Ez itt az ősrégi Volvo Topik, a néhai Volvo Baráti Társaság, az első hazai Volvo klub melegágya és kemény magja.
A topikot klubtopikká alakítottuk, arra a többitől kissé eltérő szabályok vonatkoznak:
¤ Itt nincs off-topik, alkalomadtán POLITIKÁRÓL is beszélgetünk, természetesen kulturált keretek között.
¤ Ha éppen parázs vitát látsz, az nem jelent mást, mint hogy az egymást személyesen is ismerő kollégák beszélgetnek.
¤ Szeretettel látunk, akkor is ha nincs Volvo a birtokodban. Kérdezz bátran, figyelünk :)
¤ Légy türelmes ha nem jön azonnal válasz, a legénység extra segítőkész.
¤ A trollokat, a kekeckedőket, a kéretlen reklámokat rövid úton eltávolítjuk.
Tegnap voltam Egerben a veterántalálkozón. Ott lőttem a kicsikét. Kár, hogy kint állt a parkolóban, és nem a többi 'öreg' között. Korához képest egész jól egyben volt, rohadást nem láttam rajta, és még az utastér sem volt lelakva.
Látom a nagy felindultságodban még a régi nickneveddel jelentkeztél be! :)
Kicsit kötözködhetek? De ne vedd a szivedre, jó?
1. Biztos, hogy Neked szólt az említett beszólás?
2. Ha igen, akkor sem szabad szerintem rögtön általánosítani és az egész szervizt leírnod!
Ha Neked szólt és megtörtént, az szomorú, de azért ne temesd el a helyet csak ezért (mondjuk egy fáradt és kevésbé moderált szerelő miatt...). Hidd el, hogy szokva vannak az igazi klinikai esetekhez, mint pl. én is, és azért vannak olyan saki tulajok, akik nagyon vigyáznak a VOLVO-jukra és aprólékosak és lelkiismeretesek! Nem vagy egyedi eset nekik sem!
Szóval fel a fejjel! És nem vagy klinikai eset, ez így természetes, és jól csináltad!
Csak azért védem őket, mert bizonyára olvastad, hogy többször voltam Náluk mostanában és én igen meg voltam elégedve Velük!
Egyébként üdvözletem Minden Kedves VOLVO tulajnak! :)
Látom, jól sikerült a zabahepajtali, nagyon sajnálom, hogy nem tudtam ott (l)enni! Gondolom Ti szintúgy! :)))
Tegnap este 11 után látom ám a szomszédot, aki amúgy taxis, a közel 5 méteres mutyuki baleno kombijával beállni mellém, amikor is arról tudta meg, hogy már nem tud hátrébb menni, hogy a vonóhorgától nyekkent egy hangosat Füles elős lököse. Kinéztem, és haragosan néztem rá az erkélyről, nem tudta elmismásolni a dolgot, mert felnézett ő is hozzánk...
Aztán feljött, bekopogott és elnézést kért. Meg hogyha vmi gond van, szóljak. Mondtam is neki, hogy amúgy 250e Ft egy lökös kb, de semmi gond. Mondta, hogy no problemo, majd elárverezi az élettársát. Nekem meg kicsúszott a számon, hogy nem biztos, hogy fedezi... :))))
Genya little...
De bakker akkor is!
De mindenkivel előfordul, és biztosan fáradt volt, és reggel megnéztem, semmi baja Fülesnek, csak a rendszámtábla kapott egy benyomódást... Majd megnézem megint jobban is, de nem mozog a lökös, nem mozdult el és nem repedt el, semmi! Hála Istennek!
Mondjuk ez már minimum a 2. ilyen esete Fülessel (egy másik horpadás is van már tőle a rendszámon), úgyhogy azért fogok még szólni, hogyha még 1x előfordul, nem fogok helyet hagyni neki mellettem! Vegye igenis kiváltságnak!
ja igen...., tud valaki egy jó futóművest (esetleg a 13. ill. 15. kerület környékén), aki a lengéscsillapítók kimérésén kívül át is nézi és megmondja, hogy melyik silent blokkot kell kicserélni és esetleg még ki is cseréli és rendes is? (egyéb kívánság nincs :) )
"Először azt kellene megnézni, hogy a V40-be van-e gyári."
van
"Ha van akkor olyat kellene bontottba. "
erre irányult a kérdés, az összes szerelvényével együtt...
