Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Kasszáló Creative Commons License 2017.11.06 0 0 48018

Sziasztok. Lenne valakinek két fölösleges gaz69 gumija, vagy két komplett Uaz kereke, amitől szíves megválna, nem túl nagy összegért? Használt, de használhatóT keresek. Köszi. 

Krinnyi Creative Commons License 2017.11.06 0 0 48017

Csak annyira mint a gyári difizárak. 

Előzmény: skt15 (48007)
lapar Creative Commons License 2017.11.06 0 0 48015

"nagyot lép, nem úgy mint a G"

 

Ez mit jelent, laikusként kérdem?

Előzmény: korzo (48003)
korzo Creative Commons License 2017.11.06 0 0 48014

De Tie egy állat. Vagy egy rosszgyerek. Vagy mittudomén' :-D

 

Előzmény: atompyka (48012)
korzo Creative Commons License 2017.11.06 0 0 48013

Hát ja. Mindennek van határa, csak az univerzumnak nincs (bár a tömege véges, szóval bizonyos szempontól annak is van :-)

_______________________

szóval akkor maradjunk annyiban, hogy Discovery3 a világ leguniverzálisabb autója, hiszen nincsen gyenge pontja*, mindent _elég jól_ tud: Hétköznapot, gyorskényelmescsendes utazást, egyterűs variálhatóságot, és nem utolsó sorban meglepően jó terepjáró :-D

 

* ........ a dízelmotorról nem beszélünk (c:

Előzmény: atompyka (48011)
atompyka Creative Commons License 2017.11.06 0 0 48012

Egyrészt egy vessző kimaradt, pótolom:  ",", másrészt Tie szokott erről vicceseket mesèlni... :-)

Előzmény: atompyka (48011)
atompyka Creative Commons License 2017.11.06 0 0 48011

Ez is igaz, de a másik véglet sem jó, mikor egy - nem erre tervezett (gyárilag záratlan) - kerékre tolod ki a teljes nyomatèkot, ráadásul jobbára pont akkor mikor nehezen mozdul az autó (mert elakadt).

Viszont az kétségtelen előnye a teljes zárásnak, hogy egyetlen ép fèltengellyel is elevickél az autó. :-)

Előzmény: korzo (48010)
korzo Creative Commons License 2017.11.06 0 0 48010

A diifizár terepen alapvetően kíméli a hajtásláncot, mert az eszetlenül felpörgő, majd hirtelen megtapadó keréknél ébredő dinamikus igénybevétel sokkal jobban igénybeveszi az elemeket, mint a nagy statikus terhelés. (a féltengelyek is ilyenkor szoktak törni, nem amikor zárral mászol a siratófalon)

Előzmény: skt15 (48009)
skt15 Creative Commons License 2017.11.06 0 0 48009

Csak ugye nálad komplett így van tervezve az egész gyárilag.

Egy utólagos mechanikus diffizár valami keményebb helyen... Hát én valahogy félek tőle.

Előzmény: korzo (48008)
korzo Creative Commons License 2017.11.05 0 0 48008

Majd a tapasztaltak megmondják :-) nem szoktam ilyesmiről olvasni, csak a fogyó féltengelyekről :-D

 

______________________________________

(nekem elektronikus diffizárjaim vannak gyárilag, ezeket én még kapcsolni se tudom direkt, csak a számítógép ha akarja - meg ha olyan programot használok. Nem fék diffi (bár az IS van) hanem rendes 0-100% között szabályozható zárású, többtárcsás)

Előzmény: skt15 (48007)
skt15 Creative Commons License 2017.11.05 0 0 48007

Ezek az utólagos diffizárak nem reccsentik szét idő előtt a diffművet?

korzo Creative Commons License 2017.11.05 0 0 48006

Perszehogy, de sokkal később jön el az helyzet, hogy kell valami zárféle, mint a kisebbet lépő autóknál.

Előzmény: Lóri76 (48005)
Lóri76 Creative Commons License 2017.11.05 0 0 48005

Attól, hogy valami nagyot lép, még simán eldifferál difflock nélkül, ugyanis az éppen "lépő" keréken sokkal kisebb lesz a terhelés, mint a berugózott oldalon.

 

 

Előzmény: korzo (48003)
Discovery2 Creative Commons License 2017.10.27 0 0 48004

Ezt az ABS hibát jobb esetben értő kezek néhány perc alatt javítják.

Az enyémet a Landyservice pillanat alatt "örökre" megoldotta, vagyis nálam soha többet nem jött elő a hiba. Mindössze egy kontakt hiba okozta.

Előzmény: korzo (48003)
korzo Creative Commons License 2017.10.26 0 0 48003

Discovery 2 TD5.

Gyárilag nincs első-hátsó zár, de nem is igényli különösebben (nagyot lép, nem úgy mint a G). De ha ragaszkodsz hozzá, akkor normális áron van hozzá mindenféle (ARB, Detroit, Torsen, LSD, ami kell)

Szinte csak a rohadásra kell figyelni, a többi része elég golyóálló (az ABS szokott még vacakolni. Keresőszó: "három Amigo" ;)

Előzmény: iiulaszlo (48002)
iiulaszlo Creative Commons License 2017.10.26 0 0 48002

Diesel Terepjárót keresek, 2000-es évjárattól, magyar rendszámmal, saját részre, max 2m!

Milyen terepjárót javasolnátok mindennapos utcai használatra, sokrétű fizikai munkára, és időnként hobbyként közepes és nehéz terepre?

