Ami van, egyelőre. Egy 2 literes TC motor, egy 105TC hfejjel, miáltal szűkült az égéstér. Aki vezette már kicsit, egyöntetően azt mondták, hogy ne nagyon gondolkodjak dolgokon, amíg ki nem próbáltam. Kb. 125 paci, 950 kilóra.
ma du. hazafele, Pecel magassagaban egy markatars furodott az m0 szalagkorlatjaba.. :(
remelem csak az auto serult! csunya latvany, rossz erzes volt :(
ugy latom mult heti havazast megusztak a cartarsak.. legalabbis senki nem posztolt..
Ha minden igaz, azt a helyet mutatja az alább hivatkozott hsz-ben lévő kép is. És kb. ennyibe került az alkatrész is, tehát elméletileg minden rendben.
Mivel most lesz vízpumpa csere, ezért nem kéne a közeljövőben szétszedni, tehát most szeretnék elébe menni bármilyen ezzel kapcsolatos problémának.
Szerintem szíjat és hozzávalókat akkor kell először cserélni, amikor vettél egy használtautót. A többi meg kb 80-100k km-enként. Ugyanez legyen a kisszervizzel is, utána 10 vagy 15k, igény szerint. Idős használt jószágoknál az igények jelzik a szervizidőt, nem a gyári előírások. Szerintem.
Ha a vizfolyás buliról van szó,akkor az a 2e valahányszáz ft os tömbszelence a vizpumpaházba hátulról bemenő vizcsővet fogadja magába.Egyszerű,bár több órás mutatvány a cseréje.A turbótól elkezfdve minden csöve kell bontani a moqtorról hozzá.Másodszorra már magam is kicserélném,csak sok idő....