Az 57-es mar fapadlos is marad, sot RET feket sem kap. Vedett jarmu, a Kozl. Muz. szamara van felreteve. Nem tudom, mit akarnak vele csinalni. Egyiranyu kivitelben es plane szoloban cikis, masik kocsit meg mar alig talalni hozza. Igazabol jo lett volna a 3258, mint a csuklos UV megmaradt resze, csak ugye azt RET fekesitettek. Csak le ne egjen, mint szegeny 3421.
Azert a 3257-nek nem csak a padloja erdekes, hanem ugy az egesz kocsi egy kuriozum. Tenyleg: az 57-esnek volt a B vegen vezetofulke ajto?
A 41-es Szilveszter ugy lesz, hogy majd szolok, mikor es hol talakozunk, aztan ejjel megyunk vele. Tamas vezet, es kozben mi szepen beken hagyjuk. Aztan ha van egy kis ideje, foglalkozik velunk is.
Carpy: pesti vagyok, es nem haragszom. Olyan varosban, ahol a hoseprore is fel akarnak szallni, mert az ugye a villamos kriteriuma, hogy sinen megy, es zorog, szoval errefele senkit nem tudsz rendesen kordaban tartani. Meg a mozgolepcson sem kepesek jobbra allni, haat meg a jardan a jobb oldalon sebesseg szerint elkulonulve menni... Szoval kisse kriminalis errefele a moral nem csak kozlekedesi ertelemben.
DBZ: helyes a boges! Es nekem mind megvan file-ban :))) A 7033-as meg szurken is. Sajnos nem mind a sajat kepem, bar amikor ket Muki kozott van egy Ganz, nos az telleg jol sikerult.
Na, megint lementem a kepernyorol. Udv!
John Howard:
Köszönöm a szívélyes üdvözletet!
Division:
Micsoda???? A 3257 még fapadlós??? Majd meglesem a 19-esen.
SzigDani:
Komolyan érdekelne a szilveszter a 41-esen!
"...miert gondoljatok ugy, hogy az 1-es villamos csak a Hamzsabegin esszeru
a Kelenfoldi pu-hoz vezetn? A Szeremi-Etele csak jelentektelenul
hosszabb, es igy legalabb erintene Kelenfold-varoskozpontot. Nomeg a
jelenlegi hidvegzodes nem engedne meg, hogy a villamos egyenesen menjen..."
Én azért gondolom így, mert két pont (Lágymányosi híd budai hídfő - Kelenföldi pu.) között a legrövidebb út az egyenes(ebb). A Szerémi-Etele legalább kétszer olyan hosszú, menetidőben is. Az Etele úton a középső parksáv jóval keskenyebb, ott tényleg csak favágással lehetne biztosítani a vágányok helyét. Azonkívül nem biztos, hogy az 1-es villamos feladata összeszedni a Kelenföld-városközponti emberkéket, erre ráhordó járatok kellenének. A K-Ny metró sem megy be egészen a Füredi úti lakótelep közepére, pedig milyen jó lenne...
Az meg, hogy a hídfő most mennyire van el***va, már többszörösen ki lett tárgyalva itt is, meg máshol is. A Hungária-körgyűrű is egészségesebb vonalvezetés lett volna a Hamzsabégi úton, mint a mostani "Egérút"-förmedvényen. Szerinted ezen már nem lehet (kell) változtatni? Mert szerintem lehet, és kell is!!!
Elsoajtozas elvileg 92 oktober 5-tol van. De mivel az elso naptol nem vettek komolyan, most mar sokkal nehezebb bevezetni. Erdekes, hogy szinte az ossze videki varosban mukodik a dolog, a soforok komolyan ellenorzik is. Csak Budapesten nem sikerult. En is azt kerdezem, miert?
De meg is valaszolhatnam, csak akkor a budapestiek megharagudnanak ram. De kinek nem inge...
Lehet ez veletlen?
1. Biztositjak a parkolohelyeket es a fasort a 4-es villamos helyett,
2. Kikoltoztettek az elovarosi buszallomast,
3. Bekanyaritottak a Lagymanyosi hid forgalmat is a Szeremi utra.
Melyik fejes lakhat a Bukarest utcaban? (Tegyek smileyt, vagy ne tegyek? :))
Jeleleg a Kosztolanyin Bocskai-Bartok balozo csak a Karolina ut felol van, a Skala felol nincs, ebbe tehat nem ferne be a villamos, a Petofi hid fele halado autoktol kellene zoldidot elvenni.
