Mint az elnyűhetetlen MTX-em, az mindig fullgázon járt. A gázmarkolaton csak két fokozat volt: megy, nem megy, semmi köztes úri huncutság. Tuning nélkül abból is ki lehetett préselni 80-90 km/h a szél és útviszonyoktól függően.
Jó neked! Az enyém nem lustálkodik ám 3000-es fordulaton, hanem annak közel háromszorosán, de hát minnél kissebb a lába motorja az embernek, annál többet kell lépnie pörgetnie. :o)))) Még tartósan nem mentem vele 80 fölött, az 1000 km-es szervízig kímélni kell a kicsit.
Lennt voltam a garázsban, mert odébb kellett rakni a gépet, nem bírtam ki, hogy be ne indítsam. Sajna nem fordultam vele. :o(((( Ha ennek a 125 köbcentinek ilyen gyönyörű a muzsikája, milyen szép lehet az 1000-es. Szia Petyavara, én is örülök, hogy idetaláltam.
Kiváncsi vagyok, hogy valóban mennyi különbség van a kettő között, mert képek alapján nem olyan nagy a difi, leszámítva a front idomokat, meg természetesen a blokk méretét
Az enyémen Givi van és az M3-Szerencs utcánál lévő motoros boltban vettem. Ott lehet rendelni is mindenféle tipushoz. De valami azt súgja, hogy a nagy Varangyra való mászóka a tiédet kétszer körbeéri :)))) (bocs, egy Varadero topikban nehéz megállni, hogy ne élcelődjünk a méretbeli különbségekkel :))))
Szomorú vagyok, idén télen ma fordult elő először hogy az autóm nyerte a "kétségekköztmivelmenjek" versenyt. Várom már a kicsit melegebb időt, mert a kezem nehezen bírja már, pedig elég jó kesztyűt vettem. Tudja valaki, hogy hol érdemes bukócsövet venni a gépre?
24 órás rettenetesen jó (mindkét szó használata direkt!), én személy szerint a Miskolc utáni szakaszra mennék el még egyszer, mert ott már nagyon sötét +eső volt - de a táj nagyon szép lehetett amennyit láttam belőle. Addig meg monjuk Egerről, a Bükkön keresztül...
A srácot Pacalnak híjják, a komplett csövet+dobot ő csinálja. igaz varára az enyém volt az első munkája , de 1,5 nap alatt megcsinálta. és az ár sem mindegy, ha jól emlékszem 80.000,- pénz volt a kettő!!
...ööö... még nem :)))) De sosem megyek olyan állat módon, hogy ez akadályozna...ööö... vagy ez most ellentmondás volt? :)))))) Szegény Prelude (terveim szerint) 7végén megkap mindent: légszűrőt, olajat, ...törődést :)))) Különben is, hétfőn lemostam :)))
A 125-ös motorok tényleg jók a városi közlekedésben. Szóval hajrá! Használd egészséggel! És ha egyszer megvalósul (mondjuk abban a pillanatban, hogy a meleg előcsal minket) a topik-tali, akkor számítunk rád is! És ha kedved van, megkóstolhatod a böszmemotor feelinget is :)))
...Mikor megyünk már a RoadCaptain-be??? Türelmetlen vagyok és kezdenek jelentkezni az elvonási tünetek is. Pl elkezdtem autóval megint eszetlenül közlekedni. Ez nyáron teljesen eltűnik. Motor után hiába nyomom, úgysem megy :)))))
Bármennyire szeretném a nagytesót, számomra nem életképes alternatíva a budapesti közlekedésben. Nem vagyok futár, de nagyon sokat járok motorral Bp.-en és szerelmes lettem a Varaderoba, csak azt sajnálom, hogy nem készült belőle 250-es. Sajnos még bővebb tapasztalatokkal nem tudok szolgálni, mert csak 400 km van benne és még nem húztam neki 5-6000-nél többet, de nem is versenygépnek vagy túragépnek vettem, bár még lehet hogy annyira belezúgok, hogy hirtelen meghízik majd egy 1000-esre. :o)
Jól láttam, hogy Csongrádon csinálták a csöveket a gépedre? Ki foglalkozik ott vele, mert én laktam 1 évet Csongrádon is ,de nem hallottam róla igaz az 8éve volt már. Szerel is aki csinálta vagy csak 'hangtompítokkal' foglalkozik?