Mercedes G-n és Steyeren kívűl van más terepjáró ami képes mind a négy kerekét hajtani(középső, első és hátsó difi is zárható)?

Jeep quadra drive II-ről olvastam ilyesmit...
Milyen Jeepet vagy más terepjárót ajánlanátok 2000-es évjárattól, diesel érdekel, 1.5, 2m alatt. Konkrét ajánlat is jöhet! 06209194144

Köszönöm a segítséget!

Bmrenault Creative Commons License 2017.10.26 0 0 48001

Meglestem  milyen a felhozatal Angliában hàt rohannak és 1600 font. + hazaszállitàs

Előzmény: Laca35i (48000)
Laca35i Creative Commons License 2017.10.26 0 0 48000

Sziasztok!

 

Mitsubishi Delica / Space Gear-t keresek megvételre. Külföldi papíros is érdekel, lényeg hogy forgalomba helyezhető legyen, jobbkormány nem akadály, tetőablak előny. 

 

lacca71@freemail.hu

Krinnyi Creative Commons License 2017.10.19 0 0 47999

Esetleg egy sértetlen gyári vagy utángyártott sárvédő? 

Előzmény: Tamás Sulyok (47998)
Tamás Sulyok Creative Commons License 2017.10.16 0 0 47998

Sziasztok!

 

Ha Safari Snorkel-t le szeretném szerelni az autómról, akkor van valami megoldás amit a helyére teszek, hogy ne csak egy lyuk tátongjon a helyén.

Ha egyáltalán le szabad szedni, belső átalakítás nélkül.

 

Krinnyi Creative Commons License 2017.10.11 0 0 47997

Szia! 

Ha még aktuális, akkor elég határ eset! +20 körüli felnivel egész jó, de arra számíthatsz esetleg, hogy bizonyos kormány állásoknál nagyon beterhelve bele érhet ide -oda.

Nekem van 25mm emelésem, és 0-ás felnivel éppen hogy bele ér a gyári sárvédő szélesítésbe. Ha érdekes, akár van is elado gumim ebben a méretben.

  

Előzmény: fetar (47964)
TFeri21 Creative Commons License 2017.10.04 0 0 47996

WJ alapból a hátsó tengelyt hajtja és kicsi kerék szögelfordulás különbségnél automatikusan kapcsolja az elejét, persze függ a típustól is , hogy milyen rendszer van benne vary lock, quadra drive stb.

Az enyémbe quadra drive van, WJ-t akarsz és terepezni akkor mindenképpen ezt javaslom, vagy a régebbi típusú manuálisat. A váltó olajhűtője hülye helyen van ha telemegy szlötyivel akkor tud túl melegedni. Terepralinál érdemesebb áthelyezni.

A 2,7-es diselt nem tudod emelni csak ha a kardánt is hozzáigazítod.

hirtelen ennyi

Előzmény: nyuszy (47995)
nyuszy Creative Commons License 2017.09.30 0 0 47995

Ami kapcsolja a hajtást, az nem lehet állandó...

Előzmény: Bmrenault (47994)
Bmrenault Creative Commons License 2017.09.28 0 0 47994

Akkor úgy fogalmazok hogy mielőtt kapcsolja az első hajtást.

 https://www.youtube.com/watch?v=0PmxnShlfZI tessék egy nagyon jó kis filmecske hogy müködik pontosan.

Előzmény: lapar (47993)
lapar Creative Commons License 2017.09.28 0 0 47993

"állandó öszkerékkel és néha lassan kapcsol a rendszer."

 

Akkor mi kapcsol lassan?

Előzmény: Bmrenault (47991)
Bmrenault Creative Commons License 2017.09.28 0 0 47992

Jeep mellet szól viszont hogy amerikából/németből bármit lehet hozzá venni és kb mint egy niva újban. Youtubon rengeteg szerelési videó van. Voltam vele vízmosásban rézsűn felfele picit megtorpant de átment/ felment. Most hátul sima difi van azt viszont tudni érdemes.  Neked kell eldönteni hogy melyik kell. Pajero 2wd 4 wd 4wd loc 4 wd lo loc  a hajtása zárhatod a középső difit, jeepnél  ha selectrackos 2wd 4 wd part 4 wd full neutral 4wd lo és nem zárod a difit.

Előzmény: atompyka (47990)
Bmrenault Creative Commons License 2017.09.28 0 0 47991

Pajero talán jobb, nekem jeep wj széria van állandó öszkerékkel és néha lassan kapcsol a rendszer. 1-2 mp  Őnzáró diffik vannak benne elől hátul. Nem offroadozok! Plusz automata. Régiekben van manuális váltó. Túlmelegedhet az automata. Jeepben renault, wj motori dizel, meg benzinesek, de öszkerekes kombik kb mint a toyota 4 runner. L 200 ast hajtottam régi kockát abban is kapcsolható volt igény szerint a 4x4.  Kintröl olcsó az alkatrészautó. 

Előzmény: Tyl3r (47989)
atompyka Creative Commons License 2017.09.27 0 0 47990

Kalandot szeretnél? Valamelyik indiai márka, pl. Tata vagy Land Rover. :-)

Előzmény: Tyl3r (47989)
Tyl3r Creative Commons License 2017.09.27 0 0 47989

Elsősorban 1990-2000 közötti évjáratokban gondolkodom. Az elképzelésem pedig, hogy tereprally illetve kalandrally futamokon használnám. Köszi!

Előzmény: Bmrenault (47988)
Bmrenault Creative Commons License 2017.09.26 0 0 47988

Valami évjáratot irhatnál meg elképzelést.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!