Keresés

Részletes keresés

Zolcsi67 Creative Commons License 1999.11.23 0 0 1172
NZA, Stig Helmer:
Átküldtem a térképeket!
szega Creative Commons License 1999.11.23 0 0 1171
Mekkora ez a modell?
Előzmény: John Howard (1169)
NZA Creative Commons License 1999.11.23 0 0 1170
Ez egy Stuka lesz?
Előzmény: John Howard (1169)
John Howard Creative Commons License 1999.11.23 0 0 1169
Hello Mindenkinek!

Készülő villamos-modellem bal oldala, beszkennelve

Üdv:
John Howard

Zolcsi67 Creative Commons License 1999.11.23 0 0 1168
Köszi Division, ez elkerülte a figyelmemet... A 7661-es UV oktatókocsit megnézted? Kívülről nyitható viszonylatszámtartó meg ilyesmik.
Előzmény: division by zero (1166)
Törölt nick Creative Commons License 1999.11.23 0 0 1167
Több körön át követett volna egy autó, én is mentem volna, mint a kisangyal ;)))
Tréfán kívül: Nagyon tudják érezni a buszt a sofőrök. Sok kiváló szaki van köztük. Még a fiatalok is. Ez azt is feltételezi, hogy "saját" gépet hajt, amit aztán tényleg nagyon ismer, és úgy is állítják be, ahogy neki a leginkább megfelelő.
Még mielőtt nekem esnének páran, elmondanám, hogy igen, tudom, vannak olyan sofőrök is, akiknek rángat a buszuk, akik nem veszik észre (vagy nem akarják) a busz után futó utasokat, etc. De most nem ezekről írtam, továbbá fenntartom azon véleményemet, miszerint többségben vannak a jó sofőrök a BKV-nál. (Hát még az MVK-nál, ők szokták megnyerni a közlekedési vállalatok versenyét autóbusz és villamos kategóriákban. Troliban csak azért nem, mert az Miskolcon nincs.)
Előzmény: Alfred (1156)
division by zero Creative Commons License 1999.11.23 0 0 1166
megtaláltam a Tatrak "felújítás-matricáját", a vezetőfülke falán baloldalt, fent a szürkére festett sávban. a 4223 98.III. hóban kapott AFJ 5-t
division by zero Creative Commons License 1999.11.23 0 0 1165
gondolom minnél jobban el akarják sorvasztani.
eléggé sikeresen, egyszerübb az Erzsébet királynéról átgyalogolni a Thökölyre a 7-eshez, mint kivárni a minden szökő évben járó 67V-t, csak az idősek, kisgyerekesek nem tudnak sétálni ennyit, ők várják meg a 67V-t.
Előzmény: NZA (1164)
NZA Creative Commons License 1999.11.23 0 0 1164
Ez a 67V egy agyrem. A Thokoly uton lehetoleg jo messze a 7-es megallojatol all meg, az Erzsebet kiralyne utjan meg lehetoleg jo messze a villamosmegallotol. Meg veletlenul sem lehet az azonos iranyba meno jaratokat egy megallobol inditani, avagy az atszallast megkonnyiteni. (Hala Sz. T. urnak.)
Előzmény: division by zero (1162)
Carpy Creative Commons License 1999.11.23 0 0 1163
Tudsz ra valami magyarazatot? (A butasagon kivul)
Előzmény: division by zero (1162)
division by zero Creative Commons License 1999.11.23 0 0 1162
"S csak lassan esik le a dolog: jol ertem, hogy az Erzsebet kiralyne uton a villamosok es a 67 V busz kulon helyen all meg? A busz nem a villamossinen megy???"

A Keletitől a Hungária útig megy csak a sínen.

Előzmény: Carpy (1160)
Carpy Creative Commons License 1999.11.23 0 0 1161
Az attablazas nagyon jo otlet, de sok dolgot nem old meg.
S meg egy ellenvetes: tudod, hogy mi a vegzete a legtobb expresszjaratnak? Az, hogy egy onkormanyzati kepviselo kitalalja, hogy megalljon meg itt meg ott, elkezdi verni az asztalt, a kozlekedesi tarsasag persze ellenall, de mivel az onkormanyzat finanszirozza, elobb-utobb ugyis az lesz, amit o akar, es lottek a jo kis elgondolasnak, az optimalis kapacitaskihasznalasnak, mert megint es sokadszor beleugat a buta politikus a kozlekedesszervezo dolgaba.
Előzmény: névtelen (1146)
Carpy Creative Commons License 1999.11.23 0 0 1160
67V: Eszmeletlen a BKV nyilatkozat. Ez az a hozzaallas, amit tuzzel vassal kellene kiirtani a kozlekedesi tarsasagokbol.