JH! miert gondoljatok ugy, hogy az 1-es villamos csak a Hamzsabegin esszeru a Kelenfoldi pu-hoz vezetn? A Szeremi-Etele csak jelentektelenul hosszabb, es igy legalabb erintene Kelenfold-varoskozpontot. Nomeg a jelenlegi hidvegzodes nem engedne meg, hogy a villamos egyenesen menjen (persze ezt megoldani aranyaban talan nem lenne sok). De Szeremi-Etele vonalon meg is lenne kozepen a zartpalyas hely.
NZA! megneztem a Fonyod utcat, a jelzolampa hurokdetektorokkal erzekeli a villamosokat.
"1000-esek: egyedul a 1074-es uzemkepes, az 1000-esbol valami nagyon hianyzik emlekeim szerint (csak arra nem emlekszem, hogy mi). "
mi üzemképes és mi csak "dísz" Szentendrén?
Szerintem azért, mert a BKV-nál akkora arcuk van a sofőröknek, hogy ihaj, plusz nem nagyon nyüzsögnek már az új jelentkezők a helyükre. Miskolcon sokan szeretnének sofőrök lenni, meg asszem elég tisztességes összeg jön nekik össze a jegyeladásból is. Ez a BKV-nál nincs, nekik csak ellenőrizni kéne, magyrán plusz munkát ingyen. Az új alacsony padlósokon van jegyeladás, emelt áron, de nem a sofőr intézi, hanem egy automata.
Részben én megértem a BKV-sokat tehát, meg az is igaz, hogy a pesti forgalom és koncentráció nem teljesen azonos a miskolcival.
Engem egy dolog érdekelne még: mi alapján dönti el egy sofőr Miskolcon, hogy elsőajtózik, vagy nem. Álltam én már sorba tömött 101-esen jegyért, meg volt, hogy hárman vártuk a 34-es és kinyitotta az össze ajtót.
Nekem is ez volt a véleményem a Bocskai úti fákkal és a villamos helyével kapcsolatban. Egyszerűen érthetetlen számomra, hogy 1. miért akadékoskodnak a környékbeliek; 2. miért fogadják el a tiltakozásukat. Jó lenne, ha már egyszer hozzáértők dönthetnének, műszaki, utasforgalmi, stb. alapon, és nem politikailag, vagy a közbéke(?) kedvéért.
Azért, ha a 4-es a Kosztolányiig menne, már igazán be lehetne kanyarintani a Bartókra a Kelenföldi felé, hely lenne rá bőven, a Bocskai-Bartók balos fázisba jelzőlámpailag is beférne. Szerintem ez csak elhatározás kérdése.
Most jártam végig. A 12-es buszon a tömegnyomor érdekes módon a Fehérvári út és a Kosztolányi közötti 1 megállóra koncentrálódik. Egyébként átlagos vagy szellos a járat.
A BPI-025 hangosbemondója egy egész percig sorolta, mi mindenre lehet átszállni a Kosztolányin.
Szóval igencsak jó hatással lenne a környékre a 4-es villamos 1 megállónyi meghosszabbítása. Tehermentesítené egy kicsit a körteret.
Ahogy néztem, könnyen lehet, hogy egyetlen fát sem kellene kivágni, direkt úgy vannak ültetve, hogy elfér közöttük a villamos. Legfeljebb egy kicsit metszeni kell.
A problémát inkább az okozhatja, hogy sok parkoló van az út közepén és szerintem emiatt tiltakozhatnak a helyiek, ez az igazi ok.
Tessenek már lépni valamit!
Persze a Budafokin nincs kihasználva, de NEM CSAK A BUDAFOKIN JÁR, ERRŐL DUMÁLOK MÁR MIÓTA. AHONNAN LEVESZIK, NINCS MÁSIK BUSZ, A BUDAFOKI-FEHÉRVÁRI KERESZTIRÁNYÚ KAPCSOKAT MEGSZÜNTETI, ÉS EZ A BÉNASÁG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Épp erre vetődött fel a 3-as gyorsítása és a 10-es a Budafokin. Nem idegesítő, amikor 1-2 ember miatt áll meg a totál dugig 3-as????? (lehetőleg jó középről akar leszállni)
ÉS MI LESZ AZOKKAL, AKIK ALBERFALVÁN LAKNAK ÉS A BUDAFOKIN DOLGOZNAK?????
GYALOGOLJANAK?????????????
