Keresés

Részletes keresés

scsabi Creative Commons License 2004.11.15 0 0 144564
Előfordul, de nem jellemző. Az idei rendben önálló Tim futópróba szerda, Dk-Tim közös csütörtök. Az utolsó októberi futópróba viszont halálbiztosan X. 28. csütörtök volt (20-37 134; 95-80 003; 95-80 005)
Előzmény: D F T (144554)
félkéz kontra Creative Commons License 2004.11.15 0 0 144563

"..........Vasúton nagy tömegű árút, nagy távolságra..............ideális.........."

 

........A kamion elég nagy tömegű, elég nagy távolságra megy.......

 

Hogy akkor nem kell annyi sofőr, nem fogy annyi gázolaj, nem mennek olyan gyorsan tönkre az utak, nem pusztulnak eléggé az erdők? Ez bizony gáz!

Előzmény: Törölt nick (144558)
koller andor Creative Commons License 2004.11.15 0 0 144562
Svájcban környezetvédelmi okokból tilos a 24tonnánál nagyobb közúti járműszerelvények közlekedése. Az eu. tagállamokban a közúti fuvarozás egymás között liberalizált. Tehát a magyar fuvaros nyugodtan végezhet munkát pl:Spanyol-Angol viszonylatban. Ezért nem lesz már Ro-La Zalalövőről sosem. A Ro-La fuvarozás nem illeszkedik a vasúti technológiába, amit a vasúti kocsik számrendszere is mutat. Ezek a vagonok kizárólag kamiont tudnak szállítani és a szerelvények útközben nem megbonthatók. Óriási a holt-teher , az elegysúlynak kb. a fele. Speciális hálókocsit igényel. A csatlakozás óta a közút gyorsabb is, mióta nincs vámvizsgálat.Benzint nem fogyaszt a tgk csak gázolajat, de az nem kerül olyan sokba , főleg ha nem itthon veszi meg. A Ro-La állami támogatás nélkül masszívan ráfizetéses. Kizárólag az operátornak éri meg.
Előzmény: SuedBahn (144557)
D F T Creative Commons License 2004.11.15 0 0 144561
De a mai sok RegionalBahn mennyire van kihasznalva Gyor es Becs kozt? Győr - Bécs között nics kihasználva csak reggel oda, este vissza. De ezek a vonatok a belföldi személyvonatok nálunk és náluk is és ezért az ÖBB némelyiket megerősítette 4-ről 5 kocsira. Az egyik esti pedig 6 kocsi. A magyar utasok pedig örülnek, hogy a nem a lepukkant Győri bhv-kon kell utazniuk.
Előzmény: SuedBahn (144557)
rg7 Creative Commons License 2004.11.15 0 0 144560

Tudja valaki, hogy azt aki az akkumulátorokat ellopta megtalálták-e és milyen felelősségrevonásban részesült?

 

Urban legend?:

a Klumpáskrónika azt rebesgette még 5 éve is, hogy a körzeti meghízottnak volt némi köze a zselés akkumulátorok felvásárlásához. A kistársa is tudott valamit, aki a főiskolára be is iskolázodott, ott meg tisztázatlan körülmények között elhalálozott...

Előzmény: BAKTER (144556)
radio100jozsi Creative Commons License 2004.11.15 0 0 144559

-gonosz-

 

Mi lett az Albertirsa-Kecskemét 140-es próba vége, sikerűlt?

Mivel próbáztak? (1047-es)

 

traficc 

OFF

Volt egy számsór a Ferihegy II-re utazók közlekedésének eloszlásáról (busz, kocsi...stb), ebben a Volánbusz is szerepelt egy kis százalékban, amin te nagyon elcsodálkoztál, mert szerinted nincs is oda volánbusz. Sajnos akkor ezt elfelejtettem, de most pótolom, hogy eme tudásodat kiegyenesítsem:-))) Bocs.

 

2202-es vonalon jár munkanap reggel egy busz Monorról Ferihegy II.-re, ahonann visszajön Vecsésre vagy Üllőre.

