Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2014.08.23 0 0 134362

A tüske alatti nyomaték hiány oka a magas külső hőmérséklet miatti kisebb légtömeg érték.

A légtömegmérő limitje miatt a vezérlőegység kevesebb üzemanyagot ad ezért lassabban épül a turbónyomás és lassabban fut fel az egész. Magyarán mondva azért olyan íves alul a tüske alatt annyira mert dögmeleg volt mikor mérték. Le diagoltam most hűvös időben, van alul is naffta bőven.

 

Bal oldali a mérés, jobb oldali most. Ugyanaz a szoft.

lusu Creative Commons License 2014.08.22 0 0 134361

üdv

eladó és ahoz képest, hogy mik vannak benne még olcsó is.

http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/golf_iii/volkswagen_golf_iii_1.9_tdi_gl-7929777

 

mica-r Creative Commons License 2014.08.21 0 0 134360
Előzmény: 409 (134359)
409 Creative Commons License 2014.08.21 0 0 134359

"Lefújó szelep azért jó, mert ebben a 8 szelepesben van pillangó szelep..."

 

Előzmény: Harrry (134354)
mica-r Creative Commons License 2014.08.21 0 0 134358

Szerintem ennyi tudással ne csinálj 2.5 lóerő szorzós dolgot.

Előzmény: Harrry (134357)
Harrry Creative Commons License 2014.08.21 0 0 134357

Néztem a 4 szelepes hengerfejet és a 2 szelepeset, azt is kilehetne cserélni rajt, mert   minden része megegyezik. De viszont akik ezzel a motorral foglalkoznak azt ajánlották, hogy ne cseréljem ki, mert a 8 szelepes sokkal strapabíróbb, nyomatékosabb, mint a 16 szelepes.

16 szelepesben kisebb szelepek vannak mint a 8 szelepesben...

mica-r Creative Commons License 2014.08.20 0 0 134356

Szerintem még kell gondolkodni egy-két apróságon.

Előzmény: mica-r (134355)
mica-r Creative Commons License 2014.08.20 0 0 134355

Nézd meg közelebbről is ha valamit bütykölnél. A 200 lóerős 4 szelepes hengerfej...

 

Előzmény: Harrry (134353)
Harrry Creative Commons License 2014.08.20 0 0 134354

Lefújó szelep azért jó, mert ebben a 8 szelepesben van pillangó szelep, nem a hang miatt szeretném, hanem a turbó kímélése végett...

Harrry Creative Commons License 2014.08.20 0 0 134353

A 200 lovas 2.4 -esben nagyobb porlasztók, a 150 lovas 2.4 ben van az ami az 1.9-ben 

Dnepr Creative Commons License 2014.08.20 0 0 134352

Üdv.

 

1.9 tdi 1z az alany és volna egy  kérdésem, hogy kell e nyomásnak lenni a levegőszűrő házban ? ( érződik a ház összeadásánál hogy kifúj ) ha a kartercsövét lehúzom akkor is. A turbó vissza tud dolgozni a szűrőbe?

 

A  válaszokat előre is köszönöm.

no_holy_shit Creative Commons License 2014.08.20 0 0 134351
Ez a hang dolog olyan lehet, mint a fust...
Előzmény: Varshi (134344)
Törölt nick Creative Commons License 2014.08.20 0 0 134350
Előzmény: no_holy_shit (134338)
mica-r Creative Commons License 2014.08.20 0 0 134349

Akkor jó adagoló kellene, aztán le is lehet robbantani a váltót :)

Előzmény: imbuszmester (134346)
no_holy_shit Creative Commons License 2014.08.20 0 0 134348
Meg soha nem raktam be kiszerelt csucsot, mert kiszereleskor finoman ra szokas. utni a vegere, hogy a stiftek ne torjenek le. Amugy nekem van 4db 706-som. Bosch 244ekm
Előzmény: imbuszmester (134342)
no_holy_shit Creative Commons License 2014.08.20 0 0 134347
Csak vigyazz, hogy ne hulljon szet a valto....
Előzmény: imbuszmester (134346)
imbuszmester Creative Commons License 2014.08.20 0 0 134346

Igen gondoltam rá,bár van egy 1,9JTD turbóm de ami fent van az Golfé és így is 0,7 helyett 1bar-t nyom teljes terhelésen és 5500 fölé is elforog. Annyit kell tudni erről a típusról, hogy nagy, nehéz kartondoboz és a váltó is rövid azaz max 130Km/ó de nem is kellene ennek több csak az a gondom, hogy alsó tartományban nem úgy indul ahogy én azt szeretném és mikor tölt a turbó fordulaton akkor már kicsit füstöl, tehát kap elegendő naftát. Tudom, hogy nem jók a porlasztóim amit így is úgy is cserélnem kell és tisztában vagyok azzal, hogy akár 7db hibát is bele tud vinni egy rossz porlasztó a motor működésébe, csak az a kérdés, hogy maradjon az eredeti porlasztó vagy milyet érdemes bele tenni, hogy egy kicsit jobb legyen ha már cserélnem kell.

mica-r Creative Commons License 2014.08.20 0 0 134345

egy turbóval :)

nem hinném hogy a porlasztócsúcs gátolná a fejlesztést

Előzmény: imbuszmester (134343)
Varshi Creative Commons License 2014.08.20 0 0 134344

Összefutottam a minap egy JTD Alfás sráccal egy szervizben, és ő is mindenféle tuningokról kérdezősködött. De neki nem voltak ilyen ambiciózus tevei. :-D

 

Viszont ez a lefújó szelep dolog nála is előjött. Mert hogy gyenge hangja van állítólag, még sportosabb kipuffal is. Hirtelen nem tudtam neki mit mondani, csak hogy ha erős autója lesz, az ülésbe préselve nem fogja annyira érdekelni a hang...

