Ez itt az ősrégi Volvo Topik, a néhai Volvo Baráti Társaság, az első hazai Volvo klub melegágya és kemény magja.
A topikot klubtopikká alakítottuk, arra a többitől kissé eltérő szabályok vonatkoznak:
¤ Itt nincs off-topik, alkalomadtán POLITIKÁRÓL is beszélgetünk, természetesen kulturált keretek között.
¤ Ha éppen parázs vitát látsz, az nem jelent mást, mint hogy az egymást személyesen is ismerő kollégák beszélgetnek.
¤ Szeretettel látunk, akkor is ha nincs Volvo a birtokodban. Kérdezz bátran, figyelünk :)
¤ Légy türelmes ha nem jön azonnal válasz, a legénység extra segítőkész.
¤ A trollokat, a kekeckedőket, a kéretlen reklámokat rövid úton eltávolítjuk.
Attól függ hogy milyen szempontok figyelembevételével. A 2,5 dízel még nem common-rail, hanem csak TDi. A D5 sokkal kifinomultabb technika és ha van rá lóvéság akkor uzsgyi venni egy ilyet 8 milláért. Ha a pénzmag nincsen ennyi - és hitelfelvételt sem szívesen vállalsz - akkor egy TDi 3-3,5 milla körül akkor is jó választás, ha rögtön 3 kilát kell még beletolni ilyen-olyan címen. ;)
A siemens nt-ből nekem 3 ment tönkre egy év alatt. A dialcom volt a legjobb, annak nem volt baja, xopatás volt, hogy X kábel kell hozzá. Ezt addig nem is vettem észre, amíg ki nem cseréltem az alaplapomat, amin nem gigabit ethernet volt, autoX érzékeléssel. Aztán elhajtottam a pi..ba az egész fakkomot, azóta UPC-m van.
jó estét móki kartács. már elegen vagyunk de nem sokan :)) egyenlőre téged ismerlek a komáromi banditból! szóval várjuk a fenn maradó 2 ill. 3 személyt aki komáromból van! olvasni a fórumot!
Azért az is elég sokat számít, hogy mi van körülötte, mondjuk uszály, vagy S60. Másrészt biztos, hogy kályhatípust akarsz választani magadnak? A d5 most ápgrédelve már 30 lóval is többet tud az én 15 éves benyásomnál. Húúúúúha mingyá lepetézek tőle. :-)))
Jóstét Mindenkinek! Megjöttem Polóniából, a repce 245 Ft kb, a benyát nemtom, de olyan 260 körül van. Oda nem gyűrűzik be a Katrina, vagy mi a rák?
Tisztelt I.ovlov kartács! Sikeresen leszakajtottam a susnyásban a motor alatt lévő műanyag lemezt. Nem az egészet, ottan a váltó velé eső részét + el kellett vágnom azt a fekete színű habszerű tömítőanyagot mert lógott mint a pásztoremberé... Megnézem majd este a DISAV-ban, hogy mi kellene pontosan. Szokott Neked ilyen hóbelevancod lenni bontottban (még mindig v40 2001 repcés)?
Komáromi minitali? Hogy is van ez? Tényleg, már elég sokan vagyunk, foglalhatnánk asztalt a töröknél :))
Siemens NT - az még igazi ADSL NT volt, teljes funkciókkal, ezen keresztül még a hálókártyád MAC címét is le tudta olvasni a szolgáltató, épp ezért nem annyira jó, ha routerre rakod (big brother...). Hibája még hogy elég soknak menik tönkre elég hamar a tápegysége.
Mostanában CPE-ket tesznek föl, ebből 3 féle dívik :
Telindus 1110, 1111, 1120, 1121, 1124 - család : ezek a legmegbízhatóbbak és legjobbak, valamint a legnagyobb távolságot is sebességgvesztés nélkül lökik át.
Dialcom 1600 - elég jó, és viszonlag kicsike méretű kompkt modem.
D-Link : Ezt alig egy éve szerelgetik, sajna tönkrerogy a sztatikus túlfeszektől, úgyhogy ha légvezetékes a hálózat és nem földbeásott kábeles, akkor vihar után van jó esélyed várni a szerelőt hogy cseréjje.
Ezek után mérlegelj, hogy melyiket szeretnéd, lehet hogy tudok adni valamit.
Mi a baja annak a computernek? Állítom hogy 5 eFt-nál nem több a hackolás anyagkőccsége'. A hozzávaló software a computerdobozon lévő vonalkódok leolvasása után megszerezhető és kimenthető egy pen drive-ra. Én ezt az utat próbálnám. Tizedéből megúszható a problema.
Minden kollégának javallom, hogy olvastassa ki a fedélzeti computer software-t és mentse le jól. Ilyen esetekben igen jól jöhet. :)
Csak akkor poliroztasd a kocsit ha már elkezdődött a mattulási folyamat. Akkor kárt nem teszel vele, ellenben ha hibátlan még a fényezés, akkor felesleges!
aha, csak mert nekem az egyik cimbim 5 db ezresért telibe nyomja a kocsit. de azért kérdeztem mert az nem árt a fényezésnek? mert én már egyszer csináltattam úgy 2 hónapja, de még van karc..