Keresés

Részletes keresés

John Howard Creative Commons License 1999.11.28 0 0 1390
Két ARJ van már, az első 1.172.946, a második 1.075.221 byte. Ha bírja a freemail, máris indítom!
Előzmény: Zolcsi67 (1389)
Zolcsi67 Creative Commons License 1999.11.28 0 0 1389
Howard, én is kérhetnék a képekből, amit Divisionnak küldtél? Milyen Ganz prototípus a 44-esen? A 6 tengelyesről van szó?
Zolcsi67 Creative Commons License 1999.11.28 0 0 1388
Ahha...akkor a csuklós UV-re rá sem merek kérdezni...
Előzmény: John Howard (1387)
John Howard Creative Commons License 1999.11.28 0 0 1387
Hát, most eléggé áll a dolog, volt a cégnél egy 1 hetes géplerogyásom, felhalmozódott a meló, meg itthonra is van :( Talán pár hét múlva kilátok a fejemből...
Előzmény: Zolcsi67 (1386)
Zolcsi67 Creative Commons License 1999.11.28 0 0 1386
Hello Howard!
És a Stuka-maketteddel hogy haladsz?
Előzmény: John Howard (1385)
John Howard Creative Commons License 1999.11.28 0 0 1385
Eredetileg a Stukának is volt középső ajtaja, ráadásul az (csak az) elektromosan működött, míg az első ajtót a vezető, a hátsót a kalauz (amíg volt) nyititta-csukta, ezek úgynevezett pisztolyzáras ajtók voltak. 45 után nem újították fel a középső ajtók mechanizmusát, a legtöbbet egyszerűen behegesztették.

Stuka-UV főbb különbségek:
1. A Stuka közvetlen kapcsolású, az UV távkapcsolású, ezért ennek az oldalán, később a B vezetőállásban kontaktorszekrénye van, itt a kontroller csak a vezérlőáramot kapcsolja, a motoráramot, a nagyfeszültséget a kontaktorok - több motorkocsiban is egyszerre.
2. A Stuka belső csapágyazású, ezért a forgóváz elfért a kasztnin belül kanyarban is, az UV külső csaőágyas, mert a Stuka-vázakkal sok probléma volt (repedések)

A Stukákat 1940-től gyártották, lényeges eltérés az addigi típusokhoz képest, hogy nem volt légféke, és villamos fékezéskor a bombázógépekhez hasonló hangja volt. Az UV tulajdonképpen a Stuka továbbfejlesztése, 1956-ban kezdték gyártani.

Üdv:
John Howard

Előzmény: Csokis2 (1383)
Zolcsi67 Creative Commons License 1999.11.28 0 0 1384
Volt olyan, hogy a Stukáknál megszüntették a középső ajtót, azt hiszem. A legkönnyebb arról megkülönböztetni, hogy az UV forgóvázainál ki van vágva az oldallemez, a Stukánál pedig nincs. Benda lapján van egy csomó kép erről is-arról is.
Előzmény: Csokis2 (1383)
Csokis2 Creative Commons License 1999.11.28 0 0 1383
Jol latom, hogy ez Bosnyak ter - Apponyi ter? Mert akkor nem egy mai joszag. Egyebkent kedves szakertok! Mirol kulonboztetem meg a stukat az UV-tol? En regrol ugy emlekeztem, hogy a stukanak nem volt kozepso ajtaja.
Előzmény: John Howard (1379)
John Howard Creative Commons License 1999.11.28 0 0 1382
Ha minden igaz (időm engedi), holnap küldök még egy csomaggal! Most pihi!

