Keresés

Részletes keresés

Varapapa Creative Commons License 2005.01.11 0 0 149

Halihó Gada!

 

Úgy látom szimultánt játszol a Motorbike topikkal, de vettem a lapot :)

 

Én Schuberth párti vagyok, de az összehasonlítgatás sántít, mert előtte (28 éve!) kiskőrösi bilim volt, ahoz képest ez egy kicsit jobb!  :))

 

 

GADA Creative Commons License 2005.01.11 0 0 148

Na, pont ezért akarnám kipróbálni, mielőtt megveszem. Az is lehet, hogy csak egy csendesebb sisak kellene mostani Nitro-nál.

 

Apropó Tata. Azért arra is vannak gyönyörű utak! Szoktam arra futni. Évente egyszer a Tata-Vértestolna-Gyermely-Zsámbék-Budakeszi útvonalon, és mindig arra gondolok, hogy erre visszajövök motorozni.

 

Gada

Előzmény: VaraRider (139)
GADA Creative Commons License 2005.01.11 0 0 147

Ez a gömbpörgetés tetszik, úgy érzem igen hasonszőrűek vagyunk. (bár ez minden motorossal így lehet) Azért az asszonyok összeengedésével óvatrosan, nehogy úgy járjunk, mint a reklámban: "Na, akkor gondolkodjunk!" Aztán még a végén együtt kiokoskodnak valamit. :)

Bár engem volt már hogy a zasszony zavart el hosszabb túrára, mondván akkor nem vagyok hülye. Ebben lehet is valami. Lehet, hogy tudatos? ;) Az biztos, hogy túra előtt pár nappal már kenyérre lehet kenni, és fátvágni a hátamon. Na, meg a diplomáciai szakaszban, amikor itthon eladom a túrát. Már ott tartunk, hogy ha feltűnően jól viselkedek, kapom is a kérdést, hogy mit tervezek már megint. :)))

 

Gada

Előzmény: Jirzsij (129)
Varapapa Creative Commons License 2005.01.10 0 0 146

VaraRider!

 

Most jut eszembe, hogy néhány sorral lejjebb nem úgy tűnt, hogy hidegben nem használod, ezért nem kell a markolatfűtés.

 

Vagy nálad 2-3 fokban 220-al menni a pályán, az nem hideg?

 

Úristen, kik közé keveredtem?

 

 

Varapapa Creative Commons License 2005.01.10 0 0 145

Köszi a kimerítő választ!

 

Most, hogy megnéztem ezt a 300 € ajánlatot, a gutaütés kezdett kerülgetni.

Én a 3 Givi dobozra meg a középsztenderre olyan szép összeget fizettem ki, hogy meg sem merem írni, mert ha az asszony meglátja, akkor mehetek világgá.

 

Persze ha a Varával teszem.... lehet, hogy mégis megmondom neki :)

 

Jó éjt!

VaraRider Creative Commons License 2005.01.10 0 0 144

 

 

Van egy több állású kapcsolója, amellyel szabályozni tudod a teljesítményét.

"Hivatalosan" közvetlenül az akksira (áramszálra) kell kötni, így fenáll a veszélye, hogy bekapcsolva marad v. a parkolóban valaki szórakozásból bekapcsolja.

Eldöntheted, ha akarod máshová, egy kapcsolt körre is mehet; kb. 30-50watt teljesítményűek, azaz ~3-4 amper lesz az áramerősséged.

Nekem ezen a Varán még nincs, nem sokat járok vele hidegben

 

Előzmény: Varapapa (142)
VaraRider Creative Commons License 2005.01.10 0 0 143

FYI

 

A Honda 2005-ben a motorhoz rendelhető "Varadero Travel" csomagot ajánlja, amely 1640 EUR helyett mindössze 300 EURO-ért tartalmaz: 3 db fényezett dobozt, markolatfűtést, középsztendert.

pl: http://www.honda.de/pdf/Informationen_Varadero_Travel_1104.pdf

 

kíváncsi vagyok, vajon nálunk itthon rendelhető lesz-e hozzá

 

Üdv

Feca

VaraRider

Varapapa Creative Commons License 2005.01.10 0 0 142

És hogyan tudod működtetni, ill. hová lehet bekötni?

 

Neked benne van?

