Keresés

Részletes keresés

Zolcsi67 Creative Commons License 1999.11.28 0 0 1396
A másikat inkább halasszuk későbbre, mindjárt lejár a munkaidőm.
Zolcsi67 Creative Commons License 1999.11.28 0 0 1395
Töltődik, csak nagyon lassú :-(
Zolcsi67 Creative Commons License 1999.11.28 0 0 1394
Lesem mindjárt :-)
Előzmény: John Howard (1393)
John Howard Creative Commons License 1999.11.28 0 0 1393
Elvileg az első odaért. (Közben lebontott a telefonvonal, újra kellett indítanom :(( )
Előzmény: John Howard (1392)
John Howard Creative Commons License 1999.11.28 0 0 1392
Két részletben indítva, ahogy a telefonvonalamat ismerem, úgy bő fél óra múlva oda is ér...
Előzmény: Zolcsi67 (1391)
Zolcsi67 Creative Commons License 1999.11.28 0 0 1391
Remélem bírja, előre is köszi!
Előzmény: John Howard (1390)
John Howard Creative Commons License 1999.11.28 0 0 1390
Két ARJ van már, az első 1.172.946, a második 1.075.221 byte. Ha bírja a freemail, máris indítom!
Előzmény: Zolcsi67 (1389)
Zolcsi67 Creative Commons License 1999.11.28 0 0 1389
Howard, én is kérhetnék a képekből, amit Divisionnak küldtél? Milyen Ganz prototípus a 44-esen? A 6 tengelyesről van szó?
Zolcsi67 Creative Commons License 1999.11.28 0 0 1388
Ahha...akkor a csuklós UV-re rá sem merek kérdezni...
Előzmény: John Howard (1387)
John Howard Creative Commons License 1999.11.28 0 0 1387
Hát, most eléggé áll a dolog, volt a cégnél egy 1 hetes géplerogyásom, felhalmozódott a meló, meg itthonra is van :( Talán pár hét múlva kilátok a fejemből...
Előzmény: Zolcsi67 (1386)
Zolcsi67 Creative Commons License 1999.11.28 0 0 1386
Hello Howard!
És a Stuka-maketteddel hogy haladsz?
Előzmény: John Howard (1385)
John Howard Creative Commons License 1999.11.28 0 0 1385
Eredetileg a Stukának is volt középső ajtaja, ráadásul az (csak az) elektromosan működött, míg az első ajtót a vezető, a hátsót a kalauz (amíg volt) nyititta-csukta, ezek úgynevezett pisztolyzáras ajtók voltak. 45 után nem újították fel a középső ajtók mechanizmusát, a legtöbbet egyszerűen behegesztették.

Stuka-UV főbb különbségek:
1. A Stuka közvetlen kapcsolású, az UV távkapcsolású, ezért ennek az oldalán, később a B vezetőállásban kontaktorszekrénye van, itt a kontroller csak a vezérlőáramot kapcsolja, a motoráramot, a nagyfeszültséget a kontaktorok - több motorkocsiban is egyszerre.
2. A Stuka belső csapágyazású, ezért a forgóváz elfért a kasztnin belül kanyarban is, az UV külső csaőágyas, mert a Stuka-vázakkal sok probléma volt (repedések)

A Stukákat 1940-től gyártották, lényeges eltérés az addigi típusokhoz képest, hogy nem volt légféke, és villamos fékezéskor a bombázógépekhez hasonló hangja volt. Az UV tulajdonképpen a Stuka továbbfejlesztése, 1956-ban kezdték gyártani.

Üdv:
John Howard

Előzmény: Csokis2 (1383)
Zolcsi67 Creative Commons License 1999.11.28 0 0 1384
Volt olyan, hogy a Stukáknál megszüntették a középső ajtót, azt hiszem. A legkönnyebb arról megkülönböztetni, hogy az UV forgóvázainál ki van vágva az oldallemez, a Stukánál pedig nincs. Benda lapján van egy csomó kép erről is-arról is.
Előzmény: Csokis2 (1383)
Csokis2 Creative Commons License 1999.11.28 0 0 1383
Jol latom, hogy ez Bosnyak ter - Apponyi ter? Mert akkor nem egy mai joszag. Egyebkent kedves szakertok! Mirol kulonboztetem meg a stukat az UV-tol? En regrol ugy emlekeztem, hogy a stukanak nem volt kozepso ajtaja.
Előzmény: John Howard (1379)
John Howard Creative Commons License 1999.11.28 0 0 1382
Ha minden igaz (időm engedi), holnap küldök még egy csomaggal! Most pihi!

Üdv:
John Howard

Előzmény: John Howard (1381)
John Howard Creative Commons License 1999.11.27 0 0 1381
De melyik vonalon? A legkülső vágányon jön, ami a Szabadság híd felőli hurokvágány, azt hiszem, most is ilyesmi a vágányelrendezés. 9-es nem lehet, mert a Margit hídnál fejállomás volt akkor is. Estleg 42-es? Az akkor Kispest, Tóth Árpád utca és a Körtér között járt, mindkét végén hurokvégállomással.
Előzmény: division by zero (1380)
division by zero Creative Commons License 1999.11.27 0 0 1380
nahát!
Előzmény: John Howard (1379)
John Howard Creative Commons License 1999.11.27 0 0 1379
Nekem úgy tűnik...
Létezett ilyen összeállítás, kép is van róla BGY lapján NZA-tól!
Előzmény: division by zero (1378)
division by zero Creative Commons License 1999.11.27 0 0 1378
Pótos Stuka lehet???
John Howard Creative Commons License 1999.11.27 0 0 1377
A lap (AM) igen, Műszaki Könyvkiadó is van, ha esetleg más is a neve...
Előzmény: division by zero (1376)
division by zero Creative Commons License 1999.11.27 0 0 1376
létezik még?
Előzmény: John Howard (1375)
John Howard Creative Commons License 1999.11.27 0 0 1375
Szerkesztőség?
Előzmény: division by zero (1374)
division by zero Creative Commons License 1999.11.27 0 0 1374
hol lehetnek vajon az eredeti képek, negatívok?
Előzmény: John Howard (1373)
John Howard Creative Commons License 1999.11.27 0 0 1373
Megnéztem, nem sokkal. A hatvanas évek faramuci színes nyomdatechnikája ilyeneket tudott. Sajnos, a fekete-fehérek még rosszabbak.
Előzmény: division by zero (1372)
division by zero Creative Commons License 1999.11.27 0 0 1372
Szuper!!!! az 44-es nekem prototípus Ganznak tünik...
" ha nem lehetne jól látni a tömörítés után." tömörítés elött hogy néznek ki? vagy az eredeti se sokkal jobb?
Előzmény: John Howard (1371)
John Howard Creative Commons License 1999.11.27 0 0 1371
Nnna, tőlem sikeresen távozott...
Előzmény: John Howard (1370)
John Howard Creative Commons License 1999.11.27 0 0 1370
freemail. De a vége még itt van... Lassú a vonalam, ha le nem akad egyáltalán :(
Előzmény: division by zero (1369)
division by zero Creative Commons License 1999.11.27 0 0 1369
melyik címemre? eddig nem jött...
Előzmény: John Howard (1368)
John Howard Creative Commons License 1999.11.27 0 0 1368
/0!

E-mail küldése folyamatban!

Üdv:
John Howard

Előzmény: division by zero (1367)
division by zero Creative Commons License 1999.11.27 0 0 1367
Miért kérdeztek ilyen útvonalakat? Kölcsönkérünk egy villamost és bejárjuk? (Jó is lenne!!!)
Előzmény: SzigDani (1363)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!