...ööö... még nem :)))) De sosem megyek olyan állat módon, hogy ez akadályozna...ööö... vagy ez most ellentmondás volt? :)))))) Szegény Prelude (terveim szerint) 7végén megkap mindent: légszűrőt, olajat, ...törődést :)))) Különben is, hétfőn lemostam :)))
A 125-ös motorok tényleg jók a városi közlekedésben. Szóval hajrá! Használd egészséggel! És ha egyszer megvalósul (mondjuk abban a pillanatban, hogy a meleg előcsal minket) a topik-tali, akkor számítunk rád is! És ha kedved van, megkóstolhatod a böszmemotor feelinget is :)))
...Mikor megyünk már a RoadCaptain-be??? Türelmetlen vagyok és kezdenek jelentkezni az elvonási tünetek is. Pl elkezdtem autóval megint eszetlenül közlekedni. Ez nyáron teljesen eltűnik. Motor után hiába nyomom, úgysem megy :)))))
Bármennyire szeretném a nagytesót, számomra nem életképes alternatíva a budapesti közlekedésben. Nem vagyok futár, de nagyon sokat járok motorral Bp.-en és szerelmes lettem a Varaderoba, csak azt sajnálom, hogy nem készült belőle 250-es. Sajnos még bővebb tapasztalatokkal nem tudok szolgálni, mert csak 400 km van benne és még nem húztam neki 5-6000-nél többet, de nem is versenygépnek vagy túragépnek vettem, bár még lehet hogy annyira belezúgok, hogy hirtelen meghízik majd egy 1000-esre. :o)
Jól láttam, hogy Csongrádon csinálták a csöveket a gépedre? Ki foglalkozik ott vele, mert én laktam 1 évet Csongrádon is ,de nem hallottam róla igaz az 8éve volt már. Szerel is aki csinálta vagy csak 'hangtompítokkal' foglalkozik?
Kiült a döbbenet az orcámra.... Az ember kiteszi a lábát az országból 1 hétre, és százával jönnek a hozzászólások. Két nap kellet, hogy mindent elolvassam. Örülök , hogy 1 illen csapat verbuválódott össze. JA... én próbálom erősíteni a NY Mo-i oldalt (Sopron). Itt is ismerek még két Varást, küldöm is nekik az infót, hogy kapcsolódjanak fel hozzánk.
Én a nyáron feldobtam két csövet a mocira, HÁÁÁT tudom ajánlani (persze annak aki nem szeret motorral lopni járni). Csongrádon csinálták.
Reklám:
A cimborámék csináltak pesten egy motoros kocsmát: ROAD CAPTAIN néven. Ha tartunk örsi gyűlést javaslom.
Amíg a fiúk a bányában dolgoznak, mi megbeszélhetjük pl. a pecát. Szóval első nap 2 csuka, második nap 2 csuka, harmadik nap 2 süllő, negyedik nap meg 1cm-es jég.
Egyébként a zene szintén előkelő helyen áll, egyszer személyesen is megbeszéljük, de még két ilyen sort írok és megintenek a fiúk.
Egyébként azért idegesek, mert ha csúszik az út, meg hideg van, nincs mit csinálniuk. Rábeszéljük őket a lékpecázásra? Legalább kiszenvedik magukat és lenyugszanak...
Jól láttam 'Se motor, se peca....' csak nem... akkor más is űzi ezt az 'őrülteknek' kitalált hobbit nem csak én? Nincs is jobb mint nyáron etetni a szúnyogokat meg sz.....á ázni és utána kisétálni a jó kis térdigérő sárban:))) avval az alig 50kg os cuccal a nyakadban kezedben meg ahova fér, mert hát már vagy 20éve tanulok pakolni de mindig kell ez meg az meg amaz. Ennél már csak az volt érdekesebb amikor az XT-vel mentem. Na haggyuk ez egy másik topic.
Gondolom az nem lehet, hogy a Jazz.-t meg a 'régi' zenéket szereted, nekem a zenehallgatás a 3-ik.
VaraRider !
Remélem beválik a C2 kiváncsian várom a tapasztalataidat. Nekem is újítani kellene valamit habár semmi bajom a jelenlegi sisakkal Lazer Tornado csak én is szemüveges vagyok ráadásul eléggé bántja az erős fény a szememet napszemüveg meg kizárva mint Gadának. Néha ezért szoktak problémáim lenni ha nagyon szembesüt a nagy 'tarhonya érlelő'. Már néztem sötét plexit ,de az ára brrr nem is írom le.
Üdv a Klubban, remélem nemsokára az egész kecskeméti különítménnyel személyesen is találkozunk végre, egyelőre NY-Mo erős kisebbségben van :-)
Gada:
pénteken beszereztem egy új C2-t, tapasztalatok hamarosan
elsőre nagyon profinak tűnik, jó megoldások vannak benne: többféle szellőzés (pl. téli/nyári), karc és páramentes még a napellenző is, egyszerű kezelhetőség, sisakbeszélő előkészítés, pár mm-t előremozdítható plexi, ja és állítólag 86,5 db/100 km/h; hátrány, hogy egyébként kint is 419 EUR, és tényleg 1710g :-(
remélem lényegesen jobb mint a Concept, és bízom benne hogy beválik
Igen, az. Szerintem Szepynek megvan az itiner is, de a csatolt térkép eredetije (nem kicsinyített, 3Mb-os verzió) nekem is, azon pontosan látszik. Esetleg egy zip-ben (kb 800kb) el tudom küldeni.
