Keresés

Részletes keresés

division by zero Creative Commons License 1999.10.24 0 0 116
"vill03 = talán 1368 de ez inkább csak találgatás"
lehet, gyanús volt, a 1308-nak még két áramszedője lehetett abban az időben, ha jól tudom
Előzmény: Madár Béla (113)
Lajoska Creative Commons License 1999.10.24 0 0 115
Sziasztok!

Úgy látom, egy dolgoról mindenki elfelejtkezik mindenféle (vonat- és egyéb) buzulls témában: a BKV buszairól. Tehát jó lenne beszélgetni róluk is.
Pld.: tudja valaki, hogy a 10-06 él-e még? Legutóbb óbudán volt, de egy ideje eltűnt.
Van egy gyanúm, de ez nem biztos: a 60-95 lett belőle.
Tud valaki többet?

Lajoska

Madár Béla Creative Commons License 1999.10.24 0 0 114
Zord Hónap!
Másodközlés természetesen megengedett. Persze érdekelne, hogy hol és mire akarod felhasználni. Üdv: MB
Előzmény: Törölt nick (110)
Madár Béla Creative Commons License 1999.10.24 0 0 113
Őrület! Ezek tényleg ennyire érdekesek? Akkor sietek a válasszal:
vill01 = 1201
vill02 = 3629
vill03 = talán 1368 de ez inkább csak találgatás
vill05 = ez 2020-nak tűnik.
Üdv: MB
Előzmény: division by zero (109)
borbolya Creative Commons License 1999.10.24 0 0 112
Sziasztok!
"A villamost rovidebb szakaszra le lehetene vinni a felszin ala,
csomopontok kozleben, mint peldaul a 2 villamos a Fovam teren."
Ez az 5tlet nagyon tetszik nem kellene lampakra varni a forgalmasabb keresztezodesekben igy a villamos gyorsabb lehetne a metronal!!! (lefolmozgolepcsozessel egyutt).
nem is ertem metro helyett miert nem ezt az utat valasztottak?
Hallottam hogy a koruti villamos felujitasakor volt egy olyan terv hogy leviszik a keregbe,de ez
valami nagy csatorna miatt amit nem lehetett kivaltani ill. megszuntetni penzhiany miatt
nem valosult meg. Pedig mennyivel gyorsabb lehetne ,ha nem kellene egyes keresztezodesek elott perceket vesztegelnie...
Errol a keregbelevitelrol lehet tudni valamit vagy csak kacsa az egesz?
Bölény Creative Commons License 1999.10.24 0 0 111
"Ha muszaj akkor muszaj, de a Bajcsy-Zsilinszki utbol es az Ulloi utbol kar volt autopalyat csinalni. A Rakoczi ut milyen jol mukodik, talan a rettenetes 7-es buszos forgalom miatt is."

Ember, magadnal vagy?! :-))) A Rakoczi ut jol mukodik? Az meg hetvegen ebedidoben is csaknem zsufolt, de probalj meg rajta hetkoznap akarmikor vegigmenni! Azert az nem egy kultur modi, hogy a varos fo utoereit jol leszukitjuk, aztan szivjon az autos. Ha olcso es jo a tomegkozlekedes (vegyuk ide a taxit is!), akkor ugyis csak a baromforma ul kocsiba.

"Adjuk vissza a felszint az embereknek es a kozforgalmu kozlekedesnek, az autosok meg menjenek ahova akarnak, kifele a varosbol."

Osztan hogy a jo feszkesfenebe' jut ki szerencsetlen autos a belvarosbol, ha le van szukitve az osszes kivezeto utvonal?! Akinek valami okbol kifolyolag megis kocsival kell mennie, azzal ne csesszunk mar ki, az Isten szerelmere! Tudom, hogy az ures utak forgalmat generalnak, de ha leszukitjuk oket, az autoforgalom nem lesz sokkal kisebb, max. tobbet szennyez a hosszabb allas miatt. Az Ulloi meg a Bajcsy jol van, ahogy van, ha autopalya, hat autopalya. A lenyeg az, hogy menni lehet rajta.

