Keresés

Részletes keresés

division by zero Creative Commons License 1999.11.27 0 0 1380
nahát!
Előzmény: John Howard (1379)
John Howard Creative Commons License 1999.11.27 0 0 1379
Nekem úgy tűnik...
Létezett ilyen összeállítás, kép is van róla BGY lapján NZA-tól!
Előzmény: division by zero (1378)
division by zero Creative Commons License 1999.11.27 0 0 1378
Pótos Stuka lehet???
John Howard Creative Commons License 1999.11.27 0 0 1377
A lap (AM) igen, Műszaki Könyvkiadó is van, ha esetleg más is a neve...
Előzmény: division by zero (1376)
division by zero Creative Commons License 1999.11.27 0 0 1376
létezik még?
Előzmény: John Howard (1375)
John Howard Creative Commons License 1999.11.27 0 0 1375
Szerkesztőség?
Előzmény: division by zero (1374)
division by zero Creative Commons License 1999.11.27 0 0 1374
hol lehetnek vajon az eredeti képek, negatívok?
Előzmény: John Howard (1373)
John Howard Creative Commons License 1999.11.27 0 0 1373
Megnéztem, nem sokkal. A hatvanas évek faramuci színes nyomdatechnikája ilyeneket tudott. Sajnos, a fekete-fehérek még rosszabbak.
Előzmény: division by zero (1372)
division by zero Creative Commons License 1999.11.27 0 0 1372
Szuper!!!! az 44-es nekem prototípus Ganznak tünik...
" ha nem lehetne jól látni a tömörítés után." tömörítés elött hogy néznek ki? vagy az eredeti se sokkal jobb?
Előzmény: John Howard (1371)
John Howard Creative Commons License 1999.11.27 0 0 1371
Nnna, tőlem sikeresen távozott...
Előzmény: John Howard (1370)
John Howard Creative Commons License 1999.11.27 0 0 1370
freemail. De a vége még itt van... Lassú a vonalam, ha le nem akad egyáltalán :(
Előzmény: division by zero (1369)
division by zero Creative Commons License 1999.11.27 0 0 1369
melyik címemre? eddig nem jött...
Előzmény: John Howard (1368)
John Howard Creative Commons License 1999.11.27 0 0 1368
/0!

E-mail küldése folyamatban!

Üdv:
John Howard

Előzmény: division by zero (1367)
division by zero Creative Commons License 1999.11.27 0 0 1367
Miért kérdeztek ilyen útvonalakat? Kölcsönkérünk egy villamost és bejárjuk? (Jó is lenne!!!)
Előzmény: SzigDani (1363)
division by zero Creative Commons License 1999.11.27 0 0 1366
17-es hurkára én is azt hallottam, hogy a felújításkor lett Ganz inkompatibilis.
SzigDani Creative Commons License 1999.11.26 0 0 1364
Bengáli: Különösen az eredeti festéssel volt megkapó. Bár az új szegedi szinekkel és belsővel kifejezetten attraktív. Ezenkívül egy nagy trágyalé...
UV: úgy 20 évvel ezelőtt bele kellett volna rakni az elektronikát, meg új motort, korszűbb belsőt, fűtést, máris nagyságrendekkel jobb lenne...

SzigDani

Előzmény: illesf (1328)
SzigDani Creative Commons License 1999.11.26 0 0 1363
Kilométerben sejtésem sincs, de időben úgy egy-másfél óra. Attól függ, merre mész, mert lehet brutálkodni...
Zugló kocsiszín-Thököly út- Festetics utca- Mező Imre út- Kőbányai út- Élessarok- Fehér út.

SzigDani

Előzmény: Korter (1353)
SzigDani Creative Commons License 1999.11.26 0 0 1362
Melyik, a 3-as? Abban a vasúti keresztezés a jó. A jelző lefedezi a vonatot, de az ellenvillamost nem, és nem lehet belátni a szakaszt. Mindegy, úgyis félóránként jár szegény 3-as:(((

SzigDani

Előzmény: illesf (1360)
Törölt nick Creative Commons License 1999.11.26 0 0 1361
Nézd, a nóniusszal így nem lehet semmit sem csinálni. És hogy egy szakaszon az átlagos követés mondjuk 5 perc, még semmit sem mond, mert a proletárt nem vigasztalja ez, ha 20 percenként elmegy négy busz egyszerre, ő meg pont megnézte hátulról az utolsót. Akkor az 20 perc neki, és nem 5. Abban egyetértek, hogy ilyen várostervezési torzszüleményben, mint Miskolc, még egészen jó a tömegközlekedés. Félreértés ne essék: Nem a városszerkezettel van a baj, hanem hogy mit raktak oda.
Előzmény: illesf (1360)
illesf Creative Commons License 1999.11.26 0 0 1360
Otthon van egy forgalmi kezikonyvem a '60-as evekbol, amikben benne van a valtobotok szama es szine. Ugy emlekszem, hogy 3 bot volt, es 3 kitero volt, de az teny, hogy a '70-es evek vege fele mar csak egyet hasznaltak. Kedvencem a szegedi "ellenmenet-biztositas" :-))))))

Miskolc: ahhoz a varosszerkezethez kepest szerintem egesz jol meg vannak szervezve a jaratok, es amennyire en ismerem, a suruseguk is eleg turheto a fobb tengelyeken. Szoval nem azt mondom, hogy nagyon jo, de az orszagban szerintem ez a legjobb (az altalam ismertek kozul).

