Keresés

Részletes keresés

Indián Creative Commons License 2008.06.06 0 0 302
Akkó' majd kitalálhassák a zútvonal-biztosítást, hogy csak egy adott útvonalon érvényes a KGFB... ennek a zellenőrzése macerant lesz...
Előzmény: Antisystem (301)
Antisystem Creative Commons License 2008.06.06 0 0 301

Ez tökéletesen igaz, a felhasználás módja viszont nem, meglehetőst nehéz horribilis kárt összehozni úgy, hogy 30-cal döcögsz 6 utcasarkot a közértig, vagy nyócat a tecsóig. Le tudsz koccolni pr lökhárítót, na max be tudsz nyomni egy oldallemezt, ki tudsz törni egy fényszórót, ilyesmi.

Ezért is volt igazságosabb a benyába foglalt kötelező, mert sokkal inkább függ a károkozás lehetősége az autó felhasználási módjától és gyakoriságától, mint a ma figyelembe vett szempontoktól. Azoktól is függ, de másodlagosan.

 

ÜdV

 

Előzmény: Indián (300)
Indián Creative Commons License 2008.06.06 0 0 300
Hmmm... a saját autód értéke irreleváns szempont arra nézvést, hogy mekkora kárt tucc vele okozni...
Előzmény: Antisystem (296)
Biovadász Creative Commons License 2008.06.06 0 0 299
"De miért Tatán lesz a közgyűlés?"

Gondolom mert sokkal-sokkal olcsóbb egy napra mint a népstadion és elfér ennyi ember. (csóró egyesület ne akarja elkölteni a komplett maradék pénzét drága helyre) :)

Amúgy szép hely az az edzőtábor, minden évben járok ott. Vigyetek labdát. :)
Előzmény: hejesirasbalynok (298)
hejesirasbalynok Creative Commons License 2008.06.06 0 0 298
mondtam én olyat?

De miért Tatán lesz a közgyűlés? Én inkább Olaszliszkára szerveztem volna. Eredménytelenség esetén pedig Balatonöszödre. :)
Előzmény: Antisystem (294)
Biovadász Creative Commons License 2008.06.06 0 0 297
"Van róluk valami jó vagy rossz visszhang?"

Hát, most erre mit mondjak? Az elérhető összes kgfb-vel is foglalkozó egyesület a múltban volt már vagy letiltva ideiglenesen, vagy felügyeleti biztos volt náluk, vagy más korbácsolás volt emiatt a pszáf részéről.

Akinek van egy kis kedve és ideje, a pszáf honlapján visszaolvashat. Fejből nem megy jól, de ott is voltak olyan dolgok amit felkaphatott volna a média, de szerencsére nem akkora mint MÁV-ügyben.
Előzmény: Antisystem (291)
Antisystem Creative Commons License 2008.06.06 0 0 296

Na, elolvastam a TIR-t. Szóval az rendben van, hogy nonprofit, de a díjait szemmel láthatólag nem a kisebb személyautók kategóriájára optimalizálták, a mostani 48 kHUF helyett 146 kHUF lenne az éves díj (- nincs malus-besorolásunk). Ami azért irreális egy olyan személyautóra, amit 20 kHUF-ért vettünk, és közértbe járunk vele...

 

ÜdV

Előzmény: hejesirasbalynok (293)
méregkeverő Creative Commons License 2008.06.06 0 0 295

Igy van:

 

Rengeteg meló + veszteség...

Előzmény: Biovadász (283)
Antisystem Creative Commons License 2008.06.06 0 0 294

Nézd, az ellen se magánszemély, se cég nincs védőoltva, hogy bűnözők megkárosítsák.

 

ÜdV

Előzmény: hejesirasbalynok (293)
hejesirasbalynok Creative Commons License 2008.06.06 0 0 293
non-profit biztosító????
hát elég valószerűtlenül hangzik.
A MÁV is az az alapszabálya szerint.
De azért Kiss "úr"nak csak jutott egy kis profit...
Előzmény: Antisystem (291)
hejesirasbalynok Creative Commons License 2008.06.06 0 0 292
hogyne: KÖBE :)
Előzmény: Antisystem (286)
Antisystem Creative Commons License 2008.06.06 0 0 291

OK, köszönöm. Ez a TIR azt írja a weblapján is, hogy nonprofit-jellegű, adott esetben érdekes lehet. Van róluk valami jó vagy rossz visszhang?

 

ÜdV

Előzmény: Biovadász (289)
Antisystem Creative Commons License 2008.06.06 0 0 290

OK, én valóban nem tudtam, hogy ez esetben év közepén is lehet váltani.

Az meg tudod, személyiség-függő, hogy ki mit értelmez nagy kibaszásként. Van, aki azt, ha 2000 Ft-tal többet kell fizetnie, van, aki meg más dolgokat.

