Keresés

Részletes keresés

lazar Creative Commons License 2000.01.07 0 0 3276
Sziasztok!

Na itt csucsulok most Nancyban, itt is van jo helyen trolimadzag, viszont trolit en meg nem lattam allattuk, csak
normali buszt. Az itteni fonokom szerint kettos uzemu jarmuvek vannak, amiben van dizelmotor is ,es villany is .
Majd ha lesz idom meg nezem oket kozelebbrol is.
Ja meg valami, itt villamost EPITENEK, ami szinten keteltu lesz, tahat egyes szakaszokon dizelmotorral fog menni.
Rohadt erdekes jarmu lesz az biztos. Sajnos az alatt a 3 honap alatt amig itt leszek nem fog elkeszulni.

Armand

Lehoczki Gabor Creative Commons License 2000.01.07 0 0 3275
Volt... Igazából akkor volt funkciója, amikor a villamosremiz mellett volt a troligarázs, és ezen a vonalon futottak ki a trolik a többi vonalra. Aztán amikor a troligarázs átkerült az új helyére, megszüntették a járatot.
Előzmény: division by zero (3271)
John Howard Creative Commons License 2000.01.07 0 0 3274
Egyszer én is elautóztam az "egyvágányú" alatt, és akkor sem egészen értettem a váltóját: ha a kocsiszínbe tartó irány az alaphelyzete, kijárásnál mindig át kell váltani, hiszen bejárásnál csak így folytonos. És legalább az egyik ágban (ahol már "kétvágányú") szakaszszigetelésnek is kell lenni, de erre nem emlékszem, persze, lehet, hogy a vezetésre kellett ott már figyelnem (valahol a nem-tudom-milyen körút környékén van a szétágazás, azt hiszem). És vajon mi a helyzet a járműtelepnél a vezetékekkel?
Előzmény: division by zero (3271)
division by zero Creative Commons License 2000.01.07 0 0 3273
a drótot én is láttam novemberben
Előzmény: SzigDani (3272)
SzigDani Creative Commons License 2000.01.07 0 0 3272
Nyaron lattuk a vezeteket. Sajnos senki nem tudott rola semmit.

SzigDani

Előzmény: division by zero (3271)
division by zero Creative Commons License 2000.01.07 0 0 3271
a szegedi "egyvágányú" troliról tud valaki többet? asszem 5A vagy mi volt...
Előzmény: DZs (3270)
DZs Creative Commons License 2000.01.07 0 0 3270
Kicsit bővebben a debreceni hír:

Debrecenben megszűnt a 4A troli. 1999 dec. 31-én délután 2-kor közlekedett az utolsó járat, koszorúval, stb. a régi villamosmegszüntetések hangulatában. A DKV és a környezetbarát közlekedést pártolók siratták, a VOLÁN lobbi örült sikerének.
Az indok költségcsökkentés volt. Vele részben párhuzamosan közlekedik a 19-es autóbusziszonylat (amit kb. egy éve vontak össze a 6-ossal, s gondolom előnyösebbé is téve). Igy persze jónéhány méter troli-felsővezeték marad kihasználatlanul, had rohadjon... (a további szakaszon 3-as troli használja a "pályát", mint eddig).

Előzmény: Kice (3236)
division by zero Creative Commons License 2000.01.07 0 0 3269
szerda este, amikor az Oktogonon a bérletpénztárnál álltam sorba, bedöglött a 36-os földalatti: valamit nagyon nézett a vezető, valamit kikapcsolt, ekkor kialudt a fél villágítás és a zúgás (ventilátorok?) is abba maradt, újra be, megint ki, kb 6x, aztán bemondta, hogy műszaki hiba, szálljanak ki az utasok. hátrament a hátsó vezetőálláshoz, ott valamit birizgált, majd elhúzott a Mexikói út felé.
Utána a 35-ös jött és vitte el az utasokat.
Zolcsi67 Creative Commons License 2000.01.07 0 0 3268
OFF
Hali Howard!
Szép fővárosunk túlsó végén (Rákosrettenetes) voltam buliban szilveszterkor. De itt a topicon olvastam, hogy jó volt a villamosozás!
ON
Előzmény: John Howard (3267)
John Howard Creative Commons License 2000.01.07 0 0 3267
Hello Zolcsi67! (BÚÉK!)

Hiányoltunk 31-én a 3805-3807 szerelvényről!
Nagy élmény volt!

Üdv:
John Howard

Előzmény: Zolcsi67 (3266)
Zolcsi67 Creative Commons License 2000.01.07 0 0 3266
Szép jó reggelt kívánok mindenkinek!
Látom, már rendesen az UV pályaszámokban járunk :-)
Ma reggel láttam a csillogó-villogó 4326-ost a Fehér útról kijönni, valamint a meggyógyult Csufit a Ferenc körúti végállomáson.
division by zero Creative Commons License 2000.01.07 0 0 3265
off
közben néz be a kisvasutakhoz
Előzmény: uhi (3264)
uhi Creative Commons License 2000.01.07 0 0 3264
Bonyolult, Pécsett csücsülök. Bár nyomda itt is akad. Esetleg hajtok ismerőst.
Előzmény: division by zero (3263)
division by zero Creative Commons License 2000.01.07 0 0 3263
nemigen, de ha kölcsön tudod adni, akkor megoldhatjuk
Előzmény: uhi (3262)
uhi Creative Commons License 2000.01.07 0 0 3262
No de közönséges scannerrel....?
Előzmény: division by zero (3261)
division by zero Creative Commons License 2000.01.07 0 0 3261
lehet, vannak nyomdász ismerőseim, ott van diát tudó szkenner...
Előzmény: uhi (3260)
uhi Creative Commons License 2000.01.07 0 0 3260
Még egy kevés kép akad, scannelni kellene, de mostanában sok a munka, kevés a szabadidő.
No, meg tudod, annak idején még nem éreztem olyan fontosnak a fotózást, sokat csatangoltam érdekes helyeken fényképezőgép nelkül. 1985-ben egy barátommal bejártuk gyalog a nem sokkal előtte megszűnt 43-as vonalát, de fényképezőgépet nem vittem. Úgy gondoltam, nem szalad el az a kopott kis sín. Tévedtem. Ugyanígy járt a 65-ös is. Amikor először bejártam, akkor a MÁV-telep és a Czabán Samu között ép volt a pálya. Üzemi vágánykapcsolatnak használták (az M3-ason át!), hiszen a Pesti hálózat másképp nem lett volna összefüggő (csak Budán keresztül). A széthordása - gondolom - akkor kezdődött, amikor az 1-es elérte a Thököli utat, okafogyottá vált. A 10-esen is végigjártam (járni nem láttam már, sajnos arról is lemaradtam) - hiánytalan pályát láttam 1986-ban. A nyolcasból sem sok hiányzott még akkoriban. Egyikről sem csináltam képet.

