Keresés

Részletes keresés

illesf Creative Commons License 1999.12.22 0 0 2691
„Az akkori uralkodóknál ez a Nyugatiba érkezés nem szerelem kérdése volt: a bécsi vonal a Nyugatiba érkezett
Pozsony-Szob-Nagymaros-Vác felől. Ezért a Nyugatiban van a királyi váró. A mostani Komárom-Tata-Budaörs vonal
egy harmadrangú vicinális vonal volt, nem uralkodóknak való eljutási időkkel. A másik királyi váró meg Gödöllőn van a
mai napig, hiszen ott volt Erzsébet királyné kastélya. A kettő közé kellett a Király(né)vágány. :) ”

Hát azért harmadrendü vicinálisnak nem nevezném.... MOndjuk úgy, hogy olyan elsőrendü fővonal, aminek nem Budapest és Bécs összeköttetése volt a fő szerepe. Különben minek építették volna még már a múlt század végén a második vágányt, amikor más, általában nagyforgalmúnak tartott vonalakon (Bp-Nagyvárad-Kolozsvár, Bp-Arad-Brassó) még nem is nagyon, vagy csak részben volt?

Előzmény: John Howard (2452)
division by zero Creative Commons License 1999.12.22 0 0 2690
a Déliben is néztem a "reprezentációs" peront ott is van szép nagy luk a vonat meg a peron között
Előzmény: illesf (2689)
illesf Creative Commons License 1999.12.22 0 0 2689
Én speciel Rákosrendező és a Nyugati között járok vonattal. Itt nem óránként jár, és tényleg ez a leggyorsabb. A sok huje kollégista meg menjen csak a 32-es busszal meg a metróval. Ha van rá idejük :)))))))

Metró néha szokott menni a MÁV vágányokon - Köki-Ganz, avagy Köki-Dunakeszi jármújavító útvonalon fordultak már elő. Ilyenkor egy BKV-s M28-as vitte őket, elvileg 15 km/h-s maximális sebességgel. A peronszint nagypn különböző...

Ha már a városi közlekedésnél tartunk:)): a nyugatiban sikerült olyan magasperonokat csinálni, hogy magasabbak, mint a vonatok lépcsőszintje, és legalább 30 centire vannak a kocsik lépcsőjétől. Ez valami új szabvány, vagy az utasok szivatása, vagy csak egyszerüen elb*szt*k a kivitelezést (szokás szerint)? Engem nagyon zavar. Majdnem 80 centit kell lépnem a második (peronnal egy szintben lévő lépcsőről) a peronra. Ennyi pénzt beleöltek ebbe az egeészbe, és most még rosszabb a felszállás, mint régen volt... Tipikus MÁV :(((((

Mindezt csak azért mertem felvetni, mert a topic címe Városi és elővárosi közlekedés, ami nem csak a BKV tevékenységét foglalja magába. Vác elővárosi közlekedéséhez pl. semmi köze nincs... :)))

FI

Előzmény: Ali Ttaik-al-Rep (2441)
division by zero Creative Commons License 1999.12.22 0 0 2688
http://www.zpok.hu/~illesf/villamos/viszonylat/51KUT.JPG ez a jó link...
baromi jó kép! villamos és gémeskút a havas pusztán....
Előzmény: NZA (2686)
division by zero Creative Commons License 1999.12.22 0 0 2687
"Hüvösvölgy nem hegyipálya. "

ez a 1995-ös kiegészítő utasítás szerint csak hegyipályás járművek közlekedhetnek ott..
ezen az oldalon

Előzmény: illesf (2683)
NZA Creative Commons License 1999.12.22 0 0 2686
Illes, a nagybetu-kisbetut rontottad el az 51-es fotojanal.
Előzmény: illesf (2682)
illesf Creative Commons License 1999.12.22 0 0 2685
„Igen, ma kétvágányos; de az volt régen is ?”

1970-ben az volt, errol van anyagom.

