Keresés

Részletes keresés

Zolcsi67 Creative Commons License 1999.12.18 0 0 2505
Amikor még Zuglóban voltak 3200-as kocsik is, akkor jártak a 44-esen és a 67-esen ilyen "öszvérek".
Előzmény: division by zero (2504)
division by zero Creative Commons License 1999.12.18 0 0 2504
izgi!!! és pont most kell dolgoznom :-( pedig ezt meg kéne örökíteni!
Előzmény: Zolcsi67 (2503)
Zolcsi67 Creative Commons License 1999.12.18 0 0 2503
Ma reggel a 3200-t a 3813-mal láttam párban a 41-esen. Marha érdekesen nézett ki egy UV1 és egy UV5 csatolva! A 3201 vajon visszament a Szávába?
Carpy Creative Commons License 1999.12.17 0 0 2502
Ali! Csucsidoben meglenne a negyedora! Hiszen vannak ott meg sima mezei "elovarosi vonatok" Cegledig. A repteri jarat lenne az abszolut helyi, ami a jelenlegiekkel egyutt hozna letre egy utemes kozlekedesi rendet. Kifele nincs is nagy gond, mert nem jellemzoek a kesesek, befele borulhatna fel jocskan a menetrend, es ennek kikuszobolesere meg jocskan varni kell. Egy megoldas az lenne, ha Szolnoktol a hosszutavu vonatok mind Ujszasz fele mennenek be megpedig akkor a Hauptbahnhof Keletibe, es a 100a megmaradna elovarosi vonalnak, ami ha mentesulne a tavolsagi forgalmu vonatok keseseinek karos hatasa alol, jol mukodhetne 2 vaganyon is. Egyedul a szegedi gyorsok jarnanak rajta, meg esetleg egy-ket kobor vonat, ami a jelenleg jol kialakitott Debrecen-Szeged viszonylatot cegledi atszallassal biztositja. Igazan elegans megoldas persze legalabb megegy vagany epitese lenne, de erre azt hiszem nem szamithatunk... Hacsak...
Előzmény: Ali Ttaik-al-Rep (2490)
Zolcsi67 Creative Commons License 1999.12.17 0 0 2501
OFF
Tényleg én voltam a 2500. ??? Ez most számít?
ON
Dr. Stig Helmer Creative Commons License 1999.12.17 0 0 2500
Nem az Árpád volt, jóval régebbinek tünt... Úgy emlékszem zöld színű volt és fapados, sok fényes réz alkatrésszel, és régi Trianon előtti plakátokkal. Amúgy a konkrét járművek nem hoznak lázba, (azért a szép műszaki megoldásokat tudom értékelmi)inkább a közlekedés szervezés érdekel - útvonal, csatlakozás, tarifarendszer...
Előzmény: Zolcsi67 (2499)
Zolcsi67 Creative Commons License 1999.12.17 0 0 2499
Meg lovagolni és pikniket rendezni az Erzsébet hídon. És nem utolsósorban levegőt venni!
"Egy igen szép régi vonaton utaztam, sajnos ennél szabatosabb információval nem szolgálhatok."
Nézd meg a www2.chem.elte.hu/gigant_club honlapon a Diesel motorvonatok fényképeit, biztos rálelsz!
Előzmény: Dr. Stig Helmer (2498)
Dr. Stig Helmer Creative Commons License 1999.12.17 0 0 2498
Egy igen szép régi vonaton utaztam, sajnos ennél szabatosabb információval nem szolgálhatok. : )
A tarifa eltérés miatt nem lehet napi tömegközlekedési célra használni, ezért kéne a Bp-i Közl-i Szöv.
Takszisblokád idején sirály módon lehetet bringázni, be szép is volt...
Előzmény: Zolcsi67 (2497)
Zolcsi67 Creative Commons License 1999.12.17 0 0 2497
A Nagy Magyar Taxisblokád idején mentem be úgy dolgozni a Nyugati környékére, hogy Kőbánya alsó-Bp. Nyugati, vonattal...nem értem, miért nem alkalmaztam később is.
Csak nem az Árpádon ültél????
Előzmény: Dr. Stig Helmer (2495)
lazar Creative Commons License 1999.12.17 0 0 2496
Hol allt meg a vonat, a Kiralyvagany kozepen? Majdnem
leirtam, hogy miert nem ment be a 29-es vonalan a kapuig, de rajottem, hogy ott csak keresztezodes van, nem atkotes.

Armand
Előzmény: Dr. Stig Helmer (2495)
Dr. Stig Helmer Creative Commons License 1999.12.17 0 0 2495
Hello!
Az egyik BNV-re MÁV nosztalgia vonattal utaztam, menetidő Nyugati Pu. - BNV főbejárat 8 azaz nyolc perc! Próbáld meg BKV-val...
Persze a leszállás nem volt egy leányálom a vágányok között...
Előzmény: Ali Ttaik-al-Rep (2467)
totyus Creative Commons License 1999.12.17 0 0 2494
Vagy lehet hogy az 1318-as volt? Neeeeeem tudom:-)
totyus Creative Commons License 1999.12.17 0 0 2493
Hú, most akkor lehet hogy rosszul emlékszem, de mintha ma reggel 9:00 magaságában láttam volna a Liget téren ( ugy gondoltam, hogy a Fehér útról jött: újszerűek voltak a forgóvázai ).
Korter Creative Commons License 1999.12.17 0 0 2492
Hali !