Vmelyik masik topikban (talan a Volanosban?:-))) volt mar egy vitam errol John Howarddal, meg a DBR-esben is, asszem Carpyval. Ismetlem magam:

el_a_kezekkel_es_villamosokkal_a_Rakoczi_uttol!!!

Tovabba el a gyalogatkelohelyekkel is. Igaz, hogy legtobb helyen a jelzolampa fazisaba beleferne, de mindegyik helyen van kanyarodo forgalom is. A gyalogok pedig ezt rendesen fel tudjak tartani. Az en szemelyes ellensegem pl. a volt Uttoro-aruhaz elotti lampa. Csak a joisten a megmondhatoja, hanyszor jottem arra Buda felol, de egy kezemen meg birom szamolni, hanyszor sikerult ott zoldet elcsipnem. Szerintem keves olyan szarul behangolt lampa van, mint az. Milyen jo lenne pl. ezt kivaltani egy alul/feluljaroval. Termeszetesen ehhez hozzatartozna az is, hogy a nehezen mozgokat mzogolepcso vagy lift vigye le/fel. (hasonlo igaz elleniranyban a Huszar utcai lampara is.)

Azert hogy ne csak flamebol alljon ez a hozzaszolas, a 67-esrol irottakkal maximalisan egyetertek. Telleg szuper lenne keregvasutkent vegigvinni a Thokoly alatt, egesz ki a Polusig, annak volna ertelme! A Thokolyt mar ugyis boven ideje rendbeszedni, lenne tehat mod a kozmuveket meg ilyesmiket arrebb pakolni.

Előzmény: Járaszája (103)
Törölt nick Creative Commons License 1999.10.24 0 0 110
MB, megengedsz másodközlést a forrás feltüntetésével?
Előzmény: Madár Béla (107)
division by zero Creative Commons License 1999.10.24 0 0 109
még egy kérdés, hátha az eredetit megnézed nagyítóval, jobban látszik...
a vill01.jpg az 1201?
vill02 3625?
vill03 1308?
vill05 ???
Előzmény: Madár Béla (107)
division by zero Creative Commons License 1999.10.24 0 0 108
köszi, így azért még is csak jobb...

nálad látható az 55-ös villamos, amit tegnap emlegettünk

Előzmény: Madár Béla (107)
Madár Béla Creative Commons License 1999.10.24 0 0 107
Division (vagy bárki akit érdekel néhány kép a 70-es évekből)!
A képeket beszkenneltem 600*800-ban. A szkennerem is gagyi, de egyébként sem érdemes ennél jobban nagyítani oket az eredetik minosége miatt. Ugyanott találod oket. Üdv: MB
division by zero Creative Commons License 1999.10.24 0 0 105
Járaszája, magának jól jár a szája!

"Adjuk vissza a felszint az embereknek es a kozforgalmu kozlekedesnek, az autosok meg menjenek ahova akarnak, kifele a varosbol. Tudom nem megy egyik naprol a masikra, de olyan metrot, ami se nem villamos, se nem gyorsvasut, de felette nincs felszini tomegkozlekedes, szoval ilyet ne. A villamost rovidebb szakaszra le lehetene vinni a felszin ala, csomopontok kozleben, mint peldaul a 2 villamos a Fovam teren. De ha elvesszuk a felszinrol, akkor a helyet az autosok foglaljak el, es csak a dugo no. "

én is így gondolom...

Előzmény: Járaszája (103)
Osztap Bender Creative Commons License 1999.10.24 0 0 104
Aha, bocs, nem láttam. A franc hinné, hogy a politikában ilyen jó témák vannak.

Node, ha már ez ennyire elterjedt, lehet arról tudni valami, hogy ilyesmivel foglalkoznak-e érdemben? Egyáltalán érdekelne egy közlekedési szakember véleménye, hogy ezek az ötletek megvalósíthatóak vagy csak beteges fantázia szülöttei.

