Másrészt, a Vigyázó (és elég tág környéke, a Pádistól a Tolvajkőn, Rekettyési vízesésen át (másik oldalon a Dragan) fel egészen Székelyjóig) fizetős lett - és elég drágán mérik a belépőt :-( Érdemes elkerülni.
nem látszik de ilyen hegyi pataknál lehet elvisz a víz
Land Cruisert is keresztben kellett átvinni ilyen helyen mert oldalról elvitte, megborította volna, de úgy is be volt kötve a csörlő a túloldalt ha volt rá mód
Én kerestem régebben csak aztán Mordor földjén (Borsod megye) találtam egyet 3900ért amit végül megvettem és majd télen jól lefújom :) De ez tényleg nagyon szép állapotban van :)
Robinak gyorsan tovább is passzolom mert Ő mindenféle krossz sárvédőt tesz rá szegény motorra,
Elírtam a 14-et, BOCS, az 15- délután! Ahogy sejtetted is :-)
Ha 9:30-10-kor indulunk Szegedről akkor 11:15 körül lehetünk Berényben kb. (vedd fel Robit Halason, aztán gyertek 1ütt errefelé :-)))) Jó kis kerülő lenne neked :-)
A karbi "mint lejjebb olvasva láthatod" fel lett újítva.
Amennyiben az zasszonnyal megyünk ketten feldobozolva 3db doboz és a 130-140km/h súroljuk akkor persze, hogy felkúszik a fogyasztás 7+L /100km. Nekem már sikerült 240km alatt kimotoroznom egy teli tankot pl. Mondjuk akkor 140km/h mentünk tartósan autópályán. Szóval ne csodálkozz szerintem.
De ha normálisan közlekedik az ember akkor jóval szebb számokat tud produkálni a Gép :)
Ti gyári áttétellel használjátok az ST-t? Mi az első lánckerékkel nyújtottunk rajta bízva abban hogy az alacsonyabb fordulattal lemegy kicsit az autópályás fogyasztás. Ezzel párhuzamosan történt egy karbi felújítás (nem tudom melyik szettet tette bele a szerelőm), de túl hosszú lett szerintem mert simán 7körül/fölött kajál.. két oldaldobozzal. Igaz óra szerint 130-140 között (ami a transalpos cimbik szerint inkább 140-150...). Idén kanyarogtunk egyet húsvétkor, bosznia, montenegro, albánia összesen 20 km volt kb pálya de 6,5 alá nem ment be, igaz elég "sportosan" közlekedtünk:D
Köszi az infókat, csak érdeklődés képen kérdeztem :) Néha gondolkodok "nagy" motoron, de mivel nem vagyok alacsony és nem akarok remegni mikor megláttok murvás vagy földes utat, így kizárólag endúró felépítésű motor jöhet szóba :) Nincs bajom a 660-as XTZ-vel, de azért ha véletlen pályára tévednék (jelenleg kerülöm az ilyen utakat), ne keljen remegnem, hogy elfogy az olaj. Csak valamiért fele annyi egy SuperTenere mint egy AfricaTwin. Mint naív nézelődő nem tudom miért. Mert pl. a 660-as Tenere drágább mint a 650-es Dominator így nem valószínű, hogy azért mert Yamaha vagy Honda (de lehet én gondolkodom rosszul). Mindegy ez csak ilyen néha bekattanó dolog :) Bár ha az XTZ660 nem enne 6,5-7L/100Km ha csak rohangálok vele (meló, bolt, ide-oda, stb.), akkor lehet elgondolkodnék a kis TT sorsán :) mert ahhoz képest, hogy 200kg a Tenere elég ficánkolós kis gép :)