VaraRider Creative Commons License 2005.01.10 0 0 141

 

Markolatfűtés több féle is kapható, most hirtelen pár:

- Louisban Saito és Daytona, kb. 35-50 €

- Quasimoto-nál Oxford Hot Hands, ~19e Ft, ez ilyen fűthető mandzsettás, amelyet fel es le lehet tépőzárazni

- Euromotornál is van Oxford

- gyári Honda is létezik, de annak elég húzós ára van

 

mindenképpen jó dolog, nem csak a komfortérzetedet, de a biztonságot is növeli

Előzmény: Varapapa (138)
VaraRider Creative Commons License 2005.01.10 0 0 140

 

Hát akkor folytatván az adatközlést nálam a nyerőszám a 29, a telefonszám
30/350-9190, a  motoros km ~30e (sajnos az autós már jóval a fél millió felett, jobb lenne mocival....) :-)

 

Más:

Hétvégén mi is gurultunk egyet, már hiányzott, és nagyon jól esett. Tatáról felcsapattam az autópályán Bp-ig, majd egy laza Szentendre-Lepence-Esztergom Csülök Csárda ebéd-Tata útvonalon sikerült lezárni a délutánt. Mellesleg ez a hűvös idő egy szempontból jó: intercoolerként viselkedik, a gép a pályán 1-1 komolyabb előzés után lazán beleugrott a 220-ba.... A hegyi utakon valóban nagyon sok nedves szakasz volt, nem mindenhol száradt fel az aszfalt. De azért marha jó volt gurulni egyet, már várom a csapadék- és páramentes napokat...:-)

  

 

VaraRider Creative Commons License 2005.01.10 0 0 139

 

Gada,

 

Nekem van egy Givi túraplexim is, amelyik természetesen jóval magasabb mint a gyári. Marha kényelmes, még komoly tempónál sincs mögötte huzat.

De! Mivel jómagam is a talajtól ~190cm-re hordom a stressztől egyre fogyatkozó hajkoronámat, a plexi felső éle pont a szememmel egy vonalban helyezkedik el. Ez így nagyon kényelmetlen, mert - a fénytörés miatt - ahhoz rendesen belássam a kanyarokat vagy le kell húznom a fejem, vagy át kell néznem felette.

Ezért engem zavart, és visssza is tettem a gyárit. Ezzel sincs gondom, jó a szélvédelme, autópályán sincs turbulencia.

 

Persze ez mindig az adott motortól, sisaktól, és a vezető felső testének adottságaitól függ, ezért ki kell próbálni.

 

Feca

 

Előzmény: GADA (120)
Varapapa Creative Commons License 2005.01.10 0 0 138

Kérdés:

 

Tegnap igencsak elfagyott a kicsi kacsóm, ezért kérdezem, hogy markolatfűtéssel kapcsolatban mi a tapasztalatotok?

 

Miféle, hogyan kell kezelni, hova kéne bekötni, miegymás!

Segítsetek, mert így egy ujjal (ez nem fagyott le) elég hosszadalmas gépelni.

 

A MaxxPoweres Halász Feri ígért egyet valami tizenezerért, lehet, hogy ideje lenne felelősségre vonnom ?  :)

Hori750 Creative Commons License 2005.01.10 0 0 137

Hi!

 

Casablanca,Gibraltár,York? Legalább beszéljük róla!

Átugrottam hozzátok egy pillanatra körülnézni a VFR forumról(ha nem zavarok).Petyavara már úgylátom bejelentett itt nálatok.A motorom  kicsit off,de én is 39 éves vagyok,és hosszú túrák gondolatát dédelgetem Petya barátommal együtt.

 

Sziasztok!

Előzmény: Petyavara (130)
Varapapa Creative Commons License 2005.01.10 0 0 136

Hali Fiúk!

 

Mindenki a gép előtt ül???

Szóval csupa jó híreket olvasok:

  1. A földgömböt rögtön hozom le a gyerekektől, letesztelem :)
  2. A Varával nem lehet első keréken izélni? Ez jó, mert mindenkinek mondhatom, hogy ilyen a gép, pedig én nagyon tudnék!

No akkor valaki tegyen konkrét időpontokat és útvonalakat legalább tavaszra

(Ha már lehoztam azt a Földgömböt, legalább 2-3 centit kéne menni!)