"Ha házilagos kivitelt lehet csak szerelni bele, akkor xenonlampa.hu, de az még kevés, mert meg is kellene oldani hozzá az automatikus fényszórószintszabályozást és a lámpamosást (ennek nem kell automatikusnak lennie) is. :)"
túl barkács kivitel, ennyit nem ér (legalábbis nekem)
Tudjátok két hete ellopták lámpamosó lapátjaimat. Erre vettem lapátokat, de sajnos a csavarokat is ellopták. Erre felhívtam a Duna Iterservice-t, hogy van-e nekik. Azt mondták, hogy meg kell rendelni. ??? Kicsit csodálkoztam, de mondtam, hogy rendeljenek, akkor kettőt, mert nekem kell. Múlthét pénteken másfél órámba került, hogy Angyalföldről eljussak a Zay utcába, azért, mert valamelyik éppeszű (persze nem a munkás volt a hibás) átvágott egy gázvezetéket, ami miatt lezárták a fél kerületet. Odaértem, és gondoltam, hogy ha már vannak csavarok, akkor ott rögtön fel is teszek a lapátokat, hátha még valami kell, hogy helyben legyek. Erre persze a szerelők, és az alkalmazottak, akik ott jöttek-mentek, nézték nagyon, hogy mit csinálok. Mire ezt hallom: Te xyz nézd már. Tudom, klinikai eset! Nem pontosan ez volt, de így marad meg. A kliniaki eset válasz szó szerint volt. Szóval kicsit magamra vettem, de lehet, hogy nagyon mellre szívom a dolgokat. Ha ilyen klinikai esetnek számít az autómat rendben akarom hozni (még ha egy semmiségnek tűnő lámpaomsó lapáról is van szó), akkor megkérdeztem volna, hogy a mellettem parkoló S40-esről le-e szedhetem, hogy legyen tartalék. Biztosan hőzöngtek volna. Azt nem értem az emberekben, hogy ha nem a sajájukról van szó, akkor azt mondják, hogy ne is tegyem fel, mert felesleges és úgyis ellopják meg1szer, bezzeg ha sajátjukkal történik,akkor meg képesek lennének megvenni 30ezerért a kettőt, hogy újra a kocsin lássák. Akkor most ki a klinikai eset? (Nem rátok vonatkozik, csak úgy általában.)
egyébként meg pénteken 30 m2-nyi hajópadlót raktam kicsikocsim tetejére 5 m-es szálakban csomagolva, elöl lehajlott úgy, hogy a lámpát már nem láttam ha piros volt valamint hátulra kilógott vagy 1-1,5 métert, ugyhogy apám jött mgöttem, és mentünk 30-cal a Szentmihályi 70-es táblával jelzett szakaszán.... valószínű örültek nekünk? :)
mostanában én is az "alternatív" olajcégeknél tankolgatok, múltkor a dunakeszi madarasteszkóban tankoltam kb. 20-assal olcsóbban, most meg JET kútnál, ott is hasonló a csökkemény.... tudom, ez mindig feljövő téma, de ezek honnan szerzik a benyát, hiányzik valami belőlük (adalék vagy mittudoménmi), vagy ugyanaz az egész lötty?...
Először azt kellene megnézni, hogy a V40-be van-e gyári. Ha van akkor olyat kellene bontottba. Ha házilagos kivitelt lehet csak szerelni bele, akkor xenonlampa.hu, de az még kevés, mert meg is kellene oldani hozzá az automatikus fényszórószintszabályozást és a lámpamosást (ennek nem kell automatikusnak lennie) is. :)
A téma önjelölt szakértőjeként annyit mondhatnék :))):
Szívómotorral nem készült AWD, csak kétliteres nagynyomású turbóval (225 LE), mint ez; 2,4-2,5 literes kisnyomású turbóval (193-200 LE); 2,3-2,5 literes nagynyomású turbóval (240-265 LE), R.
A ritkaság az elektronikus fojtószelepes változat, mert csak '99-től került bele. A folyamatosan szervizelt daraboknál ez egyáltalán nem okozhat gondot, mert jótállásban javítják.
Ha az autómban a világítást ki szeretném cserélni xenonra, akkor neked van ilyened? Mennyibe fáj, és mennyire kell szétborítani az autót? Megéri? Ez még csak elvi kérdés...