Kunsági dízel.
A Dél-Alföld vasútbarátainak internetes gyűjtőhelye. A rovatban az alábbi vasútvonalak szerepelnek(menetrendi mező száma szerint): 85, 102, 103, 121, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 135, 136, 142, 145, 146, 147, 148, 149, 151, 152, 153, 154, továbbá: megszüntetett, megváltoztatott vonalak, kisvasutak, valamint minden ami a felsorolt vasútvonalakhoz kapcsolódik.
Nem az a baki. A jelző meghúzásnál, a váltókezelő Szegvár felőli jelzők karját húzza meg, de a Fábiáni jelző áll szabadra. A képet keresem veszettül, ha meglesz felrakom ide.
Ez nagyon ott van! Írok is egy mailt a filmen szereplő forgalmistának, hogy töltse le. Egy filmes baki van benne, hogy mi az, azt egyenlőre nem árulom el. A sinen pattogós résznél már láttom, hogy jegyzetel a pályamester, hogy hol készült a jelenet, és küldi rá az FKG-t. Kopaszhaj topictárstól megkérdem: Igaz a Mutassuk meg magunkat topicba illene, de a forgatáson készült verkfotót rólad felrakhatom-e ide? Elküldtem én azt már neked levélben?
Mindenhova lehet peront építeni. A képen látható helyre pl csak peronmagasítás kellene. Úgy, hogy a meglévő betonaljsor tetejére még egy sort elhelyeznénk. Ilyenkor vasakkal fogják össze a két sort. A D.54 Műszaki Útmutató tartalmazza a különféle peronok méreteit.
Nem akarok kötözködni, csak egy kis pontosítás: A 435-ös szelvényben nem lett felszedve a vasút. Csak ott lett felszedve, ahol most teljesen új a zúzottkő ágyazat. Asszem 436-tól az útátjáróig (talán 441+50. De a számokkal nem vagyok tisztában.) Tehát az a talpfa nem lett visszatéve, mivel fel sem lett szedve. Egyébként a 435-től a 446-ig a rossz talpfák ki lettek cserélve. De azok a jelölt talpfák, melyekben még fog a csavar, nem lettek kicserélve.
Pont ma mértük, hogy a töltés helyenként több, mint 2 méter magas. (mármint a terepszinthez viszonyítva.
Levideóztam a második vonatot az "új" pályán, és szerintem elég simán fut rajta a Bz. Véleményem szerint lazán lehetne 50-re emelni a pályasebességet. De persze még nem utaztam rajta.
Jól sejted. A 021-es UDJ van (de lehet, hogy csak volt) Alpáron. És ha jók az értesüléseim, akkor Nagytőkére is az jön.
Egyébként kedd, és szerda éjjel lesz Nagytőkén szabályzás. Tudtommal a géplánc Kunszent felől, tehát az útátjáróból fog indulni. A vágányzár mindkét éjjel 23-órától 4 óráig tart. Tehát ha érdekel, akkor szerdán elvileg meg tudod nézni a gépláncot.
Lehet, hogy OFF, de szerintem még éppen súrolja a topik határát: Szőreg - a makói, az egykori temesvári és az egykori törökkanizsai vonalak elágazódásánál, illetve a 37016:
Jó kis film! Valaki meg tudja mondani a 125-ösön miért csak 1 mellékkel járnak a vonatok?Volt hogy hétköznap se tudtam rajta leülni:S!Multkor Uzsgyit is láttam Szarvason mit keresett arra?Csak nem típuscsere lesz?Válaszaitokat előre is köszönöm!