FI

Előzmény: Gödény (2388)
illesf Creative Commons License 1999.12.22 0 0 2684
„biz képek: valaki tudja, merre járt 25-ös villamos? Ez az egyvágányú pálya Erzsébetre utal, ott lehet valamelyik utca. ”

De.

Előzmény: DLala (2368)
illesf Creative Commons License 1999.12.22 0 0 2683
„nekem is annak tünt...
de hogy kerül UV a hegyipályára? vagy ez már RET-es?”

Hüvösvölgy nem hegyipálya.

FI

(hja, bocs, ha már esetleg írták - múlt hétfő óta nem jutottam géphez, úgyhogy nem tudom a fejleményeket)

Előzmény: division by zero (2309)
illesf Creative Commons License 1999.12.22 0 0 2682
„ez az eltévedt 19-es hol van?”

A kep 1997. október valahányadikán délelőtt készült Hüvösvölgyben (bocs, nem találom a hosszú ü-t :)) Éppen valami filmoforgatás volt a Hüvösvölgyi út felüljárójánál, és akkor sikerült lekapni őt.

Illés

Hja, megcsináltam az 58-as, 63-as villamosok és a FAV adatait tartalmazó oldalakat is, este majd feleftépézem őket a lapomra (innen a SOTÉról nem tudok ftpzni, csak a BMEről). JH: az 51kut.jpg-t valószínúleg a főkönyvtárba tettem véletlenül (www.zpok.hu/~illesf/51kut.jpg)

Előzmény: division by zero (2306)
DLala Creative Commons License 1999.12.22 0 0 2681
Tegnapi musor a 6-oson. Blahánál szól a rádió: "12-es a Móricznál. Egy akármilyen Suzuki beparkolt ide a Váli sarkára. Kéne egy kis segély eltüntetni innen..."
Elérünk az Ülloihez: "12-es. Megoldottam a problémát. Szoke volt és 35."

Milyen frekin rádióznak?

SzigDani Creative Commons License 1999.12.22 0 0 2680
Kész idénre (úgy néz ki) a scaneléseim befejeződtek. A folytatás jövőre várható. Karácsonyig elkészülnek (remélem) a katalógusok, amelyekből a felbontás és a file méret megadása mellett rendeléseket elfogadok. Teljesítés a hálón tölthető idő és a file méretek függvénye, ha nagyon sok, akkot január eleje. Max. méret kb. 3000x2000 keppont (ennyik most, a kicsinyítés mindig megoldható).
Udv es Boldog Karacsonyt!

SzigDani

SzigDani Creative Commons License 1999.12.22 0 0 2679
Nemtom. Én (most már ealom, egye fene) Filozófia és Jog órákon rajzolgatam sokat illetve kigondoltam, hogyan kéne szélesíteni a Könyves aluljáróját a Kőbányai út és a Salgótarjáni utca között. Csak tényként közlöm, nem nemlétező zsenialitásom fitogtatására, hogy 40 centit tévedtem a szélességet illetően. Amúgy pedig már az egyetem alatt görcsöltem 10 órát egy UV rajzon, de bejött. A honlapomról letölthető, csak a Necckép nem hajlandó rendesen megmutatni (bármelyik képnéző megteszi ezt helyette). Ezenkívül van egy-két ötletem egy új 8 tengelyes jármű pofáját és utastér-elrendezését illetően.

SzigDani

Előzmény: Alfred (2629)
lazar Creative Commons License 1999.12.22 0 0 2678
Hat, ha addig a haverok nem szerveznek mast,akkor en is vevo lennek raja.

Armand

Előzmény: SzigDani (2661)
lazar Creative Commons License 1999.12.22 0 0 2677
Hat, ha addig a haverok nem szerveznek mast,akkor en is vevo lennek raja.

