Na itt csucsulok most Nancyban, itt is van jo helyen trolimadzag, viszont trolit en meg nem lattam allattuk, csak
normali buszt. Az itteni fonokom szerint kettos uzemu jarmuvek vannak, amiben van dizelmotor is ,es villany is .
Majd ha lesz idom meg nezem oket kozelebbrol is.
Ja meg valami, itt villamost EPITENEK, ami szinten keteltu lesz, tahat egyes szakaszokon dizelmotorral fog menni.
Rohadt erdekes jarmu lesz az biztos. Sajnos az alatt a 3 honap alatt amig itt leszek nem fog elkeszulni.
Volt... Igazából akkor volt funkciója, amikor a villamosremiz mellett volt a troligarázs, és ezen a vonalon futottak ki a trolik a többi vonalra. Aztán amikor a troligarázs átkerült az új helyére, megszüntették a járatot.
Egyszer én is elautóztam az "egyvágányú" alatt, és akkor sem egészen értettem a váltóját: ha a kocsiszínbe tartó irány az alaphelyzete, kijárásnál mindig át kell váltani, hiszen bejárásnál csak így folytonos. És legalább az egyik ágban (ahol már "kétvágányú") szakaszszigetelésnek is kell lenni, de erre nem emlékszem, persze, lehet, hogy a vezetésre kellett ott már figyelnem (valahol a nem-tudom-milyen körút környékén van a szétágazás, azt hiszem). És vajon mi a helyzet a járműtelepnél a vezetékekkel?
Debrecenben megszűnt a 4A troli. 1999 dec. 31-én délután 2-kor közlekedett az utolsó járat, koszorúval, stb. a régi villamosmegszüntetések hangulatában. A DKV és a környezetbarát közlekedést pártolók siratták, a VOLÁN lobbi örült sikerének.
Az indok költségcsökkentés volt. Vele részben párhuzamosan közlekedik a 19-es autóbusziszonylat (amit kb. egy éve vontak össze a 6-ossal, s gondolom előnyösebbé is téve). Igy persze jónéhány méter troli-felsővezeték marad kihasználatlanul, had rohadjon... (a további szakaszon 3-as troli használja a "pályát", mint eddig).
szerda este, amikor az Oktogonon a bérletpénztárnál álltam sorba, bedöglött a 36-os földalatti: valamit nagyon nézett a vezető, valamit kikapcsolt, ekkor kialudt a fél villágítás és a zúgás (ventilátorok?) is abba maradt, újra be, megint ki, kb 6x, aztán bemondta, hogy műszaki hiba, szálljanak ki az utasok. hátrament a hátsó vezetőálláshoz, ott valamit birizgált, majd elhúzott a Mexikói út felé.
Utána a 35-ös jött és vitte el az utasokat.
OFF
Hali Howard!
Szép fővárosunk túlsó végén (Rákosrettenetes) voltam buliban szilveszterkor. De itt a topicon olvastam, hogy jó volt a villamosozás!
ON
Szép jó reggelt kívánok mindenkinek!
Látom, már rendesen az UV pályaszámokban járunk :-)
Ma reggel láttam a csillogó-villogó 4326-ost a Fehér útról kijönni, valamint a meggyógyult Csufit a Ferenc körúti végállomáson.
Még egy kevés kép akad, scannelni kellene, de mostanában sok a munka, kevés a szabadidő.
No, meg tudod, annak idején még nem éreztem olyan fontosnak a fotózást, sokat csatangoltam érdekes helyeken fényképezőgép nelkül. 1985-ben egy barátommal bejártuk gyalog a nem sokkal előtte megszűnt 43-as vonalát, de fényképezőgépet nem vittem. Úgy gondoltam, nem szalad el az a kopott kis sín. Tévedtem. Ugyanígy járt a 65-ös is. Amikor először bejártam, akkor a MÁV-telep és a Czabán Samu között ép volt a pálya. Üzemi vágánykapcsolatnak használták (az M3-ason át!), hiszen a Pesti hálózat másképp nem lett volna összefüggő (csak Budán keresztül). A széthordása - gondolom - akkor kezdődött, amikor az 1-es elérte a Thököli utat, okafogyottá vált. A 10-esen is végigjártam (járni nem láttam már, sajnos arról is lemaradtam) - hiánytalan pályát láttam 1986-ban. A nyolcasból sem sok hiányzott még akkoriban. Egyikről sem csináltam képet.
Jut eszebe, van pár jó diám is, azokat vajon hogy lehet scannelni?
Tudjátok, ha érdeklődés van a képtáram után, az mindig ad egy kis lendületet. Most is előkapartam öt régi-új képet és kiraktam. A helyszíneket és a járműveket nálam jobban ismerőket kérem, hogy a képfeliratokat szükség szerint korrigálják vagy egészítsék ki.
Megvan minden kép, de már mások is panaszkodtak, hogy lassú vonalon néha nem jön le mind. Ez a lap sajátos javascriptes öngeneráló szerkezete miatt lehet. Szorgalmasan nyomni kell a reload-ot, akkor előbb utóbb minden kép bejön :-(
Bocs, ez a másik topicba való, amit én is most fedeztem fel. Hirdessük hát meg itt is!
Kisvasutas topic nyílt. Tudjátok, az olyan, mint a városi közlekedés, csak falusi :-)
A kérdéses képet mindjárt ellenőrzöm. Sajnos a fotóimat kissé elhanyagoltam, pedig van pár új (értsd: régi, csak fel kéne rakni)
Az üzenetek sorszámai eltűntek nálam is. Akkor a T3-ast rosszul tudta a Richard - de a KT8-as már a '80-as években született. Akkor nem tudom, hogy mi a helyzet.
Csak nalam van az, hogy eltuntek az uzenetek sorszamai?
Illes, az ujpesti T3-as kep nem keszulhetett a 80-as evekben, mert ekkor mar a T5C5 rendszerbe volt allitva.
Ha jol emlekszem alig nehany eve volt, hogy debrecenben uj trolibusz-szakaszt avattak, nem ez volt a 4A? ilyen rovid elete lett volna?
NZA CD-jen minden kep baromi nagy (nem pixelre, hanem memoriara, tehat nincs elegge tomoritve). A CD-n elfer, de internetnel nagyon sok, 5-10-ed reszere lehet tomoriteni a szokasos jpg programokkal, anelkul hogy teljeskepernyos modban eszreveheto romlast tapasztalnank.
A busz-tuzolto baleset is NZA CD-rol van, azert gondoltam kozszemlere tenni, mert az istennek se jovok ra, hol lehet. A 11-es vonalan kizartnak tunik, a Bojtar utca valoszinu, 1983 ota van ott lampa. (osszekevertem az Orban Balazs utcai lampaval, amit 1993-ban helyeztek uzembe, a Kubik utcai gyalogatkelot is).