Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Mr. 4T Creative Commons License 2011.08.03 0 0 18827

A facebook-os Skoda Felicia Klub Index Fórum meghallt? mert láttam, hogy április óta nem írt senki, írtam de azóta se láttam, mozgást... :S

drtuka Creative Commons License 2011.08.03 0 0 18826

Hy,

 

Legyen 13.

Az olyan szép kerek szám.:-)

+

szép időnk legyen!

Előzmény: wille.e (18794)
Skodabajnok Creative Commons License 2011.08.03 0 0 18825

Elméletileg az immo - nak mindegy , hogy milyen ECU - ja van ....

Az immo egy külön dobozban van ......

A kulcsot érzékeli egy karika a gyújtás kapcsolón , ha jó a kulcs akkor jelet ad az immo vezérlőegységének ( doboz ) és az meg jelet ad az ECU - nak .....

Mondom elméletileg :-)

Szerintem ECU - t cserélni kicsit drágább dolog emiatt a néha előforduló jelenség miatt .

Előzmény: Haugland (18821)
stemplis Creative Commons License 2011.08.03 0 0 18824

Elméletileg annyiért el lehet adni, de jó lenne látni is... na meg ilyenek, hogy teljesítmény, szín, mennyire van leélve a belseje, stb..

Előzmény: nudrob (18822)
András52 Creative Commons License 2011.08.03 0 0 18823

váltóolaj hiány miatt is   szorulhat . üdv.

Előzmény: nudrob (18799)
nudrob Creative Commons License 2011.08.03 0 0 18822

Egy kis segitséget kérnék.Milyen árban lehet eladni használt Feliciát? 96-os,130 000 km,uj kuplung,téli ,nyári gumik,két hátsó sárvédőn rozsda,pár helyen apróbb karcolások (ajtók).Egyébként kifogástalan rajta minden.Motorilag szuper! Én 700 euróra  (190 000 ft) -ra tartom.El lehet adni ennyiért,vagy többért?Vagy csak 500 euró (150 000 ft) alatt?

Haugland Creative Commons License 2011.08.03 0 0 18821

Szia,

 

Nagyon szépen köszönöm az infót!!

Relét már cseréltem, de van még pár darab vadi új, úgyhogy azokkal is próbálkozom.

Ezek szerint akkor azért próbáljam meg egy másik motorvezérlővel is?

Egy próbát biztosan megér, csak majd ne okozzon bajt, hogy az is immos-s ECU (a mostani is az) és hiába próbálkozok a kulcsommal indítózni.

A pumpa vadi új (utángyártott)

Előzmény: Skodabajnok (18818)
haszi87 Creative Commons License 2011.08.03 0 0 18820

Köszönöm az info-t én is! :)

Az enyém valószínűleg rövidre van zárva, mert állandóan megy! Nem áll le pár másodperc után! Remélem ez alapján meg tudjuk csinálni, mert zavaró!

Köszönöm mégegyszer!

Előzmény: Skodabajnok (18818)
Skodabajnok Creative Commons License 2011.08.02 0 0 18819

Bocsi !

Fordítva !

85 +

86  -

Elnézést !

Előzmény: Skodabajnok (18818)
Skodabajnok Creative Commons License 2011.08.02 0 0 18818

Hello !

 

A benzinszivattyú egy relén keresztül kap áramot az akkumulátortól egy biztosítékon keresztül ....

De ezen a szálon kapnak áramot az injektorok is !!

A relé vezérlés + pólusa ( 86 ) a gyújtás kapcsolótól kap áramot( ha ráadod a gyújtást )

 a negatív pólusa ( 85 ) pedig az ECU - ba megy ....

Ha pl csak ráadod a gyújtás és nem indítod be a motort akkor az ECU pár másodperc után kikapcsolja az üzemanyagszivattyút ( nem kap testet a vezérlő pólus ) , hogy ne menjen feleslegesen ....

Ha eztuán továbbfordítva a kulcsot mégis beindítod a motort , akkor a szivattyú elméletileg újra elindul ( az ECU bekapcsolja )

Nézd meg a biztosíték érintkezését ! ( balról a 4 ik )

Lehet , hogy a reléd vacakol !( felső sor , balról a második )

Nézd meg a kontaktusát a biztosíték dobozban !

Vagy ha szét tudod szedni a relét , akkor a kapcsolójának az érintkezőit tisztísd meg ha lehetséges ....

Első lépésnek ennyit javasolok !

Mondjuk ez az infó részletesen az

1.3 MPi - hez tartozik !!

Előzmény: Haugland (18801)
nudrob Creative Commons License 2011.08.02 0 0 18817

Tud valaki valamilyen leirást,hogyan kell szétszedni a sebváltó kart?Ki szeretném tisztitani.

nudrob Creative Commons License 2011.08.02 0 0 18816

Üdv Hubo.Tudnál valamilyen elérhetőséget adni?Telefonszámot?Előre is köszönöm.