Előzmény: Járaszája (103)
Járaszája Creative Commons License 1999.10.24 0 0 103
Elolvastam a DBR4-2 topkiot is, amit a politikaba sorolasa miatt nem vettem eszre, meg ezt az ujat is. Fantasztikus hogy emberek egyesek szombat ejszaka mint tudnak vitatkozni. En jot aludtam, de ha ezt tudtam volna ... :-)
Osztap bendernek: A 2 metro kelenfoldi meghosszabbitasval tele van a DBR4 topic, ott olvashatsz rola. De az ugy nem tunik aktualisnak, igy kozvetlenul a Deli felujitasa utan. A repuloteri metrorol is volt szo ott.
Szoval ha en valaszthatnek, akkor Carpy, John Howard es SzigDani velemenyebol raknam ossze a tomegkozlekedesi koncepciot. Sok villamost, a varos alatt athalado gyorsvasutat epitenek, a 4-es metrot meg felejtsuk el, legalabbis igy szart se er.
Aki viszont a tomegkozlekedest akarja levinni a fold ala, az inkabb maradjon ki a jovo varosepitesebol, szerintem. Tudom, hogy vannak elonyei a metronak, de ami van az mar eleg (legfeljebb a szentendrei-rackevei HEV osszekotest lenne muszaj fold ala vinni). Ha azt akarjuk hogy a tomegkozlekedes attraktiv es vonzo legyen, akkor ne dugjuk egy sotet lukba (tudom, a gyorsasag is szempont). Ha muszaj akkor muszaj, de a Bajcsy-Zsilinszki utbol es az Ulloi utbol kar volt autopalyat csinalni. A Rakoczi ut milyen jol mukodik, talan a rettenetes 7-es buszos forgalom miatt is. Adjuk vissza a felszint az embereknek es a kozforgalmu kozlekedesnek, az autosok meg menjenek ahova akarnak, kifele a varosbol. Tudom nem megy egyik naprol a masikra, de olyan metrot, ami se nem villamos, se nem gyorsvasut, de felette nincs felszini tomegkozlekedes, szoval ilyet ne. A villamost rovidebb szakaszra le lehetene vinni a felszin ala, csomopontok kozleben, mint peldaul a 2 villamos a Fovam teren. De ha elvesszuk a felszinrol, akkor a helyet az autosok foglaljak el, es csak a dugo no.
Masik dolog, valaki irta, hogy nehogy mar aluljaro mellett meg gyalogatkelohely is legyen. Szerintem meg legyen, ha amugy is van jezolampas csomopont! A fegyelmezetlen gyalogosok meg ugy is kikovetelik maguknak, lasd pl. Nyugati. Lattam ra peldat arrafele, ahonnan mostanaban vesszuk a peldakat, hogy van mind a ketto, es ki-ki valaszthatja a neki tetszot! Es nagyon sok helyen siman beleferne a jelzolampak fazisaiba, mert a nemletezo gyalogatkelohelyyel parhuzamosan van jarmufazis. Pl. a Delinel nagyon szepen lehetne csinalni egy Magy.Jak.tere - 59-61 peron - kozepsziget - 18 peron - Vermezo gyalogos atvezetest.
6-61 temahoz: Ha az uj koruti villamos 6-oson jaro szerelvenye olyan hosszu lenne, ami a Delinel pont elfer, a 4-esen meg egy kicsit hosszabb kocsik jarnanak (az Adtranz modulvillamosabol lehetne ilyet csinalni) akkor tovabb lehetne kuldeni a hatost. Regebben kenyelmesen elfert egymas melett a CSMG meg az 1000-es az azt jelenti, hogy egy 40 m-es kocsi beferne. A 4-esen meg jarhatna 50 m-es.
Fantazialas: akik villamost szeretnenek a Rakoczi utra, altalban az Erzsebet hidra is visszatennek, es ugy menne a Gellert ter fele. En azt mondom, mi lenne, ha a 49-es az Astorianal elkanyarodna a Keleti fele? Ez forgalomtechnikailag nagyon zavaro lenne? A Felszabon csak az atszallo forgalom a nagy, az meg tortenhetne a Kalvin teren is. (Az most mas kerdes, hogy a Korter-Kalvinter kozott hogyan menjen a villamos). Szoval el lehetne kanyarintani? A 47 meg mehetne tovabb, szepen a Nyugatiig ahogy ezt mar valaki megalamodta.
Masik alom: Meg lehetne-e csinalni a 67-es villamost ugy, hogy komoly ereje legyen, ne kelljen Rakospalotara metro? Rohej, hogy a Thokoly uton 6 buszjarat van parhuzamosan. A Rakospatak meletti vegallomastol szuper palyat lehetne epiteni, a hely megvan hozza, a korvasutig es azutan is, csak egy uj hid kell. A Nyirpalota ut kozepet direkt villamosnak talaltak ki. Ha a Thokoly uton is jo tempot tartana, esetleg foldalatti csomopontokkal (pl Hungaria krt), akkor minek kellene ide metro.
Harmadik fantazia. Ha mar eljutottunk a Szentmihalyi utra (Polus center), mi lenne ha a villamos vegimenne rajta (esetleg reszben alatta), elmenne a volt Czaban Samu ter mellett, es a most is meglevo sinek helyen atmenne Ujpest-varoskozpontba. Igaz, hogy Ujpest nekem nagyon tavol esik, de nagyon jo lenne a 10-es villamost feleszteni, nem ertem, hogy a metro kapcsan miert kellett megszuntetni, amikor nem is megy alatta metro. Bar ez lehet hogy ez forgalmilag nem indokolt, de Ujpest-Ujpalota vonal biztos ki lenne hasznalva.
Varom a fent nevezett nagyrabecsult szakemberek es masok velemenyet!
Osztap Bender Creative Commons License 1999.10.24 0 0 101
Nohát, köszönet SzigDaninak, remek lett a topic.

