Keresés

Részletes keresés

M.T. Creative Commons License 2004.11.25 0 0 146214
Köszi, de miért bocsi. Szerintem elég sok kép(ünk) van fenn a tar-on, hogy ne legyen off. (csak semmi deffenzíva).
Előzmény: _nyunyuka (146210)
Deaf Creative Commons License 2004.11.25 0 0 146213

OFF

 

Gergő!

 

"Ami meg téged illet: jelentkezz a mozdonyon utazási engedélyedért, amit a gépész hallgatók minden aknamunkája, és az ehhez kapcsolódó hozzászólásom ellenére végülis megkaptunk, megkaptál!"

 

Szerinted BME-s gépészként érdemes ilyesmit megpályázni, vagy ez csak nektek (KSK) "jár"?

 

ON

 Ha minden jól megy a héten felrakom az oldalra egy rakat PFT-s szerkezet rövid leírását és adatait, jellegrajzokat sajnos még semmiről nem tudtam szerezni, addig is keresnék képe(ke)t, esetleg fellelhetőségről infókat a hiányzó járművekről:

-KIAG-600-ról (601-max630-ig)

-a KV-01-ről (kknyomközű szintező aláverőgép)

-AKT 50

-DS-700

-PRAG-00

-CS-00

-AGMU-1600

-FMK-005 (átalakított UDJ)

- és az OTW 100 K tip. felsővezeték szerelő járműről. Ha valaki valamelyikben tud segíteni megköszönöm, ha küld egy emailt, vagy belinkeli az oldalamon a fórumba.

mozdonyok.fw.hu fórum

 

Előre is köszönöm

 

Deaf

Előzmény: Andó Gergely (146208)
gmarc Creative Commons License 2004.11.25 0 0 146212
Ilyen bizber-rehabilitációs táblát láttam Komáromban is ma. Persze lehet, hogy nem bizber, és nem rehabilitáció, de külsőre ugyanez, és a sínek mellett áll, az utasok felé néz...
Előzmény: roosevelt (146205)
scsabi Creative Commons License 2004.11.25 0 0 146211
+ még sokféle más forgóváznak is. A fvkeret-himba vonóerőátadás egyik gyakori megoldása.
Előzmény: by-169 (146203)
_nyunyuka Creative Commons License 2004.11.25 0 0 146210

Ajjaj, sárga négyzet! :-))))

 

Átalakul az egész, emiatt nem lehet feltölteni, se weblapról, se ftp-vel. A főoldalon ki is írták. Ma még az uccsó pillanatban sikerült képeket föltöltenem aztán vége...

 

Bővebben a válaszol a tár.hu topikban!

 

Többiektől bocsi.

Előzmény: M.T. (146207)
M44-419 Creative Commons License 2004.11.25 0 0 146209

így gyakrabban lesz elérhető Százhalombatta, Tárnok, Martonvásár és Hatvan.

 

Tárnok meg Marton meg Érd(-alsó).

 

De sem Albertfalva, ahol nemrég adták át a Savoya-parkot, meg a madaras Teszkót (Ósan), sem Bfok-Belváros, sem Nagytétény (Harbor-park, jövőre meg nyit az áll.-sal szemben a Cora).

 

Ráadásul vonattal meg nem lehet majd bejárni Téténybe dolgozni, mert 8720 elág fele megy , ami helyette van 5:25-kor a Déliből 4620, az meg csak munkanapokon közl.

 

Este a 4616, 4626 1 teljes órával korábban lesz (kb. 15:30, 15:55) a 4613 meg 16:29. (Jelenleg: 4616:16:38, 4626: 16:57, 4613: 17:11)

 

Csak gratulálni tudok az illetékeseknek, hogy jól agyonkúrták a be-, ill. hazatérő vonatainkat! SZÉP VOLT FIÚK!

 

Ennek örömére marad a tetű 3-as busz. De a bérleteket ugye nem térítik, mert arra ott a VBKJ.

 

Csak arra nem gondoltak, hogy vannak akik Borsodból, meg Szabolcsból járnak fel. Az ő hazajutásukat meg végképp agyonbaszták.

 

Így kell utasszámot csökkenteni, hogy utána meg lehessen szüntetni.