 

ÜdV

Előzmény: Biovadász (288)
Biovadász Creative Commons License 2008.06.06 0 0 289
"Helyes, és tudsz ajánlani másik olyan biztosítót, ami egyesületi alapon müxik, és nem a multinacionális tőke profitját növelem a befizetéseimmel?"


Igen:

- KÖBE
- TIR
Előzmény: Antisystem (286)
Biovadász Creative Commons License 2008.06.06 0 0 288
Azt írtad nincs választásuk. Van.

Aki meg ennek ellenére olyannak fizet akinek nagyon-nagyon nem akar.... Hát hülyeségre nincs orvosság...

Amúgy meg akinek kis esze is van, az év végéig marad az új helyen, mert a díja addig nem változik. Mi is ebben a nagy kibaszás? :)
Előzmény: Antisystem (287)
Antisystem Creative Commons License 2008.06.06 0 0 287

Már megbocsáss, de ez faxság.

Már miért is? Attól, mert van törvényi egérút, nem gondolod, hogy az emberek >90%-a engedelmesen fizetne az új tulajnak, és nem állna neki alternatív megoldást kaparni?

 

ÜdV

Előzmény: Biovadász (282)
Antisystem Creative Commons License 2008.06.06 0 0 286

Szerintem azonnal oszlatni kellene, elhatárolni, és akkor mindenkinek van 30 napja, hogy keressen más biztosítót.

Helyes, és tudsz ajánlani másik olyan biztosítót, ami egyesületi alapon müxik, és nem a multinacionális tőke profitját növelem a befizetéseimmel?

 

ÜdV

Előzmény: John Zero (284)
John Zero Creative Commons License 2008.06.06 0 0 285
Az oszlatást a PSZÁF megtehetné bármikor, illetve megtehette volna.

Vajon miért nem teszi, tette? Vajon, vajon? Kinek jó ez?
Rossz a MÁV ügyfeleknek, rossz annak, aki koccan velük... de akkor kinek jó?

Előzmény: John Zero (284)
John Zero Creative Commons License 2008.06.06 0 0 284
hejesirasbalynok:
A sajtóban olvasottak alapján VAN elég pénz a kasszában, hogy a mostani összes benyújtott számlát kifizesse a MÁV ABE.

Ezen FELÜL akarnak beszedni 2 milliárdot, tartalékalapba, feleslegesen.

Szerintem azonnal oszlatni kellene, elhatárolni, és akkor mindenkinek van 30 napja, hogy keressen más biztosítót.
Előzmény: hejesirasbalynok (278)
Biovadász Creative Commons License 2008.06.06 0 0 283
Amúgy nem értem, hogy miért gondoljátok, hogy akkora buli átvenni a MÁV állományát valakinek?

Gondolkozzatok:

- Mivel a díjkülönbségek legerősebben a maluszos ügyfeleknél jelentkeznek, az állományukban csücsül a legtöbb olyan emberke, aki gyakran okoz kárt.
- Belőtték olcsóra a legnagyobb kockázatú csoportokat, ami szintén nem a "nyereség forrása"
- Az állomány átvétele iszonyat adminisztráció, és végéig marad a túl alacsony díj, aztán a legnagyobb részük úgyis felmondja a biztosítást és meg a legolcsóbbhoz.

Mi ebben a nagy buli? :)
Biovadász Creative Commons License 2008.06.06 0 0 282

"De én attól tartok, hogy pont azért szélhámoskodnak a felügyeleti biztosok, hogy pár hónap múlva mág mindenféle szabad választás nélkül az X Rt-nél csücsüljünk."


Már megbocsáss, de ez faxság.
Ha állományátruházás van, akkor azt nem kötelező elfogadni, hanem év közben is fel lehet mondani, aztán szabadon választanod...

Minek hülyeségeket terjeszteni?

Bit. 95§ (2) A szerződésállományt átvevő biztosító - az engedélyező határozat kézhezvételétől, biztosítók egyesülése esetén a cégbírósági vagy megyei (fővárosi) bírósági nyilvántartásba való bejegyzéstől számított 30 napon belül köteles az átadásról minden érintett szerződő felet írásban értesíteni a szerződéskötés nyelvén. A szerződő fél az értesítés kézhezvételétől számított 30 napon belül az átvevő biztosítóhoz intézett írásbeli nyilatkozatával a szerződését - 30 napra - felmondhatja.

Előzmény: Antisystem (259)
méregkeverő Creative Commons License 2008.06.06 0 0 281
A MABISZ-t  a biztosítók által "összedobott" befizetések finanszírozzák...
Előzmény: hejesirasbalynok (278)
Mblazius Creative Commons License 2008.06.06 0 0 280
Kikuszobolne a rendszernek azt a nagy hibajat, hogy aki fizet, az nem annak a szolgaltatasait veszi igenybe, akinek fizet... es ugye innen kezdve szarik a szolgaltasasok minosegere.
Előzmény: hejesirasbalynok (279)
hejesirasbalynok Creative Commons License 2008.06.06 0 0 279
nem marhaság, lenne itt sok ötlet és sok jól működő eljárás, de valamiért az ilyen törvényeket elfelejtik meghozni
A világ sikeresebb történelmi fejlődési vidékein például tudják kezelni a szemetelést, színesfémlopást, korrupciót, szabálytalan közlekedést, TB-csalást, stb..
Előzmény: Mblazius (277)
hejesirasbalynok Creative Commons License 2008.06.06 0 0 278
tisztában van azzal a 190E tag, hogy mi a következménye, ha fizet +10Ezret illetve ha nem?

