Elméletileg az immo - nak mindegy , hogy milyen ECU - ja van ....
Az immo egy külön dobozban van ......
A kulcsot érzékeli egy karika a gyújtás kapcsolón , ha jó a kulcs akkor jelet ad az immo vezérlőegységének ( doboz ) és az meg jelet ad az ECU - nak .....
Mondom elméletileg :-)
Szerintem ECU - t cserélni kicsit drágább dolog emiatt a néha előforduló jelenség miatt .
Egy kis segitséget kérnék.Milyen árban lehet eladni használt Feliciát? 96-os,130 000 km,uj kuplung,téli ,nyári gumik,két hátsó sárvédőn rozsda,pár helyen apróbb karcolások (ajtók).Egyébként kifogástalan rajta minden.Motorilag szuper! Én 700 euróra (190 000 ft) -ra tartom.El lehet adni ennyiért,vagy többért?Vagy csak 500 euró (150 000 ft) alatt?
A benzinszivattyú egy relén keresztül kap áramot az akkumulátortól egy biztosítékon keresztül ....
De ezen a szálon kapnak áramot az injektorok is !!
A relé vezérlés + pólusa ( 86 ) a gyújtás kapcsolótól kap áramot( ha ráadod a gyújtást )
a negatív pólusa ( 85 ) pedig az ECU - ba megy ....
Ha pl csak ráadod a gyújtás és nem indítod be a motort akkor az ECU pár másodperc után kikapcsolja az üzemanyagszivattyút ( nem kap testet a vezérlő pólus ) , hogy ne menjen feleslegesen ....
Ha eztuán továbbfordítva a kulcsot mégis beindítod a motort , akkor a szivattyú elméletileg újra elindul ( az ECU bekapcsolja )
Nézd meg a biztosíték érintkezését ! ( balról a 4 ik )
Lehet , hogy a reléd vacakol !( felső sor , balról a második )
Nézd meg a kontaktusát a biztosíték dobozban !
Vagy ha szét tudod szedni a relét , akkor a kapcsolójának az érintkezőit tisztísd meg ha lehetséges ....
Hát bekoszolódva be lehet, mert az enyémen például most hétvégén vettem észre, hogy a szimeringnél gyárilag nincs porvédő, és ott bekoszolódhat. Nekem cserélni is kell mert szivárog az olaj is belőle. De a váltás nálam nem nehéz. Csak a hátramenetet veszi néha nehezen.
Igen,ha áll a motor,akkor is nehezen szedi.Olyan ,mintha szorulna,vagy valami hasonló.Nehezen megyen bele minden sebesség!Ellenben a kuplungot néztem,nem csüszik,se nem recseg.Lehet a váltó kar alul annyira bekoszolódva,hogy az miatt szorul?Azt nehéz szétszedni?
Hubo,és mi van akkor,ha a sebváltó akkor is szorulva megyen,mikor azautó alatt szétkötöm a sebváltó rudat?A sebváltó lehet valahol annyira koszos,vagy beragadva,hogy az miatt szorulna?