KTMSzepy Creative Commons License 2005.01.10 0 0 135

Persze, hogy ismerem. Nagyon jó arc a srác. "Sokáig" AT-je volt, 60e km-t tett bele 3? év alatt, de lehet, hogy csak 2 volt. :) Most egy BMW 1150Gs-e van, az aszfalt nélküli utakat sem veti meg. :)

A leírásai magukért beszélnek. Nyíregyházáról képes egy jó sztapacskáért elugrani Szlovákiába. :)

 

Szepy

Előzmény: Petyavara (134)
Petyavara Creative Commons License 2005.01.10 0 0 134

jut eszembe.....ismeritek? www.mgp.hu

ha valaki nem,hát érdemes meglátogatni.

Petyavara Creative Commons License 2005.01.10 0 0 133
majd lecsípem egy oldalvágóval a hátső fékkört......oszt máris stoppie-re kész..:)))))))
Előzmény: Jirzsij (132)
Jirzsij Creative Commons License 2005.01.10 0 0 132

Már csak kis, 17-es kerék kéne rá előre +pályagumi (naturlich :)) és kész a Varadero SM :)))) Aztán nyomhatjuk is a vanvílt. Sajna stoppie-zni nem lehet vele a CBS miatt :))))

 

Jirzsij

Előzmény: Petyavara (131)
Petyavara Creative Commons License 2005.01.10 0 0 131
és ez a rövid plekós? nem semmi a "csóka"
Petyavara Creative Commons License 2005.01.10 0 0 130

lehet,hogy egyhúron pendülnének..:)))

mi meg  sem állnánk Casablancáig.....

de egyenlőre csak maradjunk európában.

Előzmény: Macipapaa (128)
Jirzsij Creative Commons License 2005.01.10 0 0 129

Nahát! :)))) Asszem mi is jól elleszünk, meg asszonyink is egymással :))))) Úgy látszik nincs új a nap alatt.

...szóval? Mikor pörgetjük meg a gömböt?

 

 

Jirzsij

Előzmény: Macipapaa (128)
Macipapaa Creative Commons License 2005.01.10 0 0 128

Petyavara!

 

Küldöm az asszony számát és jó volna ha megdumálnák egymás között a lányok, hogy egyszerre idegeljenek fel bennünket és akkor én is csatlakoznék.:))))))))))))))))))

 

Macipapa

Előzmény: Petyavara (127)
Petyavara Creative Commons License 2005.01.10 0 0 127

Gratula Jirzsij!

 azért ez szép teljesítmény volt! nekem is van egy dédelgetett tervem ,s kb úgy néz ki a dolog,hogy amikor az asszony felidegel,felhívom a Horit(VFR750-es barátom),földgömb a kezemben,persze szándékosan hogy hallja a kedvesem: Gibraltár????!!!! mikor indulunk? és máris szent a béke otthon....:))))

Előzmény: Jirzsij (121)
GADA Creative Commons License 2005.01.10 0 0 126

Állatos. Köszi!

(Úgy látom garázsajtóban is márkatársak vagyunk. Na falazóelemben már nem. Az mégis túlzás lenne :) )

 

Gada

Előzmény: Macipapaa (125)
Macipapaa Creative Commons License 2005.01.10 0 0 125

Na komolyra forditva

 

lerohantam a garázsba és íme a remekmű:))

max 1-1.5cm ha elcsúszott de nem biztos ja meg sok sok csoki a lányomnak a segítségért:)))

 

Macipapa

 

 

Előzmény: GADA (120)
GADA Creative Commons License 2005.01.10 0 0 124

Naggyonjó! Köszi a lehetőséget! Csak legyen egy jóidős hétvége, aztán jól megkerüljük Kecskemétet.

 

Gada

Előzmény: Macipapaa (123)
Macipapaa Creative Commons License 2005.01.10 0 0 123

Hali 

 

Gada nekem Kappa túraplexim van a gépen. A gyárihoz képest nem tudom, hogy milyen mert én evvel vettem igaz megvan a gyári is viszont én csak 180 vagyok. Ha megakarod vizslatni csak rajta pattanj fel a vasra kövér gáz Kecskemét és már viheted is egy körre a gépemet kipróbálni, hogy mennyiben más:))))))))))))) (legalább szaporodik a km.)

