Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Gabeszgsm Creative Commons License 2011.03.03 0 0 37982

viszont a futés az normálisan ment..

Előzmény: Gabeszgsm (37981)
Gabeszgsm Creative Commons License 2011.03.03 0 0 37981

ujjab fejlemeny hutoviz ugyben..feltoltottem 1,5-2decivel a tartalyt..

elmentem haza, kb 8 max 10km.. ezalatt tobbszor csak alapjarton gurultam a kuplungot kinyomva mert lejtos sokaig az ut.

 

egyszercsak azt vettem észre hogy visszaesett a vizhőfokmérö olyan 75-80fokra.. na mondom ez igen.

hazaértem, megnéztem a vizet és lejjebb ment a szint kb egy centivel. letekertem ovatosan a kupakot de elmaradt a hang, tehát nem volt tulnyomás a rendszerben. bele szagoltam, glikol szaga van, trutyit nem látni, belenyultam simán ujjal és nem volt meleg egyáltalán, pedig

belül 80fokot mutat a homéro..

 

tehat osszegezve most fogy a viz a tartálybol es gondolom a termosztát adta be a kulcsot..

Előzmény: Gabeszgsm (37970)
Gabeszgsm Creative Commons License 2011.03.02 0 0 37980

az igen.. na majd utananezek...

soryton Creative Commons License 2011.03.02 0 0 37979
Előzmény: soryton (37978)
soryton Creative Commons License 2011.03.02 0 0 37978

...azt nem sajnos....vagy megcsinálod magad....  vagy tovább nyomozol...  de tényleg az első link alatt szereplő egész pofás... :-)))

Előzmény: Gabeszgsm (37977)
Gabeszgsm Creative Commons License 2011.03.02 0 0 37977

itthoni forgalmazot nem ismersz?

Előzmény: soryton (37973)
R_end_es Creative Commons License 2011.03.02 0 0 37976

Már ezért is elnézést kérsz, hogy okítasz minket, olvasgattam, nézegettem, tényleg megfontolandó a dolog.

Előzmény: soryton (37974)
R_end_es Creative Commons License 2011.03.02 0 0 37975

Nem nekem kell megköszönöd. Te "csak" dolgoztál, vagy csak te dolgoztál. Vagy mi. :-))

És ha előre jutsz te leszel a Király Gábor. :-D

Előzmény: Gabeszgsm (37972)
soryton Creative Commons License 2011.03.02 0 0 37974

...már elnézést de az előzőt a GABESZ-nek+GT-nek szántam...de neked is jól jöhet  másik Sanyi.... :-))) 

Előzmény: soryton (37973)
soryton Creative Commons License 2011.03.02 0 0 37973
Előzmény: R_end_es (37968)
Gabeszgsm Creative Commons License 2011.03.02 0 0 37972

koszonom. tudod, nem ma kezdtem.. es legalabb van amihez en is ertek.. >:)

 

most a melohelyen a gsm technikaba melyedunk bele jobban, ha mindenigaz lesz elorebbjutasi lehetosegem...

Előzmény: R_end_es (37971)
R_end_es Creative Commons License 2011.03.02 0 0 37971

Amúgy téged is nevezhetnélek nagy mesternek, mert a telefon és a PNA is müxik rendesen.

 

Előzmény: Gabeszgsm (37961)
Gabeszgsm Creative Commons License 2011.03.02 0 0 37970

nem volna rossz.. :) de sajnos csak a hutoviz fogy.. :(

Előzmény: soryton (37969)
soryton Creative Commons License 2011.03.02 0 0 37969

...te lehet már hidrogénnel jársz ...  csak még titkolod a technológiát...   :-))

Előzmény: Gabeszgsm (37967)
R_end_es Creative Commons License 2011.03.02 0 0 37968

Ne aggódj nem fogom a fejedhez dobálni, ha behal valami (pl. hátsó híd), nem kell most mentegetőznöd. :-))

Csak ha sokat olvassa az ember a fórumot ez is gyakori kérdés, így egy idő után paranoiás lesz. Remélem ez történt velem is.

Így lassan keresnem kell egy pszihológust. :-)

Amúgy meg a legtöbben azért vagyunk itt, hogy ne kelljen agyalni rajta, ha valamihez nyúlni kell, hogy mit cseszhet el. Vagy, hogy ne húzzák le, vagy nem tudom. Ez van ilyen világ van, mindenre figyelni kell, és lassan mindenhez érteni kell. Ezer még nem, de lassan én is százmester leszek. :-D

Előzmény: gt bx (37948)
Gabeszgsm Creative Commons License 2011.03.02 0 0 37967

es a vizfogyasztasomhoz mit szolsz?