Előzmény: pzg (146108)
Andó Gergely Creative Commons License 2004.11.25 0 0 146208

gethe!

Utasszámlálás van, és engem már nem is hívnak? :((( Pedig traficc is megírta, hogy rám igazán lehet ilyesmit bízni! :)))

Ami meg téged illet: jelentkezz a mozdonyon utazási engedélyedért, amit a gépész hallgatók minden aknamunkája, és az ehhez kapcsolódó hozzászólásom ellenére végülis megkaptunk, megkaptál!

Hozzászólásod nem volt nagyarcú, bepofátlankodáról szó sincs! Montam már, ne légy annyira érzékeny, látod, csak magadad idegeíted ezzel!

Ami BAKTER-t illeti: nem kötekedett, kijelentett. Szerintem vitassátok meg e kérdét személyesen a munkahelyén! Biztos szívesen lát... Sokat tanulnál egy üzemlátogatásból nála! (Mondom ezt én, aki még soha nem volt ott...)
Előzmény: gethe (146191)
M.T. Creative Commons License 2004.11.25 0 0 146207
Tudja valaki, hogy mi van a tar-ral, már napok óta nem engedi afeltöltést. Megszűnik? Vagy mi van?
division by zero Creative Commons License 2004.11.25 0 0 146206
Ennél izgalmasabbat is láttam már, amikor a 2-ra állt be a Keleti felől érkező személy, és a 3-on meg előzte egy IC. Viszont így a helyes oldalon nincs peron, elég nehéz leszállni, persze, hogy sokan a peront választják inkább...
Előzmény: Szütyi (146204)
roosevelt Creative Commons License 2004.11.25 0 0 146205
Előzmény: szmrekó (146193)
Szütyi Creative Commons License 2004.11.25 0 0 146204

Na, ja.

Engem ma pl megszámoltak reggel a Keletiben:-)

 

Erről a buszrolfutós, másik oldalon felszállós dologról, pl ma este is jöttem haza, személy bejár Keleti felől a 3. ra hangos mondja, hogy 4. IC halad, birka banda azért csak száll lefelé a másik oldalon az IC elé, persze ezek a csókák nem azok akik egy évben 1szer utaznak errefelé hanem azok akik minden nap, naszóval én leszállok a helyes oldalon és hallom ahogy az IC dönget át a másik oldalon, már a bejárattól folyamatos kürttel, ha meg valaki szószerint alászáll a vonatnak akkor meg, meg van sértődve és a friss mészfolt mellé rövidúton kerül majd még1.

Előzmény: BAKTER (146177)
by-169 Creative Commons License 2004.11.25 0 0 146203
ilyen van a Bx-nek is meg Btx  Ax.
Előzmény: radio100jozsi (146199)
gumidani Creative Commons License 2004.11.25 0 0 146202
Kodály édesapja Kecskeméten is szolgált az állomáson. Tán ott is főnök volt. Ha jól emlékszem KZ az állomásépületben született. A felvételi épületen emléktábla van a város felőli oldalon.
Előzmény: Törölt nick (146078)
radio100jozsi Creative Commons License 2004.11.25 0 0 146201
Én is ezt gondolom, de anno mikor ezt az ideiglenes biztosítóberendezés rehabilitációja táblát kitették, majd én ezt lefotózva a képet betettem ide, a fél ország ezen röhögött:-)))
Előzmény: szmrekó (146200)
szmrekó Creative Commons License 2004.11.25 0 0 146200

" Két utas beszélgetésénél kaptam el pár szót, amit beszéltek, majd megnézve én is csodálkoztam rajta.

Az ideiglenes bizber rehabilitációja 2005 októberben lesz vége, de a másik táblán a bizber munkák meg 09.30.-án lesz vége. Tehát akkor a végleges bizber már kész lesz, de még az ideigleneset továbbra is rehabilitálni kell:-)))))))))))))))))))"

 

Vágányhálózati átépítés kapcsolódik a beruházáshoz?

Szerintem arról lehet szó, hogy a régi berendezést csak akkor lehetett elbontani, amikor az ideiglenes már üzemelt, az új építését viszont csak akkor lehetett elkezdeni, amikor a régit már elbontották. A második lépés: az ideiglenest csak akkor lehet elbontani, amikor az újat már átadták.