Jut eszebe, van pár jó diám is, azokat vajon hogy lehet scannelni?

Előzmény: division by zero (3259)
division by zero Creative Commons License 2000.01.07 0 0 3259
naná, hogy van érdeklődés!
van még rejtett kincsed?
Előzmény: uhi (3258)
uhi Creative Commons License 2000.01.06 0 0 3258
Tudjátok, ha érdeklődés van a képtáram után, az mindig ad egy kis lendületet. Most is előkapartam öt régi-új képet és kiraktam. A helyszíneket és a járműveket nálam jobban ismerőket kérem, hogy a képfeliratokat szükség szerint korrigálják vagy egészítsék ki.
Előzmény: uhi (3252)
division by zero Creative Commons License 2000.01.06 0 0 3257
10Mbites vonal csak nem lassú...
az összes többi kép bejön
Előzmény: uhi (3255)
uhi Creative Commons License 2000.01.06 0 0 3256
Na, most már tényleg költözzünk ezzel át a kisvasútra. Ott folytatom.
Előzmény: uhi (3255)
uhi Creative Commons License 2000.01.06 0 0 3255
Megvan minden kép, de már mások is panaszkodtak, hogy lassú vonalon néha nem jön le mind. Ez a lap sajátos javascriptes öngeneráló szerkezete miatt lehet. Szorgalmasan nyomni kell a reload-ot, akkor előbb utóbb minden kép bejön :-(
Előzmény: uhi (3254)
uhi Creative Commons License 2000.01.06 0 0 3254
Bocs, ez a másik topicba való, amit én is most fedeztem fel. Hirdessük hát meg itt is!
Kisvasutas topic nyílt. Tudjátok, az olyan, mint a városi közlekedés, csak falusi :-)
A kérdéses képet mindjárt ellenőrzöm. Sajnos a fotóimat kissé elhanyagoltam, pedig van pár új (értsd: régi, csak fel kéne rakni)
Előzmény: division by zero (3253)
division by zero Creative Commons License 2000.01.06 0 0 3253
arra a képre file not found-ot mond :-(
az a strand utáni híd? kicsit átrendeződött azóta... :-(
van több fényképed is?
Előzmény: uhi (3252)
uhi Creative Commons License 2000.01.06 0 0 3252
Itt van
És van Kemencei pálya rajta a működő időkből, csak sajnos vonat nincs.
Előzmény: illesf (3251)
illesf Creative Commons License 2000.01.06 0 0 3251
Viszont a honlapod url-jét megadhatnád, mert elfelejtettem....

FI

Előzmény: uhi (3250)
uhi Creative Commons License 2000.01.06 0 0 3250
Én itt vagyok, csak csöndben olvasok. És sajnos nincsenek megosztásra érdemes infóim.
Előzmény: illesf (3249)
illesf Creative Commons License 2000.01.06 0 0 3249
Mindenki alszik, csak en unatkozok 1000-rel...
Nincs kedve egy elo szemelynek feljonni valami irc csatira?
(OFF volt)
Előzmény: illesf (3248)
illesf Creative Commons License 2000.01.06 0 0 3248
Az üzenetek sorszámai eltűntek nálam is. Akkor a T3-ast rosszul tudta a Richard - de a KT8-as már a '80-as években született. Akkor nem tudom, hogy mi a helyzet.
Előzmény: IZé (3247)
IZé Creative Commons License 2000.01.06 0 0 3247
Csak nalam van az, hogy eltuntek az uzenetek sorszamai?

Illes, az ujpesti T3-as kep nem keszulhetett a 80-as evekben, mert ekkor mar a T5C5 rendszerbe volt allitva.

Ha jol emlekszem alig nehany eve volt, hogy debrecenben uj trolibusz-szakaszt avattak, nem ez volt a 4A? ilyen rovid elete lett volna?

NZA CD-jen minden kep baromi nagy (nem pixelre, hanem memoriara, tehat nincs elegge tomoritve). A CD-n elfer, de internetnel nagyon sok, 5-10-ed reszere lehet tomoriteni a szokasos jpg programokkal, anelkul hogy teljeskepernyos modban eszreveheto romlast tapasztalnank.

A busz-tuzolto baleset is NZA CD-rol van, azert gondoltam kozszemlere tenni, mert az istennek se jovok ra, hol lehet. A 11-es vonalan kizartnak tunik, a Bojtar utca valoszinu, 1983 ota van ott lampa. (osszekevertem az Orban Balazs utcai lampaval, amit 1993-ban helyeztek uzembe, a Kubik utcai gyalogatkelot is).

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!