Most, hogy megnéztem ezt a 300 ajánlatot, a gutaütés kezdett kerülgetni.
Én a 3 Givi dobozra meg a középsztenderre olyan szép összeget fizettem ki, hogy meg sem merem írni, mert ha az asszony meglátja, akkor mehetek világgá.
Persze ha a Varával teszem.... lehet, hogy mégis megmondom neki :)
Van egy több állású kapcsolója, amellyel szabályozni tudod a teljesítményét.
"Hivatalosan" közvetlenül az akksira (áramszálra) kell kötni, így fenáll a veszélye, hogy bekapcsolva marad v. a parkolóban valaki szórakozásból bekapcsolja.
Eldöntheted, ha akarod máshová, egy kapcsolt körre is mehet; kb. 30-50watt teljesítményűek, azaz ~3-4 amper lesz az áramerősséged.
Nekem ezen a Varán még nincs, nem sokat járok vele hidegben
A Honda 2005-ben a motorhoz rendelhető "Varadero Travel" csomagot ajánlja, amely 1640 EUR helyett mindössze 300 EURO-ért tartalmaz: 3 db fényezett dobozt, markolatfűtést, középsztendert.
Hát akkor folytatván az adatközlést nálam a nyerőszám a 29, a telefonszám 30/350-9190, a motoros km ~30e (sajnos az autós már jóval a fél millió felett, jobb lenne mocival....) :-)
Más:
Hétvégén mi is gurultunk egyet, már hiányzott, és nagyon jól esett. Tatáról felcsapattam az autópályán Bp-ig, majd egy laza Szentendre-Lepence-Esztergom Csülök Csárda ebéd-Tata útvonalon sikerült lezárni a délutánt. Mellesleg ez a hűvös idő egy szempontból jó: intercoolerként viselkedik, a gép a pályán 1-1 komolyabb előzés után lazán beleugrott a 220-ba.... A hegyi utakon valóban nagyon sok nedves szakasz volt, nem mindenhol száradt fel az aszfalt. De azért marha jó volt gurulni egyet, már várom a csapadék- és páramentes napokat...:-)
Nekem van egy Givi túraplexim is, amelyik természetesen jóval magasabb mint a gyári. Marha kényelmes, még komoly tempónál sincs mögötte huzat.
De! Mivel jómagam is a talajtól ~190cm-re hordom a stressztől egyre fogyatkozó hajkoronámat, a plexi felső éle pont a szememmel egy vonalban helyezkedik el. Ez így nagyon kényelmetlen, mert - a fénytörés miatt - ahhoz rendesen belássam a kanyarokat vagy le kell húznom a fejem, vagy át kell néznem felette.
Ezért engem zavart, és visssza is tettem a gyárit. Ezzel sincs gondom, jó a szélvédelme, autópályán sincs turbulencia.
Persze ez mindig az adott motortól, sisaktól, és a vezető felső testének adottságaitól függ, ezért ki kell próbálni.
Casablanca,Gibraltár,York? Legalább beszéljük róla!
Átugrottam hozzátok egy pillanatra körülnézni a VFR forumról(ha nem zavarok).Petyavara már úgylátom bejelentett itt nálatok.A motorom kicsit off,de én is 39 éves vagyok,és hosszú túrák gondolatát dédelgetem Petya barátommal együtt.
Persze, hogy ismerem. Nagyon jó arc a srác. "Sokáig" AT-je volt, 60e km-t tett bele 3? év alatt, de lehet, hogy csak 2 volt. :) Most egy BMW 1150Gs-e van, az aszfalt nélküli utakat sem veti meg. :)
A leírásai magukért beszélnek. Nyíregyházáról képes egy jó sztapacskáért elugrani Szlovákiába. :)
Már csak kis, 17-es kerék kéne rá előre +pályagumi (naturlich :)) és kész a Varadero SM :)))) Aztán nyomhatjuk is a vanvílt. Sajna stoppie-zni nem lehet vele a CBS miatt :))))
Küldöm az asszony számát és jó volna ha megdumálnák egymás között a lányok, hogy egyszerre idegeljenek fel bennünket és akkor én is csatlakoznék.:))))))))))))))))))
azért ez szép teljesítmény volt! nekem is van egy dédelgetett tervem ,s kb úgy néz ki a dolog,hogy amikor az asszony felidegel,felhívom a Horit(VFR750-es barátom),földgömb a kezemben,persze szándékosan hogy hallja a kedvesem: Gibraltár????!!!! mikor indulunk? és máris szent a béke otthon....:))))
Gada nekem Kappa túraplexim van a gépen. A gyárihoz képest nem tudom, hogy milyen mert én evvel vettem igaz megvan a gyári is viszont én csak 180 vagyok. Ha megakarod vizslatni csak rajta pattanj fel a vasra kövér gáz Kecskemét és már viheted is egy körre a gépemet kipróbálni, hogy mennyiben más:))))))))))))) (legalább szaporodik a km.)