Előzmény: gt bx (37965)
gt bx Creative Commons License 2011.03.02 0 0 37966
Előzmény: gt bx (37965)
gt bx Creative Commons License 2011.03.02 0 0 37965

A szij simán ciripelhet azért,erről Soryton tud mesélni..az igazi bibi szerintem a szijtárcsa kopása a főtengelyen..az lehetséges---

és miért van visszavezetve a cső??-környezetvédelem,minden felesleges gázt visszavezetünk a motorba,majd a katalizátoron keresztűl megszűrjük--éppen ezért lesz koszos,olajsáros a szivótorok,az a fekete bakelit egység,a befecskendező szelepek is erre vannak felszerelve

Én is valamilyen megszüntethető,de mégis 

a lényef "esztétikus" megoldáson agyalok,ennek a legnehezebb része a csatlakozók beszerzése,,/azért egy bontóba beszabadulhatnék/--szóval 8 ezreket mondanak egy ilyen csövecskére,aminek a végén van az a 2 gyorscsatlakozó

-annyiból az egészet megmókolom:)))

a lényeg az,hogy azt a levegőt ki kellen csavarni valahogy:)

Előzmény: Gabeszgsm (37963)
Gabeszgsm Creative Commons License 2011.03.02 0 0 37964

egyebkent azt miert vezettek vissza oda? Kell abbol valami info pl a mapszenzornak?

mert mi van ha megszurjuk es a levegobe tavozik siman?

Előzmény: Gabeszgsm (37963)
Gabeszgsm Creative Commons License 2011.03.02 0 0 37963

a bodonon mar en is gondolkodok, csak valami nagyon igenyes gyari megoldason torom a fejem..

 

ma neztem a kiegyenlito tartalyt, a minimum szint ala ment ket nap alatt..

az kb egy deci loty.. :( szoval lesz valami bibi vele, sosem ette..

este feltoltom melo utan es figyelni fogom..

 

viszont szepen muzsikal az auto most..

visszatettem a regi pk szijat is mert ciripelt az uj, ha elszakad ,ott lesz az uj a kocsiban..

mindketto dayco szij, a regi amivel jo hangja van az 1560-as, az uj meg 1558as..tehat 2mm kulonseg van..emiatt ciripelne a szij, lehetseges?

Előzmény: gt bx (37962)
gt bx Creative Commons License 2011.03.02 0 0 37962

Az olajbetöltőnél olajpára keletkezik,mert az a szelepfedél-ahogy melegszik a motor,ebben a fasza időben,a hideg csövön kicsapódik a pára-majd a fojtószelepnél becsatlakozik.nem a légszűrőházba megy,a szűrő elé--na onnan meg szivja a párás levegőt,ez meg keveredik a szivótorokban-ebből lesz egy emulzió,ahogy előttem irták--ez télen habos trutymák formájában kicspódik--nyáron meg meleg van(tényleg?:))--na akkor forró a cucc,pláne egy augusztusi M7-es araszolgatás közben_ott nem lesz fehér hab!hacsak nem hengerfejes,de akkor több jele is van:(((

erre ne is golndolj.a viz a kiegyenlitőben tiszta,glycol szagú a fagyállótól(nekem kékes,vagy ződ???)--az olaj a nivópálcán meg gyönyörű tiszta,áttetsző---hát igy..:)))

Soryton bödönjét be kéne épiteni...látnánk pár érdekességet

 

tavasszal kifújom kompresszorral,tavaly meg leszedtem,kimostam az egészet--azóta a pillangószelepem is müxik,ahogy kell.

(friss olaj,új szűrők mindenhová,a gyertyákkal meg kisérletezek állandóan)

 

most a hangokat szeretném megszüntetni,(hogy már az enyém a gépezet végre)valamelyik görgő nyöszörög,meg az a qrva kuplung--attól feláll a szőr a hátamon,ha nekiállok eccccer:)))

 

beszélgettünk itt hátsóhid felujitásról,meg féltengely támasztócsapágy cseréről(régebben)

meg itt ez a kuplung dolog__egy szervizben,vagy egy műhelyben gyerekjáték,aki ebből él ugye

 

egy "maszek" civilnek fel kell készülnie,át kell gondolni a dolgot,emelők,bakok kellenek,meg kulcsok--pláne 2 db 18-as csillag-vilás,a hátsóhidhoz,mert azok tartják a helyén az egészet,meg a lengéscsillapitók,---de egy féltengely kiszerelésnél is szét kell szedni az azoldali futóművet,gömbfej kinyomó kell,olaj le a váltóból,szétboritani az oldalát,esetleg mindkettőt----na,nem ezért irtam ilyen sokat....csak hangosan elmélkedtem.....nem megy az csak úgy!!
bocsi::))

Előzmény: Gabeszgsm (37961)
Gabeszgsm Creative Commons License 2011.03.02 0 0 37961

ennyit meg nem toltottem utána a viznél. majd figyelni fogom.

