszik reggel a Fradiba, ott körüljárnak vele, és onnan megy Vácra, emiatt 25 perccel nő  a menetidő. Miért nem tud ütemben indulni, 08:25-kor a keletiből?

 

Izsó001 Creative Commons License 2015.09.29 0 0 2964

Na, közben rátaláltam:

http://www.mavcsoport.hu/mavinform/rakosrendezot-erinto-vonalakon-hosszabb-menetidovel-kozlekednek-vonatok

 

Ettől még a tájékoztatás hiányát érintő kritikámat fenntartom.

Előzmény: Izsó001 (2963)
Izsó001 Creative Commons License 2015.09.29 0 0 2963

Mi borította be ilyen szépen ma estére a 70-71-es vonalat? Rákosrendezőn a forgalmat közvetítették jelen időben, de információt nem közöltek a nagyérdeművel, hogy miért is kell 45 percet állni és várakozni. Ennyi időbe belefért volna alternatív hazajutás is, főleg, hogy a tájékoztatástól akár órákat is álldogálhattak volna az utasok a szélben.

Csörögjünk Mizsére Creative Commons License 2015.09.28 0 0 2962

Sok szerepe amúgy sincs.

Előzmény: zjakabfi (2961)
zjakabfi Creative Commons License 2015.09.28 0 0 2961

Rákosrendező K1 jelzője legalább 2 napja sötét.

lacosska Creative Commons License 2015.09.24 0 0 2960

Üdv!! 

Körvasúton jártam pár vonatot láttam :) 

Kilépő Csárdás EC: http://indafoto.hu/lacosska/image/23260691-1d54fbdc/user

Central Railways Párkány - Ercsi tehervonata: https://www.flickr.com/photos/lacosska/21038448643/in/dateposted-friend/

D F T Creative Commons License 2015.09.21 0 0 2959

Lemaradt utas volt?

Nem, akkor jó.

 

Előzmény: zjakabfi (2953)
István Gyuri Creative Commons License 2015.09.21 0 0 2958

Valami vélhetően történt, de nem tudom mi.

Előzmény: zjakabfi (2957)
zjakabfi Creative Commons License 2015.09.21 0 0 2957

Jobb hát, akkor a reményem nem volt hiábavaló, hogy ez azért nem napi rutin.

Kiesett egy szerelvény?

 

Előzmény: István Gyuri (2956)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!