szia. 1.4 2000évj. nekem is nézd meg légyszíves, mert én is néztem, ngk-ra átváltottam a számot és 2 pólusút ír /ngk BKR6EK/, 1380 ért tudok dbját venni. jó ez a 2 pólusú? vagy elég az 1 , ha jól tom most az van benne
Én a XIII-ban lakom, ha jó neked akkor oda tudom adni a levétel erejéig.
Illetve a legyártáshoz, megkértem egy ismerősömet, akinek adtam egy csavart a tetőcsomagtartóból és rárakta az ötlapot. Én annyival voltam jobb helyzetben, hogy nekem nem volt az autón a csomagtartó, de a csavarok egy részét fúrni kellett, annyira berohadtak.
Jó, de helyileg hol? Én tudok segíteni bp-en, illetve egy pár helyen, ha megmondod, hátha útba esik. Amúgy a gyári anyaga elég silány, nekem mire kilazult lesarkalódott, így gyártattam hozzá.
még nem foglalkoztam vele. akkor ok, én is 18-asra emlékeztem, és azt is vettem szerencsére. remélem az a nyomáskapcsoló vagy mi lesz a hibás és nem más. ott lehet valamit összezárni / mármint ott 4 vagy mennyi kiálló érintkező van/ ami azt érzékeli hogy megfelelő a nyomás ami benne nem? rövidre zárni? érted hogy mit szeretnék vagy hülyén magyarázok?:D
Tudtommal, ha járó motornál tekerem a kormányt - dolgoztatom a szervót - a hidraulkus nyomásnövekedés miatt kicsit megemeli az alapjáratot az elektronika. Így van? Nálam egy ideje ezt nem csinálja. Meghalt volna a szervócsőnél lévő szenzorom? Ezt nem jelezné a check lámpa?
Gyári tetőcsomagtartó van a kocsimon, de nincs hozzá kulcsom, hogy levegyem. A márkaszervízben se volt hozzá kulcs. Nem trox, nem imbusz, hanem olyan mind az imbusz csak nem 6lapos hanem 5 lapos. Hol lehet ilyet szerezni? Esetleg vki tudna kölcsönadni egy leszerelés erejéig?
99-es xsara 1-es 3 ajtós! Hátsó hangszórót hogyan kell kibontani? Hol kezdjem?? S ha kidobtam a régit, milyet kell betenni? Tapasztalat, javaslat?? Köszönöm szépen előre is!!!
hali mindenkinek . asbildtől várnék választ hogx megoldodott e a probléma a sipolással meg a ventilátorral mert már én is cserélgettem mindent de nem jo . neked mi volt a probléma ? ha le irnád meg köszönném .
Xsara2: toliba rakom és a toli lámpa és vele együtt a radar csak kb 10sec után aktiválódik. Ez persze csak minusz fokban csinálja. Amint plusszok vannak rendesen működik! Tudomásom szerint van valamilyen kis gomba(?) a váltón. Talán ez vacakolhat? Esetleg vkinek hasonló? Megoldási javaslatok?
A probléma nekem is fellépett már korábban, nekem feleslegesen kidobott 40 ezer pénz volt mire a Citroen márkaszervíz hibakódkiolvasása megoldott. A problémád szerintem neked is ugyanaz mint nekem volt. Ha felnyitod a motorháztetőt a fekete színű hűtőtakaró műanyagot távolítsd el és ott találsz ha szembe állsz vele bal oldalon két ellenálást. Az egyik szabályozza a hűtő ventillátor lassú a másik a gyors üzemmódját. Filléres dolog a boltban a két ellenálás kb. 2500 ft., te is kitudod cserélni kb. 10 perc alatt. Remélem sikerült segíteni.
ha alányúlsz és visszahúzod és utána megint működik az az automata állítós bowden miatt van ami szarakodik neked... ha beszarik nem fogod tudni kinyomni már. azt én már cseréltem régen. most a pedál végén lévő kis műanyag tört el... csak nem tudom hol lehet szerezni