2205-ös vonalon jár egy pár busz délután Vecsés Erszébet téről Ferihegy II.-re és vissza.

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2004.11.15 0 0 144558

SuedBahn..::::......"............

 

- Traffic:

1.: Ha gyakorlatilag minden vasutnak a RoLa veszteseges vagy max nullszaldos, akkor miert RoLa-zik minden vasut, vagy min. miert akarja ezt tenni? Ha nekem nem jon be a banan arulas, akkor nem arulok banant, hanem mast csinalok, meg akkor sem ha a szomszed nagyon szeretne hogy azt tegyem. Max ha fizet erte, akkor megteszem. Miert nem ezt teszi a MAV es minden egyeb vasut a sajat allamaval, ha egyszer mar a RoLa is vesztesges? Ez elegge megdobbento nekem!

 

2.: Tovabbmegyek: Egyeltalan egy tehervonat megrakva vaserccel es elhozva Kopervol Dunaujvarosba, az megeri a vasutaknak v. sem? Megeri egyeltalan barmi is a vasutaknak????

 

 

 

traficc :

europában - önszántából, a svájcit kivéve - egyetlen vasút sem akar RoLa-zni.

 

A RoLa elsősorban környezetvédelmi, másodsorban politkai (szavazatszező és szavazat megtartó) tevékenység.

 

A RoLa-nak a vasúthoz, vasút texhnológiai okokon kivül SEMMI KÖZE.

A RoLa a legtöb helyen csak komoly állami pénzek pumpálásával lesz nullszaldós.

 

A RoLa-t , állitásoddal ellentétben egyetlen vasút sem csinálná önszántából.

 

 

a másik :

a vasúti teherszállitás általában, de egyes fajtái különösen, végezhetők igen gazdaságosan , sőt nyereség termelően is.

a vasérc példád, pl.közlekedési középiskolák I.osztályában, a közlekedési alapismeretek cimű tantárgy második óráján, a közlekedési alágazatok felosztása, fogalma, feladataik, stb, cimen szerepel is, már vagy 50 éve :

..........Vasúton nagy tömegű árút, nagy távolságra..............ideális..........

 

Előzmény: SuedBahn (144557)
SuedBahn Creative Commons License 2004.11.15 0 0 144557

Valaszaim:

 

- V_Peti:

 

1.: Teljesen egyetertek, hogy nevetseges a tarsvasutakkal kialakitott kishataratlepesi dijszabas es az egesz rdsz.! Nem csoda, hogy nincs utas!

 

2.: Ennek ellener azt mondom, hogy a 714 HUF Szob - Sturovo retourba turheto/megfelelo. A csak egy iranyu jegy az ca. 1000 lenne, ha jol emlekszem, mert retourba ca. 70% kedvezmeny van. Na szoval 700 HUF mai Szlovakiaban es Magyaro.-on is kibirhato, csak: Igy kene a kalauzoknak is hozzaallniuk, nem pedig ugy, hogy adj egy kis jattot es nem irom ala a jegyedet, etc.. Ez a jovo??? Mert igy a MAV es a ZSR a meglevo gyer osszekottetest is redukalni fogja es ezuttal JOGOSAN! Ezt pedig nem szeretnem. (A kalauz valosagosan hulyenek nezet, es meg vart is egy kicsit, hogy nem-e kerem en is arra, hogy ugyan mar ne ird ala egy szazasert csereben.)

 

3.: A MAV-nak (mert ez hozza tartozik) az ilyen ugyeket is ellenoriznie kene, es ha a delikvens korrupt, akkor meg kell vallni tole! Sem a MAV maga sem pedig Magyaro. NEM JOTETI INTEZMENY!

 

4.: De ismet mondom, valoban nevetsegesen abnormalis arak vannak a szomszed tarsvasutakhoz valo atlepesnel, kiveve Austria iranyaban. Hat itt kene elgondolkozni, hogy valoban akarunk-e utast csalogatni a jaratainkra vagy nem igazan fontos. Nincsenek a MAV-nak, ZSR-nek, tobbi tarsvasutnak reklam managerei? Ill. miert nincs tisztes fuvarpolitikai megallapodas MAV es tarsvasutjai kozt?

