"Ami meg téged illet: jelentkezz a mozdonyon utazási engedélyedért, amit a gépész hallgatók minden aknamunkája, és az ehhez kapcsolódó hozzászólásom ellenére végülis megkaptunk, megkaptál!"
Szerinted BME-s gépészként érdemes ilyesmit megpályázni, vagy ez csak nektek (KSK) "jár"?
ON
Ha minden jól megy a héten felrakom az oldalra egy rakat PFT-s szerkezet rövid leírását és adatait, jellegrajzokat sajnos még semmiről nem tudtam szerezni, addig is keresnék képe(ke)t, esetleg fellelhetőségről infókat a hiányzó járművekről:
-KIAG-600-ról (601-max630-ig)
-a KV-01-ről (kknyomközű szintező aláverőgép)
-AKT 50
-DS-700
-PRAG-00
-CS-00
-AGMU-1600
-FMK-005 (átalakított UDJ)
- és az OTW 100 K tip. felsővezeték szerelő járműről. Ha valaki valamelyikben tud segíteni megköszönöm, ha küld egy emailt, vagy belinkeli az oldalamon a fórumba.
Ilyen bizber-rehabilitációs táblát láttam Komáromban is ma. Persze lehet, hogy nem bizber, és nem rehabilitáció, de külsőre ugyanez, és a sínek mellett áll, az utasok felé néz...
Átalakul az egész, emiatt nem lehet feltölteni, se weblapról, se ftp-vel. A főoldalon ki is írták. Ma még az uccsó pillanatban sikerült képeket föltöltenem aztán vége...
így gyakrabban lesz elérhető Százhalombatta, Tárnok, Martonvásár és Hatvan.
Tárnok meg Marton meg Érd(-alsó).
De sem Albertfalva, ahol nemrég adták át a Savoya-parkot, meg a madaras Teszkót (Ósan), sem Bfok-Belváros, sem Nagytétény (Harbor-park, jövőre meg nyit az áll.-sal szemben a Cora).
Ráadásul vonattal meg nem lehet majd bejárni Téténybe dolgozni, mert 8720 elág fele megy , ami helyette van 5:25-kor a Déliből 4620, az meg csak munkanapokon közl.
Este a 4616, 4626 1 teljes órával korábban lesz (kb. 15:30, 15:55) a 4613 meg 16:29. (Jelenleg: 4616:16:38, 4626: 16:57, 4613: 17:11)
Csak gratulálni tudok az illetékeseknek, hogy jól agyonkúrták a be-, ill. hazatérő vonatainkat! SZÉP VOLT FIÚK!
Ennek örömére marad a tetű 3-as busz. De a bérleteket ugye nem térítik, mert arra ott a VBKJ.
Csak arra nem gondoltak, hogy vannak akik Borsodból, meg Szabolcsból járnak fel. Az ő hazajutásukat meg végképp agyonbaszták.
Így kell utasszámot csökkenteni, hogy utána meg lehessen szüntetni.
Utasszámlálás van, és engem már nem is hívnak? :((( Pedig traficc is megírta, hogy rám igazán lehet ilyesmit bízni! :)))
Ami meg téged illet: jelentkezz a mozdonyon utazási engedélyedért, amit a gépész hallgatók minden aknamunkája, és az ehhez kapcsolódó hozzászólásom ellenére végülis megkaptunk, megkaptál!
Hozzászólásod nem volt nagyarcú, bepofátlankodáról szó sincs! Montam már, ne légy annyira érzékeny, látod, csak magadad idegeíted ezzel!
Ami BAKTER-t illeti: nem kötekedett, kijelentett. Szerintem vitassátok meg e kérdét személyesen a munkahelyén! Biztos szívesen lát... Sokat tanulnál egy üzemlátogatásból nála! (Mondom ezt én, aki még soha nem volt ott...)
Ennél izgalmasabbat is láttam már, amikor a 2-ra állt be a Keleti felől érkező személy, és a 3-on meg előzte egy IC. Viszont így a helyes oldalon nincs peron, elég nehéz leszállni, persze, hogy sokan a peront választják inkább...
Erről a buszrolfutós, másik oldalon felszállós dologról, pl ma este is jöttem haza, személy bejár Keleti felől a 3. ra hangos mondja, hogy 4. IC halad, birka banda azért csak száll lefelé a másik oldalon az IC elé, persze ezek a csókák nem azok akik egy évben 1szer utaznak errefelé hanem azok akik minden nap, naszóval én leszállok a helyes oldalon és hallom ahogy az IC dönget át a másik oldalon, már a bejárattól folyamatos kürttel, ha meg valaki szószerint alászáll a vonatnak akkor meg, meg van sértődve és a friss mészfolt mellé rövidúton kerül majd még1.
Kodály édesapja Kecskeméten is szolgált az állomáson. Tán ott is főnök volt. Ha jól emlékszem KZ az állomásépületben született. A felvételi épületen emléktábla van a város felőli oldalon.
Én is ezt gondolom, de anno mikor ezt az ideiglenes biztosítóberendezés rehabilitációja táblát kitették, majd én ezt lefotózva a képet betettem ide, a fél ország ezen röhögött:-)))
" Két utas beszélgetésénél kaptam el pár szót, amit beszéltek, majd megnézve én is csodálkoztam rajta.