Vara klub:
Én a Lehrékkel vagyok jóban, de van ismerős a Takobernél is.
A MaxxPowernél elintézem, hogy minden Varatulaj nyakon legyen csípve, szerintem mindenki említse meg motoros berkekben, és ha a hír szárnyra (Honda szárnyra) fog kelni, leszünk vagy jó sokan :)
szia GADA! valami KPM-es haver kellene.aki kicsit belenézne az adatbázisba :)))))
a magam módján azért én is munkálkodok ez ügyben.az ötletem meg van már.ha sikerül a belső infó,közzéteszem.s aztán szaladhat is a postás egy meghívóval a többi manushoz...:))))
Én mentem ma a Pilisben egy jóóóóót. Gyönyörű az idő, bár az árnyékos kanyarokban azért óvatoskodtam. Ja, és megmutattam a Varának az egyik kedvenc kirándulós helyemet, még a KTM-mel. (Egri vár környéke) Asszem mostanában nem vágyom terepre:))
Kicsit fel volt ázva a föld, egyébként letaposott füves. Hát egy besz@rás volt, ahogy jobbra-ballra ment alattam a segge a legkisebb gázra is. De megúsztam a bukócső felavatása nélkül.
Varások eléréséről:
Adatvédelmi ügyek miatt nem egyszerű. A munkám során többször kellett már ilyesmi adatgyüjtést csinálni. Ráadásul gyanítom, hogy a többség nem itthon, szalonból vásárolt, mert ebben még esetleg kinek kinek a kereskedője/szervíze, akivel jóban van, segíthet.
Szóval, maradnak a személyes kapcsolatok. Én eddig is próbáltam szólni, akinek tudtam és ez ezután is így lesz, mert annál jobb, minél többen vagyunk. Szerintem.
Én bárhová szívesen megyek, de nagyon jónak tűnik a tavalyi 24 órás útvonalának valamelyik szakasza. Mindenki, aki ott volt ódákat zengedezett az útvonalról. Igaz-e Szepy? (én sajnos nem voltam, nade majd idén)
Mondjuk egy márciusi tavaszköszöntő topic gurulás?
ma én is motoroztam itt az utcánkban fel-alá,igaz nem varával,de nagyon jól esett. hideg van mint a veszedelem...:)))
más: ha szeretnétek egy igazi NAGY VARA KLUB-ot összeröffenteni,itt kicsi hazánkban,nem gondoltatok-é arra,hogy meg kellene tudni az összes mo.-i varatulaj hollétét? szinte biztos,hogy nem mindegyik mozog internetközelben.van ötletetek arra miként lehetne ilyen adatokhoz hozzájutni?
Valami lehet Kecskeméten, mert kéthetenként csatlakozik hozzánk 1-1 kecskeméti Varás. Lehet, hogy a makói hagyma, meg az szabolcsi szilvapálinka után hungarikum lesz a kecskeméti Varadero?
No akkor mikor gurulunk először? (az, hogy hova, talán mindegy)
Azért volt alkalom. Barnáékkal mentünk összesen vagy 3000 km-t, Géza meg itten lakik nem messze. Meg is volt lepve, hogy nem Capo lett a vége. Csak valahogy Veled kerültük el egymást (kivéve Győr). Na, majd idén másképp lesz ;)
Nekem is van jó meredek garázsbejáróm, aminek a 4/5-ét még egy tehén Mondeo is elfoglalja, úgyhogy kb 1 méter széles helyem marad a beálláshoz,de megszoktam, hogy tolatva gurulok le, igy nem kell forgatni a garázsban a vasat. (nem is nagyon tudnám, mert ott meg a zasszony Twingoja áll.
A C2 van vagy 370 (90?) Ajró. Ráadásul 1750g, ami már súlyzónak is méretes. A mostani kupakom majd 20 dekával könnyebb, de 2-3 óra motorzás után így is étzem a nyakam. (Csak kicsit zajos, zárt és nincs benne a belső setét plexi -ez utóbbi szemüveges lévén nagyon hiányzik)
Na,de most nincs napirenden a csere. Ha csak asszony meg nem örökli az enyémet, és akkor ugyebár kénytelen lennék venni egy másikat...
Na szépen lassan gyülekezünk, ha jól számolom akkor már 3-an is vagyunk Kecskemétről (Petyavara, Te meg jómagam)
Ami a túraplexit meg a középsztendert illeti akkor vagy írsz egy mailt vagy felhívsz és elugrasz megnézni, nekem mindkettő van a markolatfűtés helyett meg jó vastag bundakesztyűt tudok mutatni:))))
Ha jól látom páran imádjuk tologatni a vasat a jó kis mély télen csúszósz lejáratú pincegarázsban, pedig azt hittem csak én vagyok ilyen 'bolond' meg amúgy is jólesik az a kis testmozgás amivel jár egy jó kis havazás után lapátolás, söprögetés utána meg persze 'hajszárító' és már lehet is fel-le állnia a garázsba :))
Persze lehet, hogy csak én vagyok nagyon béna, de tolatva még nem mertem lemenni a Varával:)