ALBERFALVÁRÓL DÉL PESTRE a 10-es volt a leggyorasbb kapocs /amíg tisztes követési ideje volt, amíg nem volt 3-as a Budafokin/! De ez már mellékes........
Vagyis: miért is szűnik meg a 10-es?????????:((((((((((
Huzta, a feher keresztre kaptam fel a fejem, kozponti utkozoje volt (nem MAV), es merev ruddal huzott az utkozo magassaganal alacsonyabb vmit (ezt mar csak ramondtam, hogy forgovaz, mer az szokott igy kinezni, de az elottem allo kocsik miatt nem lattam a sinkoronaig le.
Maskor figyelmesebb leszek, es mire zoldet kaptunk addigra mar tul volt a kanyaron es nem lattam, dugo, utol nem is erhettem volna (megerdemlem ha kocsival megyek).
Az enyem meg percre pontosan 9:15-kor volt.
Lehet, hogy te a 7039-est lattad. Ennek pl. nincs MAV utkozoje es azt hiszem ennek a festese egy kicsit szakadtabb, mint a 7061-e. Erre nem emlekszel?
Ja es tolta, vagy huzta a forgovazakat? Amit en lattam, az a Korterrol a Gellert fele ment, es huzta a kocsikat.
Lehet, hogy amit te lattal a Szepilonabol vitt javitando forgovazakat Feher utra.
ez tutira futomuveket huzott, jellegzetes merev ruddal (bar allt elottem kocsi, nem 100%os ), de Te gondolom 2 tengelyes alacsony oldafalu kocsival lattad, azt pedig jol lattam volna. Ja ez percre pontosasn 9:30 volt, a Ganz elott huzott el Margit hid fele (tenyleg arra hova mehetett??).
A magayrázat az, hogy a 10-es nincs kihasználva. Én reggel 1/2 8 körül szoktam felszállni rá vagy a piros 3-ra a Galvani útnál. A piros 3-on legfeljebb a lépcsőre férek, míg a 10-en kényelmes állóhelyek vannak. Bagojj, aki nagy vagy az utasszámlálásban, ehhez mit szólsz?
A Volán topikban feltettem egy szakértőbosszantó laikus kérdést. Van-e annak értelme, hogy a sárga busz átmenjen a 0-ás hídon és az 5-ön bemenne mondjuk a Kökiig. Így a délbudai és az agglomerációs forgalom a belső területek érintése nélkül átmehetne a pesti oldalra
nori
NZA,
szerintem akkor is gyenge a fékhatás a KCSV-n. Mindenki, a vezetok is ahhoz vannak szokva, hogy a villanyos x sebességrol y sec. alatt áll meg. Itt meg 3y az ido és közben úgy érzed, amint elenged a villanyfék, hogy semmi további fékhatás. Ez hosszú-hosszú másodpecekig tartó csendben és lépésben való gurulást jelent. A tárcsafékeknek ugyanolyan lassulást kellene eloidézniük innentol kezdve, mint a villanyfék tette, amíg muködött. Ehhez meg csak erosebb fékek kellenének. Mindjárt minden rendben lenne.
De sűrűbben járna. Szerintem az is fontos, hogy negyed órát várok a következőre, amikor már csak a hátoldalát látom, vagy megbízhatóan öt percet, mégha egy kicsit lassabban is ér be, az összidő így is lehet ugyanannyi.
Én inkább a ráckeveit vinném be a Boráros (vagy a Kálvin) térre, az 1-est meg át a hídon, aztán Hamzsabégi(!), Bartók Béla, egészen Kelenföldi pu.-ig.
De az is lehet, hogy a 2-es villamost kellene Csepelre vinni, ott úgyis villamos-jellegű a pálya is, meg a forgalom is (megállóhely-távolság: Szent Imre tér - Karácsony Sándor u. - Végállomás)
Ma reggel (9:30) lattam egy szep szurke Muki-t a Moszkva felol a Margit hid iranyaba menet forgovazakkal, de mire kiertem a Kisrokus utcabol, elhuzta a csikot, sajna nem lattam a psz.-t.
Annyira feldobott, ahogy meglattam a feher keresztet az oldalan.
A csepeli HÉV-et csak rövid ideig tennék oda, aztán a 2-est hoznák ki Csepelre.
Ez abszurdum lenne. A HÉV 8 perc alatt bent van a Borároson a Szent Imréről, nem tudom, hogy a vilinek hányszor 8 perc kellene