 

- Rooselvet:

 

1.: A velemenyem az, hogy a 2 EC nagyon szep Sturovo fele, de miert nem megy a tobbi is arra? (Magyarul ha retour jegyem van arra az atmenetre szoloan, akkor tudjam is mar kihasznalni, nemde? Mert ilyenkor rajtam mint nemzetkozi utason a Szobi szemely NEM segit!) Ennel roszabban mar csak a magyar - szloven osszekottetes van megoldva: 3 jarat lesz naponta, mindharom mas iranyon es hatarpontokon at. Ergo a retourjegy nem igazan hasznalhato ki, nincs vallasztasi lehetosegem. Es ez nem jo!

 

2.: Ha a 2 EC-re Szobon at napi 100-120 utas jut, akkor az mar nagyon jonak szamit, nem? Hegyeshalom kivetelevel melyik atkelo tud napi ennel tobbet felmutatni?

 

3.: Szerinted hetkoznap Szlovakia iranyaban Sturovobol 22 vonatpar kozlekedik, Magyaro.-ra meg 9 db. Nos, en ott voltam, megneztem a kis sarga falragaszt (indulas) es a feheret is (erkezes). Az egesz napi inditott vonatok szama nem volt szerintem 22, nemhogy csak a Szlovakiaba menok. (Nem szamoltam meg, ugyhogy konnyen lehet, hogy hibazok most, de nekem igy tunt.) Mindenesetre az biztos, hogy szombaton 19:32-kor indult Sturovobol az utolso vonat, meghozza Bp-re. Utanna sem Bratislava fele, sem Bp fele, sem Levice fele, magyarul sehova! Akkor az az allomas jol ki van szolgalva vonatokkal? Szerintem a ZSR is kemenyen karcsusit, sajnos! Evekkel ezelott ez meg nem igy volt!

 

- Koller Andor:

 

0.: Szlovenianak nincsenek sajat RoLa-s kocsii, csak MAV/Hungarocombi kocsik futnak a Ljubljana-i RoLa-n? Berelni esetleg OEBB-tol az mar nagyon durva lenne anyagilag, ha egyszer lenne forgalom es szukseg rajuk Szlovenia fele?

 

1.: Miert irod, hogy Zalalovo fele nem lesz mar RoLa soha (indoklas: Szlovenia fele is mar liberalizat a kamion forgalom es EU-s)? Nem igazan latom, hogy EU-n bellul RoLa miert ne lehetne eletkepes? Es ha ez igy van, akkor miert van meg a RoLa meg most is Murakereszturon at Ljubljana-ig? Mert az tudtommal elegge kihasznalt.

 

2.: Szerintem otletnek tenyleg jo lenne a Zalalovon az eszakrol jovo kamionok osszegyujtese es vonatra pakolasa, de megjobb lenne mar Rajkanal mindezt megtenni es onnan is mar vonaton vegig.

Persze a jogi reszet egyeltalan nem latom at, de elvben nem ertem miert ne mukodhetne es miert ne lenen jo otlet. Szoval mi a magyarazat?

 

3.: Szeretnem azt tudni, hogy ha egy kamion lemegy sajat erobol benzinnel Ljubljana-ig vagy Wels-ig, akkor ca. hogy viszonyul ennek a koltsege ahhoz, mint hogyha RoLa-bval menne? (Megeri igy mennie a kamionosnak, vagy sem?) Na es mi ujsag a menetidokkel (onerobol uton vagy RoLa-val vegig c. esetelkben)?

 

4.: Szerintem is jo otlet lenne Szegedet Balkan fele 'forditokorong'-ga tenni 2007 utani idoszakra, bar elobb utobb az a resz is EU-s lesz, remelem, de addig is kell a fejlodes. Ugyhogy a Kikinda - Temes vonal meg jol johetne!