Armand

Előzmény: SzigDani (2661)
SzigDani Creative Commons License 1999.12.22 0 0 2676
Nem lent van a gond, hanem fent... :))))

SzigDani

Előzmény: Kice (2675)
Kice Creative Commons License 1999.12.22 0 0 2675
Lehetne...
az a baj a kátyukkal, hogy csak a felület javítására van idő/lehetőség, a baj meg már inkább lejebb van.
Kice
Előzmény: division by zero (2673)
SzigDani Creative Commons License 1999.12.22 0 0 2674
Nem csak ugyanazt :))))

SzigDani

Előzmény: division by zero (2673)
division by zero Creative Commons License 1999.12.22 0 0 2673
de azért lehetne valamit kitalálni, nem?
nem látom értelmét a "minden évben úgyanazt a lukat tömjük be" cimű játéknak...
Előzmény: Kice (2671)
division by zero Creative Commons License 1999.12.22 0 0 2672
ja! így már értem...
Előzmény: SzigDani (2670)
Kice Creative Commons License 1999.12.22 0 0 2671
Ez azért nem ilyen egyszerű.
Aszfalt tipustól, stb függ, meg mondjuk infrát használnak inkább.
KIce

Előzmény: division by zero (2659)
SzigDani Creative Commons License 1999.12.22 0 0 2670
Nem a fekve, a 435 elso BU 09-65! Amugy en is hetente latok egy fekvo oriast.

SzigDani

Előzmény: division by zero (2669)
division by zero Creative Commons License 1999.12.22 0 0 2669
"az elso 435 fekve."
első??? kb hetente van egy...

amúgy igen gyakran 3-4 buszt is leelőzök gyalog, a Keleti-Blaha távon, persze a buszsáv dugig bunkó autóssal...

Előzmény: SzigDani (2667)
SzigDani Creative Commons License 1999.12.22 0 0 2668
Ezt aktualisan hogy erted? (bejut)

SzigDani

Előzmény: Törölt nick (2663)
SzigDani Creative Commons License 1999.12.22 0 0 2667
Kozben rajottem, hogy erre gondoltal. En lerobbanas nelkul is jartam mar ugy, hogy Felszab-Keleti fel ora. Azt tudom csak mondani, hogy a zart palya (ld. Korut) kevesebb zavarral jar. Par szazzal ezelott arrol is mostuk a szot, hogy mikent lehetne kecsket es kaposztat is kielegiteni. Mellesleg semmi problema nem lenne, ha az autosok egy 2x2 savos kanyarodosavokkal ellatott utat latnanak ott, es nem 3x2 savot, amelyrol a buszt el kene takaritani, mert zavarja oket. Amugy "szep" latvany lehetett az elso 435 fekve. Ott autobusz suxx, villamos rulez (lenne).

SzigDani

Előzmény: Törölt nick (2656)
division by zero Creative Commons License 1999.12.22 0 0 2666
én kevesebb mozgásképtelenné vált villamost szoktam látni mint buszt...
ha meg mégis, akkor a követő szerelvénynek kell eltolni, ami hamarabb ott van mint busznál a vontató..
zártpályás villamosra példa: 4-6, elég jól működik, nem?

az meg külön kérdés, hogy a buszsávból, Dempszky-pogácsa nélküli villamospályáról miért nem lehet eltakarítani az autósokat.....

Előzmény: Törölt nick (2664)
SzigDani Creative Commons License 1999.12.22 0 0 2665
Szerintem megvan. Ma valszeg megnezem megint.
Angyi: 2657: bovebben?

SzigDani

Előzmény: division by zero (2662)
Törölt nick Creative Commons License 1999.12.22 0 0 2664
SzigDani!

Mit szolsz a 2657-emhez villamosos szemmel!

Előzmény: SzigDani (2661)
Törölt nick Creative Commons License 1999.12.22 0 0 2663
Gödény az elgondolkodtató alatt azt gondoltam, ha ez az eset ekkora torlodást váltott ki mi lenne egy zárt pályás villamos esetén.
Az OK, hogy a villamos haladna, ha egyáltalán be tudna jutni a pályára.
Előzmény: Gödény (2657)
division by zero Creative Commons License 1999.12.22 0 0 2662
új OBI mellett? a Vágóhídnál nyilt egy, ha jól tudom?
ott még megvan az összekötés, vagy már szétszedték?
Előzmény: SzigDani (2661)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!