OFF
Miert olyankor doglik meg a levelezoszerver, amikoor NAGYON fontos levelet varok???????
ááááááááááááááááááááááááááááááááá
ON

FI

Előzmény: Korter (1341)
John Howard Creative Commons License 1999.11.26 0 0 1359
Lehet. Akkor a másikon meg a kis őrházé? Szegény bácsi akkor nem tudott elmenni onnan, amíg forgalom volt, mert nem tudta bezárni a bódét? :))
Előzmény: Törölt nick (1358)
Törölt nick Creative Commons License 1999.11.26 0 0 1358
Végállomási melegedőé (nyáron hűtő), ha jól sejtem.
Előzmény: John Howard (1357)
John Howard Creative Commons License 1999.11.26 0 0 1357
Hello Mindenkinek!

Zuglóban, a 64-esen (megint Bengáli) fehér és piros bot volt a két egyvágányú szakaszra (Füredi-Fogarasi, Fogarasi-Mogyoródi). A Mogyoródi út sarkán volt egy őrház is, amikor itt volt szolgálat, akkor a bácsinak adta le a botot a kihaladó, amikor meg nem (hétvégén, amikor csak két kocsi járt négy helyett, és csak ezt a váltópontot használták) az Egressy sarkon találkoztak a villamosok, ott ablakból ablakba adták át.

Plusz kérdés (nem tudom a választ): a botokon volt egy kulcs is, nagy vaskarikán. Minek a kulcsa volt ez?

Üdv:
John Howard

Előzmény: Korter (1341)
John Howard Creative Commons License 1999.11.26 0 0 1356
Én a 17-esre emlékszem a Margit hídi hurokban, amikor Ganz volt, a vezetők ugyanúgy hajtogatták be a tükröt a behajtás előtt, mint az UV-kon, meg korábban a Stukákon, mert nem fért volna el a hídtól :)
Előzmény: Korter (1352)
Törölt nick Creative Commons License 1999.11.26 0 0 1355
Nem tudok egyetérteni a miskolci tömegközlekedést illetően. De úgy mondanám, hogy ilyen viszonylatrendszerrel, meg ilyen geometriákkal (különösen az Avas) nem is lehet jól _szervezni_ azt. Gondolok itt a sok párhuzamos viszonylatra, ahol a nóniusz-hatás miatt felmegy az utasnál a pumpa, illetve gondolok itt a 35-re, amelyik ha nagysebességű mozgójárda lenne, se tudná levinni a forgalmat csúcsidőben.
De ami tragikusabb, az a "nagyokosok" beleszólása, ezt csak onnan tudom, hogy a tanulmányban megtett javaslatokhoz képest (amiket az MVK 100%-ban elfogadott!) mi valósult meg. A K-Ny tengelyen pl. a javulást a diósgyőri villamosvágányok felújítása és a Tatra villamosok jelentik, amúgy autóbuszok szempontjából még rosszabb, mint volt, mert a 101 sem igazán gyorsjárat már. De ezt egyszer már kifüstölögtem magamból.
Előzmény: illesf (1336)
Korter Creative Commons License 1999.11.26 0 0 1353
Ha már az Örsnél tartunk:

Az előbbi játékot folytatva, mi az optimális útvonal villamossal a 13-as és a 62-es Örs vezér terei végállomása között - a jelenlegi vágányokon ? Mennyi ez időben és távolságban ?

Bónusz kérdés: Mennyi a távolság Zugló kocsiszín és a Fehér úti főműhely között ?

Segítségül elárulom, hogy én nagy rajongója vagyok a 13-as és 62-es összekötésének.

Előzmény: Zolcsi67 (1350)
Korter Creative Commons License 1999.11.26 0 0 1352
A 17-esen a típuscsere előtt kb. 1 évvel átépítették a hurkot, állítólag már veszélyes állapotú volt. Ekkor szedték ki azt a csúccsal szembeni visszafogó váltót a Vidra utcában, aminek a helyén most a ráhajlítás van.
Állítólag az átépítés után olyan lett a pályageometria, ami UV-nak tök jó, de a Ganz fennakad rajta. Persze ekkor még a bánat sem gondolta volna, hogy valaha még az életben Ganzok járnak errefelé ! Dehát az élet már csak ilyen humoros. Valami a szegélyekkel van.

NZA: A 11-es idejében milyen tükör volt a Ganz jobb oldalán ? Tartok tőle, hogy ez a mostani már lereszelné magát a Margit híd betonfalán...

Előzmény: NZA (1348)
Berendi Peter Creative Commons License 1999.11.26 0 0 1351
rohadtul nem érdekelte őket, hogy a kereszteződésbe lóg a villamos

Engem a Bosnyak teri beallas-kiallas bir nagyon bosszantani. Miert jo az hogy atlosan beall a keresztezodesbe visszafogni?

Előzmény: Korter (1341)
Zolcsi67 Creative Commons License 1999.11.26 0 0 1350
NZA, Korter:
Howarddal csak elméleti vitát folytattunk, hogy a csuklósok vajon körbejártak-e, vagy visszafogtak. Ezek szerint körbejártak. Én sajnos nem láttam.
Korter Creative Commons License 1999.11.26 0 0 1349
Szerintem bátran próbálkozz felszállni reggel fél 8-kor a 49-esre a Kosztolányin a Belváros felé !
Pompás élmény, amikor már a járdaszigetre se férsz fel, és először még néhány őrült le akar szállni...

Tegnap este 6-kor a Körtéren szálltam fel a 49-esre kifelé, és eléggé sűrűn voltunk. A Kosztolányi után már jutott nekem állóhely, de ülő csak a Csóka utcától kifelé volt.

Mondjuk ebbe az is belejátszik, hogy a BKV-nál a délutáni csúcs fél 5-kor ér véget. Utána minden megy kocsiszínbe, és ha te nem a kocsiszín felé akarsz utazni, akkor úgy kell neked.
(A 49-es az Etele térről áll be.)

Előzmény: lazar (1344)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!