Így van! Elég ha a kocsi mélyről húz, szeret és tud pörögni, ennek ellenére nem tolakodó a hangja és nem zabál. Kész. :)
Bejáratás: Azért annyira nem szabad kímélni, ellustul. Néha meg kell kicsit kergetni, na nem hidegen és nem üvegig persze. :) A bejáratás olyan, mint a tanítás, egy kis dinamikát mutass neki. Változtassad a vezetési stílust néha.
És teljesen reális átlagos használatnál a 6-6,5 liter.
Az már igen, a lottó 4-es se túl gyakori... :) Nekem 2-esnél több sosem volt, nem mintha nagy játékos volnék... :)
Ha Szegeden összefutunk, akkor majd jól megvizslatjuk 1más gépét, leközelebb cca 3 hét múlva leszek arrafelé, ha minden igaz... merthá ügye most voltam hétvégén, házasodni, vagy mifene, lásd alább... :)
Itt, Szegeden vettem a Pappasnál, az itt már mások által is emlegetett metál fény + üzembehelyezés költsége ( =180e ) lett a kedvezmény. Raktárról vettem, így cirka 2,5 hét alatt megvolt. Rendesek, segítőkészek voltak. Kaptam még tőlük a végén ajándék KIA kulcstartót + ajándék KIA pólót. :)
Hitelnél 7,77% lett volna a THM. Nekünk cirka 1 milla hitel kellett volna, de végül anyóspajtás beszállt ennyivel. Majd hosszú távon kiderül, jobban jártunk-e így. ;)
Az általuk ajánlott CASCO konstrukciókat kicsit sokalltam elsőre (pl. Uniqa, 125e egy évre, 10%, min. 60e), de aztán végül Uniqa, 88e egy évre, 10%, min. 100e lett belőle.
A Fiatot is szerettem a hibái ellenére. Kicsi, pörgős motor, tisztára mintha dodzsemben ülne az ember. Csak hát elkezdte enni a rozsda, meg valami gubanc lett nemrég az elektronikában. A fő érv persze a gyerek volt, nem igazán biztonságos neki a Fiatban, főleg, hogy a bébihordozót ott be sem lehetett kötni rendesen. Nagy mákunk volt egyébként, mert nemrég a lottón sikerült elcsípni egy 4-est, ami 2 millát fizetett. Ha az utolsó számot is eltalálom, akkor 1.5 milliárd lett volna, és akkor 2.0 CRDI TX lett volna belőle. :) :) De így is jó, és legalább a lakáshitel mellett nem megy rá a gatyánk a kocsi hitelére.
No az túlzás, hogy lényeges, bár nekem meglepően rövid, viszont ez magyarázza, hogy megy... viszotn ha jobban pörög, többet is eszik, így aztán a fogyasztásadatokra is kíváncsi leszek a már bejáratott gépeknél... :) Persze lehet tojással, és alig gyorsítva haladni így is, akkor biztos kevesebbel is beéri...
Az is igaz, hogy meg kell találni az ideális áttételezést a gép súlya, és az erőforrás képességeinek megfelelően, és ha a fogyi nem száll el, akkor a KIA-nak ez esetben ez elég jól sikerült, úgy fest... :)
Magyarázzátok már el nekem, hogy miért annyira lényeges téma ez a fordulatszám? Meg ha egy kicsit rövid is a váltó az miért gond? Már megszokhattuk,hogy a kisebb benzineseket pörgetni kell, ez nem újdonság, talán az igen, hogy ez megy is. Használgattam én is az utóbbi napokban, és nem igazán változtak az első benyomások. Szedi a lábát ha kell, városban is lendületesen vezethető, pedig még nem pörgetem 3000-3200 fölé! Ha hinni lehet Panelosnak /márpedig én hiszek/ ez még javulni is fog, úgyhogy csak semmi pánik! :-)))
Ja! Winklernek valaki magyarázza már el hogy miből is tevődik össze a CEE'D név! :-))
Bejelentem, hogy a mai napon én is beléptem a boldog tulajdonosok táborába. :)
Sajna ma még csak hazáig tudtam hozni (~4km), de holnap talán már lesz időm autókázni is. Miután hazahoztam, utána vissza kellett ülnom a régi, 16 éves kocsimba, de már most furcsa volt, hogy nem olyan kényelmes, nem fog úgy a fék, kicsit máshol vannak a pedálok, nem húz annyira, stb. Pedig 5 évig minden nap azzal közlekedtem. A jót nagyon hamar meg lehet szokni . :)
Az önmagában vékony lenne. Szerintem egyébként 5.-ben a 2.000/70 teljesen megszokott. De közel sem megy így a többi 1,4-es és a cee'd fogyasztása sem több a konkurenseknél. Akkor lehet tovább keresni az okot. Szerintem jó a motor és kész. :)
Azért megmutatom, hogy ugyanaz a blokk mennyivel könnyebben viszi a Rio-t, még a váltó is hosszabb, mint a cee'd-ben:
Jórészt a Bakonyon keresztül haladtam, ami nem egy sík út. Igyekeztem a lejtőkön lendületet venni, és ezzel feljutni a dombra, így nem izomból kellett feltolnom. Így kint 80-100, bent 50-60 km/óra. A Múltkor megtettem ezt a távot Soportaggel is, ugyanígy 5.0 volt :). Kíváncsi lennék, mit produkált volna ugyanígy egy hibrid :).
Nekem az off Mégane is produkált néha 4.0-4,2-es literes fogyikat, ha bírtam magammal. (1.5dCi) A rekord 3.7L volt, Bosznián keresztül Hotvátba menet csiga tempóban országúton.