Keresés

Részletes keresés

KTMSzepy Creative Commons License 2004.12.23 0 0 58

Javasolhatok útvonalat esetleg?

 

Szepy

Előzmény: Jirzsij (57)
Jirzsij Creative Commons License 2004.12.23 0 0 57

Üdv a VaraTeam-nek!

 

 

"Kitartás, remélem február környékén már megejthetjük az első ismerkedős minitúránkat."

 

Nem a kitartáson múlik, hanem hogy Rnie megtanul-e addig parkolni, vagy végleg fölhagy a próbálkozással :)))) Remélem kibírja a "pici" addig :))

 

Addig is marad a fantáziálás. Februárban feldübörög a ~10db V2. Csuhajj!!!

 

 

Jirzsij

Előzmény: VaraRider (56)
VaraRider Creative Commons License 2004.12.23 0 0 56

 

Gyülekezzünk csak, ez a célja ennek a fórumnak :-)

 

Néhány info a  Varadero Klub Magyarországról, csak hogy tudjátok, hogy hol tartok:

- a www.varadero.hu domain ugye már egy ideje megvan

- a következő hetekben reményeink szerint elkészül a honlap első verziója is

- egyik márkatársunk szerverén lesz elhelyezve, nem vmi ingyenes site-on, így (később) több lehetőségünk lesz interaktívabbá tenni

- most nem készítek külön taglistát, majd a honlapra feltesszük egymás elérhetőségeit

 

 

Úgy látom, a Varadero-sok nem igazán hívei a téliesítésnek, inkább mindenki gurul vele egyet havonta...:-))

Kitartás, remélem február környékén már megejthetjük az első ismerkedős minitúránkat.

 

Üdv

Feca

VaraRider

 

GADA Creative Commons License 2004.12.23 0 0 55

Üdv itt!

Szépen gyülekezünk :)

 

kép feltöltés:

Browse - kikeresed

Feltölt

Beszúrás

Előzmény: Bozsevác (54)
Bozsevác Creative Commons License 2004.12.22 0 0 54
Nem!!!!!!!!!!
Bozsevác Creative Commons License 2004.12.22 0 0 53
Talán a képet is sikerült felraknom!!!
Előzmény: Bozsevác (52)
Bozsevác Creative Commons License 2004.12.22 0 0 52

Javítás : NEM GARA ... GADA BOCSI

 

Bozsevác Creative Commons License 2004.12.22 0 0 51

Üdv mindenkinek!!

 

Végre van 1 Vara fórum ahol élet is van. (köszi az infót GARA)

Én 1 2003-as varaderón lovagolok úgy 23.000 km óta. A melléklet az erdélybe készült tudom (tudtam!!!) ajánlani mindenkinek.

Csók

GADA Creative Commons License 2004.12.21 0 0 50
Felső kép: TRD=TDR
Előzmény: GADA (49)
KTMSzepy Creative Commons License 2004.12.21 0 0 48

Jól látod a helyzetet. A váltókar a "ricnikbe" kapaszkodik amik a tengelyen vannak. Van olyan, amit szemből a tengelybe belemenő csavar szorít a tengelyre (ilyen a KTM is), van olyan ami oldalt szorítja össze a váltókart és úgy fogja a tengelyre (ilyen volt pl. a Dominatorom és ilyen a Simson is). Azért is érdemes megnézni néha, mert ha kilazul (pl. a gyárban nem szenteltek neki elég figyelmet) a laza váltókar könnyen lenyalhatja a ricniket a tengelyről - és kib. drága egy ilyen kar+tengely kombó. Dominatoron 2000-ben több mint 40e lett volna a 2.

 

Ha kicsit kilazítod, megmozgatod és nem megy, akkor tekerd le róla nyugodtan teljesen és úgy vedd le.

 

Szepy

Előzmény: GADA (44)
GADA Creative Commons License 2004.12.21 0 0 49

Az én egyedfejlődésem meg így nézett ki:

 

A tanulós TRDA kisAdventure aztán már bevállalt sokmindentÉs a Bölény a végállomás .Eddig.