Ettől függetlenül elég szerencsétlen megfogalmazás "az ideiglenes berendezés rehabilitációja". Talán célszerűbb lett volna egyszerűen annyit írni: "az ideiglenes berendezés építése és elbontása". Mennyire szép és egyszerűen értelmezhető magyar szavak.

Előzmény: radio100jozsi (146195)
radio100jozsi Creative Commons License 2004.11.25 0 0 146199
Előzmény: radio100jozsi (146198)
radio100jozsi Creative Commons License 2004.11.25 0 0 146198

A kikötőkarra gondolsz? Eredetileg járt hozzá, de ki lett takarékoskodva.

 

Erre gondolok:

Előzmény: scsabi (146197)
scsabi Creative Commons License 2004.11.25 0 0 146197
V63 002 (145852)
De van jó is: "Vienna Art Orchestra" meg "Bécsi Felharmonikusok".
Ez véletlen volt, vagy szándékos? Percekig sírva röhögtem rajta. :-DDDD

radio100jozsi (146101)

"mert ezen olyan hatvani csíkos féle van alatta,"
Hatvani csíkos?
és még a plussz oldalsó csillapító is rajta van a forgóvázon,
A kikötőkarra gondolsz? Eredetileg járt hozzá, de ki lett takarékoskodva.
1047 005-2 Creative Commons License 2004.11.25 0 0 146196

"mikori a városföldi?"

 

Nem tudom pontosan,szabin voltam.

Előzmény: Törölt nick (146018)
radio100jozsi Creative Commons License 2004.11.25 0 0 146195

Két utas beszélgetésénél kaptam el pár szót, amit beszéltek, majd megnézve én is csodálkoztam rajta.

Az ideiglenes bizber rehabilitációja 2005 októberben lesz vége, de a másik táblán a bizber munkák meg 09.30.-án lesz vége. Tehát akkor a végleges bizber már kész lesz, de még az ideigleneset továbbra is rehabilitálni kell:-)))))))))))))))))))

Tábla 1 MonoronTábla 2 Monoron
radio100jozsi Creative Commons License 2004.11.25 0 0 146194
Most már igen, a kenderesi kormányváró kívűlről pedig szépen mutat:Kenderes 2004.11.19.
Előzmény: BAKTER (146192)
szmrekó Creative Commons License 2004.11.25 0 0 146193

Ki tudja, hogy mikor lesz kész a Zalalövő-Zalaegerszegi pálya?

 

Ezzel a kérdéssel szerintem fordulj egy jövőbe látó jósnőhöz. Bíztató, hogy az építkezést már elkezték, a bizt.ber. előtervek készen vannak, és keresik a bizt.ber. építőjét.

Előzmény: trancegod (146137)
BAKTER Creative Commons License 2004.11.25 0 0 146192

"Gödöllőre van már terv az átépítésre?"

 

Tudom, hogy nem erre gondoltál, de ezt olvastad:

http://www.mav.hu/?akat=149275

 

 

 

 

Előzmény: radio100jozsi (146184)
gethe Creative Commons License 2004.11.25 0 0 146191

Nem veszem kötekedésnek, tudom, hogy családi vonás nálatok :-), szóval a mondjuk 200 utasból, aki fent ül a vonaton, hány fog leszállni a 3 fokba, miután fölszállt? Szerintem nem sok. Ha végigmész a vonaton, akkor csak egyszer számolnak meg, az aki a vonaton számol, és szembejön veled. (ha a vonat mellett mész, akkor a másik).

 

Jó, nem tudok az összes számlálóbiztos nevében nyilatkozni, lehet, hogy van, aki trehányan csinálja. Mindenesetre én igyekeztem a lehető legpontosabban számolni, ha már ezért a munkáért kaptam a pénzt.

 

Akik a vonat beérkezésekor mennek ki a peronra, vagy a busz felől futnak, azok hogy vannak megszámolva?

 

Megszámolod, akik a peronon állnak. Addig, amíg meg nem áll a vonat. A páratlan vonatokon nyilván reggel jóval többen vannak fölszállók, tehát mondjuk egyik megszámolja a 10-15 leszállót, a másik pedig figyeli akik a busztól futnak.

