Kiváncsi vagyok, hogy valóban mennyi különbség van a kettő között, mert képek alapján nem olyan nagy a difi, leszámítva a front idomokat, meg természetesen a blokk méretét
Az enyémen Givi van és az M3-Szerencs utcánál lévő motoros boltban vettem. Ott lehet rendelni is mindenféle tipushoz. De valami azt súgja, hogy a nagy Varangyra való mászóka a tiédet kétszer körbeéri :)))) (bocs, egy Varadero topikban nehéz megállni, hogy ne élcelődjünk a méretbeli különbségekkel :))))
Szomorú vagyok, idén télen ma fordult elő először hogy az autóm nyerte a "kétségekköztmivelmenjek" versenyt. Várom már a kicsit melegebb időt, mert a kezem nehezen bírja már, pedig elég jó kesztyűt vettem. Tudja valaki, hogy hol érdemes bukócsövet venni a gépre?
24 órás rettenetesen jó (mindkét szó használata direkt!), én személy szerint a Miskolc utáni szakaszra mennék el még egyszer, mert ott már nagyon sötét +eső volt - de a táj nagyon szép lehetett amennyit láttam belőle. Addig meg monjuk Egerről, a Bükkön keresztül...
A srácot Pacalnak híjják, a komplett csövet+dobot ő csinálja. igaz varára az enyém volt az első munkája , de 1,5 nap alatt megcsinálta. és az ár sem mindegy, ha jól emlékszem 80.000,- pénz volt a kettő!!
...ööö... még nem :)))) De sosem megyek olyan állat módon, hogy ez akadályozna...ööö... vagy ez most ellentmondás volt? :)))))) Szegény Prelude (terveim szerint) 7végén megkap mindent: légszűrőt, olajat, ...törődést :)))) Különben is, hétfőn lemostam :)))
A 125-ös motorok tényleg jók a városi közlekedésben. Szóval hajrá! Használd egészséggel! És ha egyszer megvalósul (mondjuk abban a pillanatban, hogy a meleg előcsal minket) a topik-tali, akkor számítunk rád is! És ha kedved van, megkóstolhatod a böszmemotor feelinget is :)))
...Mikor megyünk már a RoadCaptain-be??? Türelmetlen vagyok és kezdenek jelentkezni az elvonási tünetek is. Pl elkezdtem autóval megint eszetlenül közlekedni. Ez nyáron teljesen eltűnik. Motor után hiába nyomom, úgysem megy :)))))
Bármennyire szeretném a nagytesót, számomra nem életképes alternatíva a budapesti közlekedésben. Nem vagyok futár, de nagyon sokat járok motorral Bp.-en és szerelmes lettem a Varaderoba, csak azt sajnálom, hogy nem készült belőle 250-es. Sajnos még bővebb tapasztalatokkal nem tudok szolgálni, mert csak 400 km van benne és még nem húztam neki 5-6000-nél többet, de nem is versenygépnek vagy túragépnek vettem, bár még lehet hogy annyira belezúgok, hogy hirtelen meghízik majd egy 1000-esre. :o)
Jól láttam, hogy Csongrádon csinálták a csöveket a gépedre? Ki foglalkozik ott vele, mert én laktam 1 évet Csongrádon is ,de nem hallottam róla igaz az 8éve volt már. Szerel is aki csinálta vagy csak 'hangtompítokkal' foglalkozik?
Kiült a döbbenet az orcámra.... Az ember kiteszi a lábát az országból 1 hétre, és százával jönnek a hozzászólások. Két nap kellet, hogy mindent elolvassam. Örülök , hogy 1 illen csapat verbuválódott össze. JA... én próbálom erősíteni a NY Mo-i oldalt (Sopron). Itt is ismerek még két Varást, küldöm is nekik az infót, hogy kapcsolódjanak fel hozzánk.
Én a nyáron feldobtam két csövet a mocira, HÁÁÁT tudom ajánlani (persze annak aki nem szeret motorral lopni járni). Csongrádon csinálták.
Reklám:
A cimborámék csináltak pesten egy motoros kocsmát: ROAD CAPTAIN néven. Ha tartunk örsi gyűlést javaslom.
Amíg a fiúk a bányában dolgoznak, mi megbeszélhetjük pl. a pecát. Szóval első nap 2 csuka, második nap 2 csuka, harmadik nap 2 süllő, negyedik nap meg 1cm-es jég.
Egyébként a zene szintén előkelő helyen áll, egyszer személyesen is megbeszéljük, de még két ilyen sort írok és megintenek a fiúk.
Egyébként azért idegesek, mert ha csúszik az út, meg hideg van, nincs mit csinálniuk. Rábeszéljük őket a lékpecázásra? Legalább kiszenvedik magukat és lenyugszanak...
Jól láttam 'Se motor, se peca....' csak nem... akkor más is űzi ezt az 'őrülteknek' kitalált hobbit nem csak én? Nincs is jobb mint nyáron etetni a szúnyogokat meg sz.....á ázni és utána kisétálni a jó kis térdigérő sárban:))) avval az alig 50kg os cuccal a nyakadban kezedben meg ahova fér, mert hát már vagy 20éve tanulok pakolni de mindig kell ez meg az meg amaz. Ennél már csak az volt érdekesebb amikor az XT-vel mentem. Na haggyuk ez egy másik topic.
Gondolom az nem lehet, hogy a Jazz.-t meg a 'régi' zenéket szereted, nekem a zenehallgatás a 3-ik.
VaraRider !
Remélem beválik a C2 kiváncsian várom a tapasztalataidat. Nekem is újítani kellene valamit habár semmi bajom a jelenlegi sisakkal Lazer Tornado csak én is szemüveges vagyok ráadásul eléggé bántja az erős fény a szememet napszemüveg meg kizárva mint Gadának. Néha ezért szoktak problémáim lenni ha nagyon szembesüt a nagy 'tarhonya érlelő'. Már néztem sötét plexit ,de az ára brrr nem is írom le.
Üdv a Klubban, remélem nemsokára az egész kecskeméti különítménnyel személyesen is találkozunk végre, egyelőre NY-Mo erős kisebbségben van :-)
Gada:
pénteken beszereztem egy új C2-t, tapasztalatok hamarosan
elsőre nagyon profinak tűnik, jó megoldások vannak benne: többféle szellőzés (pl. téli/nyári), karc és páramentes még a napellenző is, egyszerű kezelhetőség, sisakbeszélő előkészítés, pár mm-t előremozdítható plexi, ja és állítólag 86,5 db/100 km/h; hátrány, hogy egyébként kint is 419 EUR, és tényleg 1710g :-(
remélem lényegesen jobb mint a Concept, és bízom benne hogy beválik
Igen, az. Szerintem Szepynek megvan az itiner is, de a csatolt térkép eredetije (nem kicsinyített, 3Mb-os verzió) nekem is, azon pontosan látszik. Esetleg egy zip-ben (kb 800kb) el tudom küldeni.
Vara klub:
Én a Lehrékkel vagyok jóban, de van ismerős a Takobernél is.
A MaxxPowernél elintézem, hogy minden Varatulaj nyakon legyen csípve, szerintem mindenki említse meg motoros berkekben, és ha a hír szárnyra (Honda szárnyra) fog kelni, leszünk vagy jó sokan :)