A szervíz már nem fért bele, de a bukócsöveshez sikerült elmennem. Tegnap jobbnak nézett ki az idő, szürkületben értem haza, 80 körül szétfagytam, pedig totál be voltam öltözve.
Viszont megérte, a srác aki készíti vérprofi volt. Kicsit több mint 3 órát voltam ott, azalatt meghajlította a csövet, elkészítette a rögzítőelemeket és összepontozta. Készítettem képeket, holnap felteszem.
Jó sokat dolgozott vele, jó bonyolultat találtam ki, de jól fog kinézni. Már "csak" körbehegeszti szépen, egybecsiszolja, szinterezi és elvileg kedden mehetek érte.
Ha holnap jobb idő lesz elmegyek a szervízbe, hideg van még.
Az eredeti Yamaha tartó 31500 Ft, Gyorben, amihez még hozzá kellene kombinálni a dobozom alsó platóját (nem jut eszembe a helyes magyar megnevezés), hogy tuti legyen.
Így hát osszedugtuk a fejunket a munkahelyemen és csinálunk egyet az eredetibol, hozzáheggesztve egy ugyanolyan átméroojuu csovet meg lemezt, átfúrva a megfeleloo helyeken. Itthon megcsinálom a feluletkezelést, a mesterembereknek meg viszek uveget (nem ureset).
Hátránya, hogy nem lesz kapaszkodó az utasnak, bár elvileg azt lehetne hozzá csinálni.
Kicsit bénán áll ezen a képen, de annak az összekötőnek elvileg az lenne a szerepe, hogy megvédje a leömlőt a járdázástól. Túl könnyű a motor ahhoz, hogy a merevítés miatt szükség lenne rá, szerintem.
Az egész egyébként 16-os pvc-ből készült, a valóságban pedig 23-as varratnélküli csőből lesz, tehát vastagabb lesz. Ha akkor is az összekötő lesz a domináns (amit nem szeretnék), akkor elhagyom és maximum a leömlő legalsó pontján a kanyarban összekötöm a váz két csövét. Ha a mester azt mondja szükségtelen, akkor még azt se.
Látom komolyan gondolod a bukócsoo felszerelését. Egész jól fog kinézni, de a kipufogó elootti osszekotoot én inkább kihagynám, azt is lekotném a vázra mint az utolsó eloottit. Bár ha be lesz feketére festve, nem fog annyira látszani. Jovoo héten már én is gyártatom a doboztartót a meglévoo hátsó kapaszkodóból.
Kb 8-9 fok volt amikor mentem. 50 felett szépen lassan átfagyott a kezem. Fél óra után már fázott és amikor hazamentem már átfagyott. Nem volt rémes, de még pár ilyen alkalom és oda vannak az izületeim.
Megvettem a kesztyűt. Nem egészen olyat, amilyet szerettem volna, sőt inkább azt írom egyátalán nem olyat vettem, amilyet szerettem volna. Mivel csereárut vittem (a múltkor vett protektoros térdmelegítő nem jött be) vennem kellett valamit, és nem volt olyan, amit elgondoltam. Bár most, hogy hazahoztam és jobban nézegetem egészen megtetszett. Harmadába került az előző kesztyűmnek, úgyhogy már megérte és legalább nem fagy le a kezem.
A kabát nagyon jó. Ez a kép nem ad vissza belőle semmit, jó, kényelmes, szép. Csak javasolni tudom.
A bukóról nem igazán tudok mit mondani, mert ez az egyetlen bukó, ami 1 percnél tovább valaha is a fejemen volt. Alapvetően kényelmetlen, mint mindegyik bukó, de legalább jól néz ki és azt mondják biztonságos is.
Ha szalonban veszed, a kabátot csak megkapod ajándékba, vagy jókora kedvezménnyel, és nem hiszem, hogy feljebb vinnék valaha is az árát.
Nah végre 1 kép :D Most miattad én is Bering kabátot meg Shoel bukót akarok uh ez felviszi az összköltséget kb 1 200 000 Ft ra . De ha jövőre visszahozzák a moci árát 1,2m fölé a akkor bajban leszek :S Remélem ennél az árnal csak kevesebb lesz :P
Végul én sem gurultam ma sem. Bár sokan motoroztak itt a kornyékunkon is.
A váltóval én is nehezen tudtam megbarátkozni, de az én hibám volt, mivel most már megy jól az uresbe rakás is meg a visszaváltogatás is. Meg a váltás is simábban, finomabban megy. Az a hejzet hogy meg kell szokni és meg kell szerezni a rutint hozzá.
Ezt nem azért írom mintha oriási tapasztalatom lenne a motorozásban, (eddig 4800 km), hanem hogy ne legyenek kétejeid pl. a váltó minoosége miatt. Szerintem ugyanis jó a váltója, csak meg kell szokni, meg kell tanulni.
Csak ezután jonnek az igazi élmények, majd meglátod.
A rugóstag elofeszítésén én is elgondolkodtam, majd ha átállíttatod, kérek véleményt és akkor esetleg én is állíttatok rajta.
Szombaton mentem kb 60 km-t, most az óra 96-ot mutat. Nagyon jó volt, bár néha bénáztam. Még nem mindig tudom, melyik sebességben vagyok, és egy lefulladás is volt.
A tapasztalatok:
Jó vele menni, kényelmes az üléspozíció, jól jár a váltó, de ha nem váltogatok vissza megálláshoz, hanem álló helyzetben szeretném 4-ből, 3-ból üresbe tenni, én nehezen találom meg az üreset. Nekem nagyon kemény a rugózás, ha az átlagosnál rosszabb utakon megyek kirázza a belemet. Most már tuti, hogy 3-ról 2-re fogom állítani a rugóelőfeszítést, de ha nem elég, megy a minimumra. Átadáskor jelezték 300-nál láncfeszítés szükséges, nos szerintem már most 96-nál lehetne, mert legalább 25-30 mm lóg a láncom.
Ma nem gurultam inkább elmentünk a Széchenyi Fürdőbe és kiáztattam magam. Régen jártam ott, nagyon szépen rendbehozták, ajánlom mindenkinek, jó a téli motorozás után reuma ellen. :)