 

Macipapa

Előzmény: GADA (120)
GADA Creative Commons License 2005.01.10 0 0 122

Feca,

Most nézem az új web oldalt. Nagyon jól néz ki! Nem lenne érdemes az oldal "fórum"-át átirányítani ide? Csak mert itt már összegyült jó sok minden, és nem vagyunk olyan sokan, hogy mindkettő megéljen. (szerintem)

 

Gada

Jirzsij Creative Commons License 2005.01.10 0 0 121

Szia Petya!

 

Egy korábbi munkahelyem megszűntével gondoltam egy nagyot és az angliai motorozás lett a vége :))). Apámból eltört a szülői féltés és (Anyuval és hugommal) elkísért Calais-ig. Osztottunk-szoroztunk és megállapítottuk, hogy óriási plusz költség, ha ő jön mellettem autóval, ráadásul nem egyforma tempóban utazunk, úgyhogy jó bulinak tűnt, ha a Transitba betessékeljük a picit :). Ez úgy sikerült, hogy az első tengelyre egy fűnyíró kerekét illesztettem és a plexi levételével így simán fölgurult egy pallón és elfoglalta helyét belül. Egy nagyon jó hangulatú utazás lett a vége. Nem is emlékszem, a szüleim mikor utaztak így együtt utoljára :)). Node a lényeg. Calais: A motort összeszereltem, koffereket fölcsattintottam, sporttáskát fölgumipókoztam és irány a komp. Szikrázó napsütésből ködbe, esőbe és hidegbe értem egy óra alatt. A baloldali közlekedés könnyedén megoldható motorral és a szél-, esővédelme is kitűnő az XL-nek, de azért nem volt egy leányálom az elkövetkező kb 150km Londonig. Persze egy pár hét alatt megszokja az ember. Kint töltöttem ez alkalommal 2 hónapot egy ismerősömnél. Jópárszor bejártam Londont motorral, a motorostársak ott is nagyon barátságosak egymással. Lámpáknál általában összegyűlt elöl a brancs és volt gyakran gyorsulgatás a következőig :))). Aztán néha beszélgetés, mert a gyorsulás alkalmával gyakran csak a rendszámomat látták :))))) és ritka arra a magyar motoros. Leghosszabb túrám Yorkig vitt, ott lakik egy nagyon jó barátom. Érdekes állatfaj vagyunk, ahogy olvastam más élménybeszámolóját is: ~370km autópálya, szitáló eső, 5°C, 170km/h. Kockára fagytam, de élveztem minden másodpercét az útnak oda és vissza is (a visszaút nem aznap volt :)). Valamikor július végére döntöttem úgy, hogy hazajövök. Ottani idő szerint este 10-kor húztam egy kövéret (10°C, szitáló eső, de a Taft tart :), egy óra alatt Doverben voltam, megvettem a jegyet és egy csapat skót motorossal vártam a kompot. Azért az sem pite, hogy Skóciából lemotoroztak a francia riviérára. Tök jó fejek voltak, bár elég érdekesen nyomják az angolt :)))) Éjfélkor elindult a komp és itthoni idő szerint éjfélkor partot ért. Onnan jöttem végig (160-170), nagyjából 250km-ként megálltam tankolni, meg anyagcserélni. Belgiumban az autópályák végig ki vannak világítva, a németekhez pedig már világosban érkeztem. 15 óra alatt értem haza Calaisból Budapestre. A táv London-BP 1750km. Itthon, du 3-kor 38°C volt és tűző nap. Nem is a táv, hanem ez a különbség volt megterhelő. Az egész út végig autópálya, ennek ellenére nem unalmas. Bármikor újra elmennék! Akár holnap reggel indulnék.

 

Hűűű! Jó hosszú lett :)))

 

 

Jirzsij

 

u.i.: Sió egy igazi Genya!!! És egy gagyesz sornégy boldogtalan gazdája :)))))) De legalább Hndaaaa!!!

Előzmény: Petyavara (119)
GADA Creative Commons License 2005.01.10 0 0 120

Két kérdésem volna:

 

1.Van valakinek Kappa túraplexije? Érdekelne a tapasztalata, esetleg meg is vizsgálnám. Leginkább, hogy mennyivel halkabb az eredetinél. (187 cm vagyok, a gyári plexi  felső állásban eléggé csapkodja a szél a sisakom)

 

2. 3000-es fordulat környékén a motor sípoló hangot kezd adni. Noooormális?

Az eddigi 1 hengereseim után kicsit még szokatlan a villanymotoros feeling. (514 km van még csak benne a vasban dec 7. óta)

 

Gada

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!