S csak lassan esik le a dolog: jol ertem, hogy az Erzsebet kiralyne uton a villamosok es a 67 V busz kulon helyen all meg? A busz nem a villamossinen megy???

Előzmény: CSABI (1152)
division by zero Creative Commons License 1999.11.23 0 0 1159
"111 111 KÉPÚJSÁG 1999.11.22. 22:26:21
BKV - MÉGSEM LESZ
TARIFAEMELÉS?
11.22. 13:42
Minimálisra csökkent az esély, hogy jö-
vôre 14%-kal dráguljanak a BKV tarifái,
a Fôvárosi Közgyűlés szakbizottságában
ugyanis egyetlen támogató szavazatot
sem kapott a városvezetés javaslata.

Többen kifogásolták,hogy a javaslatról
elôzôleg nem egyeztettek a szakbizott-
sággal.Mivel a városvezetés csak ezt a
javaslatot nyújtotta be a PM-nek, elu-
tasítás esetén nem lesz tarifaemelés.

A többség úgy vélte, hogy a fôvárosnak
is több támogatást kellene adnia a BKV-
nak. Az ellenzéki városatyák kiemelték,
az elmúlt nyolc év alatt 350%-kal nôt-
tek a tarifák, 400 %-kal az állami ár-
kiegészítés, és csak 130 %-kal a fôvá-
rosi támogatás.
"

Berendi Peter Creative Commons License 1999.11.22 0 0 1158
Érdekes megfigyelni az alacsonypadló kérdést: magasperonnal oldották meg!

Hannoverben vegyesen vannak a magas meg a nem annyira magas peronok, az alacsony peronnal a villamos leereszti a lepcsoket, a magasnal nem. Ja, es a vonal a belvarosban fold alatt megy, a varos szelen meg a ket kocsi osztodik. Ezenkivul vannak ugye a "rendes" jaratok 10-15 percenkent, kotott menetrenddel, meg idonkent kulonjaratok kovalyognak a frekventaltabb helyekre (pl. vasar) a varos minden pontjarol.

Igy is lehet...

Előzmény: division by zero (1157)
division by zero Creative Commons License 1999.11.22 0 0 1157
vasárnap délután van az RTL Klubon egy "Jesse" cimű amerikai filmsorozat, ennek a záróképsora egy villamost "követ elölről", tudja valaki, hogy ez melyik városban van?
Érdekes megfigyelni az alacsonypadló kérdést: magasperonnal oldották meg!
Alfred Creative Commons License 1999.11.22 0 0 1156
Tegnap este autóztam a hóban, és közben a rádiót hallgattam, ami szerint a 27-es nem jár. Hát a 27-esen egy sofőr járt egész este folyamatosan. Olyan havon fölment a Citadellához (illetve csak a Búsuló juhászig), amin szép egyenesen csak én tudtam a Landyval. Az a pali annyira érezte a kisbuszt, szinte összenőtt vele. Több kört direkt utána mentem és figyeltem - minden elismerésem az övé!
division by zero Creative Commons License 1999.11.22 0 0 1155
vasárnap egy IK260-ast láttam a 20-as gyorson!!! 77-29 ha jól emlékszem, majd a fotóról kiderül pontosan (remélem sikerült...)
ma este meg egy döglött IK412-t láttam a Béke térnél.
division by zero Creative Commons License 1999.11.22 0 0 1154
"gazabol ejjel kene kimenni, az uzemszunet ideje alatt szoktak hasznalni a hoseproket. "
igen, de üzemszünet idején mivel megy ki az ember? :(
és ott állni a szakadó hóesésben, várni, hogy jöjjön egy hó-Muki, elég "fagyos gondolat"...
autós villamosörültek előnyben!
Előzmény: NZA (1148)
division by zero Creative Commons License 1999.11.22 0 0 1153
ezen az alapon: miért raknak ki menetrendet? a járat úgyis mindig késik, meg van tévesztve az utas!
Előzmény: CSABI (1152)
CSABI Creative Commons License 1999.11.22 0 0 1152

Kicsit mas tema: ma reggel a Metro-t olvasva eldobtam az agyamat:
A BKV ujabb gyongyszeme: (A valaszol a BKV rovatban)
Kerdes: A 69-es villamos es a 67V busz egymas mellett jar. az Erzsebet Kiralyne utjan miert nem irjak ki a megallokba a masik jarat menetrendjet, hogy az utas tudja, melyik jon elobb es abba a megalloba alljon?
Valasz: Elofordul, hogy az egyik jarat kesik, es akkor az informaciot megtevesztesnek erezne az utas.