Ki tud valamit a 1320-asról ?

A 17-esen láttam és új fénycsővilágítás volt benne, meg szép ülések, stb., de nem a 30 felújított Ganz közül való, mert nem volt vázerősítő, meg műanyag burkolat, meg tirisztor, meg félkarú rabló, meg design.

Most akkor ez a Ganzok jövője ?

A fénycsöves UV-król is kérdezhetném ugyanezt. (3809 és társai)

_mihi_ Creative Commons License 1999.12.17 0 0 2491
ha egyszer azt írják, hogy "...lehet, hogy a BKV megválik tőle..." akkor meg is fog, pedig tetszik, hogy "...a járművek úgynevezett meddő teljesítménye városzszerte a legkisebb...". Itt azért nyilván a 7, 173 családra alapoztak, nem a 122-es gyorsra vagy 124, 126-osra.
John Howard Creative Commons License 1999.12.17 0 0 2489
NZA! Amit kértél, holnap személyesen! Át kell egy kicsit alakítani (kisebbre), ma megdögleni sincs időm... :(

Üdv:
John Howard

Előzmény: NZA (2488)
NZA Creative Commons License 1999.12.17 0 0 2488
Lacus1: sajnalom. Igerem megprobalok legkozelebb pontosan fogalmazni. Az sem mentseg, hogy fejbol irtam az elozoeket, otthon most utananeztem (Danka Miklos: Gumikerekes...) ott korabban feluletesen olvastam el az idevonatkozo reszt.
Hasonloan fejbol - rosszul emlekeztem a Baross teri taplalasra.

Meg egyszer - bocsanat a hulyesegert.

Viszont kerdeskent - mire szolgal a troliba a muszerfalon beepitett testkotesfigyelo lampa, ha csak allo helyzetben egy muszerrel (kulon ampermerovel) lehet merni a szivargo aramot? Mikor gyullad ki az a bizonyos lampa?

Előzmény: Törölt nick (2478)
division by zero Creative Commons License 1999.12.17 0 0 2487
amikor feltették akkor még nem volt lepukkant...
volt az már vagy 5 éve is...
Előzmény: kivi (2486)
kivi Creative Commons License 1999.12.17 0 0 2486
Értem. Csak azt furcsállom, hogy ez egy elég lepukkant példány volt, kívül ette a rozsda, belül hatalmas púpok a dekor lemezeken, stb. Azt gondoltam volna, hogy egy ilyen reklámot egy felújított darabra tesznek, nem egy lehasználtra.
Előzmény: division by zero (2485)
division by zero Creative Commons License 1999.12.17 0 0 2485
egy időben járkált ilyen fényreklámos troli a 70-esen, úgy emlékszem felül a reklámterület bérelhető szöveg ment (nem kellett senkinek???), alul meg a következő megálló...
Előzmény: kivi (2484)
kivi Creative Commons License 1999.12.17 0 0 2484
A 931-es Ziu-n, a vezetőfülke hátulján az ablak felett (ahol a szám szokott lenni) van egy hosszúkás doboz, kb. 70*25cm. Olyan, mintha valamilyen fényreklám lett volna benne, látszik 1-2 kábel maradványa, és a fedő űveglap bordó. Nem tudjátok mi ez?
division by zero Creative Commons License 1999.12.16 0 0 2483
"A site készítéshez nem értek akkor is mondtam, hogy akinek van kedve segítsen nekem. Adom a képeket, anyagokat stb. "

nem vagyok egy nagy profi, de ha nem kell túl csicsás oldal, akkor segíthetek...

Előzmény: KáBa (2471)
IZé Creative Commons License 1999.12.16 0 0 2482
Lassan kezdem erteni a testkotes mereset. Mert az vilagos volt, hogy kulso muszerrel ugy merik a szivargoaramokat, ahogy Lacus1 megirta. Na de menet kozben ez igy nem megy. A lelogo lancrol, pedig eddig is ugy tudtam, hogy csak statikus tolteslevezetesre jo (egyebkent mi ez a statikus toltes, miert van ilyesmi trolin es miert nincs buszon?).
Szoval akkor a troli kettos szigetelesu, es merik a ket egymastol elszigetelt (es a vontatasi fesztol is fuggetlen) femresz kozotti feszultseget (aramot, ellenallast). Jol ertem? A villamosnak a femreszei galvanikusan osszekottetesben vannak a sinnel, tehat az egesz kocsiszekrény foldelt, a troli kocsiszekrenye pedig a levegoben 'log'.
Es valami meg mindig nem tiszta: a troli aramatalakito kimenetenel az egyik polus akkor most foldelt vagy sem?

KáBa, előre is kösz a levelet, de még nem érkezett meg.

