Arra azért kiváncsi leszek, hogy hányszor fog körbejárni a gép Fradiban 11 perc alatt, miközben két páros és két páratlan vonat van ott abban az időben. Kőbánya-felsőn pedig a 4-re kellene bejárnia, mert ugye a személyszállító vonatoknak a peron mellett a helye. Véletlenül elindul Fc-ből menetrend szerint a vonat akkor majd Kőfelső bejáratán fog ácsingózni, mert nem tudják a peronos vágányra fogadni a vonatot. ( De ezt a kérdést, majd megoldja Ferencváros második, harmadik kijárata utáni helytelenül működő jelfeladás, ill. a Hízlaló felé vezető váltók lassújele. )
Leírtam már, hogy a Metropol EN-nel akad össze Kőfelső váltókörzetében (csak egy olyan vágány van, amin keresztül a Keleti felől/felé a körvasút felé ki lehet járni, és csak a kezdőponton van erre vágánykapcsolat).
Valószínűleg minden opciónak kiszámolták az árát, kivéve annak, hogy plusz 25 perc néhány tucat, esetleg akár száz ember idejéből mennyi. Legalább állna meg Rákospalotán, egy órával hamarabb érne Pozsonyba vele az ember!
Azt írja a Regionlabahn, hogy a Varsoviát kiviszik reggel a Fradiba, ott körüljárnak vele, és onnan megy Vácra, emiatt 25 perccel nő a menetidő. Miért nem tud ütemben indulni, 08:25-kor a keletiből?
Mi borította be ilyen szépen ma estére a 70-71-es vonalat? Rákosrendezőn a forgalmat közvetítették jelen időben, de információt nem közöltek a nagyérdeművel, hogy miért is kell 45 percet állni és várakozni. Ennyi időbe belefért volna alternatív hazajutás is, főleg, hogy a tájékoztatástól akár órákat is álldogálhattak volna az utasok a szélben.