Üdv:
John Howard

Előzmény: John Howard (1381)
John Howard Creative Commons License 1999.11.27 0 0 1381
De melyik vonalon? A legkülső vágányon jön, ami a Szabadság híd felőli hurokvágány, azt hiszem, most is ilyesmi a vágányelrendezés. 9-es nem lehet, mert a Margit hídnál fejállomás volt akkor is. Estleg 42-es? Az akkor Kispest, Tóth Árpád utca és a Körtér között járt, mindkét végén hurokvégállomással.
Előzmény: division by zero (1380)
division by zero Creative Commons License 1999.11.27 0 0 1380
nahát!
Előzmény: John Howard (1379)
John Howard Creative Commons License 1999.11.27 0 0 1379
Nekem úgy tűnik...
Létezett ilyen összeállítás, kép is van róla BGY lapján NZA-tól!
Előzmény: division by zero (1378)
division by zero Creative Commons License 1999.11.27 0 0 1378
Pótos Stuka lehet???
John Howard Creative Commons License 1999.11.27 0 0 1377
A lap (AM) igen, Műszaki Könyvkiadó is van, ha esetleg más is a neve...
Előzmény: division by zero (1376)
division by zero Creative Commons License 1999.11.27 0 0 1376
létezik még?
Előzmény: John Howard (1375)
John Howard Creative Commons License 1999.11.27 0 0 1375
Szerkesztőség?
Előzmény: division by zero (1374)
division by zero Creative Commons License 1999.11.27 0 0 1374
hol lehetnek vajon az eredeti képek, negatívok?
Előzmény: John Howard (1373)
John Howard Creative Commons License 1999.11.27 0 0 1373
Megnéztem, nem sokkal. A hatvanas évek faramuci színes nyomdatechnikája ilyeneket tudott. Sajnos, a fekete-fehérek még rosszabbak.
Előzmény: division by zero (1372)
division by zero Creative Commons License 1999.11.27 0 0 1372
Szuper!!!! az 44-es nekem prototípus Ganznak tünik...
" ha nem lehetne jól látni a tömörítés után." tömörítés elött hogy néznek ki? vagy az eredeti se sokkal jobb?
Előzmény: John Howard (1371)
John Howard Creative Commons License 1999.11.27 0 0 1371
Nnna, tőlem sikeresen távozott...
Előzmény: John Howard (1370)
John Howard Creative Commons License 1999.11.27 0 0 1370
freemail. De a vége még itt van... Lassú a vonalam, ha le nem akad egyáltalán :(
Előzmény: division by zero (1369)
division by zero Creative Commons License 1999.11.27 0 0 1369
melyik címemre? eddig nem jött...
Előzmény: John Howard (1368)
John Howard Creative Commons License 1999.11.27 0 0 1368
/0!

E-mail küldése folyamatban!

Üdv:
John Howard

Előzmény: division by zero (1367)
division by zero Creative Commons License 1999.11.27 0 0 1367
Miért kérdeztek ilyen útvonalakat? Kölcsönkérünk egy villamost és bejárjuk? (Jó is lenne!!!)
Előzmény: SzigDani (1363)
division by zero Creative Commons License 1999.11.27 0 0 1366
17-es hurkára én is azt hallottam, hogy a felújításkor lett Ganz inkompatibilis.
SzigDani Creative Commons License 1999.11.26 0 0 1364
Bengáli: Különösen az eredeti festéssel volt megkapó. Bár az új szegedi szinekkel és belsővel kifejezetten attraktív. Ezenkívül egy nagy trágyalé...
UV: úgy 20 évvel ezelőtt bele kellett volna rakni az elektronikát, meg új motort, korszűbb belsőt, fűtést, máris nagyságrendekkel jobb lenne...

SzigDani

Előzmény: illesf (1328)
SzigDani Creative Commons License 1999.11.26 0 0 1363
Kilométerben sejtésem sincs, de időben úgy egy-másfél óra. Attól függ, merre mész, mert lehet brutálkodni...
Zugló kocsiszín-Thököly út- Festetics utca- Mező Imre út- Kőbányai út- Élessarok- Fehér út.

SzigDani

Előzmény: Korter (1353)
SzigDani Creative Commons License 1999.11.26 0 0 1362
Melyik, a 3-as? Abban a vasúti keresztezés a jó. A jelző lefedezi a vonatot, de az ellenvillamost nem, és nem lehet belátni a szakaszt. Mindegy, úgyis félóránként jár szegény 3-as:(((

SzigDani

Előzmény: illesf (1360)
Törölt nick Creative Commons License 1999.11.26 0 0 1361
Nézd, a nóniusszal így nem lehet semmit sem csinálni. És hogy egy szakaszon az átlagos követés mondjuk 5 perc, még semmit sem mond, mert a proletárt nem vigasztalja ez, ha 20 percenként elmegy négy busz egyszerre, ő meg pont megnézte hátulról az utolsót. Akkor az 20 perc neki, és nem 5. Abban egyetértek, hogy ilyen várostervezési torzszüleményben, mint Miskolc, még egészen jó a tömegközlekedés. Félreértés ne essék: Nem a városszerkezettel van a baj, hanem hogy mit raktak oda.
Előzmény: illesf (1360)
illesf Creative Commons License 1999.11.26 0 0 1360
Otthon van egy forgalmi kezikonyvem a '60-as evekbol, amikben benne van a valtobotok szama es szine. Ugy emlekszem, hogy 3 bot volt, es 3 kitero volt, de az teny, hogy a '70-es evek vege fele mar csak egyet hasznaltak. Kedvencem a szegedi "ellenmenet-biztositas" :-))))))

Miskolc: ahhoz a varosszerkezethez kepest szerintem egesz jol meg vannak szervezve a jaratok, es amennyire en ismerem, a suruseguk is eleg turheto a fobb tengelyeken. Szoval nem azt mondom, hogy nagyon jo, de az orszagban szerintem ez a legjobb (az altalam ismertek kozul).

OFF
Miert olyankor doglik meg a levelezoszerver, amikoor NAGYON fontos levelet varok???????
ááááááááááááááááááááááááááááááááá
ON

FI

Előzmény: Korter (1341)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!