Előzmény: Harrry (134334)
imbuszmester Creative Commons License 2014.08.20 0 0 134343

 Van egy T3 kocka tranyóm ami 1,6 TD és egy 0460494024 es 2,5D Ducato adagolót szerkesztettem át turbósra és ehhez keresek DTP csúcsokat és ha lehet újakat. Ha van valakinek ötlete, hogy milyen csúcsokat kellene bele tennem, hogy egy kicsit dinamikusabb legyen azt meg köszönöm. Mondtak AAZ-ne, mondták a Renault 2,2TD csúcsokat vagy még az 1,9TD Fiat-ét. Mi az igazság, hogy mivel lehet rugalmasabbá tenni az öreg kamrás motort? 

imbuszmester Creative Commons License 2014.08.20 0 0 134342

Szia. A 357-es csúcsok nem komplett,hanem még bele kell tenni és be kell állítani őket. Csak azért érdekel,hogy hozzá való-e mert nem ALH-hoz való, de ha valakinek lenne elfekvőben 706-os csúcsa, 1db most is érdekelne. 

 

Előzmény: no_holy_shit (134336)
Jena307 Creative Commons License 2014.08.19 0 0 134341

Van hozzá gt18as méretű csigám, a 120lovas stiloról, plug and play, én elég sokat írtam azt a motort, és nagyon jól tud szólni, de az a 1445ös csiga a gyenge pont, én szerintem egy immo offal fel menne rá a 110lovas marea szoftja, és az már vtg,s és tudna kezelni geos csigát

Előzmény: Harrry (134334)
mica-r Creative Commons License 2014.08.19 0 0 134340

nem értem, miből jött hogy sokkal nagyobb csúcs van az 5 hengeresben, kb ugyanazt tudja mint a 4hengeres.

Előzmény: no_holy_shit (134338)
mica-r Creative Commons License 2014.08.19 0 0 134339

Szerintem a kérdező még távol lehet a megoldástól...

Előzmény: no_holy_shit (134338)
no_holy_shit Creative Commons License 2014.08.19 0 0 134338

 

tipusismeret nelkul szamomra is az volt a 2. kerdes*, hogy a 5 hegneresben nagyobb porlasztok vannak-e...

 

*1. kerdes nyilvna az volt, hogy mire jo egy lefujo szelep (dizelbe)

Előzmény: mica-r (134337)
mica-r Creative Commons License 2014.08.19 0 0 134337

Van egy gyanúm, hogy az 5 hengeresben sincs lényegesen nagyobb porlasztó.

Előzmény: mica-r (134335)
no_holy_shit Creative Commons License 2014.08.19 0 0 134336

"Ezek szerint a 357-es is tökéletes bele. "

ha nem problema, hogy nagyobb a furata es (ha nem lett ujra bealitva) akkor a nyitonyomas is alacsonyabb, akkor tökeletes, de akkor ilyen erovel akarmelyik tökeletes bele :-)

 

de igen, menni fog, kicsit jobban is es nem eszrevehetoen valoszinuleg jobban is fog fustolni. tehat ha igy nezzuk akkor tökeletes ;-P

Előzmény: imbuszmester (134333)
mica-r Creative Commons License 2014.08.19 0 0 134335

Lehet hogy rugalmatlan lesz egy ilyen méretű Wg turbóval (simán lenne ilyen lóhoz geós összeállítás). Minek lefújó? Van szerintem belső wg a turbóban.

A motor szerkezeti paramétereit nem ismerem, de talán lehet ennyi lovat csinálni. Nem rosszak a Régi jtd motorok.

Előzmény: Harrry (134334)
Harrry Creative Commons License 2014.08.19 0 0 134334

Sziasztok!

 

Alfa 147 1.9jtd 8 szelepes euro 3-sd motoromat szeretném felhúzni.

 

Ezzel kapcsolatban szeretnék tanácsokat kérni, szeretnék 200-250 lovat.

 

RSP T25/T28-as hibrid turbo néztem rá, hogy szerintem megfelelne.

2.4 jtd porlasztókat illetve 2.4 jtd magasnyomásút.

Nagyobb coolert (hegesztettet)

Illetve egy lefújószelepet

Egy hozzáértővel íratni rá egy programot, ami ezeket rendesen tudja kezelni!

 

 

Szerintetek ez jó párosítás lenne?

 

Köszönöm segítségeteket!

 

imbuszmester Creative Commons License 2014.08.19 0 0 134333

Szia.Most még egyenlőre marad így csont szérián azt majd jövőre kap 502-eseket és a hozzá valót. Ezek szerint a 357-es is tökéletes bele. 

Még annyit kérdeznék, hogy DTP csúcsokat honnan lehet rendelni vagy hol lehet venni?

Előzmény: no_holy_shit (134331)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!