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!

(De legalább van magyar billentyűzet)

Tudja valaki, hogy ezeket az ertelmes válaszokat kik irjak? Mintha az a cél vezérelné őket, hogy csak nekik lehet igazuk.

Csabi

illesf Creative Commons License 1999.11.22 0 0 1151
Sziasztok! Született egy pár levél - másfél hete 300-nál volt a topic. Most hogy fogom tudni ezt mind átolvasni?? :))
Vannak uj képeim a 100 éves évfordulóról NZA. Vállalod?:)
Holnap lehet, hogy megyek Szegedre, talán lesznek szegedi havas képeim is.

Mást most inkább nem írok

Illés

névtelen Creative Commons License 1999.11.22 0 0 1150
7130-Budafoki-kocsiszín, asszem
Előzmény: NZA (1139)
Alfred Creative Commons License 1999.11.22 0 0 1149
Hóseprő. A Bartók Bélán a remíz előtt a nem használt síneken tolatott ide-oda hóseprő Muki, néhány méterenként egy szerelő nagy kurblival állított a kefék magasságán, de mire odaértem, leparkoltam volna, bemenekültek a remiz bal kanyargós bejáratán.
NZA Creative Commons License 1999.11.22 0 0 1148
Nos, ez a budafoki hosepro egesz nyaron ugyanezen a vaganyon pihent... (de persze bevetesre keszen).
Igazabol ejjel kene kimenni, az uzemszunet ideje alatt szoktak hasznalni a hoseproket. Annal is inkabb, mert ezek a kocsik a normal szerkesztesi szelvenynel joval szelesebbek - a Szabadsag hidon pl. biztos vagyok benne, hogy nem talalkozhat szemmivel sem.
Előzmény: ujfiu (1147)
ujfiu Creative Commons License 1999.11.22 0 0 1147
Hali. Hosepros Muki (+feher X)penteken du. 5 fele (mar javaban esett) a budafoki remiz elott a csarnokhoz legkozelebbi kulso utkozonek tamasztva (gondolom bevetesre keszen) pihent...
névtelen Creative Commons License 1999.11.22 0 0 1146
Szerintem, ha úgy sikerül megszervezni, hogy a Városház térig a villamos vigye, utána a 3-as. Épp ezt segíti a ritkább megállás.. ha Budafokon a 3-as 1 helyen /városház tér/ állna meg, akkor megoldódik a probléma.
Pl:
3-as: ritkítva
3: sűrítve, egész napos, nem csak csúcsidei üzem, albertfalván csatlakoztatva a 10-eshez
3E: új járat, csúcsidőben, csak a legfontosabb csomópontokban áll meg (pl: Nagytétény, Campona, Városház tér, Alberfalva, Okt. 23. u., Móricz)
A reggeli arányokat "áttáblázással" meg lehetne oldani, így csökkenteni az asszimetriát (pl reggel:befele 3 kifelé 3..

A két volnalon csak a budafoki lakótelepen lenne párhuzamosság, ez pedig csak a vonal töredéke.

névtelen, a "műkedvelő"

Előzmény: Carpy (1144)
Törölt nick Creative Commons License 1999.11.22 0 0 1145
Hali, hosepros Muki-t (szep feher kereszttel) lattam hazafelemenet (megin nem lattam a palyaszamot) a Konyves Kalmanon (Ferencvarosi pu-nal) a kocsiszinben, kinn allt a szin bejaratanal az udvaron.(szombaton is es vasarnap is lattam, elotte nem volt ott, vszinuleg most kaptak elo)
Előzmény: NZA (1139)
Carpy Creative Commons License 1999.11.22 0 0 1144
Nevtelen! Jatszd el a gondolatmenetedet visszafele iranyban! Moricz Zs. korter: A gyors 3-asba hely is van, be is lehet ulni, tovabb is megy...
Maris megvan az aszimmetrikus terheltsegu jarat, ami minden forgalomszervezo reme! Es ezt csak fokozza a napon beluli szezonalitas.
Előzmény: névtelen (1141)
Carpy Creative Commons License 1999.11.22 0 0 1143
Gratulalok! Szoval ismerik ezt a forgalomszervezesi technikat. Miert csak most kezdik el alkalmazni?....
Na, de komolyan, orulok a dolognak, en is pont igy vartam az utasforgalmat, a nepligettol eszakra jelentosen nagyobb forgalom varhato, mint attol delre. Viszont ha a vili atmenne Budara, akkor az uj fogalmat gerjesztene a Nepligettol del-nyugatra is. Viszont ez meg kicsit odebb van...
Előzmény: NZA (1138)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!