 

 

5.: NAGYON FONTOS (legalabbis szamomra!!!): Hogy erted azt, hogy a "jelen formaban/allapotban megepitett hodosi vonalnak semmi ertelme nincs" ? Miert, mire alapozod ezt? KOMOLYAN ERDEKEL! Na es mikor lenne/lesz ertelme? (Lesz egyeltalan?)

 

6.: A Sopron - Wels RoLa-k mind megszuntek? A Sopron-i terminal sorsa mi lett? Teljes bezaras? Miert?

 

 

- Traffic:

 

1.: Ha gyakorlatilag minden vasutnak a RoLa veszteseges vagy max nullszaldos, akkor miert RoLa-zik minden vasut, vagy min. miert akarja ezt tenni? Ha nekem nem jon be a banan arulas, akkor nem arulok banant, hanem mast csinalok, meg akkor sem ha a szomszed nagyon szeretne hogy azt tegyem. Max ha fizet erte, akkor megteszem. Miert nem ezt teszi a MAV es minden egyeb vasut a sajat allamaval, ha egyszer mar a RoLa is vesztesges? Ez elegge megdobbento nekem!

 

2.: Tovabbmegyek: Egyeltalan egy tehervonat megrakva vaserccel es elhozva Kopervol Dunaujvarosba, az megeri a vasutaknak v. sem? Megeri egyeltalan barmi is a vasutaknak????

 

3.: Olvastam a statisztikadat az egy nemzetkoi vonatra napont atlagosan juto utasok szamat tekintve. Igen, ez nagyon szornyu es keves, sajnos! Egyetertek veled! DE azt is vegyuk eszre, hogy azok a nemzetkoi vonatok a 40-ezerbol, amik

itthon semmihez sincsenek igazitva, es a tuloldalon sem, azok gyakorlatilag NEM JOK SEMMIRE! Magyarul ha mar vki eldonti hogy ezt a jaratot inditsuk, akkor ugy kene, hogy az valahogyan mindket vasutnal csatlakozasi lehetoseget biztositson.

 

Aztan meg ha mar vannak ezek a vonatok, akkor mi ertelme nekik ugy, hogy atmegyek hodosra a napi vagy 10 db szemelyel, de onnan NEM tudok tovabb menni sehova, mert VILAG VEGE! Ki akar epp Hodosra menni Magyaro.-rol? Legalabb Muraszombatig menne el az a nyomorult szemely, ahogy nalunk Zalaegerszegig vagy Szombathelyig elmegy.!

Vagy mi ertelme ugy a lokalis szemelyeknek, hogy atjovok Koprivnica-bol Gyekenyesre es 2 v. 3 ora mulva tudok elmozdulni onnan barhova is, mert meg csak Nagykanizsaig sem megy el, vagy Kaposvarig! Ki akar epp Gyekenyesre utazni Horvato.-bol? SENKI, gyakorlatilag!

Vagy mi ertelme van annak, hogy at akarok ruccanni Cakovec-be vagy Varasdin-ba Murakereszturnal, de sehogy sem passzol, mert delelott lep be 3 db vonat is, mig este meg csak egy, kb. 20:00 orakor? Ki megy igy vasuttal kirandulni???? (Horvato.-ban meg csak csak igazitva vannak a szemelyek a belfoldi forgalomhoz, de nalunk Magyaro.-on pl. Muraker.-on abszoluta NEM! Es mig regen elment Nagyaknizsaig, most mar nem megy el, csak egyik.)

 

Osszefoglalva: Ha utast akar A es B vasut, akik szomszedosak, akkor:

- normalis jegyarakat kellene bevezetni hataratlepeskor

- tisztesseges csatlakozasi lehetosegeket kinalni a szomszed orszag elso nagyobb varosatol/allomasatol (es nem pedig Hodos vegallomas tipusu jaratok)

- a napi eloszlasat annak a kis szamu hataratlepo vonatnak nem ugy kene mego.-ani, mint Muraker.-on, hogy ha delelott kilepek, akkor nem tudok fel ora alatt varost nezni, de este 8-ig meg ugyebar nincs mit tennem ott....