November felvetette a 4. metró Duna alatti állomását. Ez engem is érdekelne, miért vetették el. Számomra értelmetlenül sűrűn vannak az állomások, egy kimutatás szerint a teljes szakasz csak 5-6 perccel lenne rövidebb, mint ugyanez a 7-es buszon. (Pedig az a felszínen még kerül is az Erzsébet-híd felé.)

Másik: a repülôtéri vasút. Nem nagyon ismerek olyan repülôteret, ahol ne lenne célbusz (ahová bôröndôkkel is fel lehet szállni!) _és_ vonat/metró. Szerintem Budapesten nem a metrót kellene elvinni a repülôtérig, mert az hatalmas költségekkel járna, hanem a vasúttól kellene egy leágazás. A vasútvonal ugyanis ott megy el a repülôtér mellett, sôt, Ferihegy 1-re leágazása is van (teherszállítás?, üzemanyag-szállítás?). Ferihegy 2-re mindössze párszáz méter sínt és egy állomást kellene építeni. Becslésem szerint így 15-20 perc alatt beérne az ember a Nyugatiba, ahonnan metróval mehet tovább. Sajnos azonban az LRI-nek borzalmas jó üzlet a repülôtéri minibusz, teljességgel ellenérdekelt a vasútban. Az érdekes, a BKV miért sorvasztotta el a 93-as járatot: eleve ritkán jár, azután a kialakult tömegben nem lehet bôrönddel felszállni, utána meg lehet imádkozni, hogy idôben kiérjen. Én a magam részérôl luxusnak tartom, hogy a repülôtérre csak taxival/iránytaxival lehet kimenni, ez nálunk gazdagabb országokban, tehetôsebb emberek körében sem általános.

A harmadik, perverz ötletemhez várok véleményeket. Szó van róla, hogy rövidesen a Déli pu. megszünik, és szerepét a Kelenföldi pu. venné át. Mi lenne, ha az M2 vonalát a felszínen továbbvezetnék Kelenföldre? A metróállomás jelenleg a Déli elôtt, valahol a tér alatt helyezkedik el. Szerintem innen a vonalat fel lehetne hozni a felszínre úgy, hogy valahol az alagút után bukkanjon elô. Így a Déli teljes területe megmarad valami egyéb célra. Az M2 a feszínen pedig a jelenlegi vasútvonal helyén mehetne tovább. (Esetleg a jelenlegi töltés helyén kéregvasútként?)

