Nakérem, megvan a Drágaszág! Szombaton (+1-2 fokban) hoztam el 150 km-es túra keretében. Most van az órában 150. Jó érzés volt hallani, ahogy a szalonban először felbrummogott a V2. A szélvédelmet tudtam, hogy jó, de azért kellemes meglepetés volt, hogy az ujjaim vége kivételével semmi fázás nem sikeredett, pedig volt benne autópálya is 130-140-es tempóval. Egy túraplexi azért lehet, hogy elfér, mert a menetszél a sisakom tetejét verte, valahol homloktájon, és elég hangos volt. Nagyon nem hajtottam meg, de az egyenletes bivaly nyomaték így is baromira jól érződött. Kicsit tartottam tőle, hogy az agresszív LC4 blokk után majd lustának fog tünni, de egyáltalán nem, sőt 140-ről ís majdnem úgy elindult, mint 60-ról. Kis birkózás volt a sebességváltóval 3.-tól fölfelé, amit még nem tudok, hogy a kemény, elég érzéktelen endurós csizma, a bejáratási periódus, vagy valami más, de majd próbálgatom. Ami a legnagyobb meglepetés, hogy arra számítottam, a 90 kilóval könnyebb KTM után majd újra kell tanulnom motorozni. Ezzel szemben olyan kezesen viselkedik, mit egy "rendes" enduró, csak ezt tudja nagy tempónál is. Még a tologatással, meg a kétfelé lejtős garázsba tolatással sem volt probléma. (mondjuk 187 vagyok és 85 kg, kisebb embernek lehetnek talán gondjai). Szóval hihetetlen jó vas benyomását kelti így elsőre. Remélem tavasszal aztán személyes tapasztalatcserére is lesz mód Varásokkal.
Na, már félig csatlakoztam is a klubhoz. Ma leelőlegeztem egy fekete gyöngyszemet. Csak arra vár, hogy a beszámítandó mocimat jövő héten levigyem a kereskedésbe, és már gurulunk is. Még szinte el sem hiszem, életem első új mocija.
Mindkettő nagyon jó gumi, kb. egyforma tulajdonságokkal. Tényleg csak az egyéni preferenciák döntik el, az Anakee egy kicsit újabb fejlesztés.
Tourance-om még nem volt (de sokan dícsérik). Kb. 2 hónapja vettem meg a Michelint, szerintem nagyon jó. Rendkívüli a tapadása, eddig nem is gondoltam, hogy egy "enduro" gumi ennyire jól is foghat. Fékezésnél sem nagyon csúszik (mondjuk a DualCBS is dolgozik :-), kitűnően lehet vele lassítani.
Engem nem nagyon érdekel a futásteljesítménye, inkább jól tapadjon, mintsem kemény legyen, és biztonságosan tartsa meg a 3,5 mázsát....
Ez a topik azért született, hogy fórumot biztosítson a magyarországi (és persze külföldi) Honda Varadero tulajdonosoknak az egymással történő kommunikációhoz.
Jelenleg éppen a Varadero Klub Magyarország létrehozásán dolgozunk, ahová szeretettel várunk minden tulajdonost és érdeklődőt. Reményeink szerint nemsokára indul a honlap is a www.varadero.hu -n.
Addig is itt mindent meg tudunk beszélni, úgyhogy írjatok! :-)