HYundai IX20-as benzines 2012-es kocsi térképolvasó bal oldali lámpa, ajtó csukás után nem alszik el. A mellette lévő, jobboldali lámpa elalszik, ha becsukom az ajtót. Egy kapcsoló van. Mi lehet a hiba?
Amennyiben álló motornál jó, úgy a rudazat kiesik. Marad a nyomatékváltó. Nem emel ki rendesen, a "sebességet" csak a szinkron gyűrűk összefékezése után tudja kapcsolni. Lehet ok, a munkahenger - átfolyás, szivárgás, levegő, - vagy a kopott tárcsa, szerkezet, vagy mind összesen.
Ami szükséges: hozzáértő, felelősséggel dolgozó szerelő! (A nem túl távoli jövőben.)
Én most közelítek a 4 000 km-hez (i30, 1.4, 140 LE, 7dct, premium, 2017.12 havi gyártás), kezdjük egymást megszokni. Nagyjából kiismertem a vezetéssegítő rendszereket is. Eddig összességében nagyon szuper! Egyedül a beépített navi egy kalap trutyi, de ez sajnos nem meglepő, és azért alaphangon elmegy.
Előtte egy i10-es volt, azzal is meg voltam elégedve.
Javaslom, hogy a "barátunkba" írd be, hogy "hyundai i20 manual magyar", vagy valami hasonlót és választhatsz a lehetőségek között. De az is működhet, ha írsz mailt a Hyundai Magyarországnak és kérsz egyet.
kedves hyundaios kollégák,kérdezni szeretném nincs e valakinek egy i 20 magyar nyelvű használati utasítása,nem tudunk egy két dolgot be állítani és nem tudjuk egy két dolog mit jelent,most vettük és nem ismerjük még,kintről behozott,2013 évjáratú,előre is köszönöm
Sziasztok van egy Hyundai accentem 1.5 crdi 2005 os evjarat, 3 henger, na most olyan problémám van, hogy menet közben hiába nyomom a gázpedált nem reagállt az auto, néha elkapta neha nem, mintha darabos lenne a gázolaj ezt követően a reggeli első inditások is elég problémásak kezdtek lenni, füstöl es elég furcsán jár a motor, a szerelőmmel beszéltem, gépet rádugtunk a kocsira és azt írja hogy a hűtőfolyadék hőmérséklet érzékelő a híbás, menet közben is a gép rá volt dugva a kocsita es amikor ez az úgy nevezett dadogás jelentkezett akkor a víz hőfok a gép szerint elkezdett ugrálni 70-140 fokig össze vissza,ezek alapján biztosra vesszük hogy ez a szenzor lesz a hibás, na most az a kérdésem hogy ez a szenzor hol található pontosan? robbantot ábrát nem találtunk a kocsiról és bontosok se tudták megmondani, ha minden igaz ez menetesen csatlakozik valahova. mellékesen még olyan kérdés hogy egészséges-e hogy 7 liter alá nem tudom vinni a fogyasztást? 330.000 km van benne amúgy
No azért nem eszik annyira forrón .... Jók azok a dieselek. Normál használat és szervizelés mellett még mindig lefutnak egy milliót, vagy kicsit többet is. ☺
Hali ebben a nagy diesel,benzinháboruban mi a tanácsotok,kinéztem egy santa fee 2.0crd motorosat,milyen a motorja vannak hibái,iletve maga az autónak,hosszabb távra gondolkodom,legalább 5 év,a fia 1.9 jtd után mire számoljak? A fiattal nem volt eddig semmi gondom 120 ezer km-t tekertem bele 10 év alatt! Válaszotokat előre is köszönöm!!
Hátha valaki találkozott már ilyennel: van egy 1,7-es diesel i40-esünk,melyet ha teletankolunk,az átlagfogyasztása felugrik 10-12literre,és utána (fokozatosan) visszaáll a normál értékre.Ez így normális,vagy valami hibája lehet? Előre is köszönöm a válaszokat!Ezt leszámítva tökéletes,hozza a formáját,szeretjük nagyon!
Persze, de most most van és a hírek már elég régóta "csordogálnak" és egyre "durvulnak" (ma már Budapest is beszállt). De ahogy írtam, én átgondolnám, másnak nem kell...
Az indokok ugyanazok lehetnek akár öt év múlva a benzinesre is. Azért egészen jó dieselek is vannak és futnak még.☺ (Mondom én aki mindig csak benzinest vett.)
Csak halkan jegyzem meg: én azért az elmúlt időszak hírei alapján átgondolnám a dízel autó vásárlását, főleg hosszútávra, meg ha esetleg későbbi eladásban is gondolkodom.
Én is vásárlás előtt állok, és én is kérdeztem itt is, meg a faxombúkon is, de sehol nem kaptam értelmes választ. A népítéleteket én is elolvastam, ott csak jókat írnak, de itt az utcánkban is van kettő, megkerestem a gazdákat. Ők is csak pozitívan nyilatkoztak.
Olyan nincs. hogy egy motor nem javítható. Vagy a lelkesedés, vagy a pénz hiányzik. Ha meg drága lenne, kell rakni bele egy bontottat, de egy-két negatív vélemény nem fog befolyásolni a döntésemben. Minden típusnál van, aki megszívja különböző okok miatt, aztán jön a fikázás. Ennél sokkal több a jó vélemény, mint a rossz, én ebből indulok ki, na meg abból, hogy olyan használt autó nincs, amire ne kelljen költeni vásárlás után. Ha valaki ezt nem veszi tudomásul, az tuti megszívja.
Szerintem nyugodtan vegyél egyet, bele úgy sem látsz, és ez típusfüggetlen dolog. Bármivel, bármikor ráfaraghatsz. Ha nem értesz hozzá, kérj meg egy szerelőt, hogy nézze át, vagy el kell vinni szervizbe átnézetni., de a motorba ott sem látnak bele. Még azt sem fogják tudni megmondani biztosra, hogy vezérlés mikor volt benne cserélve, meg olaj, meg fékolaj, stb. Az eladó meg azt mond, amit akar. Én inkább mindig a saját fejemre hallgatok, így nem okolhatok senkit, ha belenyúlok. Szerencsére eddig csak jó autókat vettem.
Üdv!Autó vásárlás előtt állok.Hyundai Santa fe a kiszemelt.2007-évj.2.2crdi motorral.Mindenhol csak jót olvastam róla kivéve egy facebookos csoportot.Azt mondják ez a 2.2es 155lovas montor nem a legjobb és ha besz..ik nem is nagyon lehet javítani.Mik ezek a hibàk?Van aki találkozott màr motorhibàval?Tényleg lutri ez a motor?Válaszokat előre is köszönöm!
Köszi a tippet! Összefügghet ez azzal, hogy néha nem röffen be az autó, csak forog az önindító? Ki kell venni a kulcsot, és újra próbálkozni, hogy induljon.
Üzemanyag és levegő amivel működik. Valamelyik nincs meg elég mennyiségben. Légszűrő, "légutak" először, aztán üzemanyag szűrők, szivattyú vezetékek. Keresni kell.
Jól van okoska! Nem vagyok se autószerelő, se autó buzi. A lényeg a lényeg : hideg a motor, sokat eszik. Hogy miért, az hidegen hagy. Nem ez volt a központi témája a kérdésnek.