 

Csak halkan súgom, hogy a nem a peron felőli oldalon is szoktak felszállni.

 

Tudom, nálunk (Isaszegen) is ez a szokás. Ezzel valóban nem lehet mit kezdeni.

Előzmény: BAKTER (146177)
radio100jozsi Creative Commons License 2004.11.25 0 0 146190
Sőt annó régen én még olyan tervről is hallottam, hogy Gödöllőt elkerüli a 80-as vonal, helyette a HÉV a vágányon lejön Aszódig, míg a 80-as Aszód-Isaszeg között egyenesen menne át az alagúton, majd Isaszeg után tovább egy másik alagúton Pécelre egyenesen, de jó kis alagúttúra lenne ez:-))) 
Előzmény: BAKTER (146187)
radio100jozsi Creative Commons License 2004.11.25 0 0 146189

Egy kis szemlézés a monori friss Strázsa újságból:

 

Varga Jenő képviselő megkérdezi: történt-e valami elmozdulás abban, hogy a vasúti aluljáróban nem lehet kerékpárral és babakocsival közlekedni? Egyre rosszabb a lakossági hangulat és nem tudni, hol ér még véget. Elterjedt az a hír, hogy peronjegyet fognak bevezetni.

 

Pogácsás Tibor polgármester: Varga Jenő képviselő úr kérdésére nem tud semmi biztatót mondani. A vasúti aluljáróba lépcsőt terveztek karos liftel az eredetileg elképzelt rámpa helyett. A 80 m-es rámpa befedéséről is gondoskodni kellett volna, ezért a rámpa építéséről lemondtak. A vasút részéről megtúrt állapot volt, hogy a monori vasútállomásról át lehetett menni a sínek között az egyik oldalról a másik oldalra. A vasútállomáson a peront lezárják, a MÁV területén nem kívánnak biztosítani átmenő keresztirányú forgalmat. Jóval szélesebb aluljárót kelett volna megépíteni ahhoz, hogy a kerékpáros közlekedés is biztosítva legyen. Érdemi eredményt elérni nem lehet. A fővárosi nagy pályaudvarokon ismételten be kívánják vezetni a peronjegyet, arra nem tud válaszolni, hogy itt Monoron lesz-e peronjegy vagy sem. Amíg az átadás nem történik meg, addig az EU által elfogadott program végrehajtását ellenőrzik, mást nem fogadnak el.

 

hg7wgq Creative Commons License 2004.11.25 0 0 146188

Gödöllőre van már terv az átépítésre?

 

Tudomásom szerint nincs semmilyen szakág részéről tervezet ez irányban.

Előzmény: radio100jozsi (146184)
BAKTER Creative Commons License 2004.11.25 0 0 146187

"Gödöllőre van már terv az átépítésre?"

 

Van hát! Nem is egy! A '60-as évek végétől emlékszem vissza ezekre a tervekre, hogy:

1. Rákos - Pécel között a megállóhelyek megszünnek, egy állomás lenne, valahol félúton

2. Pécel - Isaszeg között pályakorrekció (főleg az ívek)

3. Gödöllő átépítése, és a gödöllő - Aszód vállomásköz pályakorrekciója (itt is főleg az ívek).

 

Ezekről volt egy jó néhány elképzelés, lehet, hogy tervszinten is megvalósult valami, aztán meg még 100 évig így lesz, ahogy most van.

 

Állítólag a gödöllői kormányzati (királyi) várótermet majd eredeti állapotára vissza kell valamikor alakítani, de az sem mostanában lesz.

Előzmény: radio100jozsi (146184)
BXRJ Creative Commons License 2004.11.25 0 0 146186

"Csörgőt küldeni ki neki, sőt kettőt is, amúgy sincs még csörgős EC:-)))"

 

Vagy M28-ast.

Előzmény: radio100jozsi (146185)
radio100jozsi Creative Commons License 2004.11.25 0 0 146185

Galantánál felsővezeték szakadás van, Hungária EC ott rostokol.

 

Csörgőt küldeni ki neki, sőt kettőt is, amúgy sincs még csörgős EC:-)))


Előzmény: GaGe (146181)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!