Keresés

Részletes keresés

Petyavara Creative Commons License 2005.01.13 0 0 159

üdv varások!

látom mindenkinek dolga akadt......

tud valaki nekem adatokkal szolgálni,hogy pontosan milyen fogyasztást várjak majd az újdonsült ,de még nem injektoros varámtól?

Petyavara Creative Commons License 2005.01.11 0 0 158

ez tény,veszélyes sport,sajnálatos....:(

 

más: mizujs Hori barátom ? te itt?

Előzmény: Hori750 (157)
Hori750 Creative Commons License 2005.01.11 0 0 157

Nagyon szomorú hír!:-((((((

http://www9.online.rtlklub.hu/dakar/

GADA Creative Commons License 2005.01.11 0 0 156

"nem akarok senkit nagy nakedre rábeszélni, főleg nem a Varadero klubban...;)) "

 

Pedig tiszteletreméltóan hősies - ámde hiábavaló - kísérlet lenne. Már csak a sok lúd, meg a disznó miatt is :)))

 

Persze a sisakos segítséget köszi! 80+ pénzért (amennyiért egy Schubeth-et mérnek) elég nagy rizikó kiporbálás nélkül.

De jövő héten síelésbe menet jól bemegyek a Louis-ba körülszaglászni.

 

Gada

Előzmény: Siorac_BlackCB (155)
Siorac_BlackCB Creative Commons License 2005.01.11 0 0 155

:) Kicsit elkanyarodtunk a témától. Én a bukó ügyben próbáltam segíteni (de Jirzsij a genyó eltérített:)), nem akarok senkit nagy nakedre rábeszélni, főleg nem a Varadero klubban...;)) Mellesleg a nagy naked tényleg nem való 6-700 km-es túrákra (bár idén tervezem, hogy le kéne menni az Adriára), én is jobbára a Mecsekben használom.:)

A főlényeg, hogy nem árt a bukót kipróbálni, mielőtt megveszed. 

 

Siorac 

Előzmény: GADA (154)
GADA Creative Commons License 2005.01.11 0 0 154

Minden tiszteletem a szélvédelem nélküli nagyvasakon száguldozóké, de ez az első motorom amin van, és pont ezért (többek között). Persze, tetszenek a nagy naked-ek, de valahogy nem vágyom már rá, hogy mondjuk napi 6-700km birkózás után hullafáradtan érkezzek. A KTM-mel olyan jó volt az a machos feeling, de elmúlt.

 

Gada

Előzmény: Siorac_BlackCB (153)
Siorac_BlackCB Creative Commons License 2005.01.11 0 0 153

És kérjen kölcsön egy naked bike-ot is?

 

Hááát, ha elég tökös hozzá, hogy kibújjon a 2 négyzetméteres műanyag mögül, akkor igen... ;)))

 

Siorac

Előzmény: Jirzsij (152)
Jirzsij Creative Commons License 2005.01.11 0 0 152

"A motorosbolt nagyon rendes volt velem, megengedték, hogy vásárlás előtt kipróbáljam, hiszen a boltban hiába kényelmes... Ha lehetőséged van rá, akkor te is próbáld ki élesben."

 

És kérjen kölcsön egy naked bike-ot is? Tudod, Varaderon nem jönnek elő a sisak hibái :))))

 

 

Jirzsij

Előzmény: Siorac_BlackCB (151)
Siorac_BlackCB Creative Commons License 2005.01.11 0 0 151

Gada, a bukó témába belekontárkodnék. Az én gépem naked, a szélvédelem csírája sincs rajta, így a menetszelet hiánytalanul élvezhetem. :)) Tavaly nyáron cseréltem bukót, mert problémát okozott, hogy nagy sebességnél a menetszél a fejemet "csavargatta", a bukósisak nem volt stabil. Egy olyat vettem helyette, ami önmagában áramvonalasított, tehát a bukó külső héja olyan kialakítású, hogy nagy sebességnél stabilizálja a motoros fejét. Nagyon jól működik, sokkal biztonságosabb vele közlekedni, és nem mellékesen halkabb. 

A motorosbolt nagyon rendes volt velem, megengedték, hogy vásárlás előtt kipróbáljam, hiszen a boltban hiába kényelmes... Ha lehetőséged van rá, akkor te is próbáld ki élesben.

 

Siorac  

Előzmény: GADA (150)
GADA Creative Commons License 2005.01.11 0 0 150

A Motorbike-ra sosem írtam, hanem a Túra-motorost olvasgatom, ahol Te is ott vagy. Szerintem. Meg a Kontrát. Meg a GAU-t. Ja, és a Yahoo Túraendúrót. :) De azért mostanság itt érzem magam otthon.

Szóval, szimultán az van, mivel itthon nem igazán lehet motoros témákról beszélgetni. Habár a fiaim már erősen fertőzöttek.

 

Amúgy én is a Schuberth-re gondolok, de annyi pénzem most nincs. Asszonyt kellene felruházni tavaszra.

 

Gada

Előzmény: Varapapa (149)
Varapapa Creative Commons License 2005.01.11 0 0 149

Halihó Gada!

