Keresés

Részletes keresés

John Howard Creative Commons License 1999.11.19 0 0 1076
1968-as hálózat, az igen!!! Az még tényleg villamos-hálózat volt!
Előzmény: Zolcsi67 (1072)
Zolcsi67 Creative Commons License 1999.11.19 0 0 1075
Egy fénymásolt BP térképen húzogattam a piros vonalakat.
Előzmény: division by zero (1074)
division by zero Creative Commons License 1999.11.19 0 0 1074
régi szép idők...
Előzmény: Zolcsi67 (1072)
John Howard Creative Commons License 1999.11.19 0 0 1073
Carpy, teljesen megértem a felháborodásodat. Egy közlekedési rendszer nem olyan egyszerű dolog, hogy "hát ha nincs kihasználva, megszüntetjük". Egy HÁLÓZAT akkor az, ha annak vannak törzsvonalai, és ráhordó vonalai. Az előbbiek hasznot hozók, az utóbbiak szükségesek, hogy az előbbieknek legyen egyáltalán értelmük. A régi mondás jut eszembe: "a forgalom 90%-a a hálózat 10%-án bonyolódik le". De ez nem jelentheti azt, hogy a 90%-át fel kell számolni, ez megengedhetetlen!!!

A Thököly út esetében pedig én teljesen biztos vagyok abban, hogy a forgalmat a villamosok jobabn le tudnák bonyolítani, mint a buszok, és ezt még vonalfejlesztés útján is erősíteni kellene (44-es Újaplotáig), akár a közúti forgalom korlátozása révén is!

Előzmény: Carpy (1068)
Zolcsi67 Creative Commons License 1999.11.19 0 0 1072
Carpy:
"Belegondoltatok abba, hogy teszem azt valamilyen oknal fogva megsemmisulne a teljes budapesti kozossegi kozlekedesi halozat, es ujra kellene csinalni. Lenne ra annyi penz, amennyibol vissza lehetne epiteni a jelenlegi allapotra. Gondoljatok, hogy ugyanaz a halozat lenne a vegeredmeny?"
Én eljátszottam a gondolattal, alapul az 1968-as, metró nélküli villamoshálózatot vettem. Hát, nemigen hasonlított!
Előzmény: Carpy (1068)
division by zero Creative Commons License 1999.11.19 0 0 1071
lenne hálózat?
Előzmény: Carpy (1068)
Zolcsi67 Creative Commons License 1999.11.19 0 0 1070
Én is ezért írok fel mindent. Na meg mert grafomániás vagyok :-))))
Előzmény: John Howard (1069)
John Howard Creative Commons License 1999.11.19 0 0 1069
A számmemória nem az erősségem...
Előzmény: Zolcsi67 (1067)
Carpy Creative Commons License 1999.11.19 0 0 1068
A BKV-jegyaremelesrol es a nyilatkozathaborurol nekem csak annyi a velemenyem, hogy nagyon sokaig kellene keresgelnem ahhoz, hogy olyan dolgot talaljak, amit jobban utalok annal, mint amikor buta politikusok ugatnak bele kozlekedesi kerdesekbe. Az egy barom, aki anno ki merte jelenteni, hogy 40 szazalekkal csokkentik a BKV teljesitmenyet. Az szinten barom, aki olyat ki mer jelenteni, hogy negyed tizkor leall a kozlekedes.
Illetve nem barom, hanem csak egy hiszteriakelto, akinek vagy fogalma nincs uzemeltetesi kerdesekrol, vagy pl. ellatasi kotelezettsegrol. Egyszeruen nem allhat le a kozlekedes negyed tizkor, ez teljesen lehetetlen.
Az sem kevesbe kreten, aki a 6 szazalekot kitalalta: valoban keves. De hat ez a gazdasagpolitika, ami ugyebar felsobbrendu, hogy leszoritani az inflaciot.

Kepzeljetek kicsit magatokat a BKV helyebe. Ti hol szoritanatok meg a nadragszijat? Leallitanatok azt a nehany jaratot 9.15 utan?
Amig a Thokoly uti viszonylatokat nem teszik rendbe, nekem senki ne mondja, hogy nem lehet tovabb racionalizalni a BKV halozatat! Ezzel kellett volna kezdeni, nem az eszetlen vonalmegszuntetesekkel.
A BKV-tol meg nem talalkoztam donteshelyzetben levo forgalmi emberrel, de az az erzesem a tetteik alapjan, hogy felelmetesen korlatolt egy tarsasag.

Nagyreszt tehat egyetertek veled, NZA, hanyingerem van attol, ha ilyeneket dobalnak be a koztudatba, mint a 40%, meg a negyed tiz. Ez mind baromarcu hatasvadasz politikusok talalmanya. Fuj.

Miert nem ulnek le a szakemberek legalabb targyalni? Ezerfele alternativa merult fel a 4-es metroval kapcsolatban is, kozlekedesfejlesztes, utepites teren. Szukseg van az agyakra, tobb szem tobbet lat alapon ossze kellene dugni a fejeket, es kitalalni valami okosat.