 

Gada

Előzmény: Macipapaa (47)
Macipapaa Creative Commons License 2004.12.20 0 0 47

A sokat emlegetett XT 

A sokat emlegetett XT

Az első Vara amit próbáltam de nem lett az enyém

Az első Vara amit próbáltam de nem lett az enyém

És végül ami megvárt

És végül ami 'megvárt'

Macipapaa Creative Commons License 2004.12.20 0 0 46
Na pár kép a mult és jelen
GADA Creative Commons License 2004.12.20 0 0 45

 Nem tudom, ismeritek-e, itt van egy csomó információ, különböző nyelveken (magyarul nem):

 

http://www.varaderoforum.com/cgi-bin/YaBB/YaBB.pl

 

 

GADA Creative Commons License 2004.12.20 0 0 44

Úgy látom endurozás téren teljesen egy húron pendülünk (ezetleges DRZ, perecgondolkodás -bár én még a KTM-met magamrahúztam, átrepültem párszor - na, meg az öregség :)) )

Szóval sebváltóiag annyira jutottam, hogy szerintem le kell lazítani azt a csavart, ami rászorítja a tengelyre, átállítani, és visszahúzni. Azt az összekötö elemet a kar és a tengely közt meg utána állítani a közepén lévő csavarral. Odáig már eljutottam, hogy lelazítottam a csavart, de nem mertem nagyon feszegetni. Az ezres szervízen majd összehaverkodok a szerelővel, és megkérem mutassa meg pontosan (így tanulgattam a KTM-et is szerelni). Lehet, hogy ma, vagy holnap be is megyek a Max Powerbe és jól megkérdezem.

Előzmény: Macipapaa (43)
Macipapaa Creative Commons License 2004.12.20 0 0 43

Én ennél rutinosabb voltam. Előbb kimentem megnézni a kis tócsákat, hogy bevannak-e fagyva és csak utána kezdtem el a tundrabugyi elővételét:).

 A sebváltó magasság beállításról már tudsz-e valami okosat mert én sem mertem nekiállni, hogy fentebb állítsam vagyis elkezdtem de nem lett belőle semmi ha meg elviszem valahova akkor tuti, hogy még sem lesz jó a magassága és ugyan ott leszek ahonnét elindultam. Az XT-n ott sokkal egyszerűbb volt vagy csak én vagyok hozzá béna. Igy az lett a vége, hogy vettem egy egyszerűbb turacsizmát hozzá az enduros csizma meg pihen a polcon amíg nem veszek valami gépet hozzá. Én egy DRZ 400-ra gondoltam csak amikor már eléggé megért az elhatározás bennem akkor az egyik komám gépével igen tisztességesen betakaróztam így ujra gondolkodás stádiumába estem, hogy ilyen vén fejjel kell-e nekem ez:))

 

Macipapa

Előzmény: GADA (42)
GADA Creative Commons License 2004.12.20 0 0 42
Irígyellek. Én is majdnem elindultam. Kinéztem az ablakon, láttam milyen szép az idő, úgyhogy beöltözés, le a garázsba, majd amikot kimentem a kapun kívülre (gyalog) kishíjján seggreestem a meredek utcánk elején a centi vastag jégen. Úgyhogy szépen visszaöltöztem, és elméleti foglalkozás gyanánt újra átböngésztem a kezelési útmutatót, hátha ír valamit a sebváltó magasság beállításról :(
Előzmény: Macipapaa (41)
Macipapaa Creative Commons License 2004.12.19 0 0 41

Hali!

 

Na ma fenekére vertem egy tank benzinnek (na jó csak félig volt) igaz a végén a mancsaim kicsit fáztak meg a térdemről sem kopott le a gatya a sok meredek kanyartól. Egy darabig küzdöttem magammal, de felénk olyan szép napos idő volt hogy csak előkerült a 'vas'. Csak a kezem ne fájna ennyire a sok köszöngetéstől:))) az autósok meg nem is néztek ám nagyon hülyének.

 

Macipapa

Varadero Creative Commons License 2004.12.19 0 0 40

Halihó!

 

Nekem van rajta középsztender, reggel meg is nézem, hogy mi maradt belőle :)

Lehet, hogy a fele már nincs is meg?

 

 

GADA Creative Commons License 2004.12.18 0 0 39

Eddig nekem sem hiányzott a markolatfűtés, de ha már kényelmes motorom van, lehet, hogy ezt mégis bevállalom. Lehet, hogy öregszem, de már nem esik jól, ha 10 km után lefagy télen az ujjam vége. Most láttam az Oxford hot-hand nevűt, amihez nem kell szétbarmolni a markolatot.

