:) Kicsit elkanyarodtunk a témától. Én a bukó ügyben próbáltam segíteni (de Jirzsij a genyó eltérített:)), nem akarok senkit nagy nakedre rábeszélni, főleg nem a Varadero klubban...;)) Mellesleg a nagy naked tényleg nem való 6-700 km-es túrákra (bár idén tervezem, hogy le kéne menni az Adriára), én is jobbára a Mecsekben használom.:)
A főlényeg, hogy nem árt a bukót kipróbálni, mielőtt megveszed.
Minden tiszteletem a szélvédelem nélküli nagyvasakon száguldozóké, de ez az első motorom amin van, és pont ezért (többek között). Persze, tetszenek a nagy naked-ek, de valahogy nem vágyom már rá, hogy mondjuk napi 6-700km birkózás után hullafáradtan érkezzek. A KTM-mel olyan jó volt az a machos feeling, de elmúlt.
"A motorosbolt nagyon rendes volt velem, megengedték, hogy vásárlás előtt kipróbáljam, hiszen a boltban hiába kényelmes... Ha lehetőséged van rá, akkor te is próbáld ki élesben."
És kérjen kölcsön egy naked bike-ot is? Tudod, Varaderon nem jönnek elő a sisak hibái :))))
Gada, a bukó témába belekontárkodnék. Az én gépem naked, a szélvédelem csírája sincs rajta, így a menetszelet hiánytalanul élvezhetem. :)) Tavaly nyáron cseréltem bukót, mert problémát okozott, hogy nagy sebességnél a menetszél a fejemet "csavargatta", a bukósisak nem volt stabil. Egy olyat vettem helyette, ami önmagában áramvonalasított, tehát a bukó külső héja olyan kialakítású, hogy nagy sebességnél stabilizálja a motoros fejét. Nagyon jól működik, sokkal biztonságosabb vele közlekedni, és nem mellékesen halkabb.
A motorosbolt nagyon rendes volt velem, megengedték, hogy vásárlás előtt kipróbáljam, hiszen a boltban hiába kényelmes... Ha lehetőséged van rá, akkor te is próbáld ki élesben.
A Motorbike-ra sosem írtam, hanem a Túra-motorost olvasgatom, ahol Te is ott vagy. Szerintem. Meg a Kontrát. Meg a GAU-t. Ja, és a Yahoo Túraendúrót. :) De azért mostanság itt érzem magam otthon.
Szóval, szimultán az van, mivel itthon nem igazán lehet motoros témákról beszélgetni. Habár a fiaim már erősen fertőzöttek.
Amúgy én is a Schuberth-re gondolok, de annyi pénzem most nincs. Asszonyt kellene felruházni tavaszra.
Na, pont ezért akarnám kipróbálni, mielőtt megveszem. Az is lehet, hogy csak egy csendesebb sisak kellene mostani Nitro-nál.
Apropó Tata. Azért arra is vannak gyönyörű utak! Szoktam arra futni. Évente egyszer a Tata-Vértestolna-Gyermely-Zsámbék-Budakeszi útvonalon, és mindig arra gondolok, hogy erre visszajövök motorozni.
Ez a gömbpörgetés tetszik, úgy érzem igen hasonszőrűek vagyunk. (bár ez minden motorossal így lehet) Azért az asszonyok összeengedésével óvatrosan, nehogy úgy járjunk, mint a reklámban: "Na, akkor gondolkodjunk!" Aztán még a végén együtt kiokoskodnak valamit. :)
Bár engem volt már hogy a zasszony zavart el hosszabb túrára, mondván akkor nem vagyok hülye. Ebben lehet is valami. Lehet, hogy tudatos? ;) Az biztos, hogy túra előtt pár nappal már kenyérre lehet kenni, és fátvágni a hátamon. Na, meg a diplomáciai szakaszban, amikor itthon eladom a túrát. Már ott tartunk, hogy ha feltűnően jól viselkedek, kapom is a kérdést, hogy mit tervezek már megint. :)))
Most, hogy megnéztem ezt a 300 € ajánlatot, a gutaütés kezdett kerülgetni.
