Üdv a Klubban, remélem nemsokára az egész kecskeméti különítménnyel személyesen is találkozunk végre, egyelőre NY-Mo erős kisebbségben van :-)
Gada:
pénteken beszereztem egy új C2-t, tapasztalatok hamarosan
elsőre nagyon profinak tűnik, jó megoldások vannak benne: többféle szellőzés (pl. téli/nyári), karc és páramentes még a napellenző is, egyszerű kezelhetőség, sisakbeszélő előkészítés, pár mm-t előremozdítható plexi, ja és állítólag 86,5 db/100 km/h; hátrány, hogy egyébként kint is 419 EUR, és tényleg 1710g :-(
remélem lényegesen jobb mint a Concept, és bízom benne hogy beválik
Igen, az. Szerintem Szepynek megvan az itiner is, de a csatolt térkép eredetije (nem kicsinyített, 3Mb-os verzió) nekem is, azon pontosan látszik. Esetleg egy zip-ben (kb 800kb) el tudom küldeni.
Vara klub:
Én a Lehrékkel vagyok jóban, de van ismerős a Takobernél is.
A MaxxPowernél elintézem, hogy minden Varatulaj nyakon legyen csípve, szerintem mindenki említse meg motoros berkekben, és ha a hír szárnyra (Honda szárnyra) fog kelni, leszünk vagy jó sokan :)
szia GADA! valami KPM-es haver kellene.aki kicsit belenézne az adatbázisba :)))))
a magam módján azért én is munkálkodok ez ügyben.az ötletem meg van már.ha sikerül a belső infó,közzéteszem.s aztán szaladhat is a postás egy meghívóval a többi manushoz...:))))
Én mentem ma a Pilisben egy jóóóóót. Gyönyörű az idő, bár az árnyékos kanyarokban azért óvatoskodtam. Ja, és megmutattam a Varának az egyik kedvenc kirándulós helyemet, még a KTM-mel. (Egri vár környéke) Asszem mostanában nem vágyom terepre:))
Kicsit fel volt ázva a föld, egyébként letaposott füves. Hát egy besz@rás volt, ahogy jobbra-ballra ment alattam a segge a legkisebb gázra is. De megúsztam a bukócső felavatása nélkül.
Varások eléréséről:
Adatvédelmi ügyek miatt nem egyszerű. A munkám során többször kellett már ilyesmi adatgyüjtést csinálni. Ráadásul gyanítom, hogy a többség nem itthon, szalonból vásárolt, mert ebben még esetleg kinek kinek a kereskedője/szervíze, akivel jóban van, segíthet.
Szóval, maradnak a személyes kapcsolatok. Én eddig is próbáltam szólni, akinek tudtam és ez ezután is így lesz, mert annál jobb, minél többen vagyunk. Szerintem.
Én bárhová szívesen megyek, de nagyon jónak tűnik a tavalyi 24 órás útvonalának valamelyik szakasza. Mindenki, aki ott volt ódákat zengedezett az útvonalról. Igaz-e Szepy? (én sajnos nem voltam, nade majd idén)
Mondjuk egy márciusi tavaszköszöntő topic gurulás?
ma én is motoroztam itt az utcánkban fel-alá,igaz nem varával,de nagyon jól esett. hideg van mint a veszedelem...:)))
más: ha szeretnétek egy igazi NAGY VARA KLUB-ot összeröffenteni,itt kicsi hazánkban,nem gondoltatok-é arra,hogy meg kellene tudni az összes mo.-i varatulaj hollétét? szinte biztos,hogy nem mindegyik mozog internetközelben.van ötletetek arra miként lehetne ilyen adatokhoz hozzájutni?
Valami lehet Kecskeméten, mert kéthetenként csatlakozik hozzánk 1-1 kecskeméti Varás. Lehet, hogy a makói hagyma, meg az szabolcsi szilvapálinka után hungarikum lesz a kecskeméti Varadero?
No akkor mikor gurulunk először? (az, hogy hova, talán mindegy)
Azért volt alkalom. Barnáékkal mentünk összesen vagy 3000 km-t, Géza meg itten lakik nem messze. Meg is volt lepve, hogy nem Capo lett a vége. Csak valahogy Veled kerültük el egymást (kivéve Győr). Na, majd idén másképp lesz ;)
Nekem is van jó meredek garázsbejáróm, aminek a 4/5-ét még egy tehén Mondeo is elfoglalja, úgyhogy kb 1 méter széles helyem marad a beálláshoz,de megszoktam, hogy tolatva gurulok le, igy nem kell forgatni a garázsban a vasat. (nem is nagyon tudnám, mert ott meg a zasszony Twingoja áll.
A C2 van vagy 370 (90?) Ajró. Ráadásul 1750g, ami már súlyzónak is méretes. A mostani kupakom majd 20 dekával könnyebb, de 2-3 óra motorzás után így is étzem a nyakam. (Csak kicsit zajos, zárt és nincs benne a belső setét plexi -ez utóbbi szemüveges lévén nagyon hiányzik)
Na,de most nincs napirenden a csere. Ha csak asszony meg nem örökli az enyémet, és akkor ugyebár kénytelen lennék venni egy másikat...