- szoval kene kis LOGIKAT S vinni a dologban, es utanna megnezni, hogy van-e utas vagy nincs utas, de ehhez eloszor SZOLGALTATNI ES MEGNYERNI KELL AZ UTAZOKOZONSEGET, majd utanna tanulsagokat levonni!

 

4.: Majus 1. Wien fele tenyleg mokas volt, de Hegyeshalom fele meg mindig jobb volt, mint Bratislava es Wien kozt, ott ugyanis kenytelenek voltak a szerelvegy kocsijainak szamat megduplazni ZSR-es kocsikkal az aznap utolsonak indulo vonatnal Pozsonybol Becsbe, kulonben a tarsasag feel ott maradt volna ... Nagyon mokasnak talaltam!

De a mai sok RegionalBahn mennyire van kihasznalva Gyor es Becs kozt? Tudtommal nem sokkal jobban, mint a Szob - Sturovo szemelyvonat. Akkor meg mi ez a nagy fenyuzes Austria fele? Karcsusitsunk akkor kollektive, minden iranyban! Ne tegyunk kulonbseget szomszedaink kozt csak es kizarolag politikai meggondolasok alapjan!

 

5.: 140-es vonal, Kiskundorozsmai terminal, RoLa: Hallom/hallottam tobbszor is, hogy tervezik majd (!!!) a vonal duplavaganyusitasat. Ha ez megvalosul(na), akkor nem lesz(lennenek) kapacitasbeli problemak! Megvalosul valaha?

 

 

- MINDENKI-tol:

 

Csak hogy en is ertsem. Mi van most? A MAV be akarja zarni a Ferencvarosi pu. rendezo reszet???? Mire jo ez, es mi lesz akkor a tranzit vonatok rendezgetesevel??? Hogy oldhato ez meg, vagy egyeltalan realis ez az elkepzeles igy?

 

 

- 1047 005-2  -nek:

 

1.: Erdekes amit irsz BILK-rol! A kerdesem csak az, hogy: Bp-rol nincs eleg kamion, ami BILK-ben kerulne berakodasra?

 

2.: A Kikundorozsma - Bp - Ljubljana - Sezana utvonalat mar anno sem ertettem! A Balkan-i kamionok miert nem mentek RoLa-val Serbia - Horvato - Szlovenia utiranyon ta? Bp-i kitero jopar plusz kilometer, igaz a hatarok szama igy kevesebb volt! Na de nincs mar RoLa a 3 egykori legnagyobb Jugoszlav tagallam kozott? Mert ha egyszer lesz, akkor a Dorozsma - Sezana vagy akar csak Ljublja-ig c. viszonylatnak Magyaro.-on at lottek!

 

3.: Kiskunfelegyhaza ugy: Hogy erted, hogy a 900-as helyett itt kozlekednek majd a Kelebia-s vonatok? Mi az a 900-as? (Tudom, hogy Kiskoros es Kiskunfelegyhaza kozt van egy egyvaganys villamositott palya, de soha sem ertettem, hogy miert ezt nyomjak, miert nem a Kelebia - Bp direct vonalat! Az egy masik kerdes, hogy a nemzetkozi szemelyszallitasban a Subotica - Horgos - Roszke - Szeged - Kecskemet - Bp lenne a jobb utirany, de a tehervonatnak a minimalut a legfontosabb, olcsobb a vontatas igy, nemde?)

 

 

BAKTER Creative Commons License 2004.11.15 0 0 144556

Tudja valaki, hogy azt aki az akkumulátorokat ellopta megtalálták-e és milyen felelősségrevonásban részesült? 