Osztap

Carpy Creative Commons License 1999.10.24 0 0 100
OFF Ujabban nem irja ki, hogy: Gartulalunk, One a 100. hozzaszolas? ON
Előzmény: Carpy (99)
Carpy Creative Commons License 1999.10.24 0 0 99
En is ugy tudom, hogy nem a hid rozoga, hanem a vasuti palya.
Előzmény: division by zero (97)
Csokis2 Creative Commons License 1999.10.24 0 0 98
Csak hogy szivesebben jarj Esztergomba vonattal. :-)
Nem ideiglenes, hanem ugynevezett felallando hadihid. Nem fel, hanem 5-10 ev a tervezett elettartama. Ez egyebkent "second hand" szerkezet, mert mar allt egyszer mashol. Mivel a Deli Osszekoto Bp. fo vasuti hidja, ezert azt allitottak eloszor helyre. Gyorsan epitettek egy ideiglenes "K" hidat, majd elezdtek a vegleges hidszerkezet epiteset. Amikor az elkeszult, akkor a lebontott "K" hidat tettek at eszakra, ez a mostani Eszaki Osszekoto Vasuti-hid. Meg maradt is belole valamennyi, ez kerult az Obudai (Hajogyari)-szigetre hidnak.
Az anyagminosegen ne aggodj, nem lehet rosszabb, mint amit a Szabadsag-hidba beepitettek, miutan az oroszok sikeresen bedontottek a Dunaba ujjaepites cimen. :-) Raadasul szinte Legokent cserelhetok a darabjai a szerkezet egyszerusege miatt.
Előzmény: division by zero (97)
division by zero Creative Commons License 1999.10.24 0 0 97
nem is tünik túl soknak... (ha nyerek a lottón 10x 1 milliárdot, akkor meg csinálom saját zsebből, és utána hídvámot szedek minden autostól :))))))) )

Az Északi összekőtő híd mibe kerülne? ha jól tudom az már vagy 44 éve van ideiglenesen helyreállítva, "K" híd elemekből, amik pár hónapos ideiglenes hídnak lettek tervezve, ráadásul a háború után nem volt elég híd elem, és az akkor legyártottak az eredeti acélnál jóval rosszabb minőségűek...
Szóval elkéne már oda is egy végleges híd, a Délit már 53-ra megcsinálták...

Előzmény: Carpy (96)
Carpy Creative Commons License 1999.10.24 0 0 96
Az 1-es villamost egyelore az Ulloi utig, jobb esetben a Soroksari utig viszik tovabb. Budai nyomvonala meg bizonytalan, a legvaloszinubbnek -sajnos- az utpalyaval azonos modon a Szeremi utra valo rakanyarodas tunik, majd onnan a Hengermalon es Etele uton at a Kelenfoldi pu-ig.

A Szabadsag-hidat valoban ennyibol meg lehetne uszni, villamosostul, Gerber tartostul...

Előzmény: Csokis2 (95)
Csokis2 Creative Commons License 1999.10.24 0 0 95
Ennyibol meg lehetne uszni? Egyebkent nem tudom, hogy lehetne tenyleg alkalmassa tenni villamoskozlekedesre, mert maga az anyag faradt mar. Mindenesetre meg kene tartani, es ha a villamost leszednek rola, akkor nagy valoszinuseg szerint meg soaig huzhatni, hisz toronymagasan az a legnagyobb dinamikus terheles rajta. Gondolom tobben tudjak, hogy ez az elso igazan magyar hidunk. Tervezo: Feketehazy Janos, kivitelezo a Mavag(?), a Ganz hidepitoinek elodje. Szerkezetileg pedig egy igazan szep, u.n. Gerber-tarto. (Ha valakit erdekel, megprobalhatom ASCII-ban lerajzolni.)
Persze ehhez vagy 4-es metro kene, ami bazi draga, vagy az 1-es villamos atvitele a Lagymanyosi-hidon es a kapcsolodo jaratok fejlesztese. (Tenyleg, tudja valaki, hogy akarjak az 1-est atvinni Budara? Hova fog az menni? Vagy a vegen csak atnyitjak a bazi nagy tamfalat a vegeben es tovabbviszik a Bartok Bela ut - Etele ter fele?)
Előzmény: Carpy (94)
Carpy Creative Commons License 1999.10.24 0 0 94
A Szabadsag-hid villamos-kozlekedesre meretezett rekonstrukcioja 1998-as arakon 9,3 Md Ft.