 

Gada

Előzmény: Macipapaa (29)
GADA Creative Commons License 2004.12.18 0 0 38

Én is dobom fel a bukócsövet jövő héten. Bár ütöttek el a KTM-mel úgy, hogy lehetett volna ott oldaldoboz, bukócső, bármi. Szabályosan a nyakamba esett egy Mitsubishi a piros lámpánál, miután 60-nal érkezett a háta mögött egy kamion. (Érdekes módon, azt sem tudom honnan, de ott is azonnal körülvettek motorosok.)

Téli leállásról nálam sincs szó. Szerencsére olyan a munkám, hogy sokszor otthon ülök a gépben, ráadásul a Pilis lábánál lkakom, így aztán, ha jég nincs délben kigurulgatok kicsit levegőzni 30-40 percre. Ha a motorcsere nem jött volna, már csak terepen nyomnám, de a Varát oda nem viszem. Ugyhogy a bukó fog adni egy kis plussz önbizalmat.

Középsztenderrel való kanyargással van valakinek tapasztalata? Caponordnál az ér le először és némileg korlátozza a dönthetőséget.

 

Gada

Macipapaa Creative Commons License 2004.12.18 0 0 37

Hali!

 

Néha nekem is eszembe jutott 'meg öreg is vagyok én már ehhez' duma egész addig amíg nem találkoztam egy jóemberrel aki elmondása szerint 43évesen kezdett el mocizni. Én úgy ismertem meg, hogy valaki egy R1-el elhúzott mellettem egykeréken:). Amikor megálltunk és levette a bukót akkor meg pofára esés 63éves volt. Én vagy nem tudok motorozni vagy béna vagyok de nem csinálnám utána.

 

Ha jól emlékszem Te irtad hogy pecázol is, mert én is habár mostanában nem sok időm van rá, de ez nem pecás oldal igy erről ennyit.

 

Macipapa(a)

Előzmény: Varadero (32)
Jirzsij Creative Commons License 2004.12.18 0 0 36

:))))))))))))))))

 

Rnie!

 

Szereztél pár vidám percet! Megfigyeltem, a röhögés némiképp hasonlít a lerészegedésre: Egyszer csak az asztal alatt találod magad :)))))))))

 

 

Jirzsij

Előzmény: Törölt nick (35)
Törölt nick Creative Commons License 2004.12.18 0 0 35

J!

 

Télleg hasznos a bukocső!

 

A garázsban eloszor csak helyere akartam tolni a  motorod, es véletlenul eldoltem. Alig serult valami rajta, a plexi lett karcos, meg a tukor esett le. Mivel gyenge vagyok, ezert inkabb beinditottam, es ugy probaltam navigalni. Sajnso kicsuszott a kuplung a kezembol (tudod, fáj a huvelykujjam), es igy a Vara teljes erobol nekiszaladt a falnak. es kepzeld, csak a masik tukor tort le, kiszakadt az ules, letort a már amugy is karcos plexi, es a bukocso is megfogta a tobbi reszt. Amikor vegre felallitottam, es beraktam a helyere, akkor bealltam a kocsival is, de sajnos nem nyomtam meg idoben a feket, igy a Varanak szaladt az auto, full oldalba kapta. Mivel fenn volt mar a ponyva a motoron, és a lokhario is rugalmas, az autonak semmi baja sem lett, a Varat nem mertem megnezni, mert nagy recseges-ropogas volt, ahogy  a falnak gyurodott:PPP Mst kicsit furan all, de ellopni biztos nem fogjak, legalabbis sajat laban... a kulcsokat  a bejarati ajto elott levo szonyeg ala rejtettem, ravasz vagyok?:)

 

őszinte barátod,

 

rnie

Előzmény: Jirzsij (30)
Jirzsij Creative Commons License 2004.12.18 0 0 34

Borulás ellen :)))

 

 

 

 

Jirzsij

Előzmény: Varadero (32)
Varadero Creative Commons License 2004.12.17 0 0 33

Így ni.

 

Szerény véleményem szerint ...

Varadero Creative Commons License 2004.12.17 0 0 32

Halihó!

 

Én az 1 (!) napos oldaldobozaimat avattam föl. Egy izomagyú Audis rámnyitotta az ajtót, én meg felborultam, mint a büdösbogár.

Nem voltam ideges. Vagyis egy kicsit. Tulajdonképpen nem akartam elhinni. Úgy gondoltam, hogy ez most nem történhetett meg.

