Keresés

Részletes keresés

Btx 002 Creative Commons License 2004.11.15 0 0 144592
Tiszta Usgyi-feeling... :-)))
Előzmény: BAKTER (144590)
BAKTER Creative Commons License 2004.11.15 0 0 144591

Az a baj ebben a filmben, hogy a kívülállók el is hiszik, hogy így van (így is lehet).

 

:-(((

Előzmény: BAKTER (144590)
BAKTER Creative Commons License 2004.11.15 0 0 144590

"elegge utopisztikus."

 

Finoman fogalmaztál! Nagy baromság!

Sőt:  :-)))

Előzmény: oldmumus (144588)
_nyunyuka Creative Commons License 2004.11.15 0 0 144589

 MAV be akarja zarni a Ferencvarosi pu. rendezo reszet????

 

A személypénztárat egész biztosan :-(((.

Előzmény: SuedBahn (144557)
oldmumus Creative Commons License 2004.11.15 0 0 144588
EN mar lattam vagy 3 eve a HBO-on, elegge utopisztikus.
Előzmény: BAKTER (144583)
scsabi Creative Commons License 2004.11.15 0 0 144587
Sajna nem t'om (itthonról nem látom a térfelvételt :-)), de vszínű a gömbölyítőbe jött.
Előzmény: BAKTER (144579)
BAKTER Creative Commons License 2004.11.15 0 0 144586

Nyugta! Köszi!

 

khamos!

Bocs, hogy mégegyszer írtam (RTL), de nem néztem vissza a hozzászólásokat!

 

Előzmény: DGKUm (144580)
roosevelt Creative Commons License 2004.11.15 0 0 144585

1.: A velemenyem az, hogy a 2 EC nagyon szep Sturovo fele, de miert nem megy a tobbi is arra?

 

Melyik többi? A Polonia? Az kell a MÁV-nak IC-t pótolni :)

 

3.: Szerinted hetkoznap Szlovakia iranyaban Sturovobol 22 vonatpar kozlekedik, Magyaro.-ra meg 9 db. Nos, en ott voltam, megneztem a kis sarga falragaszt (indulas) es a feheret is (erkezes). Az egesz napi inditott vonatok szama nem volt szerintem 22, nemhogy csak a Szlovakiaba menok. (Nem szamoltam meg, ugyhogy konnyen lehet, hogy hibazok most, de nekem igy tunt.) Mindenesetre az biztos, hogy szombaton 19:32-kor indult Sturovobol az utolso vonat, meghozza Bp-re. Utanna sem Bratislava fele, sem Bp fele, sem Levice fele, magyarul sehova! Akkor az az allomas jol ki van szolgalva vonatokkal? Szerintem a ZSR is kemenyen karcsusit, sajnos! Evekkel ezelott ez meg nem igy volt.

 

Én is ott voltam szombaton, nem találkoztunk? :) Ezek szerint voltál a váróteremben is. Bizony hibázol, mert tényleg 22 vonat van, bár ez szerintem is elég kevés (de ha kicsit többet elidőzöl majd Párkányban egyszer majd, meglátod, hogy ebből mennyi a kihasznált...). Valóban, szombaton nincs vonat később, de hétköznap és vasárnap van Újvár felé, aminek van csatlakozása Pozsonyba. Az igényekhez mérten igen, ki van szolgálva az állomás. Egyébként Szeged közlekedése mennyivel jobb?  Az utolsó vonat 21:10-kor indul, Budapestre meg 19:25-kor (nem is mindennap), pedig mennyivel nagyobb város...

Előzmény: SuedBahn (144557)
BAKTER Creative Commons License 2004.11.15 0 0 144583

RTL Klub most!

 

Valami játékfilm, de vasút is!

DGKUm Creative Commons License 2004.11.15 0 0 144582
Jelen helyzetben elég pesszimista vagyok atéren, hogy a szakmailag igényes vasutasok száma belátható időn belül növekedni fog.