A noniusz-hatas elkerulesehez a legtobb esetben nem kell szamitogepes forgalomiranyitas: pusztan korrekt menetrend, es annak a preciz betartasa, es betartatasa. Termeszetesen a forgalmi zavar, az forgalmi zavar, de annak gyors feloldasaban sem tud hatekonyan segiteni a szamitogep.

Előzmény: SzigDani (5)
Carpy Creative Commons License 1999.10.24 0 0 93
Hat ha mar igy befellegeztettetek a Volan topicomnak, akkor mar hozzaszolok en is itt, ne csak 3-an legyetek!

Szerintem a 3-as metro jo. Aki ismer, azazhogy olvasta a hozzaszolasaimat elsosorban 4-es metro ugyben, az tudja, hogy nem vagyok kifejezetten metroparti. Viszont a 3-as szerintem eleg jol meg lett csinalva.

Nem tudom, tudjatok-e, hogy a kulso Vaci uton terveztek meg egy megallot, ha jol emlekszem, a Szexardi utcanal. Ott is volt egy-ket gyar, egy-ket melossal. Aztan metromegallo nem lett, megmaradt viszont a 43-as busz. Amig meg nem szuntettek. Buszt egyszerubb megszuntetni, mint metromegallot, ezert harcoljak ki annyira.

A 2-es vonalan pedig az Astoria az eredetileg nem tervezett megallo. Meg is latszik rajta.

A 3-as metro azert OK, mert mind az ulloi, mind a Vaci uton jol csokorba foghato volt a forgalom, volt olyan vonalvezetes, ami jol lefedte a terseget, es a tavolsag is ewleg hosszu volt ahhoz, hogy a metro nagyobb utazasi sebessege ervenyesuljon.

Ugyanez a 4-es metrora nem mondhato el, oda legalabb 2 metrovonal kellene, de a tavolsag is tul kicsi ahhoz, hogy osszessegeben ne romoljon a kozlekedes szinvonala a jelenlegihez kepest, raadasul a 1 metronalra okot ado utasmennyiseg sincs, nemhogy kettore.

A 2-es metro is jo lenne, csak az a baja, hogy nem a Godolloi HEV folytatasa.

Rovid szakaszon indokolt lehet a felszini parhuzamos kozlekedes meghagyasa, ide ertem a 14-es villamost a Nyugatiig, a Rakoczi utat, es ide ertenem a Bajcsy Zs. utat. Ugy zavarnam el a kozlekedes kornyekerol azt a Szakembert, aki kitalalta a 2x4 savos Bajcsy Zs. utat, hogy a laba ne erje a foldet. Bevezetni egy "autopalyat" a Belvaros szivebe?!

Meg egy dolog: Kaposztasmegyerbol a Belvarosba, illetve ennel nagyobb tavolsagokra mar nem a metro az optimalis eszkoz, hanem az elovarosi vasut, ami minden normalis varosban ellat helyi funkciokat is. Budapesten nem.