A siroki felvonulást mentem megnézni, de nem vonultam, mert az életveszély, meg öreg is vagyok én már ehhez, inkább leparkoltam és megnéztem. Amikor elvonult a nép, meg elült a hepaj, szépen beálltam egy fehér Audi mögé, vártuk, hogy intsen a rendőr, hogy szabad a pálya. Ez a barom meg türelmetlen volt, valószínűleg ugatni akart a rendőrnek, hogy miért nem mehetünk már.

És pont akkor nyitotta ki az ajtót, amikor mellégurultam. A jobb dobozom beleakadt, és a bal oldalamra felborított. Így legalább szimmetrikus lett, mert a bal doboz is sérült.

Nagy tapasztalat: A bukócső és az oldaldoboz (Givi) képes úgy megfogni a motort eldőléskor, hogy kb. 30 fokos szögben megáll! A lábamnak semmi baja, meg felállítani is könnyebb.

Az állat pattogott, hogy nekimenetem, de ott állt a zsaru kb. 3 méterre, és látta, de mégis ordibált. Aztán egyszerre hirtelen elhallgatott, mert az út szélén álló többi motoros nem kis hangerővel közölte, hogy ha pattog a csávó, szóljak, és szétkapják az autóját. Meg az emésztőszerveit kitapossák, a nemzőszervét pedig levágják. Olyan nyomatékkal ordították, hogy az izomagyú csak annyit KÉRT, hogy halgattassam el a barátaimat.

És itt jön a lényeg: Azokat a srácokat életemben nem láttam, de valószínűleg komolyan gondolták, mert a rendőr is eloldalgott. Így aztán kp. fizetés lett a dologból.

Szóval azóta sokszor üresen ill. egy-egy pléddel is felteszem a dobozokat. Megéri!

Meg az sem baj, ha másik motoros is van a közelben  :)

 

Ilyen közel még sosem voltunk a tavaszhoz.

(És ez igaz, bár a kiskatonát sem vígasztalja meg az öreg a bevonulás estéjén, hogy ilyen közel még sosem volt a leszereléshez, mint most - pedig az is igaz)

Macipapaa Creative Commons License 2004.12.17 0 0 31

Szia!

 

Még jó, hogy ennyivel megúsztad. Ilyenkor inkább a lábad számít meg Te mert még motorod lehet habár az sem egyszerű de jobb annál mintha Téged kellene 'vasalni'

Az autósok meg olyanok amilyenek, de ez már egy lerágott csont, ezért amikor én is kocsiban ülök nem felejtem el, hogy én is gurulok sajnos van egy két 'kolléga' aki igen, de hát ez van és kész.

Nekem még a régi gépemmel volt egy két akció, de avval egyszerűbb volt szitu, mert satufék és jöhetett a padka, árok stb utána meg az anyázás csak úgy magam megnyugtatására.

 

Macipapa(a)

Jirzsij Creative Commons License 2004.12.17 0 0 30

Szia!

 

Én is remélem, hogy csak dísznek van a bukócsöved. Mindenesetre nekem már volt szerencsém kipróbálni. Párhuzamos közlekedésben egy Nissan sávot váltott, miközben én ott haladtam. A bukócső megvédte a lábam is és a motort is. A Nissan-nak behorpadt a jobb első ajtaja, első sárvédője és habnak még a lámpája is az aszfalton hullt ripityára. A bukócső picit karcos lett :))

 

 

Jirzsij

Előzmény: Macipapaa (29)
Macipapaa Creative Commons License 2004.12.17 0 0 29

Hali

Jól láttad meg van rajta közép sztender is meg bukócső (remélem csak dísznek) már tényleg csak a markolat fűtés hiányzik de az XT-n már hozzászoktam a zordabb időkhöz úgy hogy semmi nyafi a meleg kezekért. Nekem is a fekete jön be az XT-m is az volt meg az összes cuccosom az majd a következő talán az lesz ha sok sok gumi elkopik..... A varát is ki kellene próbálni télen az XT-vel december január meg hó csak ez egy kicsit más majd meglátom. Részemről egyszerűbb 3-4hetente gurulni 20-50km-ert mint szépen elrakni a garázs mélyére. (Ja mondanom se kell szép meredek pincegarázs ami néha vicces)

Előzmény: GADA (22)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!