Akkor viszont egyelőre embernek embert kell ellenőriznie. A másik véglet pl. egy érdekképviselettel folytatott szakmai egyeztetés, aminek során némi vitát követően együtt nem értettük, hogy az egyik - elvileg felkészült - ügyvivő mit nem ért.
Előzmény: M44-419 (144555)
DGKUm Creative Commons License 2004.11.15 0 0 144580
A csomag az ügyeleten van Su-ban.
Előzmény: BAKTER (144579)
BAKTER Creative Commons License 2004.11.15 0 0 144579

scsabi!

 

Ma a hátam mögött állt egy "posta" Bhv baromi rondán összefestve.

Le akartam fényképezni, de a zord időjárásra való tekintettel nem mentem ki.

Mi a száma?

 

 

Előzmény: scsabi (144574)
Törölt nick Creative Commons License 2004.11.15 0 0 144578
HONNAN szeded ezt a SOK BAROMSÁGOT???
Amit írsz már nagyon kezd unalmas lenni!

Ezért tart itt ez az ország, mert sok az ilyen begyepesedett agyu.

.... és most lehet jönni a "traffic" védőknek, hogy szegény Laci bácsit
már megint elküldték melegebb égtájra!

A többiektől bocs, de most már megint nagyon elszállt magától.
Brüsszelből k_rva könnyű dumálni, biztos nem hetvenezret keresel
26 év munka után - gyere haza (inkább ne) .
Szerintem ez egy "VASÚTMÁNIÁS" topik, és nem azt akarom olvasni
mindennap, hogy zárjuk be a vasutat és hintsük be sóval.
Előzmény: Törölt nick (144558)
M44-419 Creative Commons License 2004.11.15 0 0 144577
Csütörtökön sajnos a munkahelyemre szólít a kötelesség (+ a vezénylés), így eme rendkívül kedves ajánlatodat nem tudom elfogadni. Talán majd máskor!
Előzmény: scsabi (144574)
scsabi Creative Commons License 2004.11.15 0 0 144576
Jön ki zöld is
Előzmény: Törölt nick (144573)
amicus Creative Commons License 2004.11.15 0 0 144575

Csendben figyelek, jegyzetelek.... :-)

Előzmény: scsabi (144574)
scsabi Creative Commons License 2004.11.15 0 0 144574
Nem nagyon járnak felétek azok a kocsik. Ha kiváncsi vagy, gyere el a csütörtöki futópróbára.

Menü:
20-37 084
20-37 090
20-37 094
Előzmény: M44-419 (144570)
scsabi Creative Commons License 2004.11.15 0 0 144571
Ahogy mondani szokás: kicsit sárga, kicsit savanyú... :-))
Előzmény: Törölt nick (144569)
M44-419 Creative Commons License 2004.11.15 0 0 144570
Nekem azért volt értékes az infó, mert halovány foggalmam (így, 2 g-vel!) sem volt, hogy a Tim-et eszik, vagy isszák. Mivel a munkájuk eredményét még nem láttam, ezért tartózkodom a véleménynyilvánítástól!
Előzmény: Törölt nick (144569)
M44-419 Creative Commons License 2004.11.15 0 0 144568
Így is, úgy is köszönöm az értékes infót!
Előzmény: Törölt nick (144567)
M44-419 Creative Commons License 2004.11.15 0 0 144565
Valaki világosítsa meg az agyam, mi az a "Tim" rövidítés a személykocsik fővizsgájánál?
Előzmény: scsabi (144564)
scsabi Creative Commons License 2004.11.15 0 0 144564
Előfordul, de nem jellemző. Az idei rendben önálló Tim futópróba szerda, Dk-Tim közös csütörtök. Az utolsó októberi futópróba viszont halálbiztosan X. 28. csütörtök volt (20-37 134; 95-80 003; 95-80 005)
Előzmény: D F T (144554)
félkéz kontra Creative Commons License 2004.11.15 0 0 144563

"..........Vasúton nagy tömegű árút, nagy távolságra..............ideális.........."