(Bár lehet, hogy megélhetési bűnöző és éppen ólommal megkent kenyeret akart reggelizni, ami enyhítő körülmény)

Előzmény: M44-419 (144553)
M44-419 Creative Commons License 2004.11.15 0 0 144555

önellenörzés (~ szakmai igényesség) növekedése,

 

Jelen helyzetben elég pesszimista vagyok atéren, hogy a szakmailag igényes vasutasok száma belátható időn belül növekedni fog.

 

(Egyszer-kétszer megkaptam a közvetlen kollegáimtól, hogy minek csinálok meg plusz dolgokat, a fizetésem nem lesz tőle több. Erre a válaszom az volt, hogy míg nekik ez plusznak tűnik, nekem természetes.)

 

növekedése, a technikai és emberi erőforrások ésszerű egyensúlyának a megteremtése kellene, hogy céllá váljék.

 

Ennek már régen így kellene működnie, bár ezt előttem sokan és sokszor leírták. Amíg nem fog bekövetkezni egy 180o-os fordulat mind az anyagi, mind az erkölcsi elismerésekben, addig minden így fog maradni.

 

Hülye emberi dolog, de igaz: mindenkinek jobb kedve lesz attól, ha a főnöke legalább megköszöni azt, hogy megcsinált egy, a munkaköréhez szorosan nem kapcsolódó dolgot, és legközelebb szívesen el fogja vállalni.

 

(Mondjuk a "munkaköréhez szorosan nem kapcsolódó dolog" alatt embere válogatja, hogy ki mit ért. Egyszerű pl: én a PFT meneteknek is utánajárok, hogy mi az, mi a célállomása. A nagytöbbség viszont úgy belesz*rik az ilyenenkbe, hogy csak úgy freccsen. Mert ugyebár egy DGKUm sok zöld kocsival nem megy annyira, mint egy KIAG 1 zöld lakóakollal! :-)))

Előzmény: DGKUm (144543)
D F T Creative Commons License 2004.11.15 0 0 144554
A Tim-Co-s próbák néha pénteken vannak.
Előzmény: scsabi (144551)
M44-419 Creative Commons License 2004.11.15 0 0 144553

Ezt én is tudom!

 

De az már nem mentség, hogy 3 teljes héten át nem üzemelt a fénysorompó aksihiány miatt! Ez már emberi mulasztás!

 

BAKTER Creative Commons License 2004.11.15 0 0 144552

Keleti, Call Center ma este:

 

 

     

scsabi Creative Commons License 2004.11.15 0 0 144551
Október 28 az, áltb. csütörtökön van futópróba. Lehet, hogy a kollégák eltoszták a matricázást és élből kapott +1 napot a kocsi:-))
Előzmény: gmarc (144546)
mvjeno Creative Commons License 2004.11.15 0 0 144550

 

 M62 071

Előzmény: by-169 (144533)
1047 001-1 Creative Commons License 2004.11.15 0 0 144549

 

                    Frissűlt

 

           Bp. - Kelebia vonal

seTTebello Creative Commons License 2004.11.15 0 0 144548
>>az INDEX.HU jogiszabályzatai miatt nem szeretném felrakni a képeket...

>>Valami ötlet?

railfaneurope.net
Előzmény: Csg12 (144538)
scsabi Creative Commons License 2004.11.15 0 0 144547
OFF

A Richter-skálának nincs felső határa, lévén ez a földrengés erősségét (a felszabaduló szeizmikus energiát) mutatja közvetlen mérésből képezhető értékként. Logaritmikus osztású skála, tört és negatív értékei is értelmezhetők. 8,8-8,9 közötti volt az eddig mért legnagyobb földmozgás. A földrengés hatásának közvetlen bemutatására nem alkalmazható, erre való a 12 fokú Mercalli-skála.

ON
Előzmény: DGKUm (144540)
gmarc Creative Commons License 2004.11.15 0 0 144546

Amicus!