Előzmény: hubo44 (18811)
stemplis Creative Commons License 2011.08.02 0 0 18815

Jaa, a fürdés a családra vonatkozik, Sárospatakon a strand lenne az... :)

Martina ott dolgozik, tavasszal megígértem neki, hogyha arra járok majd felkeresem;)

Előzmény: gdzsozy (18813)
stemplis Creative Commons License 2011.08.02 0 0 18814

Az I. találkozóról itt vannak képek:

 

http://feli-tali.felicia.fotoalbum.hu/

Előzmény: pappferi (18792)
gdzsozy Creative Commons License 2011.08.02 0 0 18813

milyen végardón?

Előzmény: stemplis (18812)
stemplis Creative Commons License 2011.08.02 0 0 18812

A 13.-a úgy néz ki hogy jó időpont lesz, valószínűleg ott leszek!

De addig még az is tervbe van véve, hogy Végardón fürdünk egyet, csak legyen jó az idő..;)

Előzmény: Martina. t (18791)
hubo44 Creative Commons License 2011.08.02 0 0 18811

Aor elôsôr a huzalt zezd at.

Előzmény: nudrob (18807)
peti931 Creative Commons License 2011.08.02 0 0 18810

Hát bekoszolódva be lehet, mert az enyémen például most hétvégén vettem észre, hogy a szimeringnél gyárilag nincs porvédő, és ott bekoszolódhat. Nekem cserélni is kell mert szivárog az olaj is belőle. De a váltás nálam nem nehéz. Csak a hátramenetet veszi néha nehezen.

Előzmény: nudrob (18807)
wille.e Creative Commons License 2011.08.02 0 0 18809

Bocsi.BAL oldalon.A gyermekváros van a jobb oldalt.

Előzmény: wille.e (18808)
wille.e Creative Commons License 2011.08.02 0 0 18808

Igen.Miskolc-Tapolca felé a gyermekváros után jobb oldalon.

Előzmény: bab1 (18803)
nudrob Creative Commons License 2011.08.02 0 0 18807

Igen,ha áll a motor,akkor is nehezen szedi.Olyan ,mintha szorulna,vagy valami hasonló.Nehezen megyen bele minden sebesség!Ellenben a kuplungot néztem,nem csüszik,se nem recseg.Lehet a váltó kar alul annyira bekoszolódva,hogy az miatt szorul?Azt nehéz szétszedni?

Előzmény: hubo44 (18800)
gdzsozy Creative Commons License 2011.08.02 0 0 18806

ööö...izé.

 

az enyémen meg kifelé nyílnak az ajtók.

 

:)

Előzmény: Haugland (18801)
gdzsozy Creative Commons License 2011.08.02 0 0 18805

tulajdonképp az említett terület annak ellenére van miskolcon kívül hogy miskolcon belül van.

 

:)

 

Egyetemváros, miskolc tapolca környékén van az említett rész.

Előzmény: bab1 (18803)
gdzsozy Creative Commons License 2011.08.02 0 0 18804

Bele sem mernék gondolni milyen ócska érzés lehet egy új Yetiit vagy roamstert esetleg oktáviát vagy superb-et vezetni nap mint nap.

:)

 

 

egyszerűen nem tudom megfogalmazni milyen lenne egy gyöngyház kék metál -alufelnis oktávia rs kombival járni a felicia helyett.

Előzmény: stemplis (18786)
bab1 Creative Commons License 2011.08.02 0 0 18803

Jól értem, hogy Miskolchoz közel az egyik kivezető út oldalában lesz ez  a tali  ?

Előzmény: wille.e (18802)
wille.e Creative Commons License 2011.08.02 0 0 18802

Remélem,hogy sok embernek jó az időpont mert még csak egy páran jelezték itt a fórumon hogy jönnének.

Előzmény: Törölt nick (18796)
Haugland Creative Commons License 2011.08.02 0 0 18801

Sziasztok,

 

Hubo vagy bárki aki nagyon ismeri a Feliciák lelkivilágát :)

Mi vezérli az üzemanyagszivattyút?

Amikor ráadom a gyújtást a kocsira akkor az esetek 99%-ban hallani lehet, hogy bekapcsol a benzinpumpa 3-5 másodpercig aztán elhallgat.

De az esetek 1%-ban ez csak egy pillanatig tart és a szivattyú máris leáll. Ezekben az esetekben az autó nem is indul be! :(

Persze ezt már kivédtem úgy, hogy betettem egy kis kapcsolót amivel rövidre zárom a benzinpumpát és így állandóan nyomja a benzint...

Ilyenkor az autó egyből el is indul, és utána akár már le is kapcsolhatom a kapcsolót, a motor szépen tovább jár.

 

Na erre varrjatok gombot... :)

 

Valakinek valami tipp?

 

Üdv,

feri

hubo44 Creative Commons License 2011.08.02 0 0 18800

Motor marad. Ha al a motor akor iš nehezen sedi vad čak menet kôzbe.

Előzmény: nudrob (18798)
nudrob Creative Commons License 2011.08.02 0 0 18799

Hubo,és mi van akkor,ha a sebváltó akkor is szorulva megyen,mikor azautó alatt szétkötöm a sebváltó rudat?A sebváltó lehet valahol annyira koszos,vagy beragadva,hogy az miatt szorulna?

nudrob Creative Commons License 2011.08.02 0 0 18798

Hubo-és a motort ki kell venni?Vagy azt nem?

Előzmény: hubo44 (18793)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!