Sosem felejtem el, amikor egy nagy brainstorming kereteben terveztuk ujja a kozlekedest az egyik viszonylaton. Hihetetlen, hogy mennyi olyan erv, szempont, gondolat felmerult, amire almomban sem gondoltam volna. A viszonylattervezesben is hanymillio variacio letezik? Vegtelen sok. Neha a megoldas ott hever elottunk, csak eppen nem boki ki a szemunket.

Belegondoltatok abba, hogy teszem azt valamilyen oknal fogva megsemmisulne a teljes budapesti kozossegi kozlekedesi halozat, es ujra kellene csinalni. Lenne ra annyi penz, amennyibol vissza lehetne epiteni a jelenlegi allapotra. Gondoljatok, hogy ugyanaz a halozat lenne a vegeredmeny?

Meggyozodesem, hogy nem.

(De jo volt elkalandozni a vegen, es lehigadni a politikusozas utan. Huh.)

Előzmény: NZA (989)
Zolcsi67 Creative Commons License 1999.11.19 0 0 1067
Kefét raktak az orrára??? Régebben voltak a 71xx pályaszámúak, azokat láttam. Fejből már nem tudom, de otthon fel van írva.
John Howard Creative Commons License 1999.11.19 0 0 1066
Most csak egy volt. Talán 7033?
Előzmény: Zolcsi67 (1065)
Zolcsi67 Creative Commons License 1999.11.19 0 0 1065
Régebben is ott álltak, vagy 4-5 darab. Bekukucskáltam a kerítésen :-)))
Előzmény: John Howard (1064)
John Howard Creative Commons License 1999.11.19 0 0 1064
Vasárnap még láttam egy fekete orrú keféset a Berni utca felőli oldalon!
Előzmény: Zolcsi67 (1060)
John Howard Creative Commons License 1999.11.19 0 0 1063
:)))
Előzmény: Zolcsi67 (1062)
Zolcsi67 Creative Commons License 1999.11.19 0 0 1062
De azon nem jár hóseprős Muki :-)))
Előzmény: John Howard (1061)
John Howard Creative Commons License 1999.11.19 0 0 1061
Háááát... a kocsimon már áll annyi...
Előzmény: EKÉS ANDRÁS (1059)
Zolcsi67 Creative Commons License 1999.11.19 0 0 1060
Még nem értek oda Ferencvárosból :-))) Állítólag ott laknak. Régebben Angyalföld is tartott néhányat, azokat szétszedték?
Előzmény: EKÉS ANDRÁS (1059)
EKÉS ANDRÁS Creative Commons License 1999.11.19 0 0 1059
Este néztem a 62-es, 69-es vonalakat, de sehol semmi hógép.

Majd ha 50cm-es lesz!

Előzmény: Zolcsi67 (1043)
John Howard Creative Commons License 1999.11.19 0 0 1058
Szerintem inkább csak elhatározás kérdése... Nem lehet olyan nagy összeg (persze, mihez képest), ha az ismert pénzekért működőképen UV-hez lehet jutni.

Én "vevő" lennék rá...

Előzmény: division by zero (1057)
division by zero Creative Commons License 1999.11.19 0 0 1057
igen, legalább a múzeumba újra összekéne rakni...
gondolom csak pénzkérdés
Előzmény: John Howard (1055)
Zolcsi67 Creative Commons License 1999.11.19 0 0 1056
OK, bocs, kicsit el vagyok bambulva, meg dolgozom is közben.
Előzmény: division by zero (1054)
John Howard Creative Commons License 1999.11.19 0 0 1055
Modell tervbe véve (ahogy szűkös időm engedi), belső berendezése NZA képe alapján utánépítésre szintén betervezve!

Olyan jó lenne valódiban is megcsinálni!!!

Előzmény: Zolcsi67 (1053)
division by zero Creative Commons License 1999.11.19 0 0 1054
a német buszokra...
(a hozzászolás alján az előzmény link is erre mutat)
Előzmény: Zolcsi67 (1052)
Zolcsi67 Creative Commons License 1999.11.19 0 0 1053
Howard: Csodás :-))) Láttad NZA oldalán a fotót a belsejéről?
Zolcsi67 Creative Commons License 1999.11.19 0 0 1052
Division:
Mire értetted, hogy tetszik? A német buszok szövegére (ezt egy Városi Közlekedésben olvastam), vagy az ablakkapaszkodó nélküli UV???
division by zero Creative Commons License 1999.11.19 0 0 1051
csuklós UV!!!!
modell is lesz?
Előzmény: John Howard (1050)
John Howard Creative Commons License 1999.11.19 0 0 1050
Ínyenceknek (ha sikerül...)


division by zero Creative Commons License 1999.11.19 0 0 1049
ez tetszik :)
Előzmény: Zolcsi67 (1046)
division by zero Creative Commons License 1999.11.19 0 0 1048
jó lenne hóseprőt látni...
Előzmény: Zolcsi67 (1043)
Zolcsi67 Creative Commons License 1999.11.19 0 0 1047
Aham, rémlik...de most nincs, legalábbis a Szépilonás és Szávás kocsikon, amikkel szinte nap mint nap járok. Más: Miért szedték le az összes Szávás UV ablakainál a kapaszkodókat? Tudja valaki?
Előzmény: division by zero (1045)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!