Aki tud táblát szerezni, modja meg én hogy tudok olyat. A 113-assal régóta akarok menni, de még nem tettem, pedig volt középiskolám összes csónakjának ez az oldalszáma (történet is van, de most éppen sietek:))). Köszi az infót!!!
az Újpest felé menő 30-as busznak a Vágány utcai megállója kettős megállónak van táblázva! pedig ott csak ez az egy járat áll meg, utas is elég ritkán van ott...
3700???
megvettem a teljes cd-t, azon egy jobb felbontású változat van rajta a klippből, annál a jelenetnél ahol a kocsiszinből jön ki egy villamos, nekem a Fradinak tünik, 3701-nek meg a pályaszám, 3201-re is gondoltam, de sehogyse akar "alsó farka lenni" igy az a 2-es az 7-es, de elég hihetlennek tünik nekem...
amúgy hűvösvölgyi jelenetben 3274-t tudtam elolvasni, egy másik jelenetben 3474-t
Mi lenne, ha a MKKK megkeresné a Tolcsvayt és kunyerálna a (vágatlan) videóanyagból?
Ugyan a dolgozatomban erre úgy konkrétan nem tértem ki, de van egy-két ötletem... A katalógusok elészültek, aki kér, szóljon! Ízelítő: Hoffherr A. u. villamossal, 3421 kiégve, 206-os busz, 80-as villamos, kőbányai Sörgyárál tolatás.
"NZA! Nincs valahol esetleg kep a 8-as villamosrol a Baross utcaban, vagy egyaltalan valahol Ujpesten?"
Nekem Járaszája kolléga küldött pár képet...
NZA-nak is biztos van...
11 körül én is ott voltam. Akkor szálltam fel a 2-es villamosra, ott mondta be a vezető, hogy a 24-esen valami van, a pótlóbuszt viszont én is láttam. A végállomáson pedig 3 darab 24-es villamos állt benn, ezek közül az egyik az 1303 volt (a psz. nem biztos, hogy jó, arra a villamosra gondolok, amelyik először kapta meg a tirisztoros vezérlést).
Egyébként szerintem a ráckeveit át lehetne vezetni a Kvassay út feletti hídon a Boráros térre, így a csepelivel közös végállomás lehetne. Ha nem ott épülne nemzetünk kínháza...
Engem 1x a 2-es villamos kergetett meg így. Kerekeztem békésen a Parlamenttől a Jászai felé, és hülyeségből próbálgattam, hogy ki tudom-e kapni a kereket a sín vályújából. Egészen addig sikerült is, amíg a visszapillantóban (összkomfortos bringa volt) fel nem tűnt egy Ganz fenyegető alakja. Asszem utána közel járhattam a fedettpályás világrekordhoz... :-))))
A pályaszámot nem bírtam leolvasni a klippben. Amúgy a helyszín és a 19-es tábla azonos. Biztos ez lesz az. Nem semmi:))))))) Király:)) A Tolcsvayt nem láttam akkor :))
Egy haverommal megtortent, hogy kis szog alatt akarta keresztezni a Bartokon a sineket, bele is ment a vekony
gumival a valyuba es akkorat esett mint a peklapat. Korulbelul ugy mint amikor a kigyo rajon, hogy nem tud :-))))
"Ja... Puffff"
Ha a Ring-re gondolsz, a dolog gyanús. Nem játam végig az egészet, de ahol kereszteztem, ott kutya közönséges aszfalt volt. Még a lukak is hiányoztak róla :-) De majd januárban végigsétálom (vagy végigvillamosozom, nem is rossz az az 1-es meg 2-es villamos ott: körjáratok a Ring-en meg a Dunaparton, ellenkező irányban).
Szagértők, igazítsatok el fékügyben, mert a fejemben már nagyon összekócolódott a dolog. Ha jól értem, akkor egy tisztességes villamoson háromféle fék van: levegős, villanyos és sín. A légfékről már tudom, hogy van rugóerőtárolós meg sima, gondolom hathat tárcsára is meg dobra is. A villanyfék az a szolenoid lenne? A sínfék elnevezése eléggé magáért beszél... Azt viszont nem tudom, hogy melyiket mikor és miért szokás használni. Homályosítsatok fel lécci! (A különböző légfékrendszerekről is jöhetne infó!)
Megnéztem meg egyszer... Nem vagyok biztos benne, de szerintem az a Zoo Park keritése, A Nagycirkusz előtt... (Szerintem a nagypolski is moszkvics : )
Alkalomadtán kitekerek a helyszínre...