Az ideiglenes bizber rehabilitációja 2005 októberben lesz vége, de a másik táblán a bizber munkák meg 09.30.-án lesz vége. Tehát akkor a végleges bizber már kész lesz, de még az ideigleneset továbbra is rehabilitálni kell:-)))))))))))))))))))"
Vágányhálózati átépítés kapcsolódik a beruházáshoz?
Szerintem arról lehet szó, hogy a régi berendezést csak akkor lehetett elbontani, amikor az ideiglenes már üzemelt, az új építését viszont csak akkor lehetett elkezdeni, amikor a régit már elbontották. A második lépés: az ideiglenest csak akkor lehet elbontani, amikor az újat már átadták.
Ettől függetlenül elég szerencsétlen megfogalmazás "az ideiglenes berendezés rehabilitációja". Talán célszerűbb lett volna egyszerűen annyit írni: "az ideiglenes berendezés építése és elbontása". Mennyire szép és egyszerűen értelmezhető magyar szavak.
V63 002 (145852)
De van jó is: "Vienna Art Orchestra" meg "Bécsi Felharmonikusok". Ez véletlen volt, vagy szándékos? Percekig sírva röhögtem rajta. :-DDDD
radio100jozsi (146101)
"mert ezen olyan hatvani csíkos féle van alatta," Hatvani csíkos?
és még a plussz oldalsó csillapító is rajta van a forgóvázon, A kikötőkarra gondolsz? Eredetileg járt hozzá, de ki lett takarékoskodva.
Két utas beszélgetésénél kaptam el pár szót, amit beszéltek, majd megnézve én is csodálkoztam rajta.
Az ideiglenes bizber rehabilitációja 2005 októberben lesz vége, de a másik táblán a bizber munkák meg 09.30.-án lesz vége. Tehát akkor a végleges bizber már kész lesz, de még az ideigleneset továbbra is rehabilitálni kell:-)))))))))))))))))))
Ki tudja, hogy mikor lesz kész a Zalalövő-Zalaegerszegi pálya?
Ezzel a kérdéssel szerintem fordulj egy jövőbe látó jósnőhöz. Bíztató, hogy az építkezést már elkezték, a bizt.ber. előtervek készen vannak, és keresik a bizt.ber. építőjét.
Nem veszem kötekedésnek, tudom, hogy családi vonás nálatok :-), szóval a mondjuk 200 utasból, aki fent ül a vonaton, hány fog leszállni a 3 fokba, miután fölszállt? Szerintem nem sok. Ha végigmész a vonaton, akkor csak egyszer számolnak meg, az aki a vonaton számol, és szembejön veled. (ha a vonat mellett mész, akkor a másik).
Jó, nem tudok az összes számlálóbiztos nevében nyilatkozni, lehet, hogy van, aki trehányan csinálja. Mindenesetre én igyekeztem a lehető legpontosabban számolni, ha már ezért a munkáért kaptam a pénzt.
Akik a vonat beérkezésekor mennek ki a peronra, vagy a busz felől futnak, azok hogy vannak megszámolva?
Megszámolod, akik a peronon állnak. Addig, amíg meg nem áll a vonat. A páratlan vonatokon nyilván reggel jóval többen vannak fölszállók, tehát mondjuk egyik megszámolja a 10-15 leszállót, a másik pedig figyeli akik a busztól futnak.
Csak halkan súgom, hogy a nem a peron felőli oldalon is szoktak felszállni.
Tudom, nálunk (Isaszegen) is ez a szokás. Ezzel valóban nem lehet mit kezdeni.
Sőt annó régen én még olyan tervről is hallottam, hogy Gödöllőt elkerüli a 80-as vonal, helyette a HÉV a vágányon lejön Aszódig, míg a 80-as Aszód-Isaszeg között egyenesen menne át az alagúton, majd Isaszeg után tovább egy másik alagúton Pécelre egyenesen, de jó kis alagúttúra lenne ez:-)))
Egy kis szemlézés a monori friss Strázsa újságból:
Varga Jenő képviselő megkérdezi: történt-e valami elmozdulás abban, hogy a vasúti aluljáróban nem lehet kerékpárral és babakocsival közlekedni? Egyre rosszabb a lakossági hangulat és nem tudni, hol ér még véget. Elterjedt az a hír, hogy peronjegyet fognak bevezetni.
Pogácsás Tibor polgármester: Varga Jenő képviselő úr kérdésére nem tud semmi biztatót mondani. A vasúti aluljáróba lépcsőt terveztek karos liftel az eredetileg elképzelt rámpa helyett. A 80 m-es rámpa befedéséről is gondoskodni kellett volna, ezért a rámpa építéséről lemondtak. A vasút részéről megtúrt állapot volt, hogy a monori vasútállomásról át lehetett menni a sínek között az egyik oldalról a másik oldalra. A vasútállomáson a peront lezárják, a MÁV területén nem kívánnak biztosítani átmenő keresztirányú forgalmat. Jóval szélesebb aluljárót kelett volna megépíteni ahhoz, hogy a kerékpáros közlekedés is biztosítva legyen. Érdemi eredményt elérni nem lehet. A fővárosi nagy pályaudvarokon ismételten be kívánják vezetni a peronjegyet, arra nem tud válaszolni, hogy itt Monoron lesz-e peronjegy vagy sem. Amíg az átadás nem történik meg, addig az EU által elfogadott program végrehajtását ellenőrzik, mást nem fogadnak el.