Én a 3 Givi dobozra meg a középsztenderre olyan szép összeget fizettem ki, hogy meg sem merem írni, mert ha az asszony meglátja, akkor mehetek világgá.
Persze ha a Varával teszem.... lehet, hogy mégis megmondom neki :)
Van egy több állású kapcsolója, amellyel szabályozni tudod a teljesítményét.
"Hivatalosan" közvetlenül az akksira (áramszálra) kell kötni, így fenáll a veszélye, hogy bekapcsolva marad v. a parkolóban valaki szórakozásból bekapcsolja.
Eldöntheted, ha akarod máshová, egy kapcsolt körre is mehet; kb. 30-50watt teljesítményűek, azaz ~3-4 amper lesz az áramerősséged.
Nekem ezen a Varán még nincs, nem sokat járok vele hidegben
A Honda 2005-ben a motorhoz rendelhető "Varadero Travel" csomagot ajánlja, amely 1640 EUR helyett mindössze 300 EURO-ért tartalmaz: 3 db fényezett dobozt, markolatfűtést, középsztendert.
Hát akkor folytatván az adatközlést nálam a nyerőszám a 29, a telefonszám 30/350-9190, a motoros km ~30e (sajnos az autós már jóval a fél millió felett, jobb lenne mocival....) :-)
Más:
Hétvégén mi is gurultunk egyet, már hiányzott, és nagyon jól esett. Tatáról felcsapattam az autópályán Bp-ig, majd egy laza Szentendre-Lepence-Esztergom Csülök Csárda ebéd-Tata útvonalon sikerült lezárni a délutánt. Mellesleg ez a hűvös idő egy szempontból jó: intercoolerként viselkedik, a gép a pályán 1-1 komolyabb előzés után lazán beleugrott a 220-ba.... A hegyi utakon valóban nagyon sok nedves szakasz volt, nem mindenhol száradt fel az aszfalt. De azért marha jó volt gurulni egyet, már várom a csapadék- és páramentes napokat...:-)
Nekem van egy Givi túraplexim is, amelyik természetesen jóval magasabb mint a gyári. Marha kényelmes, még komoly tempónál sincs mögötte huzat.
De! Mivel jómagam is a talajtól ~190cm-re hordom a stressztől egyre fogyatkozó hajkoronámat, a plexi felső éle pont a szememmel egy vonalban helyezkedik el. Ez így nagyon kényelmetlen, mert - a fénytörés miatt - ahhoz rendesen belássam a kanyarokat vagy le kell húznom a fejem, vagy át kell néznem felette.
Ezért engem zavart, és visssza is tettem a gyárit. Ezzel sincs gondom, jó a szélvédelme, autópályán sincs turbulencia.
Persze ez mindig az adott motortól, sisaktól, és a vezető felső testének adottságaitól függ, ezért ki kell próbálni.
Casablanca,Gibraltár,York? Legalább beszéljük róla!
Átugrottam hozzátok egy pillanatra körülnézni a VFR forumról(ha nem zavarok).Petyavara már úgylátom bejelentett itt nálatok.A motorom kicsit off,de én is 39 éves vagyok,és hosszú túrák gondolatát dédelgetem Petya barátommal együtt.
Persze, hogy ismerem. Nagyon jó arc a srác. "Sokáig" AT-je volt, 60e km-t tett bele 3? év alatt, de lehet, hogy csak 2 volt. :) Most egy BMW 1150Gs-e van, az aszfalt nélküli utakat sem veti meg. :)
A leírásai magukért beszélnek. Nyíregyházáról képes egy jó sztapacskáért elugrani Szlovákiába. :)
Már csak kis, 17-es kerék kéne rá előre +pályagumi (naturlich :)) és kész a Varadero SM :)))) Aztán nyomhatjuk is a vanvílt. Sajna stoppie-zni nem lehet vele a CBS miatt :))))