 

az olajban a vizesedésnél, felul a betolto nyilasnal habosodást vagy trutyit latni lehet olyankor ugye?

mert nekem a nyilásnál tiszta volt..

 

ezért hiv K.Sanyi is nagymesternek.. :)

Előzmény: gt bx (37960)
gt bx Creative Commons License 2011.03.02 0 0 37960

ne foglakozz a habbal,nekem is olyan volt a nagydögön a télen

fehér hab volt a levegőszűrő házában,mert a karterból a gázt vissszavezették a szűrő elé..

svájci gépeken szigorúbb volt a környezetvédelmi berendezések megléte..egy csomó felesleges dolog volt benne...

a lényeg :a vizet nézegesd,meg az olajat--meg lett piszkálva a rendszer,az olajos vizpára meg ilyen trutyit csinál-ezért kéne egy "bödönt" belerakni,ne szivja vissza a motor,mert összekeni  a fojtószelepet,jönnek a lámpák,jjaajjaajjajj.)))

 

(volt a zsigulin is,aki tudja miről beszélek--egy durva mosogatószivacs szerűség volt a kartergáz csövébe beapplikálva oroszosan--később kilógattuk a szabadba,mer megfulladt a motor a saját sz@rától,ahogy öregedett:)))

-a gyertyának meg örülök--néha van jó ötletem:))

Előzmény: Gabeszgsm (37959)
Gabeszgsm Creative Commons License 2011.03.02 0 0 37959

visszatérve a hibámra, a gyertáimban kb 6-8e km lehet..

kiszedtem oket, osszehasonlitottam a 4et, és mivel egy henger hagy ki véleményem szerint,

igazolja hogy a 4bol 3 egyforma, egyiken pedig a porcelán sokkal sokkal jobban égett volt,

ugyhogy oda bepattintottam egy uj gyertát/5ot kertem anno/..

két napja nem produkálta a hibát..

 

az a hab még mindig idegesit mi lehetett..

 

a hutovizbe kb egy decit utantoltottem, de esetleg az még lehet a vezmuszijcsere utani levegosodes eredménye..talán..

 

a nivopalcan viszont nem lattam semmit..

gt bx Creative Commons License 2011.03.02 0 0 37958

drága a csöcs....:))

külön ritkán lehet kapni

Előzmény: Gabeszgsm (37956)
gt bx Creative Commons License 2011.03.02 0 0 37957

első,hátsó--16 voltos..

Előzmény: gt bx (37955)
Gabeszgsm Creative Commons License 2011.03.02 0 0 37956

végul egy bontottat tettem be a rajta levo csocsokkel.. a tiedet akarod cserélni?

egyébként külön nem láttam csöcsökat,csak a trafoval egyutt..

Előzmény: soryton (37947)
gt bx Creative Commons License 2011.03.02 0 0 37955

nekem hátúl sir,mikor lassan fékezek...

a srácok gyakoroltak vezetni a hétvégén..akkor is hallottam...

felkeményedik,tükrösödik a betét..vagy nemtom..

meg Dobogókőről gurultam lefelé,ott is kellett visszafogni a pacikat...lent már előlről is hallottam

 

engem nem zavar,mert nemrég cseréltem,a tárcsákat vizsga előtt kidobom...szóval tudom milyen állapotban vannak..saját megnyugtatásodra,mutasd meg egy futóművesnek,vagy vedd le kereket,mosd le azzal az anyaggal,ha valami beleér,úgyis van nyoma

 

másképp viselkedik a minuszokban,a hósáros,sós lé meg megteszi a hatását..mosd le ..

majd a többiek is megerősitenek

(mivel ezeken nincs fékkopásjelző,a vastagságot figyelni kell--de 25e alatt nem kophat el szerintem,csak félrekopott...)

Előzmény: Bugris87 (37954)
Bugris87 Creative Commons License 2011.03.02 0 0 37954

Köszi a gyors választ. És neked is menet közben szól amikor nem fékezel?

Előzmény: gt bx (37953)
gt bx Creative Commons License 2011.03.02 0 0 37953

Egy féktisztitót nyomjál rá,25 ezer után már rendesen össze tud kopni minden,meg az sem mind1 milyen betét,meg tárcsa

nekem is szól...

ez néha ilyen,volt is vitatéma--melyik betétet ne vegyük meg,meg nincs benne azbeszt,meg-meg....

egy futóműveshez elviheted,sokkal több infót nem fogsz megkapni,legfeljebb kicserélteti a cuccot..betéteket legalábbis,a tárcsát meg megméri,szabályoztatni nem érdemes

Meg nem játék a fék ezen sem,ahogy a medve sem az..

Előzmény: Bugris87 (37952)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!