Előzmény: Törölt nick (2478)
Törölt nick Creative Commons License 1999.12.16 0 0 2481
NZA:

Sokmindenben igazad van, csak neha feligazsagokat irsz:
Damjanich (11) ellatja Baross teret, de oda BAross atalakito is taplal (34)

Előzmény: NZA (2462)
Törölt nick Creative Commons License 1999.12.16 0 0 2480

jar a 263-as GVM, hurra.
Tudom, hogy ez nem ujdonsag, mar oktober elejen kesz volt, de nekem most jutott el a tudatomig.
Ez az amit az orsrol elkotott egy kissrac, azutan gyorsan osszetorte.
Lac
Előzmény: Törölt nick (2478)
Carpy Creative Commons License 1999.12.16 0 0 2479
Ali!

En mar meg is terveztem a repteri ingajaratok utemes menetrendjet 30 percces kovetessel. 3 szerelveny szukseges, es minden tovabbi nelkul beillesztheto a jelenlegi, viszonylag kiforrottnak tekintheto menetrendi szerkezetbe, kifele iranyban tok egyszeruen, befele problemasabb csak kicsivel, de az utazasok idokotottsege mas jellegu, igy ez nem gond. A megalloiddal egyetertek, Vecses elegazastol eltekintve.

Van meg valakinek kidolgozott terve?

Előzmény: Ali Ttaik-al-Rep (2467)
Törölt nick Creative Commons License 1999.12.16 0 0 2478
NZA:

szivargo aram merese:

egy ampermero egyik drotjat a troli femtestehez illesztik (Ziukon lokharito, gvm-en felleporesz, harokiloson valahova) a masik drotot meg valami nullahoz hasonlo potenciaialu, foldbe belefoldelt helyre(ezt jol megirtam: szoval pl. a tapszekreny valami femreszere, de nem a tapra (he-he), igya szivargo aram merteke merheto: ezt kiallaskor hajtjak vegre, illetve a vonalmuszak ellenorzeskor. Ez az amivel nem viccelnek: esoben egy kis szivargas belefer, de ha nagyobb, akkor lerantjak a kocsit, mert ugye ez embereletre megy.
Szoval a lelogo lancnak ilyen ertelemben ehhez semmi koze.
Kedves NZA: bizonyara sokmindenhez ertesz a varosi kozlekedesben, de ha valamiben nem vagy biztos, akkor legalabb egy kerdojelet tegyel mar a dolgok utan, jo?

LAca

Előzmény: NZA (2440)
Szucs Lajos Creative Commons License 1999.12.16 0 0 2477
Kicsit meg kesve valaszolnek.
Idezem a Budapesti helyierdeku vasutak tortenete cimu kiadvanyt.
- A torokballinti vonalat 1914.junius 23-an helyeztek uzembe. A ceg Kistarcsarol rendelt kocsikat , de ezek gyartasa kesett, ezert a BKVT-tol bereltek jarmuveket, es a felsovezeteket ideiglenesen 550V-tal taplaltak. -
Egy kesobbi idezet:
1945 nyaran Budaors es Torokbalint kozott 4,3 km hoszban bontottak fel a bal vaganyt.-
Előzmény: névtelen (2261)
John Howard Creative Commons License 1999.12.16 0 0 2476
No hát akkor, végülis elhangzott a helyes megfejtés: a hely a Szentendrei út és Kórház utca kereszteződése a Flórián tér felől nézve. Ekkor - egészen az üzletközpont átadásáig, még az építésa alatt is! - a Szentendrei út itt 2x1 sáv volt, csak a Kórház utca után bővült, mégpedig furfangosan: a fő irány balra kerülte meg a járdaszigetet, míg a buszok a szemben levő úton álltak ki-be a Miklós utcai végállomásra. 1964 elején átrendezték a közlekedést, a kifelé vezető fő útpálya a járdasziget jobb oldalán halaldt, majd a buszvégállomás torkolatában tért át a bal oldali úttestre, a végállomásról kijövő buszok pedig itt, kijjebb csatlakoztak vissza az útra, így - állítólag - jobban áttekinthető lett a környék. A képen a bal oldali autó éppen tilosba hajt, mert a régi, megszokott rend szerint akar közlekedni...
Az 5-ös villamos vágánya a Kórház utca előtt az útburkolatban, az út szélén volt, csak kijebb volt zárt pálya, ez Illés lapján is olvasható az 5-ösök kiállásánál, kb. "a ki- és beálláskor a vágányon teherautók rakodhatnak".
A háttérben levő épület pedig egy nagyon szép, klinkertéglás épület ma...

Üdv:
John Howard

Előzmény: Gödény (2470)
NZA Creative Commons License 1999.12.16 0 0 2475
A Fehervari uton a felujitas elott a BHG-hoz es a Budalakkhoz vittek teherkocsikat, ha jol emlekszem ez meg akkor is volt, amikor a Fehervari ut mar reszben nagypaneles lett. De a Phonix sinek sem nagyvasuti vajumerettel voltak annak idejen ellatva, mint ma a Szena ter utan.
Az MKKK-n az Iparvaganyos oldalon a BHG-nal van ket ilyen fenykep.
Előzmény: DLala (2472)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!