Nem igazán látom, hogy hová vezet az egyik út és hová a másik.

Ha nem fizetnek és bedől a MÁV KÖBE, akkor a MABISZ áll kárt helyettük, azaz az adófizetők? (illetve adófizetők-e egyáltalán vagy a MABISZ a biztosítók pénzéből működik, bár a biztosítók pénzét is adófizetők (pontosabban biztosítottak) tehát gépjárműtulajdonos adófizetők) dobják össze.

Ha pedig mindenki befizet, akkor rendbejön, de jövőre úgyse megy oda senki, tehát tönkremegy.

Vagy mi lesz? Jósok, Urigellerek ide!

Azért az szép lesz, ha ezt valamelyik nyugdíjbiztosító vagy egészségpénztár is megcsinálja, mert a PSZÁF-től én azért nem alszom nyugodtan.

Mblazius Creative Commons License 2008.06.06 0 0 277
Senki sem reagalt erre.. Ekkor marhasagot irtam? :-)
Előzmény: Mblazius (175)
hangazoo Creative Commons License 2008.06.06 0 0 276
Miért is gondolja néhányotok, hogy ebből van kilábalás az ügyfelek javára?
Hogyan is gondoljátok, hogy egy pótbefizetés helyrebillentené az egyensúlyt, és maradhat a demokratikus egyesület.
Egy út van, a MÁV bizt. előbb vagy utóbb fel lesz számolva, legjobb esetben ebben az évben még béke honol(maradnak a díjak), és utána megy mindenki amerre lát.

Miért is érdekelné a konkurenciát egy olyan portfolió ahol a tagok 90%-a biztosan kényszerből csücsül a fenekén novemberig, majd átnyergel a lehető legolcsóbb társasághoz.(kizártnak tartom, hogy a felvásárló lesz a legolcsóbb)

Sajnos nem jutottuk el oda, hogy a biztosítást vagy bármely szolgáltatást a hozzáadott érték+kiegészítő szolgáltatások oldaláról is mérlegeljük. Hozzáteszem, egy kötelező esetén engem sem érdekel, hogy ezt a kolonc szolgáltatást mivel egészítik ki, a legolcsóbbat választom ki. Az persze szomorú tény, hogy koccanásnál szerencsétlen másik fél egyből megérzi, hogy nekem a legolcsóbb szolgáltatásom van.

Esetleg a KÖBE ismét egy olcsó alternatívát képezhet jövőre, de szigorúan csak bátraknak!
Egyébként meg marad minden a régiben.

Év közben arról kaptunk hírt, hogy az alapszabály értelmében az ügyfelek nem kötelezhetők pótbefizetésre. Ennek csak elméleti jelentősége van a novemberi időszakban. Tartalmilag komolytalan.
Kérdés, hogy milyen módon szankcionálható az, aki egyszerűen nem fizeti be az esetleges pótdíjat?
Antisystem Creative Commons License 2008.06.05 0 0 275

Nézd, nekem az elmúlt évtized hasonló jellegű tapasztalatai azt mutatják, hogy legelőször is a legrosszabb érdekérvényesítőknek léptek volna a nyakára, azoknak, akik amúgy is vesztesei az elmúlt időszak társadalmi-gazdasági mozgásainak.

(illetőleg ez nem teljesen feltételes mód, EZT a jogviszony-ellenőrizgetésekkel részben amúgy is megtették)

 

ÜdV

 

Előzmény: Tamás (274)
Tamás Creative Commons License 2008.06.05 0 0 274

nem igazán nyomasztotta volna őket a mai egészségbiztosítás határeset-deficites volta. Majd utána kitalálták volna, hogy hogyan tegyék nyereségessé a portfólió átalakításával...

 

Lehet portfólió-átalakításnak is hívni, de szerintem igazából az történt volna, hogy első lépésben nyakára lépnek egy rakás korrupt figurának. Na, ez így nem történt meg végül...

Előzmény: Antisystem (272)
Kettes számú törzsvendég Creative Commons License 2008.06.05 0 0 273
Szólj hozzá: ezek ilyen szemetek. Ha lehet pénzt keresni, akkor sorakoznak, ha csak bukni lehet, akkor meg elhúzzák a csíkot. Bezzeg a MÁV ügyfelei pont nem ilyenek, ők meg fogják szavazni a pótdíjat. :)
Előzmény: Antisystem (272)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!