Most nézem az új web oldalt. Nagyon jól néz ki! Nem lenne érdemes az oldal "fórum"-át átirányítani ide? Csak mert itt már összegyült jó sok minden, és nem vagyunk olyan sokan, hogy mindkettő megéljen. (szerintem)
Egy korábbi munkahelyem megszűntével gondoltam egy nagyot és az angliai motorozás lett a vége :))). Apámból eltört a szülői féltés és (Anyuval és hugommal) elkísért Calais-ig. Osztottunk-szoroztunk és megállapítottuk, hogy óriási plusz költség, ha ő jön mellettem autóval, ráadásul nem egyforma tempóban utazunk, úgyhogy jó bulinak tűnt, ha a Transitba betessékeljük a picit :). Ez úgy sikerült, hogy az első tengelyre egy fűnyíró kerekét illesztettem és a plexi levételével így simán fölgurult egy pallón és elfoglalta helyét belül. Egy nagyon jó hangulatú utazás lett a vége. Nem is emlékszem, a szüleim mikor utaztak így együtt utoljára :)). Node a lényeg. Calais: A motort összeszereltem, koffereket fölcsattintottam, sporttáskát fölgumipókoztam és irány a komp. Szikrázó napsütésből ködbe, esőbe és hidegbe értem egy óra alatt. A baloldali közlekedés könnyedén megoldható motorral és a szél-, esővédelme is kitűnő az XL-nek, de azért nem volt egy leányálom az elkövetkező kb 150km Londonig. Persze egy pár hét alatt megszokja az ember. Kint töltöttem ez alkalommal 2 hónapot egy ismerősömnél. Jópárszor bejártam Londont motorral, a motorostársak ott is nagyon barátságosak egymással. Lámpáknál általában összegyűlt elöl a brancs és volt gyakran gyorsulgatás a következőig :))). Aztán néha beszélgetés, mert a gyorsulás alkalmával gyakran csak a rendszámomat látták :))))) és ritka arra a magyar motoros. Leghosszabb túrám Yorkig vitt, ott lakik egy nagyon jó barátom. Érdekes állatfaj vagyunk, ahogy olvastam más élménybeszámolóját is: ~370km autópálya, szitáló eső, 5°C, 170km/h. Kockára fagytam, de élveztem minden másodpercét az útnak oda és vissza is (a visszaút nem aznap volt :)). Valamikor július végére döntöttem úgy, hogy hazajövök. Ottani idő szerint este 10-kor húztam egy kövéret (10°C, szitáló eső, de a Taft tart :), egy óra alatt Doverben voltam, megvettem a jegyet és egy csapat skót motorossal vártam a kompot. Azért az sem pite, hogy Skóciából lemotoroztak a francia riviérára. Tök jó fejek voltak, bár elég érdekesen nyomják az angolt :)))) Éjfélkor elindult a komp és itthoni idő szerint éjfélkor partot ért. Onnan jöttem végig (160-170), nagyjából 250km-ként megálltam tankolni, meg anyagcserélni. Belgiumban az autópályák végig ki vannak világítva, a németekhez pedig már világosban érkeztem. 15 óra alatt értem haza Calaisból Budapestre. A táv London-BP 1750km. Itthon, du 3-kor 38°C volt és tűző nap. Nem is a táv, hanem ez a különbség volt megterhelő. Az egész út végig autópálya, ennek ellenére nem unalmas. Bármikor újra elmennék! Akár holnap reggel indulnék.
Hűűű! Jó hosszú lett :)))
Jirzsij
u.i.: Sió egy igazi Genya!!! És egy gagyesz sornégy boldogtalan gazdája :)))))) De legalább Hndaaaa!!!
1.Van valakinek Kappa túraplexije? Érdekelne a tapasztalata, esetleg meg is vizsgálnám. Leginkább, hogy mennyivel halkabb az eredetinél. (187 cm vagyok, a gyári plexi felső állásban eléggé csapkodja a szél a sisakom)
2. 3000-es fordulat környékén a motor sípoló hangot kezd adni. Noooormális?
Az eddigi 1 hengereseim után kicsit még szokatlan a villanymotoros feeling. (514 km van még csak benne a vasban dec 7. óta)
Helló mindenkinek!
nemrég fordultam egyet Macipapa járgányával...:))))))))) király volt!!!
ja,meg trécseltünk picit....
Jirzsij: milyen volt az angliai túra? vázolhatnád...úgy nagy vonalakban.
nekem az utóbbi 4 évben sikerült 11 azaz tizenegy motort birtokolnom!de átlagosan csak 3 ezer km-t tettem meg mindegyikkel.
A félreértések elkerülése érdekében azt is meséld el a márkatársaidnak, hogy nem lábon mentél Englandba a Varacskossal, hanem egy Ford Transittal hurcoltad át fél Európán! ;)) Persze az sem kissebbíti az érdemeidet, hiszen te már vezettél baloldalon (ugyebár az angolok hülyék:), én nem szívesen próbálnám ki. Motorral pláne! ;)
Olyan ez, mintha hazajönnék :))) Várom már a közös gurulásokat. Előre is szeretnék elnézést kérni, ha minden igaz, én az őrültebb fajtát képviselem. De azért az épségben hazaérkezés nálam is fő szempont. Pláne, hogy otthon engem is várnak.
Nyerőszám: 28
Mobil: 20/9561-484
Megtett km: 30000 (és ezt 80%-ban Varaderoval :)))(mivelhogy első motor :)))
Legtávolabbi pont, ahova a drágasággal eljutottam: York, England :))) Király volt!!!