Na szépen lassan gyülekezünk, ha jól számolom akkor már 3-an is vagyunk Kecskemétről (Petyavara, Te meg jómagam)
Ami a túraplexit meg a középsztendert illeti akkor vagy írsz egy mailt vagy felhívsz és elugrasz megnézni, nekem mindkettő van a markolatfűtés helyett meg jó vastag bundakesztyűt tudok mutatni:))))
Ha jól látom páran imádjuk tologatni a vasat a jó kis mély télen csúszósz lejáratú pincegarázsban, pedig azt hittem csak én vagyok ilyen 'bolond' meg amúgy is jólesik az a kis testmozgás amivel jár egy jó kis havazás után lapátolás, söprögetés utána meg persze 'hajszárító' és már lehet is fel-le állnia a garázsba :))
Persze lehet, hogy csak én vagyok nagyon béna, de tolatva még nem mertem lemenni a Varával:)
Dec vége óta én is a kecskeméti varások táborát szaporítom. Fazer 600-ról ültem át/föl rá. Én ugyan csumább termet vagyok (174) de azért érdekelnének a plexiállítási és a túraplexis tapasztalatok mert azt az eddigi 300 km-en is észrevettem hogy nagyon nem mindegy hogy jön a szél. Markolatfűtésen és középállványon is gondolkodom bár időközben megtanultam oldalsztenderen is forgatni a motort (pincegarázs).
Örülök hogy idetaláltam, bár egyenlőre én csak kérdezni, érdeklődni tudok.
Remélem nemsokára igazán el tudom kezdeni a tapasztalatgyűjtés és én is hozzá tudok tenni valamit a közös infokupachoz.
Remélem ezen a nyáron több alkalmad lesz a szívdobogásra, mint tavaly... :-)
Macipapaa!
A környezetemben többen panaszkodtak a Concept-re. Túl nehéz, zajos, rossz a szellőzése... Mondjuk az ára jó, de ennél jobbakat nem hallottam róla. :-(
Hohóóóó, Szia Körte Mama! Jó itt (is) hallani rólad! :))
Én sem gondolnám, hogy ez a lábtartó koptatás egy ilyen stílusú motoron, (meg pláne az én megfontolt (beszari - oszd be melyik a szimpatikusabb :)) ) motorozási vérmérsékletemmel kardinális kérdés lenne, csak a varásokról a motorválasztási periódusban annyira semmi negatívumot nem lehetett megtudni, ez meg logikusnak látszott.
Amúgy a Capo továbbra is megdobogtatja a szívemet, ha meglátom. Na, meg az LC8 :)
Az én szememben sem a jó fogyasztás a cél (akkor nem motoroznék, illetve nem egy 950-es V2-vel), csak infókkal szolgáltam arról, hogy mennyire változik a fogyasztás a felhasználás jellegétől.
A te átlagos használatodat leginkább az én közepes országútimnak saccolnám, úgy gondolom városban a tieddel is meg lehet etetni 9-10l-t. Tudod, abban a városban, amit te egyszerűen csak dugónak hívsz. :)
azt mindenki tudja ,hogy a fogyasztása egy motorkerékpárnak, szinte mellékes dolog,még akkor is ha valaki csekély anyagi forrásokkal rendelkezik.
a motorozás öröme feledteti az anyagi (többlet) ráfordításokat is. de hát valamiről kell beszélgetni addig,míg megjön a jóidő...:))))
jut eszembe: valakinek tapasztalata BAGSTER-ügyben /már ami a tanktáskát illeti/ van-e? vettem a tankra bőrt ,(mert nagyon tetszik)de még tanktáskám nincs hozzá.
Az én szememben a motorozás nem a fogyasztásról szól, de én nem is használom napi szinten. Ellenben nagy igazság, hogy a benzin és a fogyasztás egyébként igen nagy tétel lehet, ha valaki évi 25 e km-t megy. Mellesleg a CB1300 befecsis, és jellemzően 6-7 l/100km, átlagos használat mellett.
Nem a fogyasztás a nagy tétel, viszont:
1. Utalhat arra, hogy valami nem pöpec a gépben - ami kihat a teljesítményre is.
Ez teljesen így van. Egy barátom tavaly vette meg 99-es R1-esét, amivel alapvetően nagyon elégedett, de rengeteget fogyasztott, 10-12 liter alá nem tudta levinni. Csórikám hordta szervízről szervízre, még Pécsről felbumlizott Pestre a Harmatiékhoz is, de senki nem talált semmit. Utolsó próbálkozásként elkezdett a műszerekre gyanakodni. A legutóbbi (múlt heti) guruláson megkért, hogy nullázzam le én is vele együtt a napi km számlálót. Az első megállásunknál kiderült a turpisság: a CB 38km-t mért, az R1 27-et... ;))))))))))))))))))
"Nagysebességű utazás (mondjuk német autópályán ;) ) 180-as átlaggal "
Ja, a nagysebességű utazást természetesen mindannyian német autópályára, vagy zárt pályára értettük.... azért is használjuk a "pálya" szót, abba nem lehet belekötni :-)
Fogyasztás:
egyébként nem vagyok multimilliomos, de ha a kezét mindenki a szívére teszi, egy majd' 3 millás motornál, ami évente >300k-t amortizálódik, eltankolunk évi 100-150eFt-ot, gumira ruhára stb. költünk xeFt-ot és egyébként is egy költséges hobbi:
"a karbis Varák valóban nem a legtakarékosabb V2-ők hírében állnak."
Sajnos ez igaz. És az azonos blokkal rendelkező VTR is benyalja a 10 litereket, tehát nem biztos, hogy ez indokolható a nagy súllyal és légellenállással. Talán a van víl lehet az oka :))) Én mégis pont ezt szeretem bene: naaagy motor, naaagy fogyasztás :))))