 

Ha jól láttam, az 50 55 20-37 134-3 zagyva számsor revízióját a Tim-Co október 29-én eszközölte, és nem 28-n, amint az az oldalon mutatkozik.

easa Creative Commons License 2004.11.15 0 0 144545

Tovább borzolandó a kedélyeket egy Origós hír:

 

Jövőre mintegy 300 milliárd forint gyorsforgalmi utakra

2004. november 15., hétfő, 17:17|

A miniszter elmondta: a mintegy 300 milliárd forintból az állami forrás 48 milliárd forint, a magánforrás 200-250 milliárd forintot tesz ki, míg az EU-val közös forrás 21,3 milliárd forint. Jövőre 90 kilométer gyorsforgalmi út készül el, és mintegy 218 kilométer szerepel az épülő és a pályázat alatt álló projektekben, tette hozzá a miniszter.

(MTI)

 

 

/A vasútfejlesztésből mennyi a magánforrás???  És mennyi a mennyi?/

 

BAKTER Creative Commons License 2004.11.15 0 0 144544

OFF:

Szolgálati közlemény!

 

HG7WGQ!

 

QTC ment e-mail formában!

 

ON!

DGKUm Creative Commons License 2004.11.15 0 0 144543
Sajnos a MÁV-nál nagyon sok olyan technológia van, amelyben ember embert ellenőriz. Amíg ez így lesz, addig csak emberhússal lehet tömködni.

Álljon meg a menet.

Minden vasútnál sok olyan technológia van, ahol ember embert ellenőriz. Végülis az egész minőségbiztosítási rendszer erre épül. Az ellenőrzések gyakoriságának csökkentése, az önellenörzés (~ szakmai igényesség) növekedése, a technikai és emberi erőforrások ésszerű egyensúlyának a megteremtése kellene, hogy céllá váljék.
Előzmény: M44-419 (144524)
mocama Creative Commons License 2004.11.15 0 0 144542
A Richternek 9 fokzata van, korábban már volt példa 8 feletti földrengésekre (San Francisco, Mexico City,...), emlékeim szerint volt 9-es is. 
Előzmény: DGKUm (144540)
Törölt nick Creative Commons License 2004.11.15 0 0 144541
Török Vasutak?
Előzmény: puncher (144522)
DGKUm Creative Commons License 2004.11.15 0 0 144540
A richter skála szerinti 8-as földrengéskor már épitmény nem marad épen - egy se - a föld felszinén, a 9-esnél pedig már megváltozik a táj, hegyek elmozdulnak, folyók elvándorolna...

Nem akarok kötözködni, de a Richter skála nem 8 fokozatú? Mert a Mercalli félének biztos van 12 fokozata, és ott lehet 9-es.
Előzmény: Törölt nick (144515)
FOMA Creative Commons License 2004.11.15 0 0 144539
Ha nem szimpatikus a Zindex jogi nyilatkozata, akkor hozz létre egy saját honlapot valamelyik ingyenes szolgáltatónál, és tedd fel oda. Kiváncsian várjuk.
Előzmény: Csg12 (144538)
Csg12 Creative Commons License 2004.11.15 0 0 144538

Egy hete érkeztem tunéziából. Ott tilos a vonatok fényképezése (így is sikerült csinálni száz képet:-).Már rendőrt is hívtak de nem volt időnk megvárni.

Hazajön az ember örül hogy túlélte,most meg bosszankodom.... az INDEX.HU jogiszabályzatai miatt nem szeretném felrakni a képeket...

Valami ötlet?

 

DGKUm Creative Commons License 2004.11.15 0 0 144537
Fspbr: rogóerőtárolós fék.
Előzmény: DGKUm (144498)
gmarc Creative Commons License 2004.11.15 0 0 144536
Bp 50 55 29-05 042-7 Nagykanizsa/Nagykanizsa 100 Rev.Dk.15.08.02.
Előzmény: HáBé (144481)
BAKTER Creative Commons License 2004.11.15 0 0 144535

"lásd a pörbölyi balesetnél a fénysorompó fenntartását!"

 

Igazad van, de azért, - ha már pont ezt említetted - azt sem kellene elfelejteni, hogy annak az eredendő oka az akkumulátorok ellopása volt!!! 

Előzmény: M44-419 (144524)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!