Előzmény: Törölt nick (92)
Törölt nick Creative Commons License 1999.10.24 0 0 92
De igen, az volt. Lóvasút.
Az Élmunkás tér márpedig fontos csomópont. Akár hiszed, akár nem, egy körút halad át rajta.
Előzmény: division by zero (91)
division by zero Creative Commons License 1999.10.24 0 0 91
"Bagolyvár" az nem a volt lóvasúti végállomás épülete? ha jól láttam felújítgatják, mintha a tetőt már kicserélték volna
Előzmény: Törölt nick (89)
division by zero Creative Commons License 1999.10.24 0 0 90
Dózsa György út, ki lehetne hagyni, és maradjon a Lehet tér helyette
Mondjuk én a Lehel téren a legjelentősebbnek a kőrútra-ról írányuló forgalmat láttom, ha megmaradt volna a 14-es a Nyugatinál akkor szerintem ki maradhatott volna
Előzmény: Törölt nick (89)
Törölt nick Creative Commons License 1999.10.24 0 0 89
Egy kicsit előre gondolkodtak a tervezők. A 10-es valóban nem volt egy túl forgalmas viszonylat, mint ahogy a helyette indított 104-es busz sem az. Arra számítottak, hogy a metró kiszalad Káposztásmegyerig és mivel úgyis Újpest és Palota határán fut majd, azzal megoldják a palotaiak metróigényét.
Igen, az Újpest remiz... Sokáig álltak benne az öreg villamosok. Meg ott mellette a "Bagolyvár" valamikor a BKV hajósainak az irányítóközpontja volt, most csak pusztul.
Szerencsére a 3-ason módosítani már nem lehet. Egyébként ha volna lehetőség expresszmetróra, az általad említett állomásokon én sem állítanám meg, kivéve az Élmunkás teret, ott muszáj. Viszont kihagyatnám vele a Dózsa György utat, a Kálvin és Nagyvárad tereket is. Ha a 4-es bejön végre a Kálvin térig, akkor persze nem.
Apropó 4-es: volt egy olyan elképzelés, hogy a duna alatt lesz a megállója, egy feljárattal a Szt. Gellért térre, egy másikkal a Dimitrov térre. Úgy tudom, ezt végül elvetették, azt hiszem nem utolsósorban az uszály miatt ami a világháború óta ott nyugszik tele robbanóanyaggal valahol a Szabadság-híd közelében.
Mi az álláspont most? Lesz Duna megálló?
SzigDani Creative Commons License 1999.10.24 0 0 88
Nem mondasz rosszat, ugye tudod! A nagyon okosok most a 96gy kiváltását tervezik valami villamossal. Sajnos ez is álom kategória. :(((
Nos, Urak, a Windowsom erősen fagyveszélyes állapotba került, újraindítás után meg a telefoszámla is újraindulna, úgyhogy örültem a beszélgetésnek, hétfőn lehet, hogy leszek, de bizonytalan. Ti viszont folytassátok, hirdessétek és csak nyugiban, nem egymás torkának esni, mer az ne vezet sehová.
Éljen az értelem, és a közlekedés!
Előzmény: division by zero (87)
division by zero Creative Commons License 1999.10.24 0 0 87
na jó maradjon a Klinikák, pedig holnap mentem volna betömni a lukat :))))))))

mégegyszer: nem akarom megváltoztatni a 3-ast, most már felesleges, csak szerintem másként kellett volna tervezni, a felsziniközlekedést meg nem kiirtani, hanem a metróhoz alakítani, és így szerintem kb ennyi állomással kevesebb lett volna.

mindenesetre én továbbra is ha csak lehet meszire kerülöm a 3-ast...

amúgy a Városkapunál a nagy parkoló+buszvégállomás+áruház az Újpesti kocsiszinből lett
ha ott megmaradt volna a villamos, (az újpesti belsőrészt pláne nem értem miért szünt meg) a 10,55 azt most el lehetne kanyarintani a Pólus felé

Előzmény: Törölt nick (84)
SzigDani Creative Commons License 1999.10.24 0 0 86
Igaz, hogy egy rakás kórháznak nincs metrója, de ez nem indokolja a Klinikák gyakását. Még teoretice sem.
Látom ráficcentél a 4-es metróra. Igen, arra gondoltam. Láttam a jelenleg érvényes nyomvonalat. Meg tudták oldani a megállótávolságokat, de erre szokjuk aszondani, hogy csak a torka véres. Annyi mindent akarnak kiszolgálni, hogy a végén semmit sem fognak tudni. Két megállót biztosan meg lehetne spórolni.
Előzmény: division by zero (85)
division by zero Creative Commons License 1999.10.24 0 0 85
"ha ezentúl építünk, akkor néha gondoljunk a megállótávolságokra, meg a felszínre is"
én se a 3-ast akarom átépíteni, csak szerintem el lett tolva egy kicsit összekeverték a villamossal, így se ennek - se annak (tudnék felsorolni olyat is hol lenne jó megálló, ami villamos megálló távban kijöne, de metrónak már igazán kicsi lenne) nem igazi, és azért emlegettem, mert attól tartok a 4-esnél is hasonló hibákat csinálnak...
Előzmény: SzigDani (82)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!