 

Úgy látom szimultánt játszol a Motorbike topikkal, de vettem a lapot :)

 

Én Schuberth párti vagyok, de az összehasonlítgatás sántít, mert előtte (28 éve!) kiskőrösi bilim volt, ahoz képest ez egy kicsit jobb!  :))

 

 

GADA Creative Commons License 2005.01.11 0 0 148

Na, pont ezért akarnám kipróbálni, mielőtt megveszem. Az is lehet, hogy csak egy csendesebb sisak kellene mostani Nitro-nál.

 

Apropó Tata. Azért arra is vannak gyönyörű utak! Szoktam arra futni. Évente egyszer a Tata-Vértestolna-Gyermely-Zsámbék-Budakeszi útvonalon, és mindig arra gondolok, hogy erre visszajövök motorozni.

 

Gada

Előzmény: VaraRider (139)
GADA Creative Commons License 2005.01.11 0 0 147

Ez a gömbpörgetés tetszik, úgy érzem igen hasonszőrűek vagyunk. (bár ez minden motorossal így lehet) Azért az asszonyok összeengedésével óvatrosan, nehogy úgy járjunk, mint a reklámban: "Na, akkor gondolkodjunk!" Aztán még a végén együtt kiokoskodnak valamit. :)

Bár engem volt már hogy a zasszony zavart el hosszabb túrára, mondván akkor nem vagyok hülye. Ebben lehet is valami. Lehet, hogy tudatos? ;) Az biztos, hogy túra előtt pár nappal már kenyérre lehet kenni, és fátvágni a hátamon. Na, meg a diplomáciai szakaszban, amikor itthon eladom a túrát. Már ott tartunk, hogy ha feltűnően jól viselkedek, kapom is a kérdést, hogy mit tervezek már megint. :)))

 

Gada

Előzmény: Jirzsij (129)
Varapapa Creative Commons License 2005.01.10 0 0 146

VaraRider!

 

Most jut eszembe, hogy néhány sorral lejjebb nem úgy tűnt, hogy hidegben nem használod, ezért nem kell a markolatfűtés.

 

Vagy nálad 2-3 fokban 220-al menni a pályán, az nem hideg?

 

Úristen, kik közé keveredtem?

 

 

Varapapa Creative Commons License 2005.01.10 0 0 145

Köszi a kimerítő választ!

 

Most, hogy megnéztem ezt a 300 € ajánlatot, a gutaütés kezdett kerülgetni.

Én a 3 Givi dobozra meg a középsztenderre olyan szép összeget fizettem ki, hogy meg sem merem írni, mert ha az asszony meglátja, akkor mehetek világgá.

 

Persze ha a Varával teszem.... lehet, hogy mégis megmondom neki :)

 

Jó éjt!

VaraRider Creative Commons License 2005.01.10 0 0 144

 

 

Van egy több állású kapcsolója, amellyel szabályozni tudod a teljesítményét.

"Hivatalosan" közvetlenül az akksira (áramszálra) kell kötni, így fenáll a veszélye, hogy bekapcsolva marad v. a parkolóban valaki szórakozásból bekapcsolja.

Eldöntheted, ha akarod máshová, egy kapcsolt körre is mehet; kb. 30-50watt teljesítményűek, azaz ~3-4 amper lesz az áramerősséged.

Nekem ezen a Varán még nincs, nem sokat járok vele hidegben

 

Előzmény: Varapapa (142)
VaraRider Creative Commons License 2005.01.10 0 0 143

FYI

 

A Honda 2005-ben a motorhoz rendelhető "Varadero Travel" csomagot ajánlja, amely 1640 EUR helyett mindössze 300 EURO-ért tartalmaz: 3 db fényezett dobozt, markolatfűtést, középsztendert.

pl: http://www.honda.de/pdf/Informationen_Varadero_Travel_1104.pdf

 

kíváncsi vagyok, vajon nálunk itthon rendelhető lesz-e hozzá

 

Üdv

Feca

VaraRider

Varapapa Creative Commons License 2005.01.10 0 0 142

És hogyan tudod működtetni, ill. hová lehet bekötni?

 

Neked benne van?

VaraRider Creative Commons License 2005.01.10 0 0 141

 

Markolatfűtés több féle is kapható, most hirtelen pár:

- Louisban Saito és Daytona, kb. 35-50 €

- Quasimoto-nál Oxford Hot Hands, ~19e Ft, ez ilyen fűthető mandzsettás, amelyet fel es le lehet tépőzárazni

- Euromotornál is van Oxford

- gyári Honda is létezik, de annak elég húzós ára van

 

mindenképpen jó dolog, nem csak a komfortérzetedet, de a biztonságot is növeli

Előzmény: Varapapa (138)
VaraRider Creative Commons License 2005.01.10 0 0 140

 

Hát akkor folytatván az adatközlést nálam a nyerőszám a 29, a telefonszám
30/350-9190, a  motoros km ~30e (sajnos az autós már jóval a fél millió felett, jobb lenne mocival....) :-)

 

Más:

Hétvégén mi is gurultunk egyet, már hiányzott, és nagyon jól esett. Tatáról felcsapattam az autópályán Bp-ig, majd egy laza Szentendre-Lepence-Esztergom Csülök Csárda ebéd-Tata útvonalon sikerült lezárni a délutánt. Mellesleg ez a hűvös idő egy szempontból jó: intercoolerként viselkedik, a gép a pályán 1-1 komolyabb előzés után lazán beleugrott a 220-ba.... A hegyi utakon valóban nagyon sok nedves szakasz volt, nem mindenhol száradt fel az aszfalt. De azért marha jó volt gurulni egyet, már várom a csapadék- és páramentes napokat...:-)

  

 

VaraRider Creative Commons License 2005.01.10 0 0 139

 

Gada,

 

Nekem van egy Givi túraplexim is, amelyik természetesen jóval magasabb mint a gyári. Marha kényelmes, még komoly tempónál sincs mögötte huzat.

De! Mivel jómagam is a talajtól ~190cm-re hordom a stressztől egyre fogyatkozó hajkoronámat, a plexi felső éle pont a szememmel egy vonalban helyezkedik el. Ez így nagyon kényelmetlen, mert - a fénytörés miatt - ahhoz rendesen belássam a kanyarokat vagy le kell húznom a fejem, vagy át kell néznem felette.

Ezért engem zavart, és visssza is tettem a gyárit. Ezzel sincs gondom, jó a szélvédelme, autópályán sincs turbulencia.

 

Persze ez mindig az adott motortól, sisaktól, és a vezető felső testének adottságaitól függ, ezért ki kell próbálni.

 

Feca

 

Előzmény: GADA (120)
Varapapa Creative Commons License 2005.01.10 0 0 138

Kérdés:

 

Tegnap igencsak elfagyott a kicsi kacsóm, ezért kérdezem, hogy markolatfűtéssel kapcsolatban mi a tapasztalatotok?

 

Miféle, hogyan kell kezelni, hova kéne bekötni, miegymás!

Segítsetek, mert így egy ujjal (ez nem fagyott le) elég hosszadalmas gépelni.

 

A MaxxPoweres Halász Feri ígért egyet valami tizenezerért, lehet, hogy ideje lenne felelősségre vonnom ?  :)

Hori750 Creative Commons License 2005.01.10 0 0 137

Hi!

 

Casablanca,Gibraltár,York? Legalább beszéljük róla!

Átugrottam hozzátok egy pillanatra körülnézni a VFR forumról(ha nem zavarok).Petyavara már úgylátom bejelentett itt nálatok.A motorom  kicsit off,de én is 39 éves vagyok,és hosszú túrák gondolatát dédelgetem Petya barátommal együtt.

 

Sziasztok!

Előzmény: Petyavara (130)
Varapapa Creative Commons License 2005.01.10 0 0 136

Hali Fiúk!

 

Mindenki a gép előtt ül???

Szóval csupa jó híreket olvasok:

  1. A földgömböt rögtön hozom le a gyerekektől, letesztelem :)
  2. A Varával nem lehet első keréken izélni? Ez jó, mert mindenkinek mondhatom, hogy ilyen a gép, pedig én nagyon tudnék!

No akkor valaki tegyen konkrét időpontokat és útvonalakat legalább tavaszra

(Ha már lehoztam azt a Földgömböt, legalább 2-3 centit kéne menni!)

KTMSzepy Creative Commons License 2005.01.10 0 0 135

Persze, hogy ismerem. Nagyon jó arc a srác. "Sokáig" AT-je volt, 60e km-t tett bele 3? év alatt, de lehet, hogy csak 2 volt. :) Most egy BMW 1150Gs-e van, az aszfalt nélküli utakat sem veti meg. :)

A leírásai magukért beszélnek. Nyíregyházáról képes egy jó sztapacskáért elugrani Szlovákiába. :)

 

Szepy

Előzmény: Petyavara (134)
Petyavara Creative Commons License 2005.01.10 0 0 134

jut eszembe.....ismeritek? www.mgp.hu

ha valaki nem,hát érdemes meglátogatni.

Petyavara Creative Commons License 2005.01.10 0 0 133
majd lecsípem egy oldalvágóval a hátső fékkört......oszt máris stoppie-re kész..:)))))))
Előzmény: Jirzsij (132)
Jirzsij Creative Commons License 2005.01.10 0 0 132

Már csak kis, 17-es kerék kéne rá előre +pályagumi (naturlich :)) és kész a Varadero SM :)))) Aztán nyomhatjuk is a vanvílt. Sajna stoppie-zni nem lehet vele a CBS miatt :))))

 

Jirzsij

Előzmény: Petyavara (131)
Petyavara Creative Commons License 2005.01.10 0 0 131
és ez a rövid plekós? nem semmi a "csóka"
Petyavara Creative Commons License 2005.01.10 0 0 130

lehet,hogy egyhúron pendülnének..:)))

mi meg  sem állnánk Casablancáig.....

de egyenlőre csak maradjunk európában.

Előzmény: Macipapaa (128)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!