 

........A kamion elég nagy tömegű, elég nagy távolságra megy.......

 

Hogy akkor nem kell annyi sofőr, nem fogy annyi gázolaj, nem mennek olyan gyorsan tönkre az utak, nem pusztulnak eléggé az erdők? Ez bizony gáz!

Előzmény: Törölt nick (144558)
koller andor Creative Commons License 2004.11.15 0 0 144562
Svájcban környezetvédelmi okokból tilos a 24tonnánál nagyobb közúti járműszerelvények közlekedése. Az eu. tagállamokban a közúti fuvarozás egymás között liberalizált. Tehát a magyar fuvaros nyugodtan végezhet munkát pl:Spanyol-Angol viszonylatban. Ezért nem lesz már Ro-La Zalalövőről sosem. A Ro-La fuvarozás nem illeszkedik a vasúti technológiába, amit a vasúti kocsik számrendszere is mutat. Ezek a vagonok kizárólag kamiont tudnak szállítani és a szerelvények útközben nem megbonthatók. Óriási a holt-teher , az elegysúlynak kb. a fele. Speciális hálókocsit igényel. A csatlakozás óta a közút gyorsabb is, mióta nincs vámvizsgálat.Benzint nem fogyaszt a tgk csak gázolajat, de az nem kerül olyan sokba , főleg ha nem itthon veszi meg. A Ro-La állami támogatás nélkül masszívan ráfizetéses. Kizárólag az operátornak éri meg.
Előzmény: SuedBahn (144557)
D F T Creative Commons License 2004.11.15 0 0 144561
De a mai sok RegionalBahn mennyire van kihasznalva Gyor es Becs kozt? Győr - Bécs között nics kihasználva csak reggel oda, este vissza. De ezek a vonatok a belföldi személyvonatok nálunk és náluk is és ezért az ÖBB némelyiket megerősítette 4-ről 5 kocsira. Az egyik esti pedig 6 kocsi. A magyar utasok pedig örülnek, hogy a nem a lepukkant Győri bhv-kon kell utazniuk.
Előzmény: SuedBahn (144557)
rg7 Creative Commons License 2004.11.15 0 0 144560

Tudja valaki, hogy azt aki az akkumulátorokat ellopta megtalálták-e és milyen felelősségrevonásban részesült?

 

Urban legend?:

a Klumpáskrónika azt rebesgette még 5 éve is, hogy a körzeti meghízottnak volt némi köze a zselés akkumulátorok felvásárlásához. A kistársa is tudott valamit, aki a főiskolára be is iskolázodott, ott meg tisztázatlan körülmények között elhalálozott...

Előzmény: BAKTER (144556)
radio100jozsi Creative Commons License 2004.11.15 0 0 144559

-gonosz-

 

Mi lett az Albertirsa-Kecskemét 140-es próba vége, sikerűlt?

Mivel próbáztak? (1047-es)

 

traficc 

OFF

Volt egy számsór a Ferihegy II-re utazók közlekedésének eloszlásáról (busz, kocsi...stb), ebben a Volánbusz is szerepelt egy kis százalékban, amin te nagyon elcsodálkoztál, mert szerinted nincs is oda volánbusz. Sajnos akkor ezt elfelejtettem, de most pótolom, hogy eme tudásodat kiegyenesítsem:-))) Bocs.

 

2202-es vonalon jár munkanap reggel egy busz Monorról Ferihegy II.-re, ahonann visszajön Vecsésre vagy Üllőre.

2205-ös vonalon jár egy pár busz délután Vecsés Erszébet téről Ferihegy II.-re és vissza.

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2004.11.15 0 0 144558

SuedBahn..::::......"............

 

- Traffic:

1.: Ha gyakorlatilag minden vasutnak a RoLa veszteseges vagy max nullszaldos, akkor miert RoLa-zik minden vasut, vagy min. miert akarja ezt tenni? Ha nekem nem jon be a banan arulas, akkor nem arulok banant, hanem mast csinalok, meg akkor sem ha a szomszed nagyon szeretne hogy azt tegyem. Max ha fizet erte, akkor megteszem. Miert nem ezt teszi a MAV es minden egyeb vasut a sajat allamaval, ha egyszer mar a RoLa is vesztesges? Ez elegge megdobbento nekem!

 

2.: Tovabbmegyek: Egyeltalan egy tehervonat megrakva vaserccel es elhozva Kopervol Dunaujvarosba, az megeri a vasutaknak v. sem? Megeri egyeltalan barmi is a vasutaknak????

 

 

 

traficc :

europában - önszántából, a svájcit kivéve - egyetlen vasút sem akar RoLa-zni.

 

A RoLa elsősorban környezetvédelmi, másodsorban politkai (szavazatszező és szavazat megtartó) tevékenység.

 

A RoLa-nak a vasúthoz, vasút texhnológiai okokon kivül SEMMI KÖZE.

A RoLa a legtöb helyen csak komoly állami pénzek pumpálásával lesz nullszaldós.

 

A RoLa-t , állitásoddal ellentétben egyetlen vasút sem csinálná önszántából.

 

 

a másik :

a vasúti teherszállitás általában, de egyes fajtái különösen, végezhetők igen gazdaságosan , sőt nyereség termelően is.

a vasérc példád, pl.közlekedési középiskolák I.osztályában, a közlekedési alapismeretek cimű tantárgy második óráján, a közlekedési alágazatok felosztása, fogalma, feladataik, stb, cimen szerepel is, már vagy 50 éve :

..........Vasúton nagy tömegű árút, nagy távolságra..............ideális..........

 

Előzmény: SuedBahn (144557)
SuedBahn Creative Commons License 2004.11.15 0 0 144557

Valaszaim:

 

- V_Peti:

 

1.: Teljesen egyetertek, hogy nevetseges a tarsvasutakkal kialakitott kishataratlepesi dijszabas es az egesz rdsz.! Nem csoda, hogy nincs utas!

 

2.: Ennek ellener azt mondom, hogy a 714 HUF Szob - Sturovo retourba turheto/megfelelo. A csak egy iranyu jegy az ca. 1000 lenne, ha jol emlekszem, mert retourba ca. 70% kedvezmeny van. Na szoval 700 HUF mai Szlovakiaban es Magyaro.-on is kibirhato, csak: Igy kene a kalauzoknak is hozzaallniuk, nem pedig ugy, hogy adj egy kis jattot es nem irom ala a jegyedet, etc.. Ez a jovo??? Mert igy a MAV es a ZSR a meglevo gyer osszekottetest is redukalni fogja es ezuttal JOGOSAN! Ezt pedig nem szeretnem. (A kalauz valosagosan hulyenek nezet, es meg vart is egy kicsit, hogy nem-e kerem en is arra, hogy ugyan mar ne ird ala egy szazasert csereben.)

 

3.: A MAV-nak (mert ez hozza tartozik) az ilyen ugyeket is ellenoriznie kene, es ha a delikvens korrupt, akkor meg kell vallni tole! Sem a MAV maga sem pedig Magyaro. NEM JOTETI INTEZMENY!

 

4.: De ismet mondom, valoban nevetsegesen abnormalis arak vannak a szomszed tarsvasutakhoz valo atlepesnel, kiveve Austria iranyaban. Hat itt kene elgondolkozni, hogy valoban akarunk-e utast csalogatni a jaratainkra vagy nem igazan fontos. Nincsenek a MAV-nak, ZSR-nek, tobbi tarsvasutnak reklam managerei? Ill. miert nincs tisztes fuvarpolitikai megallapodas MAV es tarsvasutjai kozt?

 

- Rooselvet:

 

1.: A velemenyem az, hogy a 2 EC nagyon szep Sturovo fele, de miert nem megy a tobbi is arra? (Magyarul ha retour jegyem van arra az atmenetre szoloan, akkor tudjam is mar kihasznalni, nemde? Mert ilyenkor rajtam mint nemzetkozi utason a Szobi szemely NEM segit!) Ennel roszabban mar csak a magyar - szloven osszekottetes van megoldva: 3 jarat lesz naponta, mindharom mas iranyon es hatarpontokon at. Ergo a retourjegy nem igazan hasznalhato ki, nincs vallasztasi lehetosegem. Es ez nem jo!

 

2.: Ha a 2 EC-re Szobon at napi 100-120 utas jut, akkor az mar nagyon jonak szamit, nem? Hegyeshalom kivetelevel melyik atkelo tud napi ennel tobbet felmutatni?

 

3.: Szerinted hetkoznap Szlovakia iranyaban Sturovobol 22 vonatpar kozlekedik, Magyaro.-ra meg 9 db. Nos, en ott voltam, megneztem a kis sarga falragaszt (indulas) es a feheret is (erkezes). Az egesz napi inditott vonatok szama nem volt szerintem 22, nemhogy csak a Szlovakiaba menok. (Nem szamoltam meg, ugyhogy konnyen lehet, hogy hibazok most, de nekem igy tunt.) Mindenesetre az biztos, hogy szombaton 19:32-kor indult Sturovobol az utolso vonat, meghozza Bp-re. Utanna sem Bratislava fele, sem Bp fele, sem Levice fele, magyarul sehova! Akkor az az allomas jol ki van szolgalva vonatokkal? Szerintem a ZSR is kemenyen karcsusit, sajnos! Evekkel ezelott ez meg nem igy volt!

 

- Koller Andor:

 

0.: Szlovenianak nincsenek sajat RoLa-s kocsii, csak MAV/Hungarocombi kocsik futnak a Ljubljana-i RoLa-n? Berelni esetleg OEBB-tol az mar nagyon durva lenne anyagilag, ha egyszer lenne forgalom es szukseg rajuk Szlovenia fele?

 

1.: Miert irod, hogy Zalalovo fele nem lesz mar RoLa soha (indoklas: Szlovenia fele is mar liberalizat a kamion forgalom es EU-s)? Nem igazan latom, hogy EU-n bellul RoLa miert ne lehetne eletkepes? Es ha ez igy van, akkor miert van meg a RoLa meg most is Murakereszturon at Ljubljana-ig? Mert az tudtommal elegge kihasznalt.

 

2.: Szerintem otletnek tenyleg jo lenne a Zalalovon az eszakrol jovo kamionok osszegyujtese es vonatra pakolasa, de megjobb lenne mar Rajkanal mindezt megtenni es onnan is mar vonaton vegig.

Persze a jogi reszet egyeltalan nem latom at, de elvben nem ertem miert ne mukodhetne es miert ne lenen jo otlet. Szoval mi a magyarazat?

 

3.: Szeretnem azt tudni, hogy ha egy kamion lemegy sajat erobol benzinnel Ljubljana-ig vagy Wels-ig, akkor ca. hogy viszonyul ennek a koltsege ahhoz, mint hogyha RoLa-bval menne? (Megeri igy mennie a kamionosnak, vagy sem?) Na es mi ujsag a menetidokkel (onerobol uton vagy RoLa-val vegig c. esetelkben)?

 

4.: Szerintem is jo otlet lenne Szegedet Balkan fele 'forditokorong'-ga tenni 2007 utani idoszakra, bar elobb utobb az a resz is EU-s lesz, remelem, de addig is kell a fejlodes. Ugyhogy a Kikinda - Temes vonal meg jol johetne!

 

 

5.: NAGYON FONTOS (legalabbis szamomra!!!): Hogy erted azt, hogy a "jelen formaban/allapotban megepitett hodosi vonalnak semmi ertelme nincs" ? Miert, mire alapozod ezt? KOMOLYAN ERDEKEL! Na es mikor lenne/lesz ertelme? (Lesz egyeltalan?)

 

6.: A Sopron - Wels RoLa-k mind megszuntek? A Sopron-i terminal sorsa mi lett? Teljes bezaras? Miert?

 

 

- Traffic:

 

1.: Ha gyakorlatilag minden vasutnak a RoLa veszteseges vagy max nullszaldos, akkor miert RoLa-zik minden vasut, vagy min. miert akarja ezt tenni? Ha nekem nem jon be a banan arulas, akkor nem arulok banant, hanem mast csinalok, meg akkor sem ha a szomszed nagyon szeretne hogy azt tegyem. Max ha fizet erte, akkor megteszem. Miert nem ezt teszi a MAV es minden egyeb vasut a sajat allamaval, ha egyszer mar a RoLa is vesztesges? Ez elegge megdobbento nekem!

 

2.: Tovabbmegyek: Egyeltalan egy tehervonat megrakva vaserccel es elhozva Kopervol Dunaujvarosba, az megeri a vasutaknak v. sem? Megeri egyeltalan barmi is a vasutaknak????

 

3.: Olvastam a statisztikadat az egy nemzetkoi vonatra napont atlagosan juto utasok szamat tekintve. Igen, ez nagyon szornyu es keves, sajnos! Egyetertek veled! DE azt is vegyuk eszre, hogy azok a nemzetkoi vonatok a 40-ezerbol, amik

itthon semmihez sincsenek igazitva, es a tuloldalon sem, azok gyakorlatilag NEM JOK SEMMIRE! Magyarul ha mar vki eldonti hogy ezt a jaratot inditsuk, akkor ugy kene, hogy az valahogyan mindket vasutnal csatlakozasi lehetoseget biztositson.

 

Aztan meg ha mar vannak ezek a vonatok, akkor mi ertelme nekik ugy, hogy atmegyek hodosra a napi vagy 10 db szemelyel, de onnan NEM tudok tovabb menni sehova, mert VILAG VEGE! Ki akar epp Hodosra menni Magyaro.-rol? Legalabb Muraszombatig menne el az a nyomorult szemely, ahogy nalunk Zalaegerszegig vagy Szombathelyig elmegy.!

Vagy mi ertelme ugy a lokalis szemelyeknek, hogy atjovok Koprivnica-bol Gyekenyesre es 2 v. 3 ora mulva tudok elmozdulni onnan barhova is, mert meg csak Nagykanizsaig sem megy el, vagy Kaposvarig! Ki akar epp Gyekenyesre utazni Horvato.-bol? SENKI, gyakorlatilag!

Vagy mi ertelme van annak, hogy at akarok ruccanni Cakovec-be vagy Varasdin-ba Murakereszturnal, de sehogy sem passzol, mert delelott lep be 3 db vonat is, mig este meg csak egy, kb. 20:00 orakor? Ki megy igy vasuttal kirandulni???? (Horvato.-ban meg csak csak igazitva vannak a szemelyek a belfoldi forgalomhoz, de nalunk Magyaro.-on pl. Muraker.-on abszoluta NEM! Es mig regen elment Nagyaknizsaig, most mar nem megy el, csak egyik.)

 

Osszefoglalva: Ha utast akar A es B vasut, akik szomszedosak, akkor:

- normalis jegyarakat kellene bevezetni hataratlepeskor

- tisztesseges csatlakozasi lehetosegeket kinalni a szomszed orszag elso nagyobb varosatol/allomasatol (es nem pedig Hodos vegallomas tipusu jaratok)

- a napi eloszlasat annak a kis szamu hataratlepo vonatnak nem ugy kene mego.-ani, mint Muraker.-on, hogy ha delelott kilepek, akkor nem tudok fel ora alatt varost nezni, de este 8-ig meg ugyebar nincs mit tennem ott....

- szoval kene kis LOGIKAT S vinni a dologban, es utanna megnezni, hogy van-e utas vagy nincs utas, de ehhez eloszor SZOLGALTATNI ES MEGNYERNI KELL AZ UTAZOKOZONSEGET, majd utanna tanulsagokat levonni!

 

4.: Majus 1. Wien fele tenyleg mokas volt, de Hegyeshalom fele meg mindig jobb volt, mint Bratislava es Wien kozt, ott ugyanis kenytelenek voltak a szerelvegy kocsijainak szamat megduplazni ZSR-es kocsikkal az aznap utolsonak indulo vonatnal Pozsonybol Becsbe, kulonben a tarsasag feel ott maradt volna ... Nagyon mokasnak talaltam!

De a mai sok RegionalBahn mennyire van kihasznalva Gyor es Becs kozt? Tudtommal nem sokkal jobban, mint a Szob - Sturovo szemelyvonat. Akkor meg mi ez a nagy fenyuzes Austria fele? Karcsusitsunk akkor kollektive, minden iranyban! Ne tegyunk kulonbseget szomszedaink kozt csak es kizarolag politikai meggondolasok alapjan!

 

5.: 140-es vonal, Kiskundorozsmai terminal, RoLa: Hallom/hallottam tobbszor is, hogy tervezik majd (!!!) a vonal duplavaganyusitasat. Ha ez megvalosul(na), akkor nem lesz(lennenek) kapacitasbeli problemak! Megvalosul valaha?

 

 

- MINDENKI-tol:

 

Csak hogy en is ertsem. Mi van most? A MAV be akarja zarni a Ferencvarosi pu. rendezo reszet???? Mire jo ez, es mi lesz akkor a tranzit vonatok rendezgetesevel??? Hogy oldhato ez meg, vagy egyeltalan realis ez az elkepzeles igy?

 

 

- 1047 005-2  -nek:

 

1.: Erdekes amit irsz BILK-rol! A kerdesem csak az, hogy: Bp-rol nincs eleg kamion, ami BILK-ben kerulne berakodasra?

 

2.: A Kikundorozsma - Bp - Ljubljana - Sezana utvonalat mar anno sem ertettem! A Balkan-i kamionok miert nem mentek RoLa-val Serbia - Horvato - Szlovenia utiranyon ta? Bp-i kitero jopar plusz kilometer, igaz a hatarok szama igy kevesebb volt! Na de nincs mar RoLa a 3 egykori legnagyobb Jugoszlav tagallam kozott? Mert ha egyszer lesz, akkor a Dorozsma - Sezana vagy akar csak Ljublja-ig c. viszonylatnak Magyaro.-on at lottek!

 

3.: Kiskunfelegyhaza ugy: Hogy erted, hogy a 900-as helyett itt kozlekednek majd a Kelebia-s vonatok? Mi az a 900-as? (Tudom, hogy Kiskoros es Kiskunfelegyhaza kozt van egy egyvaganys villamositott palya, de soha sem ertettem, hogy miert ezt nyomjak, miert nem a Kelebia - Bp direct vonalat! Az egy masik kerdes, hogy a nemzetkozi szemelyszallitasban a Subotica - Horgos - Roszke - Szeged - Kecskemet - Bp lenne a jobb utirany, de a tehervonatnak a minimalut a legfontosabb, olcsobb a vontatas igy, nemde?)

 

 

BAKTER Creative Commons License 2004.11.15 0 0 144556

Tudja valaki, hogy azt aki az akkumulátorokat ellopta megtalálták-e és milyen felelősségrevonásban részesült? 

(Bár lehet, hogy megélhetési bűnöző és éppen ólommal megkent kenyeret akart reggelizni, ami